Prawdopodobna zawartość aktualizacji 1.22

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

56 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Defender2012PL

w pierwszej połowie sierpnia będzie serwer testowy(ogólno-otwarty) czy się myle?

kacpi

w pierwszej połowie sierpnia czyli którego ?

Wiktor

Pierwsza połowa sierpnia to 1-15 czyli w przeciągu tych 10 dni powinna się pojawić aktualizacja

greg

they need to add tanks from rank since its no longer in game. Wouldn’t mind Concept1B of KpZ 50 T

Redi

Rank shop should appear on the next edition of onslaught.

Pułka

kiedy test bo juz jest 1 połowa sierpnia

Redi

pierwsza połowa sierpnia trwa dłużej niż 14h pierwszego dnia :v

Pułka

ok thanks

HCTI

wiadomo jakie czolgi za obligacje nowe beda???

Jaro

Ciekawe co dadza w sklepie za obligacje, licze na Godzille 😀

BZ-176_Enjoyer

Pewnie jakieś shit premki. Na FV bym nie liczył, prędzej jakiś Foch lub coś ze stylem. Na VIII tierach idąc schematami z poprzednich aktualizacji obstawiam T92, Czifa, Spychacza i coś z ograniczonym MM, ale tutaj wybór jest mocno ograniczony (112 jest za dobry, może Jadźka?).
Osobiście liczę na jakiegoś Cda 105 albo Kanonena 105, bo lubię od czasu do czasu pograć tankami uznawanymi przez większość graczy za totalne śmietniki, którymi de facto nie są.

Hubert

Kannon ma tylko ok działo a CDA jest dobrą premką może nie świetna ale jeśli ktoś mówi że CDA jest śmietnikiem to znaczy że nie ma umiejętności. Świetna mobilność, dobre camo ,rewelacyjna celność i można grać nim jak med który opiera się o dobre camo i mobilność.

Last edited 11 miesięcy temu by Hubert
pendzel

Kanonen 105 po wprowadzeniu nowego wyposażenia bardzo przyjemna maszynka, polecam.

Majkel

Jak mogą dać fosza jak fosz w sklepie jest.

Robertunio

Eekeeboo mowil na streamie jakies 5 lat temu ze zeby poprawic MM trzeba by wydluzyc czas oczekiwania, a z owczesnej wewnetrznej analizy WG wynikalo ze gracze nie chca dluzej czekac na Randomka. Zreszta 5 lat temu bylo jeszcze wtedy 3 razy wiecej graczy niz teraz, a ilosc graczy nadal spada wiec z MM bedzie tyko gorzej. 💩🧠

HCTI

ja wole czekac w que te 30sek dluzej byle by mi nie rzucalo w enemy 2 ebole a u mnie jakies obsrane 60tp

Klicker_arciarz

Grałem wczoraj lajtami, raz manti 8 lajtow w bitwie, 4 ebrem i 4 razy 6 lajtow, elc bitwę po 3 elc na stronę a arta 261 grałem 3 bitwy i żadnego lajta, ta gierka to jest tak spierd….. a że już jej żadna aktualizacja nie pomoże

pendzel

Kara za granie artą, choć powinna być surowsza

Klicker_arciarz

To nie kara, gram medem czy tdk czy innym hu..twem to mam 1 na stronę który żyje średnio minute albo wcale, jak gram lt mam po 3 – 4 tak żebyś nie miał za dużo wplywu na bitwę

Klicker_arciarz

Po kopalniach gdzie miałem na elc 8 lajtow, zmieniłem z eu3 na eu4 bo tam gra mniej graczy więc mniejsze prawdopodobieństwo dużej ilości lajtow, zgadnijcie 11 na 11 ale po 3 lajty na Berlinie mogę screna dorzucić jak mnie nikt nie usunie

heerre

Czyli załoga nadal bez zmian.
Szkoda.
Zabierają się do tego jak pies do jeża.

Stary Tankista

Nareszcie wprowadzają ten długo wyczekiwany „system prestiżu”, gracze prosili o to latami no i w końcu sie doczekali 😀

Skydog71

Kiedy testowy ?

Redi

Prawdopodobnie w połowie sierpnia.

Pułka

Tak długo?

Redi

Aktualizacja ma wyjść we wrześniu. W screenie wpisu z wotexpress jest napisane, że serwer testowy w pierwszej połowie sierpnia.

Nie Lubie Grzybów

Przeciez pisze ze w polowie sierpnia

Pułka

WG często kłamie XD

Exe

Te buffy zapowiadają od X lat a tak naprawdę nie są jakieś super, a szkoda bo mogliby przywrócić prestiż starych maszyn, oprócz Type 5 Heavy jest mnóstwo dych które aż proszą o jakiegokolwiek buffa, np. Jagdpanzer E100, Pz.Kpfw. VII, Rheinmetall Panzerwagen, IS-7, ST-II, AMX 50 Foch B, Bat.-Chatillon 25t, Sheridan, Progetto M40 mod. 65, WZ-111-5 czy WZ-132-1 już nie wspominając o pojazdach kolekcjonerskich!

OOrthos

Według WG prog etto ostatnio jeszcze był za Op i musieli go znerfic

Nazwa*

is-7 i wz 5a do buffa? XDDD

takisobiegrajek

Nie buffy tylko masowe znerfienie wszystkiego by sie przydalo.

Wiktor

Nie. Najlepszym pomysłem jest danie buffa type 5 H dobrze że go ulepsza a nie taka beczka pełna HP która zbiera DMG niech to on będzie tera najlepszy moim zdaniem dobrze robią a nie że gadanie type to gówn.. itd śmiali się to tera zobaczymy

E lo

Dla mnie największą i najbardziej przełomową aktualizacją była by taka, która wprowadziła by całkowicie nowy system MM i RNG. Nigdy to nie nastąpi kto wie ten wie

RTSK

ok, to dość duża aktualizacja

AleLujek

Coś Ty, serio?

NiSzA player

Zapowiada sie jedna z najwiekszych aktualizacji w calej historii gry, najbardziej ciekawi mnie rebalans czolgow. Mam nadzieje ze odwroci aktualna mete do gory nogami, bo juz od wielu lat jest nuda w tym temacie. Ciagle te same czolgi na topie (poza paroma wyjatkami), a przydaloby sie odkurzyc z garazu typa 5, ktory aktualnie jest (lekko mowiac) malo grywalny. Pozyjemy, zobaczymy.

Exe

Dokładnie, ,mogliby przywrócić prestiż starych maszyn, oprócz Type 5 Heavy jest mnóstwo dych które aż proszą o jakiegokolwiek buffa, np. Jagdpanzer E100, Pz.Kpfw. VII, Rheinmetall Panzerwagen, IS-7, ST-II, AMX 50 Foch B, Sheridan, WZ-111-5 czy WZ-132-1 już nie wspominając o pojazdach kolekcjonerskich!

pendzel

Rhm. Pzw dostał ostatnio buffa i jest to jeden z przyjemniejszych lightow pod dmg.

Wiktor

Raczej są dobre czołgi te które wymieniłeś type najbardziej zasługuje na buffa

Robertunio

Co to za system prestizu ? 💩

mosiądz

mozolnie nabijasz poziomy szacunu wśród dzieci, w zamian za co dostajesz naklejki i emblematy (niehistoryczne)

pendzel

Dla tych którzy mają po 5k bitew na jednym czołgu i nawet nie wbite 1moe

Last edited 11 miesięcy temu by pendzel
Czerwony Baron

aha

Czerwony_Baron

Co „aha”? Dosłownie wczoraj napisałeś esej, w którym narzekasz, że WG wprowadziło 15% zmian zapowiedzianych na ten rok. Dzień później okazuje się, że WG dodaje to co chciałeś i twoja reakcja to aha? Typowy polaczek w community wota, takiemu to nie dogodzisz.

Major Suchodolski

Albo rodzice nie chcą mu dać kasy na czołg lub nie chcą mu zrobić przelewu ;>

Czerwony Baron

ten post był dodany godzinę po moim komentarzu, stąd ta reakcja.

Redi

Ważne, że już wiesz o planach. To normalne, że nie wiedziałeś jaki artykuł jest przygotowywany.

fabook

Gracze – czolgi kolowe to zlo, gorsze od arty.
WG – doajemy kolowce XD

HomicideFreak

Kołowce są mocne i przesadzone, zasługują na nerfa ale tylko boty mówią że są gorsze od arty która jest największym ścierwem tej gry od dawna.

Nazwa*

ta, kolowce na serio potrzebuja nerfa XDDD jakby 3 wam nie wystarczyly

impo997

grałeś w te gre kiedyś? czy tylko kwadratami?
bo jeśli uważasz że nowe kołowce będą równie toksyczne co francuskie to choroszcz dla ciebie xd

trujkont w kole ja pierdole XDDDDDD

jak dla ciebie kolowce sa gorsze od arty i uwazasz ze brytole beda toksyczne to polecam zrobic del’et gry

Piro

ZŁO to BZ, Godzilla czy lodówka , arta jak biła dużo bez dziwnych ogłuszeń, to był ból ****, a ile życia ma arta i że jest papierowa i wszystko je przebija – to nikt o to skargi nie wnosi (nie wspomnę o celności, czasie ładowania i skupiania) , nagle nerf kompletny arty w grze, a powstają czołgi , które mają pancerz, ilość punktów wytrzymałości średnio 3-4 razy więcej niż arta, biją bardzo dużo (wysokie uszkodzenia na strzał) i często na one hit co 12-35 sekund i to nie jest problemem.

Więc gdzie jest logika ?

Blighthorn

Nie doszukuj się logiki. Sporo ludzi jest debilami

Dudu

OOO, nice, zmiany na plus!
Dzięki za newsa 😉