Dziś w Superteście: Mapy Wyspa, Kanion i Kraftwerk
Wyspa
1. Opis ogólny
- Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów.
- Tryb: bitwa standardowa.
- Środowisko: Tropikalna wyspa.
2. Rozgrywka
- Otwarta przestrzeń dla manewrów czołgami średnimi i lekkimi.
- Wzgórze z korzystnymi liniami ognia skierowanymi na plażę i miasteczko.
- Miasteczko—strefa dla czołgów ciężkich.
- Pozycje niszczycieli czołgów.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Kanion
1. Opis ogólny
- Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów.
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: kanion (link do odnośnika).
- Przedział czasowy: nie wybrano.
2. Opis kierunków
- Najbardziej chroniony kierunek.
- Pozycja na wzniesieniu, która umożliwia poprowadzenie linii ognia na sporej części mapy.
- Niebezpieczny podjazd na pozycję 2 i przeciwną stronę mapy.
- Półotwarta przestrzeń pełna osłon terenowych.
- Niebezpieczny kierunek, który umożliwia poprowadzenie linii ognia na sporej części mapy.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Kraftwerk
Przyczyna rebalansu: na mapie zauważono korzystniejsze warunki dla drużyny broniącej. Problemy pojawiają się, gdy drużyna atakująca stara się zniszczyć cele.
Mając to na uwadze, skupiliśmy się na ulepszeniu możliwości podjazdu do celów atakującej drużyny. Co więcej, strefy A, B i C będą teraz nieco trudniejsze do obrony.
1.Zarośla sunięte z pozycji niszczycieli czołgów, które pozwalały na bezpieczny ostrzał drużyny pod mostem w strefie C.
2. Więcej opcji dla atakujących; dodatkowa ufortyfikowana pozycja przy czerwonej linii.
3. Osłabione pozycje obrońców w strefie B. Teraz można zablokować przejęcie bazy, ale w razie utraty kierunku na zamek, na tej pozycji można poprowadzić linię ognia.
4. Otwarta przestrzeń z przodu celów 4 i 5 została znacznie przeprojektowana. Otwarta przestrzeń została zredukowana; wprowadzono dodatkową osłonę.
5. Dodano podjazd do bunkrów prowadzący do celu 4 od strony atakujących.
6. Cel 5 jest teraz bardziej odsłonięty na ostrzał z boków, dzięki zredukowaniu struktury bunkra.
7. Nieznacznie zmieniono krajobraz i dodano osłonę w pobliżu celu 3, dla atakujących.
8. Poprawiono pozycje atakujących na równinie; dodano możliwość kontrolowania różnych kierunków z tej pozycji. Dodano bezpośrednią ścieżkę do celu 2.
9. Dodano kilka pośrednich osłon dla atakujących w kierunku na cel 1.
10. Stworzono 2 pozycje chroniące atakujących przemieszczających się do celów 1 i 2.
Śliczne mapy, zarówno wyspa jak i kanion. Oby weszły jak najszybciej,
czyli jeden z moich ulubionych trybów powruci 🙂
powróci ja już 🙂
jak już, nie ja już 🙂
Jak zwykle before i after zamienione, próbowałem na chrome i firefox, więc to chyba nie kwestia przeglądarki.
Przykładowo 1. usunięte zarośla, po przesunięciu suwaka maksymalnie w lewo widzę zarośla mimo że miały być usunięte, po przesunięciu maksymalnie w prawo ich nie ma.
No bo tak ma być xD Nie wiem co za typ to projektował, bo strasznie nieintuicyjne, ale imo wystarczy o tym pamiętać, że jak przesuwasz w lewo to przesuwasz do „BEFORE” więc pojawi się before xD
lipne te mapy, nie będzie jak artą wrzucać
i dobrze
szkoda, fajnie by się artą grało 🙁
Linia Frontu powinna byc zamiennie ze stalowym, 6 miesięcy bez LF to przesada
o tak… w maju miałem definitywnie dość fl, w listopadzie miałem dość steel hunter, ale we fl chętnie bym sobie teraz popykał
fajnie by było coś taki go że 1mies steel hunter i 1 mies lf
Według mnie na Kraftwerk drużyna atakująca będzie miała się za dobrze.
A co do nowych map to bardzo lubię nowe lokacje, widać, że już są w zaawansowanej oprawie graficznej, szczególnie Wyspa, aby móc je dodać w jednej z najbliższych aktualizacji, np. 1.12 czy 1.12.1/
Krafterk : no nie za dużo dla ataku.
Wyspa : kopiuj wklej berlina
Kanion : Do PvE.
Na wot expres dodali świąteczny styl za kolekcję 🙂 fajny w czapki Mikołaja, dodawajcie wszystkie newsy rykoszet 🙁
za jaką kolekcję?
jak zbierzesz np wszystki zabawki taki to dostajesz ten styl
NOO i takie coś chcemy! a nie kolejne ósemki-premki; pochwała dla wg
Nowe mapy zawsze na plus. Kanion chyba jest na ps4 lub jest to mapa bardzo podobna.
Wyspa i kanion sa bardzo interesujące oby szybko weszły od dawna brakuje nowych map…
oczywiscie mapy tworzone pod ciptejny i ebole zeby mogly grac tylko na wierze i zeby tylko arta mogla je zatluc
Ebola z depresja -5 faktycznie najlepszy czolg na wieze
Widzisz Wargaming tworzy mapy i nowe czołgi premium, a tobie to nawet szkoda słownika użyć.
Oho husarz. Co HE ci nie wchodzi w 279?
a ile ma być tych Kraftwerków? bo z tego co naliczyłem to jest już jeden xD
W ramach ciekawostki powiem, że na superteście są też wczesne wersje ZMIAN, nie tylko same nowości 😉
poza tym masz napisane w poście „Przyczyna rebalansu […]”
Jeden. To są zmiany na tej mapie.