Przyszłość niektórych map w World of Tanks

Ostatnio wiele mówi się o zmianach w mapach. Wraz z wersją 1.0 pojawią się w topografii niektórych aren zmiany służące zrównoważeniu rozgrywki (przeniesienie map do wersji HD). Ponadto w 2018 roku do użytku zostanie oddanych wiele nowych lokacji – mapa w klimacie azjatyckim, Studzianki, Mińsk czy chociażby wcześniej usunięta Prowincja 😉

  • Klondike – w rozwoju: trwają prace nad konwersją mapy do jakości HD;
  • Przedmieście – w rozwoju: trwają prace nad konwersją mapy do jakości HD;
  • Charków – jest na etapie przeprojektowywania i prototypów (KLIK);
  • Autostrada – w planach konwersja mapy do jakości HD;
  • Bagno – mapa wypadnie z obiegu: zostanie usunięta i nie otrzyma wersji HD;
  • Wichura – jw.;
  • Mittengard – jw.;
  • Stalingrad – jw.;
  • Święta Dolina – jw.

Ź: Harkonnen Twitter & WoT Express


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

65 komentarzy

  1. Koko30 napisał(a):

    Hmm chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można usunąć mapy całkiem niezłe a zostawiać z****ane zdublowane mapy – na ki h*j komu 2 te same mapy. Druga sprawa czemu z wielu gier online w które grałem tylko WOT kasuje mapy. Zamiast dokładać coraz to więcej nowych i poprawiać stare kasuja dobrze zbalansowane mapy (poza bagnem)

  2. Wróg Szczecinianina napisał(a):

    O cie panie. Duża ilość długich komentarzy. I pomyśleć, że Bin4ar to wszystko czyta.

    • Kochać WG napisał(a):

      Jeśli już to Bin4r*.
      Ciekawi mnie, czy widzi na rykoszecie multikonta, w sensie czy wie o tym, kiedy jedna osoba używa różnych nicków.

  3. maniek napisał(a):

    czyli wszystko po staremu ?! gra na pięciu mapach z trzema artami i pięcioma LT :/ baja **** 😀 nie mogę się doczekać ! 😉 ponad 30 map a 75% wypadnie z obiegu 🙁

  4. Nosacz napisał(a):

    Usunąć jeszcze artylerię i light y 10 tieru i ta gra byłaby w końcu dobrą jak dawniej.

    • . napisał(a):

      dlaczego usunąć lt X tieru ??? arte to akurat zgadzam sie zniszczyć to zakopać spalić usunąć zgwałcić wszystko byle żeby tego gówna nie było

    • Apple727 napisał(a):

      Wszystko ma dwie strony, stara arta była przyjemniejsza i dawała frajde, ale co oczywiście nie dziwne gracz po drugiej stronie był niezadowolony, no i później była zamiana. Rozwiązaniem problemu mogły być odnawialne materiały eksploatacyjne, ale WG znowu dało ciała i wprowadziło ogłuszenie, a wraz z nim skróciło ładowanie i poprawiło celność przez co arta stała się jeszcze bardziej irytująca. Moim zdaniem arta powinna wrócić do swojej pierwotnej postaci, powinno to załagodzić konflikt. A co do lightów to nie wiem o co tak do końca chodzi, w sumie nie są jakoś „OP”, można wnet powiedzieć że są zbalansowane.

  5. Danio napisał(a):

    Czemu usuną bagno😟

  6. Napewno nie ja napisał(a):

    Co znaczy „jw” ?

