9.20.1 – zmiany w misjach osobistych

Kilka zmian w misjach osobistych聽馃槈

聽Operacja StuG IV:


CL-7: Polowanie na dzia艂a samobie偶ne:

  • Jest: Wykryj wrogie dzia艂o samobie偶ne, zadaj mu uszkodzenia lub krytyczne trafienie;
  • B臋dzie: Zada膰 uszkodzenia co najmniej jednemu dzia艂u samobie偶nemu.

CL-9: Sokole oko:

  • Jest: Wykryj co najmniej 2 pojazdy przeciwnika, zanim jakikolwiek pojazd przeciwnika wykryje Ciebie;
  • B臋dzie: Wykryj pojazd przeciwnika, zanim jakikolwiek pojazd przeciwnika wykryje Ciebie.

CL-12: Duch:

  • Jest: Wykryj wrogie pojazdy, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie im przynajmniej 500 PW uszkodze艅. Pozosta艅 niewykryty w okresie zadawania tych uszkodze艅;
  • B臋dzie: Wykryj wrogie pojazdy, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie im przynajmniej 250 PW uszkodze艅. Pozosta艅 niewykryty w okresie zadawania tych uszkodze艅.

CL-13: Klucz do zwyci臋stwa (osobista/pluton):

  • Jest: Wykryj osobi艣cie lub jako pluton pojazdy przeciwnika umo偶liwiaj膮c sprzymierze艅com zadanie co najmniej 1 500 PW uszkodze艅;
  • B臋dzie: Wykryj osobi艣cie lub jako pluton pojazdy przeciwnika umo偶liwiaj膮c sprzymierze艅com zadanie co najmniej 1 000 PW uszkodze艅.

CL-14: Doz贸r bitewny (osobista/pluton):

  • Jest: Wykryj osobi艣cie lub jako pluton pojazdy przeciwnika, umo偶liwiaj膮c sprzymierze艅com zadanie co najmniej 2 000 PW uszkodze艅;
  • B臋dzie: Wykryj osobi艣cie lub jako pluton pojazdy przeciwnika, umo偶liwiaj膮c sprzymierze艅com zadanie co najmniej 1 500 PW uszkodze艅.

CL-15: Agresywny specjalista zwiadu:
Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Ca艂kowite zadane uszkodzenia i uszkodzenia zadane przez sojusznik贸w pojazdom przeciwnika, kt贸re wykry艂e艣, lub kt贸rym zniszczy艂e艣 g膮sienic臋 musz膮 wynosi膰 co najmniej 4 000 PW;
  • B臋dzie: Ca艂kowite zadane uszkodzenia i uszkodzenia zadane przez sojusznik贸w pojazdom przeciwnika, kt贸re wykry艂e艣, lub kt贸rym zniszczy艂e艣 g膮sienic臋 musz膮 wynosi膰 co najmniej 3 000 PW.

Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Pom贸偶 w zniszczeniu 4 pojazd贸w wroga, poprzez spota lub zniszczenie g膮sienicy.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

C艢-8: Konfrontacja:

  • Jest: Ca艂kowite uszkodzenia zadane 艣rednim czo艂gom przeciwnika musz膮 wynosi膰 przynajmniej 500 PW;
  • B臋dzie: Ca艂kowite uszkodzenia zadane 艣rednim czo艂gom przeciwnika musz膮 wynosi膰 przynajmniej 300 PW.

C艢-9: Godny przeciwnik:

  • Jest: Zadaj co najmniej 500 PW uszkodze艅 czo艂gom ci臋偶kim przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 300 PW uszkodze艅 czo艂gom ci臋偶kim przeciwnika.

C艢-13: Aktywna akcja (osobista/pluton):

  • Jest: Zadaj co najmniej 3000 uszkodze艅 pojazdom przeciwnika, osobi艣cie lub jako ca艂y pluton;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 2000 uszkodze艅 pojazdom przeciwnika, osobi艣cie lub jako ca艂y pluton.

C艢-15: My艣liwy i zwierzyna:
Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Uszkod藕 5 pojazd贸w przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

CC-7: Mam to pod kontrol膮:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 1000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 500 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

CC-8: Z dymi膮cymi dzia艂ami:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 1000 PW uszkodze艅 czo艂gom ci臋偶kim przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 500 PW uszkodze艅 czo艂gom ci臋偶kim przeciwnika.

