Wersja 1.9: K-91-2

Wygląda na to, że do plików gry dodano nowy czołg specjalny – radziecki czołg średni IX tieru K-91-2. Poniżej garść zdjęć oraz charakterystyka pojazdu.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/usa.png K-91-2. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:

Tier: MT-9, ZSRR, specjalny
Wytrzymałość: 1 750
Moc silnika: 800 KM
Waga: 47,50 t
Maksymalne obciążenie: 51,50 t
Moc na tonę: 16,84 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 52,15 °/s
Prędkość obrotu wieży: 41,72 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 730 m

Pancerz kadłuba: 175 / 80 / 45
Pancerz wieży: 230 / 110 / 60

Działo: 100 mm D-46TK

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 246 / 330 / 50
Szybkostrzelność: 8,573
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 743
Czas przeładowania: 6,999
Rozrzut na 100 m: 0,35
Czas celowania: 2,013 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 ° / +20 °

Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy, Ładowniczy.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 16,587 / 3,284 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 12,426 / 2,46 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

13 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    Hmm przesunięcie wieży do przodu zmniejszyło penetracje, logika godna WG.

  2. FuWg pisze:

    Moim zdaniem wg szykuje wprowadzenie wyższych tierów, ten wysyp 9 specjalnych nie jest ot tak. Patrząc na to ile ludzi gra 10 tierami, a ile 9 to wprowadzenie np 11 tieru znowu zabużyłoby mm. Oczywiście to tylko domysły, jaki jest cel wprowadzania tych czołgów.

    • lt_pf pisze:

      ja bym polemizował – wg mnie wprowadzenie wyższych tier’ów (np. do 15) pozwoliłoby uporządkować obecne drzewka i wykluczyć pewne paradoksy, np. Maus (prototyp/blueprint z końca WW2) spotyka T62A albo Strv-B z połowy lat 60tych i jest zagwozdka, jak wypośrodkować statystyki wszystkich czołgów, żeby każdy miał jakieś szanse.
      wg mnie to byłaby szansa, nie zagrożenie.

  3. Majkel pisze:

    Na kiego czorta tyle 9 wie ktoś coś?

  4. uiop pisze:

    Kolejny ruski czołg ?? no tak bo mało ich w grze już jest …

  5. doom7ord pisze:

    Albo z wieżą…

  6. WG -2 pisze:

    Widać że szykuje się kilka linii Ruskich czolgow, wszystkie beda mialy na koncu nazwya „2”

  7. Anonim pisze:

    Z wierzą po środku ten czołg wygląda… dziwnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.