Q&A WoWs ze Studia Lesta z Petersburga

Mały World of Warships Q & A od Wellone, przeprowadzony w Lesta Studios. Pamiętajcie, że zostało to przetłumaczone z języka rosyjskiego i mogą występować błędy.

  • W tej chwili MM jest dla nas w miarę poprawny. Jest na pewno bardziej sprawiedliwy niż w czołgach. Ale zrobimy coś dla poprawienia go w tej aktualizacji.
  • Eliminujemy sytuacje, w których okręty z niższych poziomów „wpadają” „do bitew z wyższymi poziomami. To nie jest właściwa sytuacja i chciałbym aby w  przyszłości było co najmniej po 4 okręty danego poziomu Żeby wszyscy w bitwie mieli antagonistów, z którymi mogli by walczyć na równi.
  • Eliminacja problemu „grania na 1-2-3”. Problem ten występuje gdy gracze z jednego klanu idą do walki na odliczanie i wpadają do tej samej bitwy. Nie twierdzę, że jest wiele takich przypadków, ale kiedy się to dzieje, może to powodować dyskomfort. W przyszłości planujemy uniknąć takiej sytuacji. Jeśli gracze z tego samego klanu naciskają przycisk „do walki”, nie będąc w jednostce – będą wrzucać różne walki.
  • Cztery limity DD. Nie jest to ścisłe ograniczenie, a jeśli niszczyciele czekają w kolejce zbyt długo – to ograniczenie zostanie zdjęte. Ale w sumie bitew z 5 lub więcej niszczycielami będzie znacznie mniej.
  • Zrównoważenie poziomów i narodowości. Zawsze mamy reguły narodowe, ale chcemy dodać do nich również reguły tierów.
  • Nie ma planów na + 1 / -1 MM. Każdy okręt może zatopić inny. Choć np Nagato ma większe szanse na zniszczenie Ibuki.
  • Ale równowaga klasowa ulegnie poprawie. Papier-kamień-nożyczki w każdej bitwie nadal będą obowiązywały.
  • Penetracja AP bez uszkodzeń zostanie naprawiona. Zdarzają się sytuacje, gdy jakiś pocisk przebija przeciwnika w bąbel przeciwtorpedowy (i nie ma XP), ponieważ dociera do głównego pola pancernego i nie ma już na nim penetracji.
  • Nie planuje się wprowadzenia operacji dla poziomów 2-4. Ale w przyszłości może zostać dodany.
  • Nie zauważyliśmy braku zbalansowania w drużynach, gdy jedna z nich dostaje się 3 hydro / radar, a pozostała dostaje 1 lub 0. Statystyki mówią, że szanse 50 do 50 nadal obowiązują.
  • Na niektórych mapach istnieją punkty, w których okręt może zaparkować bez szans na odpłynięcie (zaklinowanie się). Ten problem nie jest systematyczny. Jeśli masz taki przypadek, zrób zrzut ekranu i skorzystaj z raportu o błędzie. Takie „miejsca parkingowe”, gdy tylko informacje na ich temat dotrą do odpowiedniego działu, zostają poprawione.
  • Oficjalna pozycja – nie powinno być żadnych miejsc na mapie, gdzie utkniesz bez prawa do powrotu do bitwy.

 

Źródło: thedailybounce.net


barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

1 Response

  1. DGN napisał(a):

    Dopóki rosyjskie studio „Lesta” tworzyło tę grę (World of Warships), to ta gra była niezwykle miodna, dobrze pomyślana, i dawała mnóstwo frajdy z gry.
    Jak już „Lesta” produkt dopracowała na tyle, że WG grę totalnie „przejęło”* to z WoWs’a zrobiła się taka sama patologia, jak WoT.
    Teraz być może jeszcze „Lesta” coś tam robi na zlecenie, ale to już kompletnie pod wymagania chciwych „Cypryjczyków” z WG.
    Widać Rosjanie nie mają zamiaru kopać się z koniem, i tworzą g***o zgodnie z wymaganiami zleceniodawcy.

    * „Lesta” to rosyjskie studio, które na zlecenie WG opracowało całą mechanikę gry w okręty, pierwotne założenia, balans gry.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.