Konferencja Wargaming – 23-02-18

Właśnie odbywa się konferencja z deweloperami. Wątek będzie aktualizowany.

Q: Czy są jakieś decyzje odnośnie pojazdów z preferencyjnym MM?
A: Mamy różne rozwiązania, ale one niezbyt dobrze współgrają z obecnym matchmakerem. Spróbujemy rebalansować te pojazdy. Pierwszym w kolejce będzie radziecki czołg ciężki KV-5. Konieczne testy zostaną przeprowadzone zarówno na Piaskownicy, jak i teście publicznym, a kiedy gracze stwierdzą, że czołg jest gotowy – to go wypuścimy. W momencie wypuszczenia odświeżonej wersji, zaproponujemy kilka wyjść: zwrot złota; możliwość wzięcia odnowionego KV-5; wymiana na inny czołg premium (możliwe, że bez dopłaty). Są różne możliwości, np. likwidacja charakterystycznej wieżyczki, przy jednoczesnym osłabieniu pancerza, etc. Wszystkich czołgów z prefenrencyjnym MM na raz nie zbalansujemy. Będziemy robić to pojedynczo. KV-5 powinien pojawić się jeszcze w tym roku.

Chcemy odejść od preferencyjnego MM.

Q: Jakieś zmiany co do złotej waluty?
A: W łacie 1.0 zniesiemy ceny amunicji i sprzętu eksploatacyjnego w postaci złota, zostawiając tylko cenę w srebrze. Do pozwoli nam na łatwiejszy rebalans wspomnianej amunicji. Ogólnie bierzemy pod uwagę trzy drogi:

  •  całkowite usunięcie amunicji Premium (pojawi się inny rodzaj amunicji);
  • stworzyć amunicję Premium, która będzie dostępna tylko za złoto;
  • zaprojektowanie całej ekonomii związanej z amunicją od nowa.

* Obecnie najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest ten pierwszy

Q: Jakie plany co do załóg i ich umiejętności?
A: Chcemy, by gracze tworzyli załogi, którymi będą mogli grać przez dłuższy czas. Z drugiej strony niekonwencjonalny dobór umiejętności może być zaskoczeniem dla przeciwnika.

Q: Czy będzie można zmienić narodowość załogantów?
A: Plany są takie, by była taka możliwość, ale jednorazowa.

Q: Czy planuje się dodać żarówkę jako perk zerowy, dostępny od początku?
A: Możliwe, że nastąpi to w nowym systemie załogi Crew 2.0. Testy systemu rozpoczną się w tym roku.

Pankov: W maju chcemy przetestować walki z wyłączonym teamdmg. To duża i delikatna sprawa!

Pankov: Planowane jest wprowadzenie elementów komunikacji pomiędzy graczami (komenda „Dziękuję” itd.) oraz rozszerzenie systemu skarg. Dopiero potem pomyślimy o powrocie czatu ogólnego.

Ukrywanie statystyk i pseudonimów (na prośbę gracza, tylko w bitwie) oraz kwestia modyfikacji:

  • Ukrywanie własnego pseudonimu – testy nie zostały jeszcze przeprowadzone;
  • Chcemy stworzyc własną bazę modów, które oficjalnie będą przez nas wspierane. W ten sposób ukrócimy działanie oszustów.
  • Mamy listę modów, które chcemy dodać do gry. Przykładem niech będą rozszerzone statystyki dla sesji.

Nowe misje osobiste powinny pojawić się w październiku 2018. Trwają nad nimi prace.

Q: Czy skalowanie w kliencie HD będzie dodane?
A: Pracujemy nad tym.

Q: Zmiany w systemie RNG +/-25%?
A: Na razie żadnych.

Q: Czołgi Premium za obligacje?
A: Są takie plany.

– Super Conqueror znajduje się na liście czołgów będących pod obserwacją;

– Trwają prace nad stworzeniem bota, który będzie grał jak gracz z 48% WR’em. Boty te będą testować nam czołgi;

– Zmiana cen amunicji premium zostanie wdrożona po aktualizacji 1.0;

– Po aktualizacji 1.0 rozpoczniemy prace nad rozbudową małych map, dla przykładu Ensk czy Karelia;

– Każde nowo wprowadzane kryteria i ograniczenia to ból dla matchmakera. Na razie nic nie zmienimy. Potem pojawią się prośby o ograniczenie niektórych klas..;

– Z artylerią nie ma obecnie żadnych problemów;

– Rozważymy możliwość ukarania topiących się artylerzystów;

Q: Czy myślicie nad zmniejszeniem liczby LT w grze?
A: Nie ma takich planów. Każde ograniczenie jest uciążliwe dla systemu MM.

Nadchodzące wydarzenia oraz okolicznościowe tryby:

  • Maj;
  • Czerwiec – lipiec – tryb futbolowy;
  • Jesień;
  • Nowy Rok.

