– Widziałem, że niektóre czołgi premium dostaną buffa. Czy jest szansa, że inne premki także go dostaną (np. Löwe)?
– Nie planujemy ich globalnego rebalansu, tylko pojedyncze przypadki. Niestety Löwe nie jest na tej liście.
– Chodzą pogłoski, że pracujecie nad nowym matchmakerem.
– Jest jeszcze zbyt wcześnie, aby o tym mówić. Dopiero jest w fazie testów.
– Co z Czechosłowackimi pojazdami 9 i 10 poziomu?
– Mają się dobrze.
– Nie sądzisz, że wprowadzenie pocisków premium za kredyty, przyczyniło się do tego, że czołgi ciężkie zamiast walczyć, stoją w krzakach? Co z kolei przyczyniło się spadku znaczenia pancerza w bitwie. A jeśli nie, to co Twoim zdaniem jest powodem, mniejszego znaczenia pancerza?
– Nie. Pancerz nadal jest bardzo istotnym aspektem w grze.
– Dlaczego nie tknięto 15-tych misji indywidualnych? Zostaną zmienione?
– Nie.
– Dodano już DX11, a co z wielordzeniowością / nowym silnikiem / mapami HD?
– Wielordzeniowość już mamy, ponieważ była częścią nowego silnika. Mapy HD – ASAP.
– Co z Havokiem? Jego temat trochę ucichł, ASAP?
– Na pewno nie w 9.15.
– Czy japońskie czołgi O-I, dostały nerf zgodnie z statystykami?
– Tak.
– Nie myślicie o 64bit .exe, dzięki czemu gra mogłaby korzystać z większej ilości pamięci RAM do przechowywania danych?
– Nic nie mogę powiedzieć.
– Co z dodatkowym XP za taranowanie?
– Jeszcze nie w 9.15.
– Pz V/IV zostanie przeniesiony na 5 tier (był na 6), a ja mam już na nim kamo i inskrypcje. Czy będzie jakaś rekompensata jeżeli chodzi o różnice cenową pomiędzy 6 i 5 tierem?
– Niestety nie.
– Planujecie wyłączyć możliwość przewracania czołgów na dach?
– Nie.
– Patchnotes zawierał nowe rzeczy odnośnie dźwięku 2.1, czy można również się ich spodziewać dla 5.1?
– To pytanie do działu dźwięku.
– Dlaczego wprowadzacie do 9.15 tak małe zmiany, jeżeli chodzi o rebalans czołgów? Nie lepiej poczekać do globalnego rebalansu?
– Globalny rebalans będzie w przyszłości. Te czołgi potrzebowały pomocy już teraz.
– Zrobiono cokolwiek w 9.15, co mogłoby naprawić problem zawieszeń i crashy klienta?
– Tak, w 9.15 powinno być mniej takich przypadków.
– Na Waffenträger auf E 100 jest działo, które można odblokować, i które pasuje tylko do tej maszyny. Czy szykują się jakieś odszkodowania dla graczy za to działo, po zamianie WT auf E 100 na Grille 15?
– To tylko jedno działo
– Jakaś zmiana w zasadzie trzech kalibrów w nowym pachu?
– Nie
– Tryb „Dominacji” zostanie usunięty na dobre, czy na pewien czas w celu udoskonalenia?
– Zostanie całkowicie usunięty w celu udoskonalenia
– Czy jest w planach wprowadzenie treningów dla jednego gracza lub z botami?
– Nie
– „Mapy Paryż oraz Berlin, które były mapami stricte do trybu Rozwałki, zostaną przemodelowane i dodane do bitew losowych”. Proszę, nie róbcie tego! Te mapy są nie grywalne w tym trybie!
– Bez komentarza
– Chieftain jako zamiennik FV 215b?
– Nie.
– Czy misja na Obj. 260, polegająca na zniszczeniu dwóch czołgów ciężkich, wyższych o dwa tiery, zostanie zmieniona? Może wystarczą dowolne dwa czołgi o dwa tiery wyżej?
– Nie,
– Jaka jest procedura zmiany WT auf E 100 na Grille 15?
– Po prostu podmieniamy model i przetrenujemy załogę. Umiejętności załogi zostają bez zmian.
– Statystyki Grille 15, pod kątem kamuflażu, są poniżej średniej. Czołg zostaje wykryty z drugiego końca mapy.
– Nie tam, ma lepsze statystyki kamuflażu, niż WT auf E 100.
– Jakie są zalety T-54 Light Tank w porównaniu z innymi pojazdami po tym, jak dostał nerfa do DPM?
– Czołg ten jest testowany, nie ma jeszcze decyzji co do niego.
– Co się stanie ze statystykami gracza na pojeździe Waffenträger auf E 100? Zostaną przełożone na Grille 15, czy będą widoczne, jako osobne statystyki?
– Jako osobne statystyki.
– Mam nadzieję, że niedługo pojawią się LT 10-go tieru, odpowiednio zrebalansowane pod ich klasę i tiery bitew.
– Biorąc pod uwagę poziomy, z którymi walczą, tiery 8-sme LT są już, de facto, tierami 10-tymi.
– Co z problemem cofania pojazdami w łacie 9.15. Od momentu wprowadzenia nowej fizyki, z tym elementem jest problem.
– Nie zdiagnozowaliśmy takiego zjawiska, ale testy trwają.
Inne ciekawostki:
– jest pomysł wdrożenia do gry bonusu XP za granie w plutonach. Im wyższe tiery, tym wyższy bonus.
– Niektóre LT mogą zostać reaktywowane podczas globalnego balansu tych czołgów.
– Nie ma nowych informacji na temat dalszej pracy nad dźwiękami w grze, ale prawdopodobnie pojawią się różne poprawki i zmiany.
Dzony ma rację, arta jest po to aby ubijać kamperów.
No tak, zwłaszcza na randomach, gdzie oczywiście dostają nie kampery a ludzie w pierwszej linii…
Wybadaj 8t arty Fv207 😉 wybadaj na max i zagraj zobaczysz coś z innej perspektywy 😉 Ps.
Jak zobaczysz gdzie arta ma wrzutkę to nauczysz się że tam nie masz podjechać 🙂
Arta ma prawie wszędzie wrzutkę, wystarczy znaleźć odpowiednią pozycję. Ale wy arciarze gracie na pałę macie połapane standardowe pozycje i z nich klikacie…
Zero pomyślunku czy niestandardowego zagrania…
Szkoda że swojego zadania nie wykonują…
Wiadomo, że klikacze walą w czołgi które atakują i są dobrze widoczne, gdzie mają pewny i duży dmg, gdzie jest szansa na oneshota i trafienie kilku czołgów na raz! Wiadomo, że na kamperach to spleszem zdejmą gąski i jakieś grosze dmg.
Przedstawiciel WG wyszedł na chama krótko mówiąc, ale też się nie dziwie co on tam może wiedzieć. Wyżsi rangą trzymają go za ja*a
Artą, aimbotami i innymi cheatami by się zajęli, bo to obecnie największy problem WOTa! Jest to główny powód dla którego sporo osób przechodzi do AW.
Wybadaj arte zagraj bitwy i zobaczysz że arta to nie jest problem. Tylko idioci co stoją 2min w jednym miejscu.
zgadzam się
Ty tak na stałe masz, czy chwilowy niedowład szarych komórek?