CC-12: Solidny pancerz:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 1000 PW uszkodze艅;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 500 PW uszkodze艅.

CC-15: Hartowana stal:

Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Ca艂kowite uszkodzenia zadane, otrzymane i obronione przez pancerz musz膮 wynie艣膰 co najmniej 6000 PW;
  • B臋dzie: Ca艂kowite uszkodzenia zadane, otrzymane i obronione przez pancerz musz膮 wynie艣膰 co najmniej 4000 PW.

Warunki poboczne:

  • Jest: Wygraj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj przyjamniej 20% wszystkich uszkodze艅 w dru偶ynie.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

NC-15: Triumf:

Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Zadaj co najmniej 3000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 2000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

Warunki poboczne:

  • Jest: Zniszcz pojazd przeciwnika.
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zniszcz przynajmniej 2 pojazdy przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

DS-15: Bogowie wojny:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj co najmniej 1000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

聽T28 HTC:


CL-7: Polowanie na dzia艂a samobie偶ne:

  • Jest: Wykryj dwa dzia艂a samobie偶ne przeciwnika, zadaj im uszkodzenia lub krytyczne trafienie;
  • B臋dzie: Wykryj dzia艂o samobie偶ne przeciwnika, zadaj mu uszkodzenia lub krytyczne trafienie.

CL-9: Sokole oko:

  • Jest: Wykryj co najmniej 4 pojazdy przeciwnika, zanim przeciwnik wykryje Ciebie;
  • B臋dzie: Wykryj co najmniej 2 pojazdy przeciwnika, zanim przeciwnik wykryje Ciebie.

CL-12: Duch:

  • Jest: Wykryj wrogie pojazdy, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie im przynajmniej 1000 PW uszkodze艅;
  • B臋dzie: Wykryj wrogie pojazdy, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie im przynajmniej 750 PW uszkodze艅.

CL-14: Doz贸r bitewny (osobista/pluton):

  • Jest: Wykryj osobi艣cie lub jako pluton pojazdy przeciwnika umo偶liwiaj膮c sprzymierze艅com zadanie co najmniej 3000 uszkodze艅;
  • B臋dzie: Wykryj osobi艣cie lub jako pluton pojazdy przeciwnika umo偶liwiaj膮c sprzymierze艅com zadanie co najmniej 2500 uszkodze艅.

CL-15: Agresywny specjalista zwiadu:

Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Ca艂kowite zadane uszkodzenia i uszkodzenia zadane przez sojusznik贸w pojazdom przeciwnika, kt贸re wykry艂e艣, lub kt贸rym zniszczy艂e艣 g膮sienic臋 musz膮 wynosi膰 co najmniej 5000 PW;
  • B臋dzie: Ca艂kowite zadane uszkodzenia i uszkodzenia zadane przez sojusznik贸w pojazdom przeciwnika, kt贸re wykry艂e艣, lub kt贸rym zniszczy艂e艣 g膮sienic臋 musz膮 wynosi膰 co najmniej 4000 PW.

Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Niech sojusznicy uszkodz膮 5 pojazd贸w przeciwnika, kt贸re wykry艂e艣, lub kt贸rym zniszczy艂e艣 g膮sienic臋.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

C艢-6: Grad pocisk贸w:

  • Jest: Zadaj co najmniej 3000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika co najmniej 3 r贸偶nych typ贸w;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 2000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika co najmniej 3 r贸偶nych typ贸w.

C艢-8: Konfrontacja:

  • Jest: Ca艂kowite uszkodzenia zadane 艣rednim czo艂gom przeciwnika musz膮 wynosi膰 przynajmniej 1000 PW;
  • B臋dzie: Ca艂kowite uszkodzenia zadane 艣rednim czo艂gom przeciwnika musz膮 wynosi膰 przynajmniej 750 PW.

C艢-9: Godny przeciwnik:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 1000 PW uszkodze艅 czo艂gom ci臋偶kim przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 750 PW uszkodze艅 czo艂gom ci臋偶kim przeciwnika.