Q: Czy planuje się wprowadzić konto premium na kilka godzin lub określoną liczbę walk?
A: Nie.

Q: Lootboksy dobrze się przyjęły?
A: Owszem, ale nie pojawią się u nas na stałe. Będą wprowadzane okolicznościowo (np. Nowy Rok).

Q: Tryb PvE?
A: Jest w planach.

Q: Powtórki serwerowe.
A: W rozwoju.

Q: Czy będą programy motywacyjne dla starszych graczy?
A: Owszem, nawet w tym roku.

Q: Personalizacja czołgów?
A: Personalizację podzieliliśmy na 3 etapy: 1 został już wprowadzony, 2 – więcej możliwości personalizacji 2D, 3 – rozbudowana personalizacja 3D, najtrudniejsza. Pracujemy nad tym. Chcemy, aby w tym roku wszystko zostało wprowadzone.

– Type 5 Heavy – nie planuje się żadnych zmian;

Q: MO 2.0: Czy można będzie aktywować kilka misji na raz? Lub wybrać misję w trakcie odliczania do bitwy?
A: W nowym sezonie misji możesz aktywować tylko jedno zadanie. Nie planuje się żadnych zmian.

Q: Unitarka WoT.
A: W tym roku stworzymy nową Unitarkę. Nie będzie mini-misji dla początkujących. Chcemy stworzyć informator „małego czołgisty”, który będzie na bieżąco podpowiadał i informował, jeśli gracz zrobi coś źle.

– Pojawi się nowy program „Powiedz przyjaciołom”;

– Bitwy historyczne tylko w trybie PvE;

Chcemy, aby pierwsze bitwy na stockowych czołgach były zawsze rozgrywane na topie stawki;

Planuje się przejrzeć charakterystyki wszystkich czołgów specjalnych oraz 4 pojazdów z MO

– Będzie można równolegle wykonać pierwszy i trzeci sezon Misji Osobistych (numer 1.0);

– Ekonomii X poziomów zmieniać się nie planuje;

– T-22 medium to rozdział zamknięty;

– Rozważana jest opcja wprowadzenia Bitew Rankingowych dla innych tierów.


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

80 komentarzy

  1. DZK napisał(a):

    Ktoś wie o co chodzi z programami motywacyjnym dla starszych graczy?

  2. Szef napisał(a):

    Wszyscy co płacą za tą grę to i tak są debilami i nic to nie zmieni

    • Ojciec dyrektora napisał(a):

      Strzela sobie w łeb, bo nic ciebie nie będzie. Jak nikt nie będzie płacił to WG zamknie serwery… jak jesteś tak głupi że tego nie rozumie to powinieneś dokonać eutanazji…

  3. mati napisał(a):

    i po cholere ci polskie drzewko jak będą to w większosci klony ruskich czołgów tylko gorsze…..

  4. Ktoś napisał(a):

    Czyli na 1 kwietnia nic nie bedzie? Bo w nadchodzących wydarzeniach nie ma nic tam napisane.

  5. Kkk napisał(a):

    Planuje się przejrzeć charakterystyki wszystkich czołgów specjalnych oraz 4 pojazdów z MO
    Czyżby szykował się nerf t55a oraz obj.260 ? Wg tonie fer misję były wymagające, więc należą się dobre nagrody.

    2. Czy w wersji 1.0 będzie juz 10t po t-10 ?

  6. Kruku_ napisał(a):

    Nie moge się zarejestrować na rykoszecie… funkcja mail() jest wyłączona. Ogarnijcie pls…

  7. Konrad napisał(a):

    1) potrzebny jest na już re balans starych pojazdów.
    2) zdecydowanie nerf nowych radzieckich (ciężkie bywa problem przebić nawet z boku)
    3) Pojazdy pokroju Type 5 heavy według mnie powinny dostać jakikolwiek weakspot z przodu. (trafić wizjer graniczy z cudem a włazu Goldem nie przebijesz chyba ze X)

    • Anonim napisał(a):

      Problem z type jest taki ze to jest zepsuty czolg.Zepsuty nie ze jest jakis mega op tylko taki ze on neguje twoj pancerz bo chuj z tego ze sie katujesz czy robisz sidescrap jak ten kurwiszon i tak zada ci dmg.Drugi problem jest taki ze wciskasz 2x 2 i go patroszysz bo i katowanie i sidescrap na tym czolgu nie ma sensu.Mowie tu o sobie jako osobie co gra glownie na 9 i 10 tierach bo na 8 jak szkole zalogi to nawet nie wdaje sie w walke z tym czolgiem (ale to jest 2x tiery nizej).