  7. Anonim napisał(a):

    Stalingrad i wichurę mogli zostawić 🙁

  8. Apple727 napisał(a):

    No i taki jest WG, najpierw usuwają boosty, mówiąc że to bugi gry, ale to bez sensu, bo jeżeli istnieje wjazd i i teren na booście po którym można się poruszać to nie można mówić o bugach, no chyba że w WG pracują aż tak ślepi programiści że nie widzą czego tworzą i na ilu mapach. Później zepsucie arty, bo mówiąc szczerze nie daje ona już takiej frajdy, a i graczy irytuje ciągłe ogłuszanie. No a teraz, po prostu z braku chęci i pomysłów, zęby jeszcze bardziej uprzykrzyć grę, usuwają ostatnie mapy na których zostały co lepsze boosty. Teraz tylko czekać na nową „OP” premke w sklepie premium na pszeprosiny. Po prostu WG wpada na coraz lepsze pomysły, na początku gra była dla zabawy, a teraz tylko kasa się liczy.

    • tankista4 napisał(a):

      Opisałeś same pozytywy. Dobrze że WG to zrobiło.

    • Anonim napisał(a):

      Boosty stały się „bugiem”, gdy czerwień zaczęła wykorzystywać w każdej możliwej sytuacji, psując bitwę innym swoją bezczynność. Nieraz widywałem kiedyś jak jedno warzywo z drugim próbowało wjechać w dziwne miejsce dziwnymi czołgami i obnosili się z tym jakby zrobili prologową zagrywkę. Mój ulubieniec to gość na IS-7, który wjechał sobie na Tundrze, na północy, na góreczkę i sobie snajpił. Topowym czołgiem ciężkim stał upier*olony w krzaku jak TD. Dlatego w chwili gdy te boosty zaczęli kasować – ucieszyłem się niezmiernie. Łatwiej takiego imbecyla wykończyć, a nie niepotrzebnie czas trwonić, bo taki imbecyl i tak już nic więcej do bitwy nie wniesie.

      • Apple727 napisał(a):

        Owszem, większość nie potrafiła ich wykorzystać w odpowiedni sposób, ale osoby które wiedziały jak szybko zająć tzw. ”Boosty” i jak je wykorzystać, często stanowiły duże wsparcie dla drużyny, a niekiedy potrafiły same wyciągnąć bitwę. No a ta „czerwień” jak to skrupulatnie określiłeś, to rzecz naturalna w wot i wygrać z nimi po prostu nie można, bo będą oni „kampić” tak czy siak. Random to random i nie ma się co denerwować, ważne żeby zrobić swoje, bo nowi gracze bez doświadczenia muszą się dopiero nauczyć co i jak, jedni szybko łapią o co chodzi, no a drudzy trochę później. Nerfienie, bufowanie czy usówanie nie wiele zmieni.

        • tankista4 napisał(a):

          Nie żadne wsparcie drużyny tylko to jest żałosne oszustwo za które powinny być permbany.

          • Apple727 napisał(a):

            Na jakiej podstawie zarzucasz graczom oszustwo, bo moim zdaniem skoro istnieje wjazd oraz teren po którym można się poruszać to jest to kolejny fragment mapy. Jeżeli nie chce ci się poświęcić chwili na naukę wjeżdżania na takie miejscówki, to twoja sprawa, a gadki typu „oszust” czy „cheater” są nie na miejscu, bo dla twojej informacji z własnego doświadczenia wiem że na większość tzw. „boostów”da się wyjechać bez problemu, ewentualnie można troche czasu na treningówce spędzić i rozwiązują się problemy z wjeżdżaniem. A „boosty” „for fun” typu A0 na Przełęczy czy linia A na Lotnisku, co prawda do nich potrzebne są nie lada umiejętności, ale jak już wspomniałem są to wjazdy „for fun” i raczej nikt tam na randomkach nie wjeżdża. Tym bardziej oszczerstwa w stylu „oszust” nie mają żadnego oparcia.

        • Tak... Albo nie. napisał(a):

          „[…] jedni szybko łapią o co chodzi, no a drudzy trochę później.” – lub wcale…

  9. Truth is God napisał(a):

    Gram w t grą od bety i nie czaje tych map :). Dla mnie wszystkie są ok oprócz Kampinówki. Pieć lat temu na eu była ankieta, którą mapę wyrzucić, gdzie wygrała Lampinówka. Paradoksalnie wg miaóo nas gdzieś i usunęli Komarin.

