Poziom VIII tygodnia: Löwe

Czołgiem tygodnia będzie nic innego jak Löwe, niemiecki czołg ciężki o niezłej celności i przyzwoitym pancerzu. Przez najbliższy tydzień obowiązywać będzie następująca oferta:

Najnowszy czołg VIII poziomu tygodnia to niemiecki 90-tonowy kolos. Został on zaprojektowany z myślą zarówno o walce na dalekim dystansie, jak i w zwarciu, dzięki czemu cechuje się znakomitą celnością, przyzwoitym pancerzem i pochyloną wieżą, która chroni go przed większością pocisków. Czas wcisnąć gaz do dechy i wkroczyć na teren bitwy z zestawem, dzięki któremu otrzymasz 30 dni dostępu do konta premium, misje z pięciokrotnie większą liczbą PD oraz rezerwy osobiste zapewniające po aktywacji 300% więcej PD dla załogi!

  • Czołg + miejsce w garażu + 30 dni konta premium oraz 2 dodatkowe przedmioty za 176,46 zł.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
26 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ter3

ja mam 12k bitew i zaloge z wszystkimi perkami nie dosyc ze sniper to jeszcze zwiadowca polecam zdecydowanie

Szczecinianin

Na Lowe ??

jeba. wg

I ja tez złotówki nie wydam dopuki nie bedzie defendera ajak nie bedzie to napewno mam 40zl w kieszeni co miesiac pozdro

Tigergt

Lowe jest op a defender to lipny tank bo mam

Tom

Fajny czołg, przyjemny w grze..
To nie szybki agresywny Defender, ale swoje robi i dobrze zarabia.
Świetny do miasta i jako snajper.
Spokojnie odbija X tiery, trzeba chować dolną płytę i machać wieżą.

Szczecinianin

Zgadzam się z Tobą bo mam na nim 4k bitew 🙂

Tomek

Również potwierdzam. Dobry czołg, a co najważniejsze przyjemny w grze.

Szczecinianin

A mój kolega twierdzi że Lowe to złom jak i wszystkie czołgi w grze ….:D

lowe porazka

Ma racje LOWE to ścierwo i tyle. wchodzi wszystko z wszystkiego, wolny, mułowaty non stop pożary (mimo preki) i najgorsza wada… 8/10 bitew to X tiery na których za dużo nie zrobimy. Plusy ma jak najbardziej: celny, ładny i niemiecki i to chyba tyle.

M1

Kątuj to przestanie wchodzić, mi zawsze coś dingnie, oczywiście nie dycha, ale zawsze odbiję coś od wieży. Goldy ma tanie co jest fajne kiedy musisz z X walczyć. Poza tym to nie brawler tylko snajper więc trzymamy się za zasłoną zawsze. Plusem jest fajna celność działa, trzeba mieć parkinsona żeby nie trafić.

PomorskiTytan

Nie kupuje jak nie bedzie defendera.

Szczecinianin

Bo nie będzie …Na innych serwerach jest a u nas nie ma i nie będzie ..

pomorskitytan

dobrze o tym wiem dlatego grosza nie wydam dopóki go nie będzie na EU również 😉 WG myśli że na EU będą kupować jakieś gówniane zestawy za 200zł to się grubo mylą…

Szczecinianin

Ty nie musisz nic przecież kupować …

Robert

Dlatego ja też nie wydam ani grosza puki nie kupie Defendera

Robert

Nie wydam na WOT kasy dopóki nie kupie Defendera.

Szczecinianin

I nie będzie …

olo

Czy zniżka dotyczy również zakupu za złoto?

Szczecinianin

Raczej nie bo lecą na kasę….

Wik

A na serwerze rosyjskim, ….. Niespodzianka…… Obj 252U (Defender) 😁

Płaczek

WG znowu oszukało nas!

Truth is God

Dostałem go na urodziny 4 lata temu. Sam bym nie zdecydował się na taki zakup. Na początku był ocieżały i kadłub mocno obrywał od frontu. Wieża zaś odbijała nawet dziesiątki. Po ostatnim buffie rok temu, mój winrate podskoczył z 52 na 54. Jest teraz bardziej mobilny a przednia górna płyta dostała buffa do 150mm i zaczęfa także odbijać dyszki. Jedyny sposób na ten czołg to dolna płyta, ale depresja 10 stopni pozwola na mapch terenowych ją ładnie schować. Kolejnym i najważniejszym plusem to działo, mega celne. Tylko rof rzędu 6 strzałów na minutę. Po dobrej bitwie przy damagu rzędu 4k i premce, wpada na czysto 100k sreberka. Lufę można także podnieść do 38 stopni. To bardzo dobry czołg, no i śliczny :).

fcm sliczniejszy

ne.. ne jest sliczny,

tankista4

Pewnie że jest piękny.

Anonimowo

Odbicie jednego, dwóch pocisków od dych nic nie znaczy tak naprawdę. Ten czołg ma przyjemny pancerz do 9 tierów i to stockowych. Ok. 230 peny pozwala już z łatwością przebijać górną płytę i okolice jarzma. Na pewno jego zaletą jest bardziej nieprzewidywalny pancerz niż T34. Imho moc tego pojazdu tkwi w samym dziale. Celność i oferowane penetracje to zdecydowane zalety, które musiały się jednak odbić na czasie przeładowania. Obok T34 jest to pojazd z peną na premium pociskach blisko 300 co pozwala już bić się z nowymi wynalazkami bez większych stresów i do tego coś zarobić. Jak na starą premkę jest dobrze wypośrodkowany. Ani za mocny, ani za słaby. Czy brać? Jak kto woli. Ja bym nie brał, ale to z pobudek ideologicznych.