    • hojno napisał(a):

      śmieszny jesteś abo unikaj walki z typem albo medem objeżdżaj i tak ma 3 wekspoty do tego cały jest wekspotem dla 10 tierów

    • mati napisał(a):

      Dokładnie , to typowy noob tank ,kazdy tym grając zada dmg i ciężko go zniszczyć. Powinien mieć jakieś słabsze miejsca a póki co golda odbija nawet bokiem

  8. Maks napisał(a):

    Trwają prace nad stworzeniem bota, który będzie grał jak gracz z 48% WR’em. Boty te będą testować nam czołgi; – już dawno takie boty istnieją i dla tego wyniki bitwy 15-0, 15-2 itd. Jak nie masz konta premium i nie ładujesz kasy w grę to serwer automatycznie dobiera cię do drużyny z botami, NewMulti na swoim kanale robi wyzwania – to ja mu daję wyzwanie. Graj przez miesiąc bez konta premium i nie w plutonie i zapewniam cię że twój procent zwycięstw będzie na poziomie 48 procent. Wiem że czytasz ten serwis więc pytanie czy podejmujesz wyzwanie??????

    • kuba526258 napisał(a):

      Po pierwsze Multi ma premium na jakieś 100 dni jeszcze a po drugie to ja gram bez premium i mam winrate 57% w ostatnim miesiącu.

    • kuba526258 napisał(a):

      Po pierwsze Multi ma premium na jakieś 100 dni jeszcze a po drugie to ja gram bez premium i mam winrate 57% w ostatnim miesiącu.

    • Płaczek napisał(a):

      Uwielbiam te teorie spiskowe 😛 Czerwone pamidory lubią tak uzasadniać to, że im nie idzie, że nie płacą za dużo i ich WG oszukuje, etc. A każdy dobry gracz musi grać na rocznym koncie premium, na OP czołgach i srać pociskami premium oraz używać ejmbota z tundrą i łamanymi drzewkami. A problem nie tkwi w tym kto ile płaci, a w tym jak się umie grać i jak ktoś sobie zdaje z tego sprawę. Znam ludzi co mają świadomość, że nie idzie im dobrze i dlatego grają jak grają, ale nie płaczą i nie wymyślają z dupy wziętych teorii. Ja również unikam płacenia za grę, bo to co potrzebne już mam. Mam czołg premium, którym lubię farmię kredki i o nic więcej nie muszę się martwić, a mimo to potrafię 60%+ wyciągać w miesiącu. Nie potrzebuję czołgu do każdej nacji, bo wierzę w siebie i w to, że nawet na 90% załodze jestem w stanie coś wnieść. Konto premium, czy gold wpada jak wpada i jest taka możliwość. Dlatego też cisnę rankedy, bo tam mogę to wygrać bez płacenia za możliwość zdjęcia modułu. Gra daje możliwości, ale trzeba umieć grać, by móc po te możliwością sięgnąć. Płakanie i użalanie się nad sobą nic nie daje i lepiej w taki wypadku przestać grać, a zająć się czymś bardziej pożytecznym, czy mniej stresującym. No i WoT to nie jedyna gra na rynku. Sam ostatnio wróciłem do klasyków pokroju Syberia i przez to nie czuję też jakiejś presji, głodu zagrania w czołgusie.

    • Nie mam pytań napisał(a):

      Co za brednie.

  9. Griven Warthog napisał(a):

    Co w końcu z tymi pojazdami kołowymi? Przed świętami mówili że już opracowują i cisza…

  10. Vandal napisał(a):

    ja mam pytanie do tych półgłówków na zdjeciu. Powiedzcie mi co wy bierzecie i podzielcie sie z graczami moze wtedy zrozumiemy wasze intencje.
    albo jebie wam kasa do głowy albo jestescie takimi nie robami albo jestescie prawiczkami ktorzy nigdy se nie zamoczyli i niewiecie co to dzialo i penetracja

  11. Mateusz123_4 napisał(a):

    Powinni usunąć francuską arte premium 5 tieru bo jest za bardzo przesadzona no a jak nie to chociaż przedłużyć czas ładowania. Ja grając takimi KV-1 i KV-1S nie wspomnę o O-i Exp który jest jeszcze raz tak duży i wolniejszy od nich najwyżej od jednego to grając bez tych części naprawczych czy jak to nie idzie się wyratować. Arta strzeli gąska zejdzie nie zdążę się naprawić a już kolejna buła trafia i tak aż w końcu mnie wykończy lub coś do niej nie podjedzie i nie strzeli to stracę prawie całe HP