C艢-12: Podpalacz:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 2000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 1500 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

C艢-15: My艣liwy i zwierzyna:

Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 2000 uszkodze艅 niszczycielom czo艂g贸w przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 1500 uszkodze艅 niszczycielom czo艂g贸w przeciwnika.

Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋. Wygraj bitw臋;
  • B臋dzie: Przetrwaj i wygraj bitw臋. Uszkod藕 6 pojazd贸w przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

CC-7: Mam to pod kontrol膮:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 2000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 1000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

CC-8: Z dymi膮cymi dzia艂ami:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 2000 PW uszkodze艅 wrogim czo艂gom ci臋偶kim;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 1000 PW uszkodze艅 wrogim czo艂gom ci臋偶kim.

CC-12: Solidny pancerz:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 1500 PW uszkodze艅;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 1000 PW uszkodze艅.

CC-15: Hartowana stal:

  • Jest: Ca艂kowite uszkodzenia zadane, otrzymane i obronione przez pancerz musz膮 wynie艣膰 co najmniej 8000 PW;
  • B臋dzie: Ca艂kowite uszkodzenia zadane, otrzymane i obronione przez pancerz musz膮 wynie艣膰 co najmniej 6000 PW.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

NC-15: Triumf:

Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Zadaj co najmniej 4000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 3000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

Warunki poboczne:

  • Jest: Zniszcz przynajmniej 2 pojazdy przeciwnika;
  • B臋dzie: Zniszcz przynajmniej 3 pojazdy przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

DS-15: Bogowie wojny:
Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj co najmniej 1500 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

聽T 55A:


CL-3: Po艣cig:

  • Jest: Wykryj co najmniej 5 pojazd贸w przeciwnika;
  • B臋dzie: Wykryj co najmniej 4 pojazdy przeciwnika.

CL-5: Wysuni臋ty obserwator:
Warunki poboczne:

  • Jest: Wykryj pojazdy przeciwnika, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 przynajmniej 6 z nich;
  • B臋dzie: Wykryj pojazdy przeciwnika, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 przynajmniej 5 z nich.

CL-6: Wsparcie bitewne:

  • Jest: Umo偶liw swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 co najmniej 6 pojazdom przeciwnika, wykrywaj膮c je lub niszcz膮c ich g膮sienice;
  • B臋dzie: Umo偶liw swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 co najmniej 5 pojazdom przeciwnika, wykrywaj膮c je lub niszcz膮c ich g膮sienice.

CL-7: Polowanie na dzia艂a samobie偶ne:

  • Jest: Wykryj trzy wrogie dzia艂a samobie偶ne, zadaj im uszkodzenia lub krytyczne trafienie;
  • B臋dzie: Wykryj i zniszcz wrogie dzia艂o samobie偶ne.

CL-9: Sokole oko:

  • Jest: Wykryj co najmniej 6 pojazd贸w przeciwnika, zanim zostaniesz przez niego wykryty;
  • B臋dzie: Wykryj co najmniej 4 pojazdy przeciwnika, zanim zostaniesz przez niego wykryty.

CL-12: Duch:

  • Jest: Wykryj wrogie pojazdy, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadaniem im przynajmniej 2000 PW uszkodze艅;
  • B臋dzie: Wykryj wrogie pojazdy, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadaniem im przynajmniej 1500 PW uszkodze艅.

CL-15: Agresywny specjalista zwiadu:
Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Pom贸偶 zniszczy膰 4 pojazdy przeciwnika, wy艣wiecaj膮c lub niszcz膮c g膮sienice.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

C艢-15: My艣liwy i zwierzyna:

Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Zniszcz przynajmniej 2 niszczyciele czo艂g贸w przeciwnika, kt贸re s膮 o jeden poziom wy偶ej od Twojego pojazdu;
  • B臋dzie: Zadaj 2500 PW uszkodze艅 wrogim niszczycielom czo艂g贸w.

Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋. Zadaj co najmniej 2000 PW uszkodze艅;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj uszkodzenia 7 pojazdom przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

CC-8: Z dymi膮cymi dzia艂ami:

  • Jest: Zadaj przynajmniej 3000 PW uszkodze艅 wrogim czo艂gom ci臋偶kim;
  • B臋dzie: Zadaj przynajmniej 2000 PW uszkodze艅 wrogim czo艂gom ci臋偶kim.

