O Artylerii – Konferencja Wargaming
O Artylerii
Amway921: Artyleria. Fakt, że teraz nie wyrządza więcej obrażeń, jest w porządku, wszyscy są wdzięczny. Ale fakt, że robi to dokładniej i na dużych obszarach, a nawet z ogłuszeniem, wydaje się być problemem. Dlaczego, na przykład, nie zmniejszycie efektu ogłuszenia, jeśli kilka art obrało sobie Ciebie za cel?
Pankov: Wyniki testów pokazały, że ogłuszenie jest tą rzeczą, która czyni artę pożyteczną dla drużyny. W tej chwili uważamy, że sytuacja SPG się unormowała. Są problemy na średnich i niskich poziomach artylerii, ale opracujemy złoty środek i na tę ewentualność.
Beletsky: Być może, zmniejszający współczynnik ogłuszenia zostanie rozwiązany w ramach nowych umiejętności i perków załogi lub wyposażenia. W najbliższych możliwych „Piaskownicach” postaramy się to sprawdzić.
via WoT VK
Ja bym chciał zablokować artylerii dostęp do xvm! Niech grają bez a nie klepią boś zielony, niebieski czy fiolet.
Taaak.??? Ale jak grasz medem przykładowo to wolisz wyjechać na pomidora niż na fioleta, arta stara się zlikwidować największe zagrożenie, tzn dobrego gracza
Jaaaasne zwłaszcza jak dany dobry gracz jest 2 lub 3 tiery niżej od top tierów w danym matchu.
********** czlowieku smutki
lepiej zlikwidujcie oszustów co grają modami
Kuźwa narzekanie na arte jest najmniej uprzywilejowana. CO chwila nowa premka żeby robić załogę, tylko nie arta. Kuźwa a arty są tylko 2 premium. Zobaczcie ile trzeba srebra stracić żeby mieć przykładowo 5 perkowa załogę na arcie. Pograjcie na X tierze arta zobaczycie jak sreberka znikają.
100/100
Szczególnie w dobie korytarzowych map 600 lub 800 z lightami samobójcami a grając artą żółwiem.
Dlatego rzuciłem do gówno dla AW i WT
jak dla mnie wolałem starą artę, zarówną klikając jak i jeżdżąc lajtem czy HTkiem…
skrócony czas celowania, większy splash, ogłuszenie i częściej padające moduły… bardziej irytujące no i taka arta znacznie częściej niż dawniej jest w stanie ściągnąć lajta w ruchu pomimo manewrów
Arta zawsze bazowała na RNG. Strzały z czapy czasem wchodziły centralnie, nawet bez skupienia. Teraz klikanie jest nieco łatwiejsze, bo nawet nie trzeba zadać DMG, by ogłuszyć. I to imho jest troszkę z pupy, bo wg mnie dopiero zadanie dmg’u powinno ogłuszać, a nie powiew piachu po wybuchu pocisku. Co do częściej padających modułów. Wydaje mi się, że padają częściej mimo, że obrażenia do modułów zostały znacznie ograniczone. Stary CGC miał 315 wartości uszkodzeń dla modułów, a nowy 155. Możliwe, że WG podkręciło nieco szansę na uszkodzenie, ale przez to, że ta wartość jest niska nigdy nie widziałem by jakiś moduł, poza gąsienicami, zniszczył się od razu. No i do tego mamy równowagę w postaci odnawialnych materiałów eksploatacyjnych.
spróbuj wyjechać typem 5 jak są nawet 2 arty w przeciwnej. nawet osłony przeciwodłamkowe nie pomagaja. sieczka straszna a co chwile zerwane gąski i wybita cała załoga
Skąd ja to znam..
Zgadza się
Potwierdzam , jebać arty maczetami!
Ja tam gram tym czołgiem bo NewMultiTłuszcz mówił, że dobre drzewko
Nie wiem o co te narzekania 😛 Może czas przestać grać mastodontami i wybrać bardziej wymagające pojazdy? Imho linia japońskich ciężkich to linia typowa dla retardów bez skilla. Ot… Zakładać haubice i zadawać DMG bez większego celowania po weakspotach. Pluton takich pedotanków jest o wiele groźniejsza niż 3 arty.
Linia do Typka 5 jest super. Taki anty stress. Jak nie idze nic ugrać innymi to odpalam japońca i klikam.
co za spierdoliny, problem jest i to duzy
poza tym to nie niskie a wysokie tiery arty sa niezbalansowane
Chyba ty …..
A ja chce starą arte 😀 to było coś dostałeś i grasz dalej a teraz jak dostaniesz 50 razy na minute jesteś wyłączony z bitwy i łatwym celem bo nic nie możesz zrobić….. przerąbane
I tak nie dogodzisz byl placz ze arta sciaga heavy na hita i jest placz ze ktos nie potrafi sie schowac i arta go tlucze.
A tak naprawde dzieki artom ta gra sie jakos kula bo bez niej wszyscy siedza w krzakach i czekaja na zbawienie.
Ja gram odwrotnie. Jak jest arta to się chowam i czekam na zbawienie.
Schować? Gdzie się schować jak ma taki spałaś że może walić za górki? Good luck w ciężkich na prochorowce czy malinowce. Art miała balansowac kamperow a tylko zwiększyła kamperow a że zaprzeczają dowodzi tylko temu, że wg łże i łżeć będzie.
Nie wydaje mi się bardziej ludzie kampią gdy arta jest a zreszto jak arta wali w kamperów skoro ich nie widzi ona wali w przepychacze i psuje gre jak chcesz linie pusznąć i są 3 arty to jest pewne że tego puschowania nie przeżyjesz a kamperzy kampią dalej obrywają zawsze ci co nie kampią wienc takich bzdur mi tu nie pisz
Hmm, ja bym powiedział, ze na średnich tierach arta jest OK, a na wysokich jest problemem. N średnich są jako takie obrażenia, jakieś ogłuszenie, ale arty X poziomu zadają duże obrażenia (~500 dmg w zależności od pojazdu) i bardzo długi czas ogłuszenia…
W końcu po coś się kulamy całe drzewko tymi gówno artami, by mieć coś z tego i na dyszce klikać po więcej?
Masz kolego całkowitą rację. Jestem za tym by arta była w tej grze i klepała camperów po 500+.
100/100
Strzelałeś kiedyś z 261 do typem 5 heavy lub do głupiego IS7? Myślę że nie bo to jest masakra jak central hit zadaje 0 DMG tj gratuluję tego dużego DMG ~500.
Niech zagrają jakąś ciężką maszyną np. KV-2 kiedy w przeciwnej drużynie są 3 arty… To jest porażka jak się uwezmą…
I ty to nazywasz dziecko cięzkim ?? Zagraj Mausem jak masz 2 arty w przeciwnej….No chyba że jeszce takiego tieru nie masz …