  12. GG napisał(a):

    W roku 2016 wszedł pierwsza OP premka Scorion G następnie pojawił się następny strv s1 potem już było tylko gorzej liberte, patriot, chrysler i najbardziej znienawidzony OB 252 DEFENDER. Póki co Wargaming zahamował z dodawaniem tego typu pojazdów i dodaje w końcu normalne premki typu MAUERBRECHER 🙂 Jak możemy zauważyć WG nie wypuści do sprzedaży Defendera.. dlaczego ??? bo budują fame w okół tego pojazdu coś takiego jak było z typem 59. I możemy być pewni że albo w tym roku albo w 2019 WG wypuści OB 252 jako opcja wygrania go w skrzynkach na świętach. Po prostu zauważyli że u nas skrzynki sprzedały się świetnie w porównaniu do innych serwerów i właśnie z tego powodu trafi on do paczek. JWG

    • nofatchx napisał(a):

      Ty tak poważnie? Dla Ciebie Chrysler i Scorpion G są OP, a MAUERBRECHER jest „normalną premką”-nie mam pytań, obyś w bitwie spotykał więcej Mauerbrecherów, niż tych „OP”… 😉

    • iop napisał(a):

      OP premki zaczęły się od trio IS-2 Berlin, Rudy i Cromwell B. To były pierwsze czołgi jawnie lepsze w meta od swoich odpowiedników.

  13. bot napisał(a):

    jest brak pociskow prenium

  14. zmiany w wot napisał(a):

    – Rozważymy możliwość ukarania topiących się artylerzystów; oby banem na gre artą najpierw 1 dzień a później więcej dni bana

    • Anonim napisał(a):

      Generalnie to WG powinno rozważyć karanie wszystkich za topienie się. Taki przykład: kolejna bitwa, jakiś koles w Patriocie pisze, że używa XVM-a, narzeka i jęczy, że kolejne gówniane losowanie, że 3/4 teamu, to pomidory i pomarańcze (no fakt, było tak, ale podobnie wyglądała drużyna przeciwników) i co zrobił, jak wystartowała bitwa? Pojechał i się utopił. Po czym radośnie zaczął wszystkich wzywać na czacie i stwierdził, że tak będzie robił zawsze, kiedy będzie mu losowało pomidorową. Swoją drogą, to dużo nie pogra. I to jest pieprzona plaga w tej grze. Niestety zauważyłem też, że XVM robi niektórym wodę z mózgu, bo staty stają się najważniejsze.

      • marti napisał(a):

        ja od razu wychodzę do garażu, gram premkami żeby zarabiać kredyty a nie tracić czas na beznadziejny mm, w dobie ustawionych bitew nie ma innej rady na szybki zarobek kredytów

  15. nickname napisał(a):

    Czytając niedawno, że w WoT Blitz jest testowane poprawne, czyli +/- 15% RNG z szansą przeniesienia tego do wersji na PC, liczyłem że dowiem się o pozytywnym wyniku tej zmiany (NO CO ZA NIESPODZIANKA :O). Jednak WG zawodzi, nie po raz pierwszy, nie po raz ostatni. Z niecierpliwością czekam aż ta gra wejdzie na jakikolwiek poziom grywalności, żeby móc do niej wrócić.

    • nofatchx napisał(a):

      Wiesz, że przy RNG ustawionym, na +/- 15%, zamiast obecnych 25%, rozpatrując przypadek bitew z MM +/- 1 i tierów równorzędnych, mogłoby się to sprawdzić, ale przy losowaniach +/-2, będzie jeszcze większy problem niż jest obecnie. Teraz tank VIII tieru, ze średnią peną 212 – czyli RNG losuje ją w przedziale 159-263, gdy będzie 15%, przedział ten wyniesie 180-244, co przy MM +/-2, będzie jeszcze bardziej upierdliwe – no chyba, że planują wprowadzenie nowego systemu losowania +/- 1. Obecnie w grze jest taka ilość dostępnych czołgów, że nie byłoby to takie niewykonalne jak jeszcze parę lat temu.

  16. Kiduś napisał(a):

    Okej, tu coś z KV-5, IS-6, Super Persem, ale w takiej opcji co z takim Pz. B2 albo Walentyną 2? Na szóstych tierach z działem z drugiego? Wymiatacze…

  17. witoldk65 napisał(a):

    o wszystkim mowa a o polskim drzewku ani słowa… co ze starymi mapami ? co z nowymi ? gram od kilku lat i coraz częściej zaczyna wiać nudą, więcej misji osobistych… RNG Q…. po prostu żenujące

  18. zmiany w wot napisał(a):

    A może wprowadzicie bany dla arciarzy za topienie się w rzekach i jeziorach bo że oni przypadkowo się topią to nie prawda większość życia arty spędzają w jednym miejscu a pod koniec jak przegrywają to jadą się topić co jest nie nie fer do taki gracz co byli przez tą artę męczeni nawet nie mogą się zemścić bo mości arciarz się utopi dlatego wnoszę o bany dla arciarzy co się topią a ban może być taki 1 dzieć blokady na arte a jak tak dalej będzie to więcej dni blokady

  19. qiyi napisał(a):

    „– Będzie można równolegle wykonać pierwszy i trzeci sezon Misji Osobistych (numer 1.0)”

    nie powinno byc pierwszy i drugi sezon? przeciez ten aktualny jest pierwszym sezonem MO ( przynajmniej z tego co mi wiadomo)??

