Test publiczny wersji 0.7.5
Z przyjemnością przedstawiamy Biuletyn deweloperów dla aktualizacji 0.7.5. Ta aktualizacja wyróżnia się nowym, amerykańskim cyklem, który potrwa przez kilka miesięcy, przynosząc mnóstwo interesujących nowinek do World of Warships. Po pierwsze, zaktualizowano drzewo technologiczne amerykańskich ciężkich krążowników– Cleveland przechodzi do linii lekkich krążowników. Oprócz tego otrzymacie nową kampanię i kolekcję uzupełnioną przez liczne poprawki ulepszające dźwięk i interfejs bitwy.
POCZĄTEK RUNDY 1 TESTU PUBLICZNEGO: Cz. Maj 17 18:30 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. Maj 17 18:30
KONIEC RUNDY 1 TESTU PUBLICZNEGO: Pon. Maj 21 15:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Pon. Maj 21 15:00
WAŻNE! Ponieważ aktualizacja wciąż jest testowana, informacje w tym Biuletynie są wstępne i odnoszą się do stanu rozwoju gry w momencie jego publikacji. Zmiany i nowe funkcje mogą zostać całkowicie usunięte lub wprowadzone w inny sposób do czasu wejścia w życie aktualizacji. Zrzuty ekranu, określone wartości pewnych charakterystyk, a także szczegóły mechaniki gry niekoniecznie będą się zgadzać po wprowadzeniu aktualizacji.
Zmiany w Rundzie 1
Amerykańskie krążowniki
Nowe amerykańskie krążowniki będą dostępne w drugiej rundzie testu na serwerze Testu publicznego.
Amerykańskie drzewo technologiczne krążowników przejdzie poważne przetasowania. Aktualizacja 0.7.5 przegrupuje drzewo technologiczne amerykańskich krążowników ciężkich, przenosząc VI Cleveland na VIII poziom floty krążowników lekkich. Wypróbujcie nowe okręty i dowiedz się więcej o zasadach tego przeniesienia podczas testów publicznych. Pierwsza tura będzie zawierać oryginalne, amerykańskie drzewo technologiczne krążowników, podczas gdy druga wprowadzi przeniesione okręty ciężkie.
Zmiany zaczynają się od poziomu VI, gdzie stary bywalec VI Cleveland zostanie zastąpiony okrętem VII Pensacola , a za nim VIII New Orleans i IX Baltimore . Nowy okręt— IXBuffalo —zajmie miejsce na IX poziomie. Okręt jest uzbrojony w dwanaście 203 mm dział z superciężkimi pociskami PP, świetnie oddającymi ducha krążownika ciężkiego w grze. Niesamowite uszkodzenia salwy burtowej, pokaźna ilość punktów wytrzymałości oraz 27 mm pancerz chroniący przód i tył okrętu. Dodajcie do tego szeroki wachlarz materiałów eksploatacyjnych, a okręt stanie się godnym przeciwnikiem w potyczkach na średnim dystansie z innymi krążownikami i niszczycielami.
Parametry okrętów przesuniętych w dół drzewa technologicznego zostały odpowiednio dostosowane, lecz ich ogólne osiągi na „nowych” poziomach mogą okazać się nawet lepsze niż uprzednio. X Des Moines pozostanie na szczycie linii ciężkiej ze swoim błyskawicznym przeładowaniem dział głównych i oszałamiającą obroną przeciwlotniczą.
Stary, dobry VI Cleveland poszybuje dwa poziomy w górę na swoje nowe miejsce w wydzielonej linii krążowników lekkich. Ulepszyliśmy parametry okrętu poprzez zamontowanie szybciej przeładowujących się dział głównych i szybszy obrót głównych wież, więcej PW i możliwość jednoczesnego wyposażenia „Sondy hydroakustycznej”, „Radaru dozorowania” i „Obrony przeciwlotniczej”. W aktualizacji 0.7.5 VICleveland będzie jedynym reprezentantem amerykańskiej linii krążowników lekkich. Pozostałe okręty już wkrótce dołączą do floty.
Kolekcja „Amerykańskie krążowniki”
Kolejnym dużym dodatkiem do gry, który dołączy do rozgrywki wraz z aktualizacją 0.7.5. będzie nowa kolekcja. Zostanie w pełni poświęcona amerykańskim krążownikom z różnych okresów oraz ogólnie amerykańskiej marynarce wojennej. Kolekcja będzie zawierać 48 przedmiotów podzielonych na osiem tematycznych podkolekcji. Po skompletowaniu podkolekcji, gracze otrzymają możliwość zmiany koloru standardowego kamuflażu nakładanego na amerykańskie okręty i zamontowania drugiej flagi. Przedmioty możliwe do zebrania znajdować się będą w „amerykańskich” kontenerach, które otrzymacie po ukończeniu odpowiednich misji bojowych.
