9.20.1 – zmiany MM oraz nowy interfejs Misji Osobistych
Ciąg dalszy informacji prosto z Supertestu. Tym razem deweloperzy przedstawiają zmienione Misje Osobiste – nie chodzi tylko o zmiany warunków, dostosowanie ich do bitew losowych i nowych warunków pobocznych – stworzono nowy, przyjazny dla użytkownika interfejs, a także zmieniono mechanikę wykonywania zadań.
Trochę o interfejsie: do zakładki Misji Osobistych będzie można wejść poprzez przycisk w górnym menu: pomiędzy „Misje” a „Przebieg służby” pojawi się dodatkowa zakładka „Misje Osobiste” (nazwa nie jest ostateczna i może się zmienić).
- Nowy interfejs wyświetla kolejność wykonywania Operacji i Misji bojowych;
- Dodano interfejs wyboru operacji, na którym można zobaczyć postępy w misjach. Postępy można śledzić na specjalnej „mapie taktycznej„.
Nowa mechanika ukończenia misji: wyróżnienia zostały usunięte. Zostały zastąpione przez dwa nowe podmioty: moduły czołgu oraz „rozkazy”. Otrzymywane są za ukończenie ostatniej misji w zestawie. Moduły otrzymujecie za wykonanie wszystkich 15-tu misji, podczas gdy rozkazy są przyznawane za wykonanie 15-tej misji z wyróżnieniem.
Moduły są potrzebne do otrzymania Nagrody – dostajecie je po ukończeniu wszystkich pięciu zestawów misji (CL, CŚ, CC, etc.). Zebranie określonej liczby rozkazów pozwala nam na przeskoczenie dowolnych misji w danym zestawie, bez potrzeby ich wykonywania. Misje możecie wykonywać w kółko, w celu zebrania większej liczby rozkazów, które są wielokrotnego użytku. Rozkazy można również przechowywać i przenosić do następnych operacji, tzn. po zebraniu dostatecznej ilości można pominąć nawet kilka zestawów misji, pod warunkiem, że macie ich wystarczająco dużo.
Inne zmiany: dodano nowe nagrody, a także zmieniono mechanikę rekrutacji załogantek (teraz nie trzeba ich rekrutować przed rozpoczęciem następnej operacji).
Udoskonalenia matchmakera:
W nowej aktualizacji do równania dodano nowy parametr: oprócz tworzenia zespołów według typów pojazdów, nowy MM będzie brał pod uwagę poziomy opancerzenia pojazdu na poszczególnych typach czołgów.
Dla przykładu, przy składaniu drużyny, czołgi ciężkie (jak również innych typów pojazdów) będą dobierane w zależności od ich pancerza: Maus będzie dopasowany do Type 5 Heavy, T57 HT przeciwko AMX 50B i T110E4 zagra przeciwko T110E3 itd.
via WoT VK
E4 vis E3 dopasowanie względem pancerza śmiech na sali, no chyba że WG planuje dać pierwszy pancerz E4 sprzed nerfów.
Dopóki nie będą drużyny dobierane poziomem umiejętności graczy bitwy będą jednostronne
Dokładnie…umiejętności graczy powinny mieć znaczenie w doborze drużyn ,nie tam super dokładne ,a takie by nie było tak wielkiej przewagi jaką niejednokrotnie widuję.
Czy Ci, co mają ukończone misje z wyróżnieniem automatycznie dostaną w nowym patchu „rozkazy”?
Dobre pytanie 🙂
Hehe a ja dzis zdobylem t55a
No tak, jeszcze gorzej jest z TD, np mapa miejska 3X T10: w jednej ekipie J.E100 i Obj 263, a w drugiej dwa Grille 15 lub grille15 i strv103b
A mnie irytuje to że robiąc misję osobistą blokowane są niektóre mapy.. Np robiąc misję na spot na Lt jest niemożliwe dostanie się na mapę prochorowka.. Powinni to zmienić..
zmieniają i kombinują z misjami jak człowiek zrobił wszystko już z wyróżnieniem heh.
swoją drogą robią to coraz łatwiejsze by nie powiedzieć banalne, żeby każdy to zrobił…
Taaa, zwłaszcza w obecnym czasie ubicie 3 art to banał …. 🙂
Dziś zrobiłem koledze easy 🙂
Miałaś fuksa i tyle, bo chyba nie powiesz że takie trio to dla ciebie na porządku dziennym. Już samo spotkanie trzech artylerii jest trudne, zwłaszcza przy włączeniu misji.
Fajnie gdyby ograniczyli ilość td na bitwę. Zbyt często jest po 7 na stronę.
Weź misję na zniszcz 2 td, i zadaj im 2 tys uszkodzen, na 10 bitew trafiły się raz max 3td
Zmiana MM jak najbardziej wydaje się dobra. Nie powinno być w ogóle rozbieżności w składzie pojazdów. Nieraz zdarzało mi się widzieć przewagę HT po jednej stronie i miejską mapę (lub np.: MT i otwarta, etc.). Z racji, że na graczy nie zawsze można polegać, często to kończyło się jednostronnym wynikiem. Do pełni szczęścia brakuje tylko jeszcze dobieranie odpowiedniego poziomu umiejętności graczy. Szczerze tęsknie za starymi bitwami, gdzie wynik był nieznany do samego końca potyczki.
Mechanizm „lustrzanych” skladow juz od dawna jest w wows i sprawdza sie dobrze, mimo duzo mniejszej liczby graczy. No tak, zapomnialem ze tamta gre robi inne, lepsze wgw
No fajne ale gdzie nowe misje i nagrody za misje osobiste obu 260 już z rok w garażu a tu dalej nic
Acha względem opancerzenia czyli zarobki znowu w dół np. kv1 będą walczyć przeciw kv1 , czyli kto ma wiecej golda wygrywa ok to ma sens… dla nich, bo my gracze nie musimy czerpać z gry przyjemności prawda? My mamy płacić wincyj wincyj wyjnyj
Czyli wolisz walczyc churchillem przeciwko 2 kv-1?
serio potrzebujesz golda żeby przebić kv1?
Mam 41 mln kredytów więc uwierz że nie trzeba grać na gold by przebić i zadać uszkodzenia
Podałem przykład może nie do końca trafiony ale ciężkie walcząc przeciw ciężkim wiele nie zarobią tak wiem każdy może zrobić dobrą bitwę nie chodzi o rekordy ale średnia zarobków spadnie zobaczycie (gram bez premium)
No i to zaczyna mi się podobać. Oby tak dalej
No i to mi się nawet podoba. Ktoś zaczął ruszać głowa.