    • 123456789 napisał(a):

      To nie wiesz wszystkiego:P byl już jakiś czas temu sezon 2 w trybie rozwalka (czy jakoś tak) tylko teraz nikt do niego nie wraca bo posypały się bany dla fioletow za ustawianie bitew w nocy pod wykonywanie misji. Druga sprawa było to że mało kto grał ten tryb z powodu koszmarnej opłacalności. A trzecia sama nagroda przez jakiś czas była jednym z najbardziej OP czołgów ale dostała nerfa i jest przeciętnym ruskim medem.

  20. tankista4 napisał(a):

    K**** jak dadzą takie idiotyczne skille jak w WOWS to ja to odinstalowuje. Nie po to się 7 czy 8 perków przez lata wbijało żeby to teraz ukradli.

    • VanQuisch napisał(a):

      Też nie uważam zmiany systemu perków za słuszną. Obecna jest nawet dobra i jest raczej ostatnią lub jedną z ostatnich rzeczy w jakich zmian bym się domagał.

    • Anonim napisał(a):

      Niektore perki sa bezuzyteczne,slabe albo bierzesz je bo nie masz juz innych.Ja bym dodal jakies perki zalezne od klasy czolgu jak w blitz dodali albo dal nowe.Nie problem poczekac na event z przeszkalaniem zalogi i je zresetowac.

      • Anan napisał(a):

        Tylko dla czego ja mam ponosić koszty zmian wprowadzanych przez WG ? Chcą zmian, niech wszelkie koszty pokrywają. Tak jak ze zmianami linii. Czołgi ponownie trzeba odkupywać. Przy jednym czołgu nie jest to uciążliwe, ale jak trzeba odkupić 4, to już zaczynają się koszty ….

  21. nickname napisał(a):

    „Q: Zmiany w systemie RNG +/-25%?
    A: Na razie żadnych.”
    Dawajcie tego typu info na sam początek, żebym nie musiał czytać dalej ;D Zatem na razie nie mam żadnych planów powrotu do WoTa 🙂

  22. wal_741 napisał(a):

    fajne info ale szkoda ze nie popracują nad czołgiem tylpu super pershing czy is6 itp.. , fajną sprawą będą te komendy głosowe takie coś
    jak jest w WT

    • Miki napisał(a):

      Dobrze że najpierw rebalans KV-5 bo jest dużo słabszy od IS-6
      Wady i zalety KV-5(+ i -)
      +Dobry pancerz
      I tyle z zalet.
      -Mega wolny
      -Duży garnek i miękkie cycki(wieże dodatkowe)
      -Działo mające 167 peny (topowe działo z T-150 – 6 tier)

      I ty uważasz że IS-6 jest słaby w porównaniu z tym?
      +Dobra mobilność
      +Mega twardy

      -Mała pena

      Zdecyduj co jest gorsze -_-

  23. Polityka Firmy WG Upchnij towar napisał(a):

    wpierw niech bufną t32 110 tigera II i VK 45.02 (P) Ausf.

    • VanQuisch napisał(a):

      Buff dla 110? Kolego, chyba pomyliłeś nazwy czołgów. Obecnie gram co dzień +/- 10 bitew na 110 i faktycznie ten czołg jest denerwujący będąc stockowym ale w cale nie zasługuje na buffa ponieważ tam ogranicznikiem jest penetracja na standardowych pociskach (goldowe są cholernie OP, powinny dostać nerfa). Do momentu wymaxowania działa 110 ma penetrację niewymaxowanego IS-3 a po wymaxowaniu staje się naprawdę dobrym czołgiem (a nawet zamiennikiem dla IS-3) potrafiącym na luzie wyciągnąć te 1300 DMG a przy pomyśle na bitwę zrobi o wiele więcej.

      Co do T32. Szczerze nie widzę większego powodu by go buffować :V

      Tiger II Co do tego czołgu to faktycznie jest nieco poniewierany a patrząc pod kątem historii to ten czołg to jakiś śmiech na sali. Pancerz wymaga o stopniowe buffowanie do momentu balansu.

      VK 45.02 (P) Tutaj się nie wypowiem. Nie grałem ani nie kojarzę tego czołgu na tyle by móc się wypowiedzieć.

