Wersja 1.0 – druga beta: Patch Notes

Tym razem kompletna lista zmian względem pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.0 😉

Nowy Garaż

  • Garaż został wdrożony z wykorzystaniem nowych technologii graficznych silnika Core;
  • Dodano animowane postacie do garażu;
  • Nowa kamera w garażu:
    • Odległość przybliżenia i oddalenia zależy od wybranego pojazdu;
    • Zmieniono odległość, jaką kamera mija podczas przybliżania / oddalania (podczas przewijania);
    • Dodano efekt paralaksy po obróceniu kamery. Efekt można wyłączyć w zakładce Ogólne w Ustawieniach gry;
    • Jeśli gracz nie wykona żadnych czynności w garażu, kamera zacznie się obracać wokół wybranego pojazdu. Opcję można skonfigurować lub wyłączyć w zakładce Ogólne w Ustawieniach gry;
  • Czołg–bohater zostanie dodany do Waszego garażu. Będzie on wyświetlany za wybranym przez Was czołgiem i będzie się czasem zmieniać, a podobnie jak w przypadku innych Waszych czołgów, możecie wchodzić z nim w interakcję. Jeśli klikniecie Bohatera w tle, kamera się zmieni i ten pojazd zajmie miejsce na pierwszym planie; wyświetlone też zostaną wszystkie dotyczącego go istotne informacje. Oprócz tego na dole ekranu zauważycie przycisk „Kup”. Gdy go klikniecie, zostaniecie przekierowani do sklepu premium.

Muzyka i dźwięk

  • Każda mapa otrzyma własną ścieżkę dźwiękową, która będzie zawierać:
    • główny motyw dla ekranu ładowania, który jest odtwarzany podczas ładowania bitwy i podczas odliczania;
    • 2 interaktywne utwory związane z bitwą oparte na głównym motywie, który można odtwarzać niemal nieskończenie bez powtarzania się dźwięku;
    • 3 motywy podsumowujące wyniki bitew: zwycięstwa, remisy i porażki;
  • Te zestawy ścieżek dźwiękowych są unikalne dla każdej mapy w grze;
  • Dodano nowe dźwięki Garażu, w tym motyw muzyczny odtwarzany na ekranie kolejki do bitwy;
  • Muzyka i efekty wizualne ekranu logowania zostały przerobione.

Mapy

  • Dodano nową mapę zimową „Lodowiec” (w wersji HD).

Zmiany w Grafice i Efektach

  • Nowa fizyka wody została dodana do wszystkich map; teraz zmienia się: spokojne jeziora, szybkie rzeki, morskie fale itp.;
  • Dodano nowe efekty do wszystkich map: pożary, wodospady, płonącą trawę, burze pyłowe i piaskowe, ostrzał artylerii, pszczoły, motyle itp.;
  • Dodano realistyczne tracery pocisków;
  • Przerobiono wszystkie efekty pojazdu: ruch, spaliny, podpalone pojazdy, wybuch magazynu amunicji;
  • Całkowicie przerobiono efekt pocisków uderzających w różne typy terenu: dodano więcej szczegółów, rozrzucone iskierki i odłamki;
  • Ślady po pojeździe stały się bardziej realistyczne; dodano realistyczne efekty poślizgu;
  • Przerobiono i dodano realistyczne ślady (w pojazdach) trafień po pociskach. Teraz trafienia wyglądają bardziej realistycznie dzięki technologii Physical Based Shading (PBS). W ten sposób metalowy materiał i wzór wyglądają prawidłowo;

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

  • Dodano „efekt gorącego powietrza” do wszystkich gazów wydechowych, wybuchów, strzałów i pożarów. Efekt będzie również wyświetlany na mapach pustynnych wzdłuż horyzontu;
  • Teraz pojazdy realistycznie wchodzą w interakcje z wodą: wszystkie efekty wodne (jazda przez wodę, uderzenia itp.) są interaktywne, tworzą pianę i fale uderzeniowe;
  • Deformacja trawy i krzewów: gąsienice pojazdu spłaszczają trawę, a fala uderzeniowa strzałów i wybuchów realistycznie wdaje się w interakcję z trawą i krzewami;
  • Dym i pył rzucają cienie;
  • Przerobiono wszystkie odłamki niszczonych elementów: wyglądają bardziej realistycznie i szczegółowo dzięki odpowiedniemu oświetleniu i normalnym mapom.

Inne usprawnienia

  • granicę (czerwona linia) mapy można teraz dostosować. Można to zrobić w Ustawieniach / Powiadomieniach bitwy / Granice mapy.

Unitarka

  • Unitarka została całkowicie przerobiona na HD (w tym Garaż);
  • Ekrany ładowania bitwy zostały przerobione;
  • Drobne zmiany w poziomie trudności Unitarki;
  • Poprawiono zachowanie pojazdów z „sztuczną inteligencją”;
  • Dodano nowe powiadomienia wyświetlane podczas strzelania do wrogich pojazdów. Zawierają:
    • Powiadomienia o uszkodzeniu pojazdu wroga;
    • Powiadomienia o rykoszetach i uszkodzeniach zablokowanych przez pancerz;
    • Powiadomienia o krytycznych trafieniach.