Po wprowadzeniu aktualizacji amerykańskie kontenery dadzą Wam szansę na zdobycie misji bojowych, których wykonanie pozwoli na zagoszczenie w twoim porcie na stałe takich okrętów Premium jak VIISims , VI Monaghan , VII Atlanta , VIII Kidd oraz odmienionego, możliwego do zbadania VI Cleveland ! Możliwe do zebrania przedmioty mogą również pojawić się w codziennych kontenerach, po tym, jak zdobędziesz pierwszy z tych przedmiotów.
Podkolekcje i nowe funkcje, które odblokowują:
Podkolekcja | Nagroda |
Krążowniki, lata 1900-1939 | Możliwość zamontowania drugiej flagi na pokładzie amerykańskich krążowników. |
Krążowniki, lata 40. | Możliwość zamontowania drugiej flagi na pokładzie amerykańskich pancerników. |
Bateria główna | Możliwość zamontowania drugiej flagi na pokładzie amerykańskich lotniskowców. |
Działa przeciwlotnicze | Możliwość zamontowania drugiej flagi na pokładzie amerykańskich niszczycieli. |
Najwyższe odznaczenia | Dodatkowy motyw malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich krążowników. |
Odznaczenia i medale | Dodatkowy motyw malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich pancerników. |
Stopnie bojowe | Dodatkowy motyw malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich lotniskowców. |
Inne stopnie | Dodatkowy motyw malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich niszczycieli. |
Po skompletowaniu całej kolekcji otrzymasz unikatowy kamuflaż dla krążownika Cleveland i flagę pamiątkową.
Kampania „Uderzaj mocno, uderzaj szybko, uderzaj często!”
Nowa kolekcja przyniesie ze sobą nową, stałą kampanię. Nazwa kampanii odnosi się do ulubionego motta Admirała Floty Williama Halseya i to nie bez powodu: kampania jest poświęcona temu słynnemu admirałowi amerykańskiej marynarki wojennej. W grze pojawi się jako unikatowy, amerykański dowódca z ulepszonymi umiejętnościami i talentami, którego będzie można zdobyć przez wykonanie finałowego zadania piątej misji. Podczas testów publicznych będziecie mogli sprawdzić Halseya w bitwie, kiedy uda się Wam wykonać finałowe zadanie trzeciej misji.
Będziecie musieli wykonać całą gamę zadań o różnych warunkach, w tym te, które mogą zostać wykonane w klanie i bitwach rankingowych. Udany postęp w zadaniach przyniesie wiele użytecznych nagród, włączając w to zużywalny „amerykański” kamuflaż, a finałowe zadania misji (oprócz misji 5) nagrodzą cię superkontenerami. Podobnie, jak w innych naszych kampaniach, gwiazdy będą przyznawane za każde wypełnienie przydzielonego zadania, podczas gdy nagrody zostaną przyznane tylko raz.
Aby dołączyć do kampanii, będziesz musiał osiągnąć co najmniej poziom 12 w swoim przebiegu służby oraz posiadać okręty poziomu VIII lub wyższego w swoim porcie. Pewne zadania wymagają okrętów określonego typu i narodowości. Wkrótce udostępnimy szczegółową listę wszystkich zadań w kampanii w specjalnym, poświęconym temu artykule.
Wykonaj finałowe zadanie drugiej misji podczas testów publicznych, aby dostać Yamamoto Isoroku, unikatowego dowódcę, który otrzyma ulepszone umiejętności „Strzelec wyborowy” oraz „Zapobiegawcze utrzymanie” wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.7.5 jako dodatek do posiadanych już przez niego talentów.
Pamiętaj, że podczas testów publicznych zdobycie nowej kolekcji i ukończenie nowej kampanii będzie znacznie łatwiejsze niż, dokonanie tego samego na zwykłych serwerach. Nie zapomnij również, że warunki pewnych zadań i nagrody za ich wykonanie mogą znacznie się różnić.
Informacje w bitwie
Wciąż skupiamy się na dostarczaniu graczom maksymalnej wiedzy w bitwie. W poprzedniej aktualizacji dodaliśmy baretki dla bomb lotniczych. Tym razem dodajemy baretkę „Wykrycie”. Nowe baretki zostaną przyznane, gdy namierzysz okręt, który został wykryty po raz pierwszy lub został ponownie namierzony po pozostawaniu w ukryciu przez przynajmniej 90 sekund trwania bitwy.
W odpowiedzi na liczne prośby ze strony graczy, w grze będzie teraz wyświetlany wektor kierunku okrętu. Od, teraz gdy nacelujesz na okręt przeciwnika, minimapa pokaże kierunek poruszania się tego okrętu. Po dostosowaniu Twojego własnego wektora do wektora przeciwnika będziesz mógł strzelać skuteczniej.
