Supertest: dwa odcienie Charkowa
Dziś zaczynamy Supertest dwóch wersji mapy Charków. W obu przypadkach powiększyliśmy część mapy na której toczy się rozgrywka, przez co mapy powinny być przyjemniejsze dla wszystkich typów i poziomów pojazdów. Wersje z Supertestu różnią się zarówno w miejskiej, jak i otwartej części mapy.
Jedna wersja oferuje mniej przejazdów i przestrzałów w części miejskiej. Zmiany te mają ułatwić nawigację i wyróżnić strefę przeznaczoną dla czołgów ciężkich walczących w zwarciu. Część otwarta została powiększona, oferuje więcej kryjówek i przestrzałów.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Druga wersja jest bliższa oryginałowi, jeśli chodzi o miasto. Ilość przejazdów jest prawie taka sama, poza placem centralnym. Otwarta część mapy ma zróżnicowany krajobraz: płaska część jest dobra do snajpienia, ale wzgórza nadają się do aktywnego spotowania i gry z wykorzystaniem depresji dział.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Ostateczny los prototypów zostanie zdecydowany na podstawie wyników testów oraz zebranych opinii.
Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!
to nie charków to drugi Ruinberg
Super, że Charków wraca!
Okopy dla czołgów tak!
Stary charków był dobry, mogli by tylko ,,zielone” powiększyć
Fajnie ze wraca.
Dlaczego oni nie mogą zostawić starej mapy?? Mogli by tylko przerobić obiekty i tekstury do wersji HD a wszystko inne pozostawić na swoim miejscu. Tak było by najlepiej i dalej bez problemu bym mógł grać na tej mapie Mausem.
Ta i graj sobie bc 25t, przyjemność jak się patrzy.. Od razu niech robią same tenele, aby wszystkie typy 5 4 i inne dziadostwa których weakspot to strzał z „Golda” miały raj…
Stary charków był dobry
.