Wersja 1.9: Drugi test publiczny, lista zmian
Lista zmian dla drugiego testu publicznego aktualizacji 1.9.
Interfejs
- Dodano nowe elementy do interfejsu misji z cyklu „Wierzchołek drzewa”, które zapewnią lepszą funkcjonalność i zrozumienie zniżek oraz warunków zadań.
Naprawione problemy
- Naprawiono problem, który powodował przesuwanie się panelu konfiguracyjnego pojazdu w oknie podglądu przy rozdzielczości ekranu 1280 x 800;
- Ulepszono cenzurowanie obraźliwych słów na czacie w grze;
- Naprawiono niektóre problemy techniczne.
Inne
- Dodano styl 3D: Kantemirovets dla czołgu T-34-85. Pierwszy pojazd z ruchomym obiektem – łopoczącą flagą.
- Cena stylu 3D „Karmazynowy Legion” dla czołgu KV-2 została zmniejszona z 3,750 do 2,500 szt. złota.
Zmiany w charakterystyce technicznej pojazdów
Cruiser Mk. I:
- Wydłużono czas przeładowania działa 40 mm Pom-Pom prototype z 8,5 do 11,5 s;
- Zwiększono liczbę pocisków w magazynku działa 40 mm Pom-Pom prototype o 2 sztuki (z 2 do 4).
————————————————————-
Covenanter:
- Zmieniono pulę punktów wytrzymałości przy zamontowanej wieży Covenanter Mk. I z 450 na 475 PW.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika Maybach HL 116 z 350 na 300 KM;
- Zmieniono moc silnika Maybach HL 150 z 470 na 400 KM;
- Zmieniono moc silnika Maybach HL 190 z 440 na 375 KM.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika Maybach HL 150 z 470 na 400 KM.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika Maybach HL 116 z 350 na 300 KM.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika Maybach HL 116 z 350 na 300 KM.
————————————————————-
- Zmieniono nośność zawieszenia VK 30.01 (P) z 36,600 na 46,600 kg;
- Zmieniono nośność zawieszenia VK 30.01 (P) verstärkteketten z 39,900 na 50,000 kg;
- Masę kadłuba czołgu zwiększono z 18,000 do 28,000 kg;
- Zmieniono pulę punktów wytrzymałości przy zamontowanej wieży Porsche Typ 100 z 1,000 na 1,040 PW.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika Maybach HL 116 z 350 na 300 KM.
————————————————————-
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- K-91-2 (KLIK)
Zmiany w charakterystyce technicznej pojazdów
- Zmieniono pulę punktów wytrzymałości przy zamontowanej wieży BT-7 mod. 1935 z 500 na 510 PW.
————————————————————-
- Zmieniono pulę punktów wytrzymałości przy zamontowanej wieży A-20 mod. 1938 z 450 na 475 PW.
————————————————————-
- Zmieniono pulę punktów wytrzymałości przy zamontowanej wieży AMX 40 z 360 na 380 PW.
Common test to porażka gdy ktokolwiek zginie w bitwie od razu wywala całą treningówkę. Kiedy włączasz wota żeby zagrać: aplication has stoped working
A najlepszy byłby Kom nikat „płachta podarta może sisz czekać na cerowanie” oczywiście 60 sek
A ja chcę taką płachtę co się ja wystrzeliwuje na przeciwnika ico zarazem zasłania mu wizjer i on nic by nie widział a ja mógłbym szaskowax go bezkarnie jak kapustę. To taki humorek dla zdruzgotanych tą głupią grą gdzie wszystko zależy od kaprysu wg.
A mam pytanie kiedy będzie włączone logowanie przez odłączenie się od serwera bo nieraz wywalili mi grę i muszę ją uruchamiać od nowa w common teście
Witam. Zapraszam do grupy FB World of Tanks [SZUKAM KLANU]
https://www.facebook.com/groups/WOT.rekrutacja/?ref=bookmarks
Ja wolę grupy na discordzie
Witam. Zapraszam do grupy FB World of Tanks [SZUKAM KLANU]
https://www.facebook…WOT.rekrutacja/
Dobrze, że dodali tą łopoczącą flagę, bo pomyślałbym, że nic nie robią. Na pewno jest istotniejsza niż leżący balans pojazdów (np.: przesadzone na tle innych Ebolgi, HIVtejny, gnające niczym piorun kółkowce), czy zbugowane tekstury. Myślę tak sobie nawet… Ci w WG za te świetne pomysły powinni dostawać każdorazowo premię. I to taką grubą, by wiedzieli, że w dobrym kierunku rozwijają swój produkt 🙂
2020 rok a WG osiagnelo sukces technologiczny – lopoczaca flaga
2020 rok a ludzie dalej graja w gre ktorej nie lubia.
ja tam wota lubie , lubie też czytać jak niektórzy lamentują , bo coś w wocie im nie pasuje
Lubią nie lubią – chęć usprawnienia rozgrywki powinien być dla wszystkich szczególnie ważny. Przy mikrołatkach masz „naprawiono problemy techniczne”, gdzie dalej nie wiesz np. czy przy wjeździe na 'odpadniętą’ wieżę twój czołg nie wyleci w kosmos zaś dla nowego stylu 3D masz zachwycać się łopoczącą flagą. Po tylu latach albo nie wiedzą, że ludzie chcą informacji co do poprawek albo masz smród propagandy – wybierz sam.
Balans jest ok, w większości wypadków wina leży po stronie graczy, którzy nie potrafią grać przeciwko danemu pojazdowi, a skoro nie przebiją/nie trafią na autoaimie, to zamiast nauczyć się strzelać płaczą, że coś jest przegięte. Flaga natomiast sama w sobie rewelacją nie jest, ale pokazuje, że być może przyszłe style będą miały więcej ruchomych, bardziej realistycznych części; skoro to gra o czołgach, to lubię, kiedy ta główna jej zawartość (czołgi) dobrze wygląda i wszelkie „bojowe” zestawy stylistyczne są bardzo miło widziane, dzięki nim czuję bardziej że jadę do walki, a nie wyprowadzam pojazd muzealny
Wiekszych głupot dawno tutaj nie czytałem.
A jednak znalazł się debil co myśli, że dział od grafiki zajmuje się balansem… Jakbyś chciał wiedzieć to WG będzie wszystko balansować, tylko nie teraz bo aktualnie jest tura w której balansują ulubione czołgi husarzy czyli E100, E5 oraz IS4.