CC-14: Zdoby膰 to wzg贸rze! (osobista/pluton):

  • Jest: Osobi艣cie lub jako pluton zniszcz co najmniej 6 pojazd贸w przeciwnika 3 r贸偶nych typ贸w;
  • B臋dzie: Osobi艣cie lub jako pluton zniszcz co najmniej 5 pojazd贸w przeciwnika 3 r贸偶nych typ贸w.

CC-15: Hartowana stal:
Warunki poboczne:

  • Jest: Wygraj bitw臋;
  • B臋dzie: Zadaj 25% wszystkich uszkodze艅 dru偶yny.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

NC-15: Triumf:
Warunki poboczne:

  • Jest: Zniszcz przynajmniej 3 pojazdy przeciwnika;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zniszcz przynajmniej 5 pojazd贸w przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

DS-15: Bogowie wojny:
Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj co najmniej 3000 PW uszkodze艅 pojazdom przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

聽Object 260:


CL-3: Po艣cig:

  • Jest: Wykryj co najmniej 7 pojazd贸w przeciwnika;
  • B臋dzie: Wykryj co najmniej 6 pojazd贸w przeciwnika.

CL-5: Wysuni臋ty obserwator:
Warunki poboczne:

  • Jest: Wykryj pojazdy przeciwnika, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 przynajmniej 8 z nich;
  • B臋dzie: Wykryj pojazdy przeciwnika, umo偶liwiaj膮c swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 przynajmniej 6 z nich.

CL-6: Wsparcie bitewne:

  • Jest: Umo偶liw swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 co najmniej 8 pojazdom przeciwnika, wykrywaj膮c je lub niszcz膮c ich g膮sienice;
  • B臋dzie: Umo偶liw swoim sojusznikom zadanie uszkodze艅 co najmniej 6 pojazdom przeciwnika, wykrywaj膮c je lub niszcz膮c ich g膮sienice.

CL-7: Polowanie na dzia艂a samobie偶ne:

  • Jest: Wykryj co najmniej 3 dzia艂a samobie偶ne przeciwnika i zadaj im uszkodzenia. Zniszcz co najmniej jedno dzia艂o samobie偶ne przeciwnika;
  • B臋dzie: Wykryj co najmniej 2 dzia艂a samobie偶ne przeciwnika i zadaj im uszkodzenia.

CL-9: Sokole oko:

  • Jest: Wykryj co najmniej 7 pojazd贸w przeciwnika, zanim zostaniesz przez niego wykryty;
  • B臋dzie: Wykryj co najmniej 6 pojazd贸w przeciwnika, zanim zostaniesz przez niego wykryty.

CL-15: Agresywny specjalista zwiadu:
Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Pom贸偶 w zniszczeniu 5 pojazd贸w przeciwnika, spotuj膮c lub niszcz膮c im g膮sienice.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

C艢-15: My艣liwy i zwierzyna:

Warunki g艂贸wne:

  • Jest: Zadaj co najmniej 4000 PW uszkodze艅 niszczycielom czo艂g贸w przeciwnika;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 3500 PW uszkodze艅 niszczycielom czo艂g贸w przeciwnika.

Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj i Wygraj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj uszkodzenia 8 pojazdom przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

CC-8: Z dymi膮cymi dzia艂ami:

  • Jest: Zadaj co najmniej 4000 PW uszkodze艅 ci臋偶kim czo艂gom wroga;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 3000 PW uszkodze艅 ci臋偶kim czo艂gom wroga.

CC-11: Nawet ryski:

  • Jest: Zadaj co najmniej 5000 PW uszkodze艅 do ko艅ca bitwy;
  • B臋dzie: Zadaj co najmniej 4000 PW uszkodze艅 do ko艅ca bitwy.

CC-14: Zdoby膰 to wzg贸rze! (osobista/pluton):

  • Jest: Osobi艣cie lub jako pluton zniszcz co najmniej 8 pojazd贸w przeciwnika 3 r贸偶nych typ贸w;
  • B臋dzie: Osobi艣cie lub jako pluton zniszcz co najmniej 7 pojazd贸w przeciwnika 3 r贸偶nych typ贸w.