      • Apple727 napisał(a):

        Popieram przedmówcę, a co do VK 45.02 (P) A, to nie jestem przekonany co do konieczności jego zbuffowania, ponieważ pancerz ma naprawdę dobry jak na 8 tier, a działo też jakoś nie odbiega od reszty, wystarczy dobre oko, trochę doświadczenia i spokojnie można kręcić wyniki 🙂

      • ryba napisał(a):

        110 z 1300 dmg….a pozniej pytania dlaczego bitwa przegrana ,skoro normalnoscia jest nie spacanie hp

        • VanQuisch napisał(a):

          Proszę o czytanie z zrozumieniem.
          Te 1300 DMG przychodzi bardzo łatwo przy graniu jedynie na zwykłych pociskach i jadąc bez większego pomysłu na bitwę. 110 to naprawdę dobry czołg potrafiący zarówno dużo odbić, asystować jak i zrobić solidny DMG.

      • Anonim napisał(a):

        O dziwo 110 gralo mi sie przyjemnie (lepiej niz IS-3) T32 moglby dostac jakiegos buffa do peny malego bo to wkurza jak medy maja wiecej peny na tym samym tierze.

      • mati napisał(a):

        t32 ma za małą pene jak na czołg ciężki 8 tieru.

    • Płaczek napisał(a):

      110 nigdy nie była zła – swoje odbić umie i ma dosyć celną armatę, która nie budzi aż takiej grozy jak IS-3. Tygrys 2 i VK 45.02 P (została zbuffowana) imho są dobrze zbalansowane. Ale są to czołgi kompletnie niedostosowane do czerwonego przecieru. Siła Tygrysa tkwi w sidescrapie i celnej armacie, a siła VK w tym, że jest mobilniejsza na tle innych HT. Przecier ofc musi wyjeżdżać nimi frontem, a potem biec na różne stronki i płakać, że są do bani. Z tych wszystkich może tylko T32 wymaga nieznacznego podniesienia peny, bo standardowa pena czasem za bardzo doskwiera.

  24. Bonzoj napisał(a):

    I dobrze amunicja premium powinna być znerfiona jest przesadzona i niszczy pancerz czołgów niech daje szanse penetracji wekspotów a nie całego pojazdu bo to co teraz się dzieje to patologia masakrują goldem czołgi i do tego arta ktura wnerwia strasznie jakby do 1 sztuki ograniczyli z 3 2 już się grać nieda

    • Piotr napisał(a):

      Czyli w skrócie chcesz nerfa arty i nerfa gold ammo,żeby łatwiej się siedziało w hulldownie w ruskich tankach bez weakspotów ? 10/10

      • VanQuisch napisał(a):

        Co do Bonzoja. Po tym w jaki sposób się wypowiedział stwierdzam, że nie ma więcej niż 14 lat.
        Co do nerfa golda. Moim zdaniem cały system amunicji wymaga solidnej przebudowy albo zbudowania w całości od zera. W wyborze amunicji jest bieda, 3 pociski na krzyż w czym jedną jest amunicją premium która po załadowaniu nie wymaga nawet informacji o tym do kogo strzelamy. Strzelając z amunicji premium wystarczy włączyć autocelowanie i trzymać przycisk na myszce. W takim przypadku kwestia przebicia jest niemalże w 100% zależna od tego czy trafimy w czołg czy nie. Fakt iż amunicja premium jest często szybsza i to o wiele stawia całą sprawę w jeszcze gorszym świetle. Chcąc balansu gry najpierw trzeba zdecydowanie przerobić temat amunicji premium.
        Co do arty. Jedyne do czego bym się obecnie dowalił do systemu MM to fakt iż artyleria powinna być najniższym tierem. Powód dla którego tak myślę jest fakt iż arta wyższego tieru niż cel często sieje pożogę. Rola HT 8 tieru gdy na cel bierze go arta X tieru zniża się do roli dojnego hitboxa z darmowym DMG. Podobnie jest w przypadku medów. U czołgów lekkich to poniekąd bez różnicy ponieważ i tak traci wielką ilość HP bez względu na tier arty.
        Innymi słowy. Arta 8 tieru bijąca 10 tier jest OK ale arta 10 tieru bijąca 8 tier nie jest OK.

        • Anonim napisał(a):

          Ty chyba też o wiele starszy nie jesteś, skoro jak już próbujesz zacząć pisać coś mądrego, to zaczynasz od „co do…”. O interpunkcję, to nawet nie pytam, bo ewidentnie widać, że takowa w Twoim świecie nie istnieje. Składnia to też trochę nieporozumienie. Podsumowując, jeśli chcesz zgrywać dorosłego, to zacznij się wypowiadać, jak dorosły.

    • Płaczek napisał(a):

      Wariant a) jest jak najbardziej ok, ale wątpię by przeszedł. Resetowane pipki co potrafią z niej bezmyślnie strzelać, by oburzyły się nieziemsko. Wariant b) to typowa zagrywka P2W.

