Dziś w Superteście: Mapy Wyspa, Kanion i Kraftwerk

Wyspa

1. Opis ogólny

  • Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów.
  • Tryb: bitwa standardowa.
  • Środowisko: Tropikalna wyspa.

2. Rozgrywka

  • Otwarta przestrzeń dla manewrów czołgami średnimi i lekkimi.
  • Wzgórze z korzystnymi liniami ognia skierowanymi na plażę i miasteczko.
  • Miasteczko—strefa dla czołgów ciężkich.
  • Pozycje niszczycieli czołgów.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Kanion

1. Opis ogólny

  • Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów.
  • Tryb: bitwa standardowa
  • Środowisko: kanion (link do odnośnika).
  • Przedział czasowy: nie wybrano.

2. Opis kierunków

  1. Najbardziej chroniony kierunek.
  2. Pozycja na wzniesieniu, która umożliwia poprowadzenie linii ognia na sporej części mapy.
  3. Niebezpieczny podjazd na pozycję 2 i przeciwną stronę mapy.
  4. Półotwarta przestrzeń pełna osłon terenowych.
  5. Niebezpieczny kierunek, który umożliwia poprowadzenie linii ognia na sporej części mapy.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Kraftwerk

Przyczyna rebalansu: na mapie zauważono korzystniejsze warunki dla drużyny broniącej. Problemy pojawiają się, gdy drużyna atakująca stara się zniszczyć cele.

Mając to na uwadze, skupiliśmy się na ulepszeniu możliwości podjazdu do celów atakującej drużyny. Co więcej, strefy A, B i C będą teraz nieco trudniejsze do obrony.

1.Zarośla sunięte z pozycji niszczycieli czołgów, które pozwalały na bezpieczny ostrzał drużyny pod mostem w strefie C.

2. Więcej opcji dla atakujących; dodatkowa ufortyfikowana pozycja przy czerwonej linii.

3. Osłabione pozycje obrońców w strefie B. Teraz można zablokować przejęcie bazy, ale w razie utraty kierunku na zamek, na tej pozycji można poprowadzić linię ognia.

4. Otwarta przestrzeń z przodu celów 4 i 5 została znacznie przeprojektowana. Otwarta przestrzeń została zredukowana; wprowadzono dodatkową osłonę.

5. Dodano podjazd do bunkrów prowadzący do celu 4 od strony atakujących.

6. Cel 5 jest teraz bardziej odsłonięty na ostrzał z boków, dzięki zredukowaniu struktury bunkra.

7. Nieznacznie zmieniono krajobraz i dodano osłonę w pobliżu celu 3, dla atakujących.

8. Poprawiono pozycje atakujących na równinie; dodano możliwość kontrolowania różnych kierunków z tej pozycji. Dodano bezpośrednią ścieżkę do celu 2.

9. Dodano kilka pośrednich osłon dla atakujących w kierunku na cel 1.

10. Stworzono 2 pozycje chroniące atakujących przemieszczających się do celów 1 i 2.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
27 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zygfryd

Śliczne mapy, zarówno wyspa jak i kanion. Oby weszły jak najszybciej,

patum

czyli jeden z moich ulubionych trybów powruci 🙂

ktoś

powróci ja już 🙂

opp

jak już, nie ja już 🙂

meh

Jak zwykle before i after zamienione, próbowałem na chrome i firefox, więc to chyba nie kwestia przeglądarki.
Przykładowo 1. usunięte zarośla, po przesunięciu suwaka maksymalnie w lewo widzę zarośla mimo że miały być usunięte, po przesunięciu maksymalnie w prawo ich nie ma.

p1003

No bo tak ma być xD Nie wiem co za typ to projektował, bo strasznie nieintuicyjne, ale imo wystarczy o tym pamiętać, że jak przesuwasz w lewo to przesuwasz do “BEFORE” więc pojawi się before xD

3k_wn8

lipne te mapy, nie będzie jak artą wrzucać

qwerty

i dobrze

pajonk

szkoda, fajnie by się artą grało 🙁

misio

Linia Frontu powinna byc zamiennie ze stalowym, 6 miesięcy bez LF to przesada

Qibble

o tak… w maju miałem definitywnie dość fl, w listopadzie miałem dość steel hunter, ale we fl chętnie bym sobie teraz popykał

ktoś

fajnie by było coś taki go że 1mies steel hunter i 1 mies lf

KacperPL

Według mnie na Kraftwerk drużyna atakująca będzie miała się za dobrze.

A co do nowych map to bardzo lubię nowe lokacje, widać, że już są w zaawansowanej oprawie graficznej, szczególnie Wyspa, aby móc je dodać w jednej z najbliższych aktualizacji, np. 1.12 czy 1.12.1/

Pomidor

Krafterk : no nie za dużo dla ataku.
Wyspa : kopiuj wklej berlina
Kanion : Do PvE.

Sexton78

Na wot expres dodali świąteczny styl za kolekcję 🙂 fajny w czapki Mikołaja, dodawajcie wszystkie newsy rykoszet 🙁

tankPL

za jaką kolekcję?

ktoś

jak zbierzesz np wszystki zabawki taki to dostajesz ten styl

Qibble

NOO i takie coś chcemy! a nie kolejne ósemki-premki; pochwała dla wg

Wacław

Nowe mapy zawsze na plus. Kanion chyba jest na ps4 lub jest to mapa bardzo podobna.

Cos

Wyspa i kanion sa bardzo interesujące oby szybko weszły od dawna brakuje nowych map…

kiszka z maslem

oczywiscie mapy tworzone pod ciptejny i ebole zeby mogly grac tylko na wierze i zeby tylko arta mogla je zatluc

Nazwa

Ebola z depresja -5 faktycznie najlepszy czolg na wieze

Nachuj Michata

Widzisz Wargaming tworzy mapy i nowe czołgi premium, a tobie to nawet szkoda słownika użyć.

pajonk

Oho husarz. Co HE ci nie wchodzi w 279?

CrV

a ile ma być tych Kraftwerków? bo z tego co naliczyłem to jest już jeden xD

IQsp1erdala

W ramach ciekawostki powiem, że na superteście są też wczesne wersje ZMIAN, nie tylko same nowości 😉

poza tym masz napisane w poście “Przyczyna rebalansu […]”

Tutejszy

Jeden. To są zmiany na tej mapie.