Q&A 27-06-16

Odpowiedzi deweloperów:
 
– Wersja 9.15.1 nie wnosi nic nowego do gry. Ot kilka ulepszonych baboli, które trzeba poprawić. Po co zatem dodawać tą łatę? Spowoduje to tylko problemy z modami.
– Graj bez modów (za takie odpowiedzi powinno się wygonić nierobów z firmy //MiqT)
 
– Ciężko znaleźć przyczynę, dlaczego skala na mini mapie nie jest zachowana dla wszystkich detali. Niektóre ikony czołgów są ogromne, nazwy pojazdów zamazują się. Gęsta mini mapa od informacji jest mało czytelna.
– Problem z interfejsem leży po stronie przechodzenia programu do ActionScript 3. Niedługo wszystko wróci do normy.
 
– Jest jakaś orientacyjna lista modów, które będą miały problem z działaniem po przejściu gry do AS3? Jeżeli tak, to jak długo zajmie proces ich przywracania?
– Na pewno wszystkie mody związane z interfacem. Nie wiemy, ile potrwa przywracanie funkcjonalności owych modów.
 
– T95E2 w wersji HD jest już testowany, ale nie ma o tym informacji w patchnotach. Specjalny zabieg?
– Nie zajmuje się patchnotami od dobrych dwóch łatek. Zapytam co i jak.
 
– Co z zamiennikiem Lorraine? Wygląda to tak, że wypuścicie pojazd, który ma niekompatybilną załogę ze swoim zamiennikiem.
– Patch już wyszedł? Nie. Sprawa załogi zostanie naprawiona.
 
– Czasami pojawiają się problemy z połączeniem do testów. Logując się z jednego konta pojawia się komunikat „you have been disconnected”, ale kiedy po chwili próbuje się zalogować z drugiego, mam informacje „incomplete session on another server”.
– Test ma to do siebie, że czasami się krzaczy. Takie komunikaty będą się pojawiać aż do restartu serwera.
 
– Batchat to ciekawy zamiennik (ta, z której strony… //MiqT), ale ma gorsze statystyki niż Skoda 9 tieru. W dodatku ma czterech załogantów oraz słaby zasięg widzenia.
– Naprawimy to do wyjścia patcha.
 
– Próba ulepszenia mini map to totalne fiasko. Zwłaszcza, że tyczy się to tylko niektórych mapek – albo robicie wszystkie, albo wcale. Obecnie przypomina to grę na jakimś wczesnym dostępie, którą można pobrać ze Steam.
– Na razie chcemy zobaczyć, jak owe mapy odbiorą gracze. Jeżeli odzew będzie pozytywny, dodamy resztę.
 
– Zmienialiście coś przy modelu Obj. 140? Nie można go przebić w miejsce, gdzie zawsze pestki łatwo wchodziły – koło po stronie kierowcy.
– Formalnie nic nie zmienialiśmy. Bym musiał zerknąć na model 3D.
Ź: wot-news
banner (141)

MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

guest
2 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sheyki

“Na razie chcemy zobaczyć, jak owe mapy odbiorą gracze. Jeżeli odzew będzie pozytywny, dodamy resztę.”
… bo przecież nie ma supertestu, nie ma sandboxa gdzie można to wrzucić i zmusić gracza do wypełnienia ankiety “za – przeciw – obojętnie” po 10 bitwach… Niekompetencja WG osiąga coraz to wyższy poziom.

Rosol

Odpowiedzi typu: nie chcem ale muszem (za naszym byłym prezydentem).
Nie popatrzą na odpowiedzi developerów AW, aż chce się czytać.
Ostatnie pytanie podsumowuje jakość made in WG.
Coś w stylu wolnej amerykanki developerów M$: w MS Office wstawili mini gierki.
Po prostu żenada, widać że nikt nie panuje nad kodem.