– Nie byłoby lepiej limitować ilość artylerii na drużynę do 1-2 sztuk? Czy plutony złożone z 3 SPG będą miały jakąś karę, tak jak te z różnymi tierami?
– Ilość artylerii będzie ograniczona do 3 na drużynę (mowa o Piaskownicy).
– Co myślicie o zastąpieniu VK4502 B czołgiem Mäuschen, zaś VK4502 A pojazdem VK1001P? A jeżeli nie planujecie takich zamian w najbliższej przyszłości, macie zamysł na inne podmiany?
– Nie ma jeszcze decyzji co do Mäuschena, trochę brakuje nam czasu na to. Ale takie warianty są dyskutowane. Na chwilę obecną nie komentujemy tego.
– Co ze splashem? Jego obszar nie uderza już po kole.
– Nie, rozprysk dokonuje się na polu trójkąta (Piaskownica)
– Jaki jest sens teamdamage’u w tej grze?
– „Jak w prawdziwym życiu”.
– W porównaniu 261 do 212, mamy mniejszy kaliber i mniejsze uszkodzenia. Mimo wszystko nadrabiała dobrą celnością i szybkostrzelnością. Teraz jedyną różnicą będzie szybkostrzelność. Czy możliwe są dodatkowe zmiany na podstawie rebalansu?
– Owszem, ale takich nie planujemy. Zostaną zwiększone uszkodzenia w promieniu splasha.
– Nie boicie się o graczy? Artyleria będzie znacznie silniejsza, aniżeli jest teraz. Zranienie wszystkich członków załogi na 20 sekund – boli.
– Zdecydowaliśmy, że takie rozwiązanie będzie lepsze, aniżeli otrzymanie jednorazowego strzału za 3/4 HP.
– FV215b pojawił się ze złymi charakterystykami. Zostanie usunięty i dodany na nowo po poprawieniu błędów (Piaskownica)
Odpowiedzi Yurko z forum Piaskownicy
– Ogłuszenie nie jest planowane dla dział o małym kalibrze.
– Gracze zawsze chcą, by ich ulubiona klasa była najlepsza. My chcemy nie tylko wszystkie klasy zrównać, ale również dopasować je do konkretnych typów rozgrywki.
– To nie jest ostateczna iteracja Piaskownicy, więc nie skreślajcie gry zupełnie, rzucając teksty typu „koniec z WoT, odinstalowuje”. Po prostu napisz nam swoje odczucia wobec obecnej wersji.
– Zaspoileruje trochę nowy patch – szykują się lekkie zmiany dla 261. Głównie chodzi o logikę w ogłuszaniu. Teraz czas ogłuszenia będzie zależał od odległości pojazdu oraz od miejsca upadku pocisku. Im bliżej, tym mocniej załoga odczuje uderzenie.
– Ekonomia Piaskownicy: +50k kredytów za każdą bitwę, +500k kredytów oraz 500 złota za każdy dzień.
– Obecnie obrażenia po asyście na artylerii są wyższe, niż jej własne. Przekłada się to też na odpowiednio niższe zarobki. Problem jest nam znany i pracujemy nad nim.
– Duża apteczka obniża czas ogłuszenia o 10-15%.
– Object 263 powróci w kolejnym patchu (Piaskownica)
Ź: WoT Express
Cyt: To nie jest ostateczna iteracja Piaskownicy, więc nie skreślajcie gry zupełnie, rzucając teksty typu „koniec z WoT, odinstalowuje”.
Zmieńcie MM, od kilku lat Wam mówi to rzesza graczy – a oni głusi i ślepi, brną w inne sprawy i udają, że jest ok.
Dobrze, że powstał AW, konkurencja jest zdrowa !!!
Socjalizm pełną gębą: „My chcemy nie tylko wszystkie klasy zrównać”:-). Kiedyś już tego próbowano i g..o z tego wyszło 🙂
Co znaczy ze obrazenie od splasha idą po trójkącie ? tzn ze od miejsca uderzenia pocisku splash idzie tylko do przodu stożkiem ? nie rozumiem ?
Rzuć kamieniem w wodę tak żeby wpadł pod kątem 45 stopni a woda nie rozpryśnie się dookoła ale w kształt trójkąta którego jeden z wierzchołków będzie leżał w miejscu uderzenia w wodę. Mam nadzieję że pomogłem 😀
Tak jak podejrzewalem, juz nie bedzie sie oplacalo celowac w czo,g, tylko przed niego, bowiem trafienie metr za nim bedzie dla czolgu kompletnie nie odczuwalny..