Q&A 01.03.2016 r.

Świeża porcja informacji od deweloperów. Kilka informacji o  statystykach map, terminie pojawienia się patcha 9.14.

  • Mittengard w klanówkach to jakaś pomyłka. Twórcy to wiedzą i zamierzają szybko ją naprawić. Ponoć już naprawiają,
  • Stalingrad i Charków były w pierwsze w kolejce do zmian. Na nich pojawiają się największe problemy z wydajnością na słabych kompach
  •  „A tam, chłopaki, zostawmy Dębinę! Najbardziej niezbalansowaną mapę w chwili obecnej! Będzie dalej 60-70% zwycięstwo dla południowego respa!”,
  •  Dębina to słabo zbalansowana mapa, win ratio „pływa” zależnie od tego kiedy i z jakiego serwera pobierano statystyki. Ale przez ostatni miesiąc i ok. 1,75mln bitew zespół A wygrał 51,5% bitew, a zespół B – 47,5% (reszta to remisy)
  • Co z technicznymi niedoróbkami w „Wiosce Rybackiej”? Czy wszyscy gracze mogli się z nimi spotkać? Czy coś zostało w tej kwestii zrobione?
  •  To nie są tak poważne niedoróbki (jeśli wziąć pod uwagę współczynnik skarg do ilości bitew). Na chwilę obecną sądzimy, że to wszystko kwestia używania modów.
  • Statystyka map jest nieustannie i wnikliwie analizowana. Mamy % zwycięstw dla każdej drużyny, na każdej mapie, w każdym trybie (średnio 2 mln bitew na każdej mapie) i różnice są na poziomie 1%. Mamy też określone „gorące punkty” – strefy przemieszczania się i walki.
  • Nowe mapy dla niskich tierów pojawią się razem ze wspomnianym klientem do gry dla początkujących, by było im prościej zacząć. Lekki klient, żeby wypróbować grę.
  • Losowanie map nie ma timingu, jest związane wyłącznie z tierem pojazdu.
  • Szansa wylosowania danej mapy może być zmieniona w skali serwera. Na przykład – obecnie mapy Overlord i Stalingrad są wyłączone na serwerze RU, na serwerze azjatyckim są, ale z mniejszą szansą na wylosowanie. Pozostałe mają równe / domyślne szanse na wylosowanie.
  • Złożony, realistyczny model ruchu czołgów, który pojawił się w pierwszych testach w 2015 r. nie spodobał się graczom. Był realistyczny, ale skomplikowany. W rezultacie mamy to, co mamy.
  • 9.14 wyjdzie zaraz po świętach w marcu.
  • W przyszłości chcemy wykluczyć całkowicie „breloczki” – plutony o duży zróżnicowaniu tierów. I i X nie powinny walczyć w jednej bitwie.
  • Do tej pory do jakości HD podniesiono ok. 200 maszyn.
  • W najbliższym czasie arty premium na VIII tier nie będzie.
  • Charakterystyki czołgów zależne od załogi i wyposażenia w hangarze – planujemy to.
  • Maratony? Nieprędko. Po E-25 mamy dość, sparzyliśmy się.

1 Response

  1. psialacha pisze:

    Zajumane z….? Warto by było podawać źródła newsów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.