      Całkowite przeprojektowanie premium ammo byłoby najlepszym posunięciem. Można dla przykładu skasować całkowicie jej obecną postać i dać wybór jak to ma miejsce choćby w AW. Podkalibrowa amunicja ma dużą penetrację, ale kosztem zadawanych uszkodzeń. Kumulacyjne byłyby zupełnie tego odwrotnością, czyli zyskujemy sporo alfy, ale tracimy peny. Pełnokalibrowe pociski z kolei stanowiłyby pewny balans między obrażeniami, a penetracją. Inna alternatywa to zostawienie tego tak jak jest teraz, ale znaczące ograniczenie ilości pocisków premium. Dla przykładu, w zależności od pojemności magazynu byłoby to 1/4 lub nawet 1/6. Ktoś kto startuje bitwę od ładowania premium pocisków – szybko straci atut w kluczowym momencie bitwy i przyczyni się do porażki. Nauczyłoby to graczy odpowiednim żonglowaniem pocisków w zależności od celu do którego strzelamy. Czas pokaże co z tym zrobi WG.

      • VanQuisch napisał(a):

        System rozwoju amunicji w AW jest jedyną rzeczą w której się w tej grze wręcz zakochałem. Jest (A przynajmniej był gdy w to grałem. Nie wiem jak jest obecnie.) zrobiony ciekawie i z pomysłem, rozbudowany ale nie zawala gracza nadmiarem informacji ani skomplikowaniem. Gdyby WG przeniosło system amunicji z AW do WoTa byłbym im naprawdę wdzięczny. Oczywiście da się to rozbudować jeszcze bardziej a wiem, że WG potrafiłoby tego dokonać.
        Obecny system amunicji w WoT jest nawet dobry, prosty ale dobry jednak gdy do tego ładnego obrazka dodamy realia amunicji premium i jej fanbojów to cały ten prosty lecz ładny obrazek staje się brudną babraniną.

  25. Płaczek napisał(a):

    Czat globalny powinien wrócić, ale tylko w formie gotowych komend umożliwiających pewne manewry. Podziękowanie przeciwnikowi za dobrą walką, czy wkręcanie, że nie ma się amunicji jest lepsze niż naskrobanie na czacie, że ktoś ukrywa się na polu C3, czy jest retardem.

  26. Tomek napisał(a):

    No i to jest to, poprawianie pancerza kv5… Problemem nie jest wieżyczki tylko słaba penetracja i prędkość..
    To samo co z T-34-3 pojazd słaby więc poprawili mu pancerz, efekt? Odbija VI (tak jak wcześniej..) bie odbija 8 ani 9 (również tak jak wcześniej) a słabe działo które jest niecelne i ma małą pene pozostało bez zmian, bo ten czas celowania to zmiana czysto kosmetyczna.. Wcale nie jest lepiej.
    Jak będą poprawiać T26E4 to co mu poprawią? Może górną płytę, celność? Pojazdowi jak T26 brakuje MOBILNOŚCI, tak samo jak KV5 brakuje PENETRACJI, bo od czasu wprowadzenia „rewolucyjnego mm 9.18” czołgi tego typu bardzo często rzucana 8 i 9, a tam kuleje penetracja..
    Będą poprawiać is6 to mu dadzą lepsze skupianie zamiast peny.. Tyle że co mi po trafianiu w weakspoty skoro i tak są za grube do przebicia..

    • Płaczek napisał(a):

      Ale to jest przykład. Wątpię, co raczej nawet zdrowy rozsądek podpowiada, by działo pozostawili takie jakie jest, a przy tym usunęli mu preferencyjny MM. Obstawiam, że KW-5 otrzyma to samo działo co KW-4, a tym samym zyska powód losowań na X tier. Zapewne części to się nie spodoba i dlatego WG zaoferuje im coś alternatywnego lub zwrot w goldzie. I tu pewnie znajdą się tacy co by chcieli zwrot gotówki, ale na to nie ma co liczyć.

      Bardziej mnie ciekawi jak chcą poprawić inne pojazdy. Taki Type 59 już teraz bije swojego drzewkowego odpowiednika (zwłaszcza po serii buffów, które sprawiły że znów wróciła do łask), a co dopiero gdy go zbuffują by był godny losowań na X tiery (działo z peną 212, ale bez zmian w DPM?).

      Co do kwestii z T-34-3… Serio 175 peny to za mało dla ciebie? Serio? Ile byś chciał? 250 na AP i 400 na kumulach? Dobrze się czujesz? A może w końcu czas nauczyć się grać i zwracać uwagę na to co się kupuje? Ten czołg od samego początku był kierowany do konkretnego grona odbiorców, a nie napaleńców chcących namiastki Typka.

      • 123 napisał(a):

        Jeśli posiadasz Type 59 to porównaj sobie go z ruskim T 44 🙂 Niestety ale w moim przypadku pociski z type 59 sadzą kartofle czego w t 44 nie uświadczam 🙂

        Pozdrawiam

      • Tomek napisał(a):

        Dobrze się czujesz? A może w końcu czas nauczyć się grać i zwracać uwagę na to co się kupuje? Ten czołg od samego początku był kierowany do konkretnego grona odbiorców, a nie napaleńców chcących namiastki Typka.

