Storm Q&A

news_img_55f46dfb48126

Ciekawy wywiad ze Stormem, który mówi o havoku, konkursach na przyszły rok zmianach w drzewkach technologicznych czołgów, mapach HD oraz innych czołgach które zawitają do świata Wolrd of Tanks.

Kilka ciekawych informacji, jakie udzielił Storm podczas swojego wywiadu:

O mapach

Chodziły słuchy, że jedną z nowych map będzie Mińsk. Co się z nią stało?
– Zrezygnowaliśmy z tego pomysłu i z tej mapy.

Najbardziej bolesne pytanie, co się stanie z artylerią ?
– To jeszcze nie nerf, a jedynie rebalans. Będziemy uważnie wdrażać i testować każdy możliwy wariant. Nie wykluczone będzie, że ograniczmy losowanie art w bitwach do 2-3 na zespół ( wtedy pojawią się nowe medale), lub zostawimy wszystko tak jak jest.

Co się stanie z misjami osobistymi po zakończeniu tego sezonu i czy będzie nowy sezon ?
– Pojawi się nowy zestaw misji, lecz te z obecnego sezonu wciąż będzie można wykonywać,

O japońskiej artylerii i TDkach:
Podobno ma się pojawić w grze, czy to prawda ?
– Artyleria i TDki nie pojawią się zbyt szybko, na pewno nie ma ich w planach na 2016 rok. Na chwilę obecną zbieramy potrzebne informacje.

Co będzie z drzewkiem europejskim?
– Pojawią się linie Szwedzkie i Włoskie, pozostałe czołgi będą czołgami premium lub zostaną dołączone do istniejących drzewek,

Czy możemy spodziewać się czegoś nowego ?
– Planowane jest wdrożenie umiejętności, które będą wpływać na kilku załogantów.

Kiedy będzie renderowanie po okręgu i havok ?
– Renderowanie już w przyszłym patchu.

Kiedy pojawi się nowa fizyka i jaki jest jej główny cel?
– Nowa fizyka ruchu będzie nadal testowana (test 3.0), ponieważ posiada wiele małych wad. Pojawi się w jednym z kolejnych patchy, gdy już rzeczywiście uznamy, że jest w pełni gotowa do uruchomienia,

Co z nowym silnikiem graficznym ?
– Silnik graficzny będzie całkowicie przerobiony (nie będzie to BigWorld), będzie obsługiwał wiele rdzeni. Ponadto będzie wsparcie dla Dx11 i Dx12 oraz dostarczy mnóstwo unowocześnień,

Dlaczego zmiana silnika graficznego BigWorld?
– Wyniki testów okazały się niezadowalające. Dlatego należy całkowicie zamienić ten silnik na inny ( stopniowe dodawanie do kolejnych patchy i na końcu dodanie wsparcia wielordzeniowych procesorów oraz Dx11 i Dx12),

Jak oceniasz maraton na E25 na serwerze RU?
– Popełniliśmy kilka błędów, generalnie to była nie do końca przemyślana decyzja.

Co z zamiennikami czołgów?
– FV215B opuszcza grę, wszystko zostało zatwierdzone przez historyków. Poza tym w grze pojawi się T95 z wieżą Cheftein-a.
Co do historyczności, w historycznych modelach czołgów i w grze może dochodzić do różnego rodzaju absurdów, dla przykładu T-28 i jego trapezowe zakończenia kadłuba w jednym z muzeów.

Patton w HD?
– No cóż, model HD Pattona był przerzucany między działami wielokrotnie dlatego doszło do błędów. Jesteśmy winni temu całemu zamieszaniu.

Czołgi 11-12 tieru w grze?
– W takiej czy innej formie – nie jest to wykluczone.

Co z mapami w HD?
– Mapy w HD są zaplanowane na przyszły rok. Najpierw chcieliśmy poznać technologię wdrażania czołgów w HD do gry, a później zabrać się za mapy. Roślinność w kliencie ( jest najstarszym elementem gry 4-5 lat) gry zostanie zastąpiona na nowszą wersją tzw. SpeedTree.

Boty ?
– Walka trwa, powoli wdrażamy nowe i skuteczniejsze metody.

A mody?
– Mod z pancerzem w hangarze bardzo mi się podoba, żałuję, że nie jest w kliencie gry.

A jak sobie radzić z nielegalnymi modami?
– Najlepszym rozwiązaniem byłoby wdrożenie procedury, która miałaby za zadanie zneutralizowanie działania takiego modu. Już mamy plany.

Tryby konfrontacji?
– To nie jest priorytet w tym momencie

Plany na przyszłość?
– Skupienie się na obecnych projektach i poprawienie błędów o których już od dawna wiemy. Wszystkie zgłoszenia bierzemy pod uwagę i analizujemy. To Działka Miszy ( SerB). Ponadto planujemy skupić się na rebalansie czołgów, ponieważ od tego zależy bardzo wiele.

Zasada 3 kalibrów?
– Zostanie to częściowo anulowane w niektórych czołgach ciężkich.

Jak się mają Japońskie HT? Będą czołgi premium?
– Japońskie czołgi są bardzo popularne w porównaniu do innych czołgów azjatyckich.

Pojawiło się wiele nowych czołgów premium, co z nimi?
– Losy nowych czołgów (Pz. III K, Sherman i inne) na razie są niejasne. Część z nich pojawi się w misjach osobistych, na razie są w rezerwie. A część w ogóle nie pojawi się nawet w 2016 roku.

IS-6 i pełny MM?
– Serb nie chce tego robić, ze względu na ilość tych czołgów w grze.

Jaki tier KV-4 KTTS – 7 czy 8 ?
– Będzie on na tierze VII

Czy czołgi niemieckie dostaną nowy kolor kamuflażu (Dunkengelb)?
– Jest to całkiem możliwe w przyszłości, jako oddzielny element personalizacji, a także innych podstawowych kolorów innych nacji.

Dlaczego FCM 36 PaK40 został wycofany?
– Ze względu na brak możliwości zrebalansowania tego czołgu.

Wprowadzicie widok artyleryjski (Battle Assistant)?
– Być może zostanie wprowadzony po rozwiązaniu problemów z rebalansem artylerii.

Sentinel i Centurion X, co z brytyjczykami ?
– Sentinel będzie czołgiem premium, a Centurion X będzie czymś w rodzaju Leoparda 1 – dodany do drzewka. Jednak nie spodziewajcie się tego w najbliższym czasie.

Głosy żeńskiej załogi?
– Będą wprowadzone

Kiedy pojawi się drzewko Czechosłowackie w grze?
– Do końca roku

Czołgi izraelskie w grze?
– Jest to teoretycznie możliwe, a na samej górze – Merkava 1 lub jego prototyp

Co z E-sportem?
– Skuteczność jest dość niska – tylko 10% graczy jest tym zainteresowanych. Plany są, ale bez konkretów.

FV 101 i inne czołgi lekkie W. Brytanii w 2016?
– W następnym roku nie planujemy wprowadzania nowych linii w starych drzewkach czołgów, może za wyjątkiem linii francuskich HT

Ponadto:
– Węgierskie i szwajcarskie czołgi będą jedynie premium ( tak jak Panzer 58 ) w drzewku niemieckim.
– W nowym roku był zaplanowany maraton, ale póki co został on odłożony na później,
– Wielkość map z AW i WOT wynika z prędkości pojazdów,
– Havok testowany był na mapie “Stalingrad” – pokazało to kilka krytycznych błędów w pamięci podręcznej procesora,
– Planowana jest również kompleksowa zmiana umiejętności załogi, a także materiałów eksploatacyjnych.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments