Q&A 29-08-17
Krótkie Q&A z deweloperami World of Tanks:
- Prace nad trybem „Wielkiej bitwy” trwały długo – głównymi problemami była optymalizacja;
- Istnieje możliwość, że „Wielka bitwa” pojawi się na poziomach innych niż 10;
- Z czasem zostanie zaprojektowanych więcej map dla trybu „Wielka bitwa”;
- Mapa „Nebelburg” również zostanie opracowana do jakości HD;
- Istnieje chęć usunięcia z czołgów niegrywalnych dział;
- Niedługo powinny pojawić się nowe chińskie czołgi premium;
- Jest kilka ciekawych pomysłów na zbalansowanie KV-5;
- W nowych mapach HD będą obecne wizualne elementy Havoka. Wizualne – dlatego nie oczekujcie „rozpadających się” budynków;
- Ślady ogniw gąsienicy na ziemi nie będą tylko teksturą, będą obliczane w zależności od prędkości i kąta obrotu;
- Roślinność będzie reagować na podmuch wystrzałów;
- Mapy nie będą kończyć się na czerwonej linii. Linia horyzontu będzie sięgała dalej, co zwiększy realizm gry;
- Granice mapy zostaną „zamaskowane” przez niewidoczną ścianę lub inne elementy otoczenia;
- Deweloperzy mają możliwości, ale nie widzą sensu tworzenia map nocnych;
- Po wyjściu map HD, z silnika BigWorld nie pozostanie nic. Gotowe są: Przełęcz, Redshire, Himmelsdorf, Klasztor, Kopalnie, Prochorowka, Malinowka, Murowanka i Urwisko;
- Całkiem możliwe, że pojawi się specjalny „ultra” klient z teksturami 8K o rozmiarze 100 GB;
- Deweloperzy starali się nie ingerować w rozgrywkę podczas opracowania map do jakości HD;
- Głównym zadaniem jest teraz optymalizacja grafiki dla średnich i słabych komputerów;
- Muzyka dla wszystkich nowych map zostanie nagrana na nowo. Będzie reagowała na wydarzenia dziejące się w grze;
- Tej jesieni zostanie uruchomiony serwer testowy „Piaskownica” z mapami w jakości HD;
- Wraz z pojawieniem się nowego systemu modów, cheaty po prostu znikną, ponieważ uruchomienie klienta z „nieautoryzowanymi” modyfikacjami stanie się niemożliwe.
via wot-news
Bardzo miło z ich strony że mają w planach zająć się muzyką obecna jest już dość ograna
a co ze zwiększeniem ilości pocisków dla obj.261 wraz z trybem 30vs30 bo 18 pocisków jak na arte X poziomu to chyba za mało.Mniej już ma tylko lodówka i godzilla z td-eków.
A co ze zwiększeniem amunicji na Obj.261 bo obecnie ma tylko 18 pocisków i wprowadzono bitwy 30vs30 więc czy WG zwiększy ilość pocisków na Obj.261 do 30 czy oleje całkowicie ten czołg?
Wraz z pojawieniem się nowego systemu modów, cheaty po prostu znikną, ponieważ uruchomienie klienta z „nieautoryzowanymi” modyfikacjami stanie się niemożliwe.
ps.A kiedy to ma wejść 9.20 czy 9.50
Nowe chińskie premki? Przecież T-34-3 i 59-Patton są kompletnymi gównami.. Niech zaczną od naprawy tych pojazdów..
Nwm czy grałeś tymi pojazdami ale one naprawdę dają radę. Tylko trzebia umieć tym grać, no i oczywiście chcieć
3 gwiazdki na T-34-3 i ponad 2.000 bitew, ale MT który skupia 3,4 żeby strzelić.z celnością 0,46.. Tyle nawet ***** nie ma E100 na dziale 15cm! Po za tym w sytuacji 1 na 1 wszystko daje nam popalić bo rof mamy chyba najgorszy na 8 poziomie. Pancerza też nie ma. Jego jedyną zaletą jest dmg ma strzał, ale jak już pisałem żeby takowy oddać chociaż CELNY trzeba się napocić..
+ nowe mm o którym nwm jak mogłem zapomnieć, na 8 wywala bardzo często a tam:
Is3, Tygrys 2, Kw4, T28, T28 prot., T32, Chrysler, Ob252, T26E5, i japońce od 6 poziomu w górę..
To wszystko to są pojazdy, których przebicie jest albo bardzo trudne albo wręcz niemożliwe dla takiego działa, już nie wspomnę o E75 czy ST I..
I panowie szanujmy się nawzajem, jakieś teksty żebym kogoś zajechał. Nie zawsze da się to zrobić, jeśli będzie gdzieś ścianka albo drugi czołg przeciwnika na snajpie, to taki wyjazd skończy się katastrofą. No i na pewno nie pomoże nam ROF, który jest żałosny.
Mam Lwa i zrobienie na Nim obrażeń 3.000+ jest proste i PRZYJEMNE. Na T-34-3 teoretycznie wystarczy pięć strzałów, ale czasami oddanie ich to cholernie dużo roboty, człowiek wypruwa sobie flaki żeby zrobić 2.000, nie tędy droga.
Masz racje chłopie – zgadzam się z tobą co do grywalności T-34-3 …
Niestety WG widzi to tak że jak zapłacisz to wymienią ci na inny. Mało tego powinieneś klaskać uszami z radości i czekać na moment kiedy ci pozwolą zapłacić – program wymiany czołgów (które były grywalne ale nie dotrzymują kroku zmianom w grze wprowadzanym przez WG) jest płatny i okresowy.
Złodzieje
T-34-3 i 59-Patton od samego początku były wymagającymi pojazdami, a przez to niegrywalne dla niektórych. Zmiany w MM sprawiły, że owe pojazdy stały się jeszcze trudniejsze co niektórych może nie nastrajać do gry nimi. Niemniej nazwanie tych maszyn „gównami” jest ogromną przesadą. Są grywalne nadal, ale wymagają troszkę myślenia. Nie są to w końcu idiotoodporne maszyny jak Defender, czy Chrysler P2W.
może gównami nie są, ale są gorsze pod każdym względem