Q&A 06-10-15

Q&A 06-10-15

– 88 L/56 nie dostanie buffa penetracji, ponieważ wówczas wszystkie czołgi posiadające to działo musiałyby zostać zrebalansowane,
– Japońskie ciężkie są bardzo popularne, porównując je np do azjatyckich czołgów,
– FCM Pak 40 został usunięty ze sprzedaży, ponieważ jest OP,
– na razie nie będzie zmian u Focha 155 i Objecta 268,
– są różne propozycje zmian dla Focha (dla przykładu zamiast 155mm działa można mu dać 120mm),
– FV101 Scorpion nie pojawi się w 2016,
– istnieje tylko kilka pojazdów, które planuje się zrealizować w przeciągu następnych 5 lat,
– istnieje prawdopodobieństwo, że nowa gałąź Francuskich ciężkich bez autoloadera pojawi się w 2016,
– czołgi Szwedzkie i Węgierskie pojawią się tylko pod postacią niemieckich czołgów premium,
– skuteczność Cybersportu jest wątpliwa – ma niewielu widzów,
– Bitwy Drużynowe mają się dobrze (~10% graczy bierze w nich udział). Są plany na kolejne modyfikacje i aktualizacje,
– jest bardzo prawdopodobne, że więcej map zostanie usuniętych, ponieważ szybciej będzie można mapy przetransferować do HD,
– Smocza grań, Siewierogorsk i Północny zachód były usuwane ze względu na różnice pomiędzy poszczególnymi patchami,
– zgodnie ze Stormem, najlepsze mapy w grze, to te najstarsze powstałe za czasów beta testów,
– Charków, Wichura i Stalingrad, są to mapy, które najbardziej obciążają komputer,
– Charków pod względem rozgrywki ma się dobrze,
– pojawią się nowe mapy pustynne dla niskich tierów, jeżeli chodzi o wysokotierowe bitwy, to póki co nie jest planowane stworzenie nowych map,
– będzie specjalny tryb na Boże Narodzenie (przypuszczam, że coś na postać Karla etc.),
– Havok został przetestowany na mapie Stalingrad – wynik niestety był marny: zbyt duże obciążenie na RAMie i procesorze,
– nowa fizyka Havok będzie pojawiała się w małych częściach (wiszące elementy na czołgach – typu łopata, niszczenie niewielkich obiektów otoczenia etc. – wszystko będzie wdrażane stopniowo),
– WG planuje możliwość „deformowania / odkształcania” terenu / krajobrazu w wyniku eksplozji tudzież wybuchów,
– w nowej odsłonie Bitew Historycznych, boty będą zajmowały czołgi niskotierowe,
– możliwe jest zbudowanie Izraelskiej gałęzi z udziałem wielu klonów (tak jak Chińska gałąź),
– najczęściej używaną rozdzielczością w WoT jest 1366 x 768 (laptop),
– dodatkowy bonux XP za ramowanie / tankowanie jest już w trakcie opracowywania – jednak ma on średni priorytet,
– deweloperzy planują przebudowę systemu wyposażenia – tak jak to jest w przypadku umiejętności załogi,
– na mechanizm wielu dział i wielu wież będziemy musieli poczekać trochę dłużej,
– ilość artylerii w bitwach nieco spadła, ale ostatnio ta liczba zaczyna wzrastać. Obecnie artyleria wpływa negatywnie na rozgrywkę (ze względu na przypadkowość trafień, oneshoty itp.)
Ź: SR

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.