  10. Ian napisał(a):

    Usuwają kolejne mapy? Najgłupszy możliwy pomysł. Teraz, gdy gra przechodzi kryzys, popełnianie takich błędów może drogo kosztowac.

    • Verano9 napisał(a):

      Po pierwsze gra nie przechodzi kryzysu, po drugie będą nowe mapy, po trzecie na Bagnie się nie da grać

      • LordFenikX napisał(a):

        Ja osobiście grałem ostatnio raz dziennie, na walentynkę, którą sprzedałem za miejsce w garażu, obejrzałem nowe mapy, w sumie pograłem max 2h i nie włączyłem drugi raz, prędko nie włącze wota no chyba że dla map

  11. Anonim napisał(a):

    Dlaczego znowu wywalają dobre mapy?!

  12. Shrek z Fionom napisał(a):

    Widze ze nie tylko ja beda tesknil za Bagnem. Coz – wszelakie Szreki walczmy o NASZE Bagno! :).

  13. Tomek.Z napisał(a):

    WG od dawna wysyła sygnały o zmianie map, podobno to pod nowe Radzieckie czołgi wcale nie ,,OP”, żeby czołgista w takim nowym TD X mógł oddać te minimum 5 strzałów zanim go objedziesz. Ma być jeszcze ciekawiej bo podobno Putin zaczął grać w czołgi i WG na jego urodziny szykuję nową premkę ,,Duma Rasyji” będzie można ją kupić tylko w Moskwie(minmalna cena będzie podana na miejscu), w urodziny miłościwie panującego (kod dostępny będzie po okazaniu legitymacji partyjnej) i połowa z dochodu pójdzie na prezent dla solenizanta. ,,Duma Rasyji” będzie to czołg ciężki nie perzebijalny niczym, a w dodatku każdy pocisk goldowy będzie dingał w stronę strzelającego nim, jedyne tzw weakspoty to wyjścia awaryjne w podwoziu czołgu (grubość około 300mm) i małe drzwiczki z tyłu pojazdu o grubości 400mm, ale delikatnie skątowane około 35stopni, czołg jak na ciężki będzie miał zaskakującą moc na tonę (przy masie 192tony troszkę ponad 80) i będzie strzelał co 2 sekundy na zwykłej załodze bez perków i dosyłacza za średnio 1000hp, na szczęście nie będzie to nieskończony magazynek, bo takie były plany, ale kancelaria prezydenta się nie zgodziła sugerując, że maszyna będzie zbyt OP. Zaraz po wprowadzeniu nowej maszyny na serwer EU trafi w końcu do sklepu premium długo oczekiwany Defender. 🙂

  14. Kisiel napisał(a):

    Szkoda mi bagna i wichury.
    -Wichura była dobrze zbalansowana i nie znam gracza, który jej nie lubi. Ewentualnie mogliby usunąć niektóre boosty.
    -Bagno BYŁO i JEST niezbalansowane, ale nie mogę ukryć, że to jedna z moich ulubionych map. Balans dałoby się naprawić stosunkowo łatwo, manipulując trochę terenem i zwiększając wysokość budynków w mieście. W dodatku ta mapa w HD wyglądałaby świetnie! 🙂

    • tankista4 napisał(a):

      Gówno a nie bagno było zbalansowane. Jedna z najgorzej zbalansowanych map. Z jednej strony HT dojeżdżają całe z drugiej przestrzelone z połową HP.

      • Anonim napisał(a):

        Dlatego nie widziałem nigdy sensu, by pchać się od północy na zamek. Mimo wieku mapy, wielu graczy do tej pory nie ogarnęło, że to nie jest dobry pomysł, by jechać na zamek. O wiele lepszą decyzją zawsze był podjazd pod nasyp przeciwnika, ew. push na przeciwległy kąt mapy. Jak już WG chciało zbalansować tą mapkę to powinni przede wszystkim te budynki co są wokół zamku powiększyć w ten sposób, żeby nie było przestrzałów.

