Storm Q&A
– nie będzie pocisków „uzdrawiających”,
– wszystkie zmiany dotyczące globalnego rebalansu, zostaną wykonane na serwerze „Piaskownicy”, ponieważ deweloperzy nie chcą nagłych i dużych zmian na serwerze głównym – w przypadku niespodziewanych sytuacji, będą w stanie naprawić błędy od razu, nie wywołując przy tym negatywnych opinii,
– nie będzie artylerii premium 6-8 poziomu,
– w ramach rebalansu artylerii, część obecnych osiągnięć będzie po prostu nieosiągalna,
– MM +/- 1 nie jest planowany, ale zamiast tego będzie system 3-5-7. Po prostu w jednej bitwie będzie więcej czołgów tego samego poziomu, z którymi można powalczyć. Musimy testować różne wersje. System 3-5-7 polega na tym, że: będą 3 „topowe” czołgi o najwyższym poziomie, następnie 5 maszyn pośredniego tieru i 7 czołgów minimalnego. MM +/- 1 przeczy polityce WG w odniesieniu do zarobków i expienia oraz grindowania czołgów,
– czołgi powinny zostać podzielone na role – scouci, czołgi pierwszej i drugiej linii, maszyny wsparcia, etc. Nadchodzący rebalans dąży do stworzenia pod tym względem symetrii w obu drużynach. Wszystko po to, aby gracze, dobrze „jakościowo” wykonywali swoją rolę w bitwie. W planach jest stworzenie systemu, który naliczałby maksymalną liczbę kredytów i doświadczenia dla gracza, który prawidłowo wykona swoje zadanie (czyli scout musi „świecić”, HT odbijać, etc.),
– trwają prace nad mapami, ale w tej chwili, nie są one priorytetem. Wrócił stary kolega, który stworzył pierwsze mapy w WoT (Ensk, Kopalnie, etc.) i obecnie on prowadzi nad nimi prace. W efekcie, praktycznie wszystkie mapy czekają zmiany. Miejscami duże, a gdzie nigdzie tylko kosmetyczne,
– nawet jeśli bitwy historyczne powrócą, to tylko z botami. W tym przypadku boty, będą bardziej inteligentne, aniżeli te w trybie treningu. Mimo wszystko jest to daleka perspektywa,
– bitwa szkoleniowa zostanie poprawiona,
– „Murazor” okazał się być całkiem fajną osobą, która umie konstruktywnie rozmawiać, gdy zachodzi taka potrzeba. Były obawy, że nie będzie dało się z nim pracować, ale okazały się one nieco przesadzone. W 9.15 miał wpływ na zmiany specyfikacji pojazdów,
– nowej muzyki podczas bitwy nie należy się spodziewać. Co prawda są takie plany, ale jest to zbyt daleka perspektywa,
– „Piaskownica” – wszystkie opinie graczy będą analizowane przez specjalistów. Cały dział odpowiedzialny za balans gry będzie grał na serwerze,
– FV215b nie będzie zastąpiony Chieftainem, a być może wcześniej wspomnianym „Super Conquerorem” – który bardzo przypomina 215b, ale różni się usytuowaniem wieży. Według Storma, wieża będzie bardzo twarda, a zwłaszcza jej pancerz przedni,
– nawet jeśli Chieftain zostanie wprowadzony, to tylko jako gałąź boczna. Potrzeba tylko czasu na przeszukanie archiwów,
– następne wydarzenie na Mapie Globalnej w sierpniu,
– jest błąd, który dolicza statystyki z bitwy szkoleniowej do ogólnych statystyk naszego konta.
Ź: WoT Express
„gracza, który prawidłowo wykona swoje zadanie (czyli scout musi „świecić”, HT odbijać, etc.)” – już to widzę…
– Arty powinny wyganiać kamperów, a wiadomo jak jest… walą w pojazdy atakujące, które są na widoku, mają tam pewny duży dmg i szanse na oneshoty. A kamperowi zdjeły by tylko gąski i odrobinę dmg…
– Scouty to klasa którą ludzie nabijają WN8, zamiast świecić walą z golda dmg przekraczając założenia dla tych czołgów – duży wzrost WN8.
– Jak HTki mają odbijać gdy medy mają kosmiczne wartości peny na goldzie i jadą ostro…
Niech się zajmą cheaterami z aimbotem, tundrą i pokazywaniem uszkodzeń na mapie i innymi śmieciami! Bo to jest obecnie największy problem gry! Pełno tego ścierwa w bitwach i to odpycha ludzi od tej gry! Już nie jedna dobra gra padła przez cheaterów, a WOT jest obecnie na najlepszej drodze…
Obecnie gra powinna się nazywać aimbWOT!
„MM +/- 1 przeczy polityce WG w odniesieniu do zarobków i expienia oraz grindowania czołgów…” – niech się pier*olną w ten głupi kacapski łeb, ino porządnie!