Poprawki dźwięku
Prace nad dalszymi ulepszeniami dźwięku w grze nigdy nie ustają. Tym razem, dodajemy kolejne dźwięki do portów. W wielu portach, jak Hamburg czy Marsylia, dodaliśmy efekty dźwiękowe dla samolotów lecących przez przestworza i przepływających okrętów. W porcie Morze Czarne dodaliśmy efekty dźwiękowe rynkowego gwaru. W porcie Filipiny można usłyszeć kościelne dźwięki. Wszystkie szczegóły dotyczące nadchodzących nowych funkcji dźwiękowych będą dostępne na pełnej liście zmian, która zostanie udostępniona wraz z aktualizacją. Nawet na mapie Biegun, samoloty latające po niebie otrzymają nowy zestaw efektów dźwiękowych.
Twój PC nie jest zbyt mocny? Mamy dla ciebie dobre wiadomości! „Niskie” ustawienia dźwięku zostały zoptymalizowane tak, by nie zużywać pamięci. Po wybraniu tej opcji, silniki okrętu zostaną wyciszone, a dźwięki otoczenia wyłączone. Maksymalny efekt będzie widoczny na komputerach z 32-bitowym systemie operacyjnym z ograniczonymi zasobami RAM-u.
Inne ulepszenia i poprawki
Wprowadziliśmy niewielką aktualizację do systemu ochrony przed niesportowym zachowaniem. Teraz gdy torpedy gracza trafią sprzymierzony okręt, gracz ten otrzyma równoważne uszkodzenia jedynie w przypadku otrzymania ostrzeżenia o uszkodzeniu sojusznika. Natychmiastowe zadanie równoważnych uszkodzeń za przypadkową torpedę powodowało jednoczesną utratę dwóch graczy przez drużynę, co oczywiście nie przybliżało jej do zwycięstwa.
Zasłony dymne będą teraz widoczne z dowolnej odległości bez względu na ustawienia grafiki czy też konfigurację sprzętu. Poprzednio sekwencja renderowania zasłon dymnych mogła ulec awarii, co powodowało, że aktywowana zasłona stawała się niewidoczna w trybie lornetki.
PORADNIK O UCZESTNICTWIE W TEŚCIE PUBLICZNYM
Co można wygrać?
Nagroda
|
Warunki |
3x Flaga sygnałowa każdego z typów (oprócz specjalnych flag sygnałowych) | Rozegrajcie 1 bitwę losową lub kooperacyjną na serwerze testu publicznego. |
10x Kamuflaż Typu 6 | Rozegrajcie 3 bitwy losowe lub kooperacyjne na serwerze testu publicznego. |
1 dzień konta premium | Ukończcie kolekcję „Amerykańskie krążowniki” na serwerze testu publicznego. |
5x Specjalna flaga sygnałowa | Ukończcie kampanię „Uderzaj mocno, uderzaj szybko, uderzaj często!” na serwerze testu publicznego. |
Bonusy za specjalne flagi sygnałowe:
Wygląd | Nazwa flagi | Działanie flagi |
Smok | +333% PD dowódcy | |
Wiwerna | +50% kredytów | |
Uroboros | +777% wolnych PD | |
Hydra | +50% PD
+150% PD dowódcy +250% wolnych PD |
|
Czerwony smok | +100% PD
+100% PD dowódcy |
Swoje nagrody będziecie mogli odebrać na specjalnej stronie. Informacja o terminie odbioru nagród zostanie wysłana na Wasz adres e-mail podany podczas rejestracji konta testowego w dniu aktualizacji lub trochę później. Uwaga: nagrody otrzymają tylko gracze, których konto testowe zostało zarejestrowane na ten sam adres e-mail, co konto standardowe.
Jakie zasoby otrzymacie na serwerze testu publicznego?
- Na początku testu wszyscy gracze otrzymają okręty poziomu VI.
- Koszt badań okrętów VI lub wyższego poziomu zostanie obniżony, dzięki czemu gracze będą mogli szybko dotrzeć do X poziomu.
- Obniżone zostaną ceny badań modułów.
- Konto poziomu 15 po zalogowaniu.
- Wszyscy gracze otrzymają 14 dni dostępu do konta premium przy pierwszym logowaniu.
- Dublony: 30 000 , dzięki którym wszyscy mogą przeszkolić dowódców.
- Kredyty: 500 000 000.
- Zestaw flag sygnałowych do testowania: 10 sztuk każdej flagi sygnałowej z wyjątkiem specjalnych flag sygnałowych.
- Cena zerowania umiejętności dowódców zostanie obniżona: 1 dublon = 1 punkt umiejętności.
Pamiętajcie, że zasoby z poprzednich testów publicznych zostały usunięte.
jak wejsc na te testy?