  15. Anonim napisał(a):

    Może od razu wszystko usunąć, bo każdemu coś się nie podoba w danej mapie? Z wszystkich map co są w grze to najbardziej rebalansu wymagał Shittengard, który był balansowany kij wie pod co. Nawet na tej mapie nie trzeba było grać, by stwierdzić wszelkie jej idiotyzmy. Do reszty map nigdy nie miałem większego „ale”, więc wykluczenie kilku map z obiegu to imho zła decyzja. Ale generalnie tragedii nie powinno być na początku patcha 1.0, bo każdy będzie poznawał istniejące mapy na nowo. Liczę więc, że WG w miarę szybko wypełni luki nowymi mapkami 🙂

  16. tankista4 napisał(a):

    Stalingrad super i znika a takie gówno jak prochorovka czy piaszczysta rzeka zostaje. Dobrze że przynajmniej Bagno idzie w *****.

  17. Anonim napisał(a):

    Usuwaja wichure i bagno a zostawili to gowno przelecz…

    Moze hajsu nie maja?

  18. Dziwny_Dywan napisał(a):

    mottem grad usuną?! nie!!! Aktualnie to jedna z najpiękniejszych map w wot.. Naprawdę chciał bym ją widzieć w HD. Szkoda mi jej, przyjemnie się grało :(((

  19. Nosacz napisał(a):

    A kiedy będzie usunięty beznadziejny Step?

  20. ja napisał(a):

    obecnie to chyba 6 map jest więcj nie kojarzę chce powrotu starych dobrych map

  21. Anonim napisał(a):

    Ze wszystkich map tylko mi stalingradu szkoda; była to jedyna mapa z tych usuwanych na której umiałem grać. Pozatym smieszy mnie jak jakiś tuman pisze że czołgi nadają się do walki w mieście

  22. FlamixKL napisał(a):

    Dlaczego Bagno usuną?! 🙁 Fajna mapa. Mogli by usuną Stalingrad Stalingrad albo Tundra. :.-(

  23. nickname napisał(a):

    Przy Świętej dolinie to od miesięcy rzeźbili jak patykiem w gównie tylko po to, żeby na koniec ją wywalić ;D Za Stalingradem nikt nie zapłacze ^^ Nie rozumiem decyzji co do Wichury. Mapka nieźle zbalansowana, gracze na nią nie narzekali. Znajdzie się sporo innych map do wywalenia.

  24. Tankista napisał(a):

    To na niskich tierach zostanie co? kopalnie i himell tylko? Kasują wichurę, bagno a zostawiają takie tunelowe gówno jak przełęcz na której każda bitwa jest identyczna brawo wg

  25. Tomek napisał(a):

    Nie no ***********, zaraz wgl znikną mapy miejskie.. Dlaczego MMalinovka nie będzie „out of rotation” albo Prochorovka.. Nie dość, że randomy trwają max 5 min to jeszcze teraz usuwają 3 miejskie mapy..

  26. . napisał(a):

    ale mittengard i wichure mogli zostawić bo to spoko mapki są

  27. Taka prawda napisał(a):

    Bagno mogli by zostawić, jest fajną mapą i da się zagrać każdą klasą.

  28. Nosacz napisał(a):

    Bogu dzięki! Chociaż Wichurę to mogli w sumie nawet zostawić. Bagno i święta Dolina to totalna porażka.

  29. Bobobobo napisał(a):

    Nie usuwać map… W ***** mam to hd jeśli mam grać na jeszcze mniejszej ilości map niż obecnie. Chyba pierwszy raz oprócz usunięcia Wt e100 jestem zły na wargumingi 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.