Naprawione problemy

  • Naprawiono problem, gdy na standardowych ustawieniach grafiki pojawiała się chmura pyłu wokół pojazdu i podążała za nim;
  • Naprawiono problem kilku niezniszczalnych obiektów na mapach;
  • Naprawiono problem, gdy niektóre drzewa zachowywały się jak krzaki podczas interakcji z nimi;
  • Naprawiono problem niemożności otwarcia Danych osobowych członka załogi, podczas gdy pojazd jest w trakcie bitwy;
  • Wyeliminowano artefakty na mapach Paryż i Ensk przy minimalnej jakości terenu (wcześniej tekstury terenu były czarne lub kolorowe, podczas gdy różne artefakty terenu były widoczne dla graczy);
  • Kratery po uderzeniach pocisków są teraz prawidłowo przetwarzane, a pojazdy nie unoszą się w powietrzu;
  • Naprawiono problem czarnych tekstur wyświetlanych na budynkach położonych daleko od gracza;
  • Teraz wszystkie drzewa mogą zostać powalone;
  • Naprawiono problem z poruszaniem się pojazdów przez drzewa bez ich powalania;
  • Naprawiono kilka błędów związanych z teksturami terenu;
  • Naprawiono problem niewłaściwego wyświetlania pojazdów podczas celowania snajperskiego;
  • Na początku bitwy na mapach Kopalnie i Linia Mannerheim, pojazdy nie respawnują się już na boku;
  • Naprawiono błąd zawieszania się klienta gry po wyjściu z bitwy;
  • Naprawiono problem związany z pojazdami wyposażonymi w systemy automatycznego ładowania pocisków;
  • Naprawiono problem zamarzania garażu po zakupie dni konta Premium.

Znane problemy

  • Niewłaściwe wyświetlanie dużych powalonych drzew na mapie Dębina;
  • Zawieszenie niektórych pojazdów jest wyświetlane nieprawidłowo przy minimalnych ustawieniach w kliencie SD;
  • Po przejściu do trybu pełnoekranowego podczas pierwszego logowania, całe tło garażu jest zielone po automatycznym wykryciu ustawień graficznych. Aby wyeliminować problem, uruchom ponownie klienta gry;
  • Zawieszenia w niektórych przypadkach, gdy pojazd gracza zostanie zniszczony;
  • FPS spada w trybie snajperskim, gdy celujemy przez półprzezroczyste krzaki;
  • Czas ładowania mapy może przekroczyć oczekiwany czas trwania;
  • Niska wydajność w ustawieniach Ultra w ciągu pierwszych sekund po załadowaniu mapy;
  • Wydajność spada w niektórych przypadkach po przejściu do trybu snajperskiego;
  • Spadek wydajności, gdy obiekty są niszczone przez technologię HAVOK;
  • Nieprawidłowe nazwy ustawień w kliencie gry;
  • Załadowanie bitwy zajmuje dużo czasu;
  • W trybie pełnoekranowym częstotliwość próbkowania nie odpowiada częstotliwości odświeżania ekranu;
  • Błąd związany z konturem sylwetki pojazdu;
  • Czasami ślady trafień nie są wyświetlane na pancerzu pojazdu po otrzymaniu trafienia, a te z klei są wyświetlane w innym miejscu;
  • Gracze mogą dostać się do obszarów, które nie są przeznaczone do grania. Przykład: bunkier na mapie Linia Zygfryda;
  • Dźwięk zostanie wyciszony w jednym z kanałów (lewy lub prawy);
  • Dźwięki otrzymywanych obrażeń nie są odtwarzane;
  • Czerwony efekt błysku wyświetlany, gdy pocisk trafi w pojazd gracza, jest zbyt jasny i rozproszony;
  • Kontur sylwetki pojazdu nie jest wyświetlany podczas celowania w pojazd przez płoty;
  • Kształt terenu w kliencie różni się od kształtu terenu na serwerze na mapie Paryż w sektorze K 3-4;
  • Gracze mogą dostać się do zamku na mapie Himmelsdorf;
  • Artefakty graficzne są wyświetlane na niebie na mapie Ruinberg;
  • Pojawia się kamień unoszący się w powietrzu na mapie Redshire na kwadracie B8;
  • Czasami rzeczywisty stan domyślny granicy mapy nie jest zgodny z domyślną opcją granicy mapy;
  • Podczas gry na mapie Urwisko mokre pojazdy „migają” pod określonymi kątami kamery;
  • Migoczące cienie na pojeździe gracza w garażu;
  • Ustawienia Gamma mogą działać nieprawidłowo.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

13 komentarzy

  1. Siema. Kto PL? pisze:

    Lista problemów jest… zatrważająca.

    • Zbyszko pisze:

      Dobrze, ze o nich wiedza, przy tak duzym patchu nie ma sie co dziwic, ze problemow bedzie sporo. Na szczescie jest czas, zeby sie nimi zajac

    • PolskaDlaPolaków pisze:

      oczywiście polaczki widzą tylko problemy…

      • tankista4 pisze:

        No jak coś jest gówniane to się na to godzić nie można.

      • Jarosław I pisze:

        Mów za siebie i wypchaj się trocinami.
        Lista ZNANYCH błędów jest dowodem na brak profesjonalizmu. Rozumiem, że jakiś krzak się źle wyswietla, ale:

        „Niska wydajność w ustawieniach Ultra w ciągu pierwszych sekund po załadowaniu mapy;
        Wydajność spada w niektórych przypadkach po przejściu do trybu snajperskiego;
        Spadek wydajności, gdy obiekty są niszczone przez technologię HAVOK;”

        To jest po prostu robota na odpierd*l…

  2. Roophert pisze:

    Te „kule po dziurach”… nieee, to wygląda co najmniej dziwnie.

  3. Patryk0309 pisze:

    Dajcie do sprzedazy na EU Defendera ….to bedzie news

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.