Q&A 13-09-15

Q&A 13-09-15

Storm zbiera opinie na temat nowej fizyki.

– artyleria i niszczyciele nie są wstanie zrobić „policyjnego zawrotu” (U) w nowej fizyce. Jest to niestety zamierzone. Veider (kierownik działu balansu) stwierdza, że realizacja tego tylko dla kilku art, które zawróciłyby na ręcznym żeby do Ciebie strzelić mija się z celem. Nie jest to nic związanego z umiejętnościami – artyleria przez taki manewr traciłaby na celności (rozrzut celownika byłby ogromny) i trafienie byłoby czystym RNG (devsi starają się unikać takich sytuacji). Takie przypadki zdarzałyby się bardzo rzadko, ale i tak z narastającą liczbą bitew każdego dnia, takie sytuacje stałyby się problemem,
– gracze skarżą się, że w nowej fizyce czołgi tracą zbyt dużo prędkości na stromych zboczach – jest to jednak zamierzone, żeby gracze nie mogli dostać się do miejsc, w których nie powinni się znaleźć. Bezwładność na stromych zboczach (40° i więcej) jest sztucznie ograniczona,
– problem takich miejsc niestety nie może zostać rozwiązany przez zastosowanie niewidzialnych zapór, ponieważ gracze ich nienawidzą,
– Storm stwierdza, że szybka jazda pod górę nie jest czymś, co devsi chcieliby wprowadzić z nową fizyką,
– Storm potwierdza, że parametry wszystkich czołgów zostały przerobione na potrzeby nowej fizyki,
– nowa fizyka wprowadzi większe obciążenie serwerów niż zwykle,
– istnieje prawdopodobieństwo, że możliwość „kołysania” kadłubem w nowej fizyce zostanie usunięta,
– nowa fizyka powinna zlikwidować problem utknięć pojazdów na różnych elementach otoczenia – niestety nie zlikwiduje to w 100% tego problemu,
– nowa fizyka nie może znacznie różnić się od starej, ponieważ zrujnowałoby to tak naprawdę rozgrywkę,
– nikt nie obiecywał zwiększenia „siły grawitacji”. W nowej fizyce czołgi same ześlizgują się w dół zbocza i w pewnym momencie przestają – jest to zamierzone (nie czują się jak by były „przyklejone” do powierzchni). Była to ta część Supertestu w której mamy odczuć „ciężar pojazdu”. Storm jednak odpowieda: „Nie czytaj przecieków z Supertestu nie znając kontekstu – ponieważ wszystko można sobie dopowiedzieć. Grawitacja jest taka sama jak na prawdziwym serwerze”,
– w teście fizyki, kiedy jeden czołg jedzie na inny, to czołg będący na górze traci punkty życia – jest to póki co błąd i zostanie on naprawiony,
– Storm potwierdza, że w przypadku, kiedy pojazd przechyli się na bok i na dach, to nie tylko zginie (odliczanie jest takie jak w przypadku utonięcia – jednak w tym przypadku wynosi 30 sekund), ale także nie może strzelać. Jest możliwość, że devsi dodadzą opcję przewrócenia czołgu ponownie na gąsienice,
– Himmelsdorf ma kilka niewidzialnych barier, żeby gracze nie skakali ze skał (głównie w okolicy góry) – jest to celowe,
– bardziej realistyczny system bezwładności (inercja boczna, ślizgi czołgów) został usunięty, ponieważ miał bardzo negatywny wpływ na grę,
– obecnie opinii na temat nowej fizyki jest sporo i większości są to pozytywne komentarze

Ź: SR

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.