10. urodziny: Dzień 4

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

21 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
oraytoshi

jest dzisiaj nowy kod ?

Anonimowo

Ja bardzo chętnie przygarnę miejsce w garażu kolejne, bo ostatnio zacząłem odkupywać starsze pojazdy 🙂

xxx

To z Tankrewards nie masz? Obecnie mi się nazbierało ponad 200 miejsc już. Muszę dodawać, że nie wybieram miejsca jak mam coś innego dostępne? W tej edycji są do zgarnięcia 3+jedno z czołgiem.

emeryt

Fajnie, będę miał 176 miejsc w garażu.

Anonimowo

Co oni? Dają te łóżka żeby barakach zacząć przyjmować chorych na koronaworusa?

Anonimowo

Hahha. Te wasze komentarze są cool. Hahha. Dla nich warto tu zawitać:)

Pocisk7

Xd ale ku*wa misję oho ********* zamiast dać chociaż nie wiem rezerwy czy konto premium 1 dzień czy coś to łóżka xdd

Pocisk to debil

Typowy zjebany polak dostaje za darmo i jeszcze narzeka

Anonimowo

Polaczek jak już. Polak to szanujący siebie i innych człowiek. A polaczek to ludzkie gówno

tio

Szkoda że u nas w kraju nie ma tych Polaków…

Luke

Może burdel otworzyć w koszarach, tyle łóżek się marnuje.

Ok

Łóżka to są ważne. Miejsc w garażu to mam ze 20 wolnych, ale łóżek to wszystkie zajęte.

Showmeapple

Gdzieś trzeba trzymać swoją 50% załogę.😉

Wektor

Jak dla mnie misje są bardzo łatwe ale te nagrody to wargaming mógłby się postarać zamiast no codziennie dawać po 2 łużka w oszarsch i po 1 miejscu w garażu zrobiłby 1 duża misję na 25000 uszkodzeń z 10 łużkami i 5 miejscami a na np resztę dni mógłby dać np kolowca 2 tier i rezerwy albo jakieś kredki albo czołgi na wyporzyczenie a oni poszli po łatwiźnie

Bombus89

Weź się ****** w łeb i idź na lekcie polskiego

Tank

Po raz czwarty łóżka, jaja sobie robią mało potrzebne. W 10 misjach będę same łóżka i respiratory

1

Czyli dają prezenty na czasie xd

NieKrzyczNaMnie

Ja nie narzekam bo mi ostatnio brakuje tych łóżek

Łóżka OP

NIekrzycznamnie, mi tak samo… jak popatrzylem ile ich mam to sie ciesze nawet z tych 2 dziennie 😀

Człowiek z lasu

Powinni dawać apteczkę do tych łóżek.