CC-15: Hartowana stal:

Warunki poboczne:

  • Jest: Wygraj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj 25% wszystkich uszkodze艅 zespo艂u.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

NC-9: W sam cel:

  • Jest: Oddaj co najmniej 7 strza艂贸w penetruj膮cych pod rz膮d do pojazd贸w przeciwnika;
  • B臋dzie: Oddaj co najmniej 6 strza艂贸w penetruj膮cych pod rz膮d do pojazd贸w przeciwnika.

NC-15: Triumf:
Warunki poboczne:

  • Jest: Zniszcz przynajmniej 5 pojazd贸w przeciwnika;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zniszcz przynajmniej 6 pojazd贸w przeciwnika.

鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻柆鈻

DS-15: Bogowie wojny:
Warunki poboczne:

  • Jest: Przetrwaj bitw臋;
  • B臋dzie: Wygraj bitw臋. Zadaj co najmniej 4000 PW uszkodze艅.

殴: forum.worldoftanks.ru

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
21 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
...

Art膮 zada膰 4k dmg? na warunek poboczny? SUPER

DanyyyK

M贸j rekord na GW Tiger P wynosi 4,7 k w bitwie wi臋c jest to mo偶liwe przy du偶ej dawce szcz臋艣cia… ale bardzo trudne.

Anonimowo

Pierwsze 3 kampanie zdecydowanie b臋d膮 艂atwiejsze, natomiast ostatnia….. No c贸偶, niekoniecznie.

Pvo

***** ja sie meczylem tyle zeby wyspotowac i ******** 3 cioty w artach bo jak nie zabili mnie to losowalo mi arty raz na 20 bitew to teraz byle frajer zrobi te misje nr7 na lajty na t55. Nosz ***** lac po mordzie tego cwela co to zmienil i patrzec czy rowno puchnie. ********** ruskie.

Dziki

Heh, mi si臋 ta misj臋 uda艂o wykona膰 a teraz widz臋 ze 艂atwiejsza 馃榿

Tomek

HT samemu zada膰 25%? No chyba nie, albo mnie poprawcie..

Tomek

Swoj膮 drog膮 ********* zmiany, teraz w ka偶dej misji OSOBISTEJ b臋d臋 musia艂 liczy膰 na to, 偶e dru偶yna zechce wygra膰 bitw臋..

A te 25%, chyba nawet ujdzie

Pvo

A co to za sztuka? Na 8 tierze to max 2500-3000dmg to tak duzo?

Anonimowo

to zrob 15 misje na ob na 8 tierze lol

Galanonim

Ja zrobisz te 3k to zostaje jeszcze tylko odbi膰 i przyj膮膰 9k 馃槣

Anonimowo

To zrub Typa 5 Heavy albo Mausa

Made in Pl

A ja dzis zdobylem t55a hehe

Reksio

Dodatkowo wprowadzaja rozkazy wiec z nowym patchem od razu 260 w garazu.

Anonimowo

ciekawe czy dadz膮 rozkazy za ju偶 wykonane misje?

Koaczek

Jakie rozkazy ????

Anonimowo

Mo偶e i 15 misja na T-55a na C艢 b臋dzie pasowa艂a do reszty ale ju偶 ze zrobieniem 2K dmg na TDkach mam problem a co dopiero 2 500 bo ta misja jest uzale偶niona od dru偶yny swojej i wroga od RNG ( w sumie to prawie ka偶da misje od tego te偶 zale偶y) a przede wszystkim od MM.

Wi臋cej tedek贸w mniej art

Tedek贸w du偶o je藕dzi wi臋c niema problemu moja skoda czeka na sko艅czenie tej misji

Pvo

Wcale. Tak duzo jezdzi ze jak sa po dwa na bitwe to wszystko oczywiscie jak gralem medem bo jak zmienilem to mnie wypierdalalo na same tedeki ************* nic wiecej

sdsdsdsdsdsd

Misja na t55a b臋dzie o wiele 艂atwiejsza, 艂atwiej zrobi膰 taki dmg ni偶 zniszczy膰 2 td wy偶szego tieru, jednak misja na ob 260 nadal przesadzona, niby dmg uj臋li ale uszkodzi膰 jeszcze 8 czo艂g贸w? Na prawd臋 b臋dzie na to czas?