        Na T-34-3 mam prawie 3.000 bitew, 3 marki i fioletowe wn8, więc umiem tym grać.. Po za tym kupiłem czołg, którego nie wyrzucało na same 8 co drugą bitwę, albo nawet na pięć IX, gdzie przed aktualizacją 9.18 maksymalnie trafiałeś na trzy. Do tego dolatują pierdolone defendery (chwała za to, że znowu nie wszedł do sklepu), Chryslery, inne OP premki, poprawione pancerze jak w KW4, gdzie już nie ma wizjerów w modelu kolizyjnym i od przodu szansa na przebicie jest niewielka. Więc nie pierdol, że trzeba było patrzeć co się kupuje, bo jeszcze rok temu nie było takiego gówna na randomach. IS6 też był w twoim mniemaniu gównem? Nie, nie był, to nowe czołgi i spierdolony matchmaker pogrzebał ten czołg i wiele innych..

        • GG napisał(a):

          Ciężko jest poprawić kw5 by gracze rosyjscy byli zadowoleni. Zmiana penetracji mało da na polu bitwy. WG też nie chce zmienić jakiego modelu więc nie ma tak naprawdę co w tym czołgu poprawić oprócz peny…

          • Daro napisał(a):

            Dać inną amunicję do działa, wymyślić jakieś literki w nazwie pocisków i zrobić więcej peny ( np. 192/250, alfę i szybkostrzelność zostawić na obecnym poziomie). To Wg potrafi robić, te same działa mają różne parametry na różnych czołgach. Kolejna sprawa – likwidacja przednich R2D2 („cycki”), albo danie im buffa i traktowanie jak w czołgach japońskich, gdzie wieżyczki nie są typowymi weakspotami + buff pancerza przodu wieży (jest naprawdę słaby) Tyle.

        • Płaczek napisał(a):

          Z Defenderem, czy Chryslerem muszą toczyć też boje takie pojazdy jak T-44, czy Pershingi, które mają tylko nieco więcej peny na AP, ale przeciw Defektorowi, czy Chryslerowi nadal za mało by toczyć komfortową walkę. Do tego losowania na X tier, co daje wtedy tylko 7 pojazdów swojego tieru. Grając premką z ograniczonym MM często losuje mnie na 9 tiery, ale wraz z 7 tierami. Nawet dosyć słaby pojazdem mogę sporo zrobić, bo top tierów może być max. 5 (czyli losowanie 8 i 9). Dlatego wg mnie premki z ograniczonym MM, o ile nie są dupiate, są lepsze od standardowych 8. Zmiana losowań dotknęła wszystkie pojazdy. Z racji, że ma się MM +1 to pojazd nie może być pełnoprawnym 8 tierem, a kompromisem. IS-6 to chyba najlepiej obrazuje. Działo 7 tieru z pancerzem 8 tieru. Identycznie masz z T-34-3. Zbiór kompromisów tylko dla określonej grupy graczy. Wracając jeszcze do IS-6… Ten pojazd jest bardzo mocny tylko gdy go losuje na top tier z 6 tierami. I jest wtedy mega trudnym przeciwnikiem, porównywalnym nawet do Defektora. Skłonny nawet jestem do stwierdzenia, że stary IS-6 był tym czym jest Defektor obecnie. Mocny na swoich, a już tracący stopniowo na +1/+2 co by można było przyrównać do losowań IS-6 na topce i +1. IS-6 wymaga na już małych poprawek w penetracji (190 na AP i 235 APCR?), ale na nic więcej z jego ograniczonym MM. Ale to tylko moje zdanie.

        • mati napisał(a):

          tiaaaa ciekawe ile z tych bitew na nim rozegrałeś bez golda….

    • Daro napisał(a):

      Akurat T26E4 brakuje pancerza. Mobilność ma słabą, ale takie było założenie tego czołgu. Początkowo przód – górna i dolna płyta były można powiedzieć całkowicie nieprzebijalne, zwłaszcza z pocisków podkalibrowych. W zasadzie od przodu był nie do ruszenia przez żaden czolg, który spotykał poza pewnymi TDkami. Obecnie dolna płyta łyka pociski o o relatywnie niskiej penetracji. Został zniszczony charakter tego czołgu. Weakspotem miała być wieża, teraz cały czołg jest weakspotem dla 8T. Dodawac mu mobilności nie ma sensu – przecież prawie każdy dostał T25 Pilot – to jest SP z mobilnością, ale bez pancerza. Nie ma sensu dublować tanków, SP miał odbijać a nie flankować. Na pewno nie dadzą mu mobilności bez kolejnego nerfa pancerza. Już lepiej niech zostanie tak, jak jest.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.