Test publiczny aktualizacji 1.10.1 przybywa!

Poznajcie szczeg贸艂y nowej aktualizacji! 馃槈


Dow贸dcy! Pierwszy test aktualizacji 1.10.1 jest ju偶 dost臋pny!

Nie艣miertelniki, specjalny element z naszego ostatniego Festiwalu czo艂g贸w, przygotowuj膮 si臋 na powr贸t. Kontynuujemy te偶 prace rebalansuj膮ce i dostosowujemy charakterystyki kilku popularnych wysokopoziomowych czo艂g贸w 艣rednich. Do tego, b臋dziecie mogli wype艂ni膰 przeprojektowane misje dzienne i wypr贸bowa膰 atrakcje sezonu 2. Bitew rankingowych 2020-2021. Czytajcie dalej, by dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o tym, co pierwszy test publiczny tej aktualizacji przyniesie na pole bitwy!

Spersonalizujcie swoje nie艣miertelniki!

Pami臋tacie nie艣miertelniki z zesz艂orocznego Festiwalu czo艂g贸w? Nie艣miertelniki stanowi艂y Wasz膮 niepowtarzaln膮 sygnatur臋 na polu bitwy i mia艂y wy艂膮cznie estetyczn膮 rol臋: uprzyjemni膰 gr臋 i droczy膰 si臋 z przeciwnikami.

Po festiwalu zrobili艣my im przerw臋, aby przeanalizowa膰 Wasze reakcje i obmy艣la膰 kierunek dalszego rozwoju tej mechaniki. Teraz jeste艣my ju偶 gotowi na przywr贸cenie nie艣miertelnik贸w do gry na sta艂e, ale w nieco zmienionym formacie. Do艂膮czcie do test贸w publicznych i jako pierwsi wypr贸bujcie ten zaktualizowany element gry!

Nie艣miertelniki b臋d膮 teraz Waszymi 鈥瀢izyt贸wkami鈥 na polu bitwy. W zaktualizowanych nie艣miertelnikach znajd膮 si臋 trzy elementy:

  • Wasza nazwa w grze (nazwa klanu)
  • T艂o
  • Grawerunki

Grawerunek jest najistotniejszy, poniewa偶 wy艣wietla g艂贸wne informacje, kt贸re zobacz膮 Wasi przeciwnicy. Aby odblokowa膰 ten element musicie spe艂ni膰 okre艣lone warunki. B臋d膮 3 kategorie grawerunk贸w, ka偶da maj膮ca na celu pokazanie Waszych talent贸w rywalom:

  1. Grawerunki umiej臋tno艣ci zaprezentuj膮 innym dow贸dcom Wasze zdolno艣ci. Aby je odblokowa膰, musicie zaj膮膰 miejsce w Sali chwa艂y. Doskonalcie swoje umiej臋tno艣ci z miesi膮ca na miesi膮c, aby osi膮gn膮膰 nowe poziomy grawerunk贸w umiej臋tno艣ci.
  2. Grawerunki po艣wi臋cenia wy艣wietlaj膮 Wasze osobiste statystyki z bitew. Mog膮 to by膰: liczba bitew, zwyci臋stw, zniszczonych pojazd贸w lub inne osi膮gni臋cia.
  3. Grawerunki triumfu pokazuj膮 wyj膮tkowe osi膮gni臋cia w pojedynczej bitwie. Te elementy zostan膮 odblokowane po spe艂nieniu okre艣lonych warunk贸w, takich jak uzyskanie rekordowych uszkodze艅 lub wygranie w pojedynk臋 starcia z licznymi przeciwnikami, podczas bitew losowych w pojazdach VIII poziomu lub wy偶szych.

Dla ka偶dej z kategorii dost臋pnych b臋dzie kilka poziom贸w nie艣miertelnik贸w. Po osi膮gni臋ciu okre艣lonego poziomu, kolor grawerunku si臋 zmieni. Dzi臋ki temu nie艣miertelniki stan膮 si臋 naprawd臋 wyj膮tkowym 艣wiadectwem Waszych osi膮gni臋膰, kt贸re b臋dziecie mogli w prosty spos贸b pokaza膰 w bitwie.

Wi臋cej szczeg贸艂贸w na temat tej funkcjonalno艣ci opublikujemy w p贸藕niejszym artykule, zatem zosta艅cie z nami!

Rebalans wysokopoziomowych czo艂g贸w 艣rednich

Kontynuujemy nasze regularne prace nad dostosowywaniem charakterystyk pojazd贸w. Tym razem przyjrzymy si臋 parametrom bojowym kilku niemieckich, chi艅skich i radzieckich wysokopoziomowych czo艂g贸w 艣rednich.

W szczeg贸lno艣ci skupimy si臋 na ulepszeniu tych czo艂g贸w:

E 50 i E 50 Ausf. M otrzymaj膮 mocniejsze wie偶e ze wzmocnion膮 przedni膮 p艂yt膮. Do tego, 10,5 cm dzia艂o E 50 zyska wi臋ksz膮 warto艣膰 przebicia, strzelaj膮c pociskami standardowymi, a dzia艂o kal. 8,8 cm b臋dzie powodowa艂o wi臋ksze uszkodzenia alfa. Panther II i Panther 8,8 tak偶e zwi臋ksz膮 swoje uszkodzenia alfa, strzelaj膮c z dzia艂a kal. 8,8 cm.

Po przeanalizowaniu statystyk z aktualizacji 1.10. zdecydowali艣my si臋 te偶 zwi臋kszy膰 skuteczno艣膰 innego niemieckiego pojazdu, Leopard Prototyp A. Oto lista zmian, kt贸rym zostanie poddany ten czo艂g:

  • czas celowania: z 1,9 do 2 sekund
  • rozrzut dzia艂a podczas obrotu kad艂uba: z 0,16 do 0,2
  • rozrzut dzia艂a podczas obrotu wie偶y: z 0,1 do 0,12

Chi艅skie wysokopoziomowe czo艂gi 艣rednie stan膮 si臋 skuteczniejsze w bliskich starciach dzi臋ki ulepszonym dzia艂om i prze偶ywalno艣ci. U 121 zwi臋kszyli艣my moc silnika, szybko艣膰 pocisk贸w i si艂臋 przebicia standardowymi pociskami. Pancerz pojazdu tak偶e zostanie wzmocniony, a jego pula PW zwi臋kszy si臋 z 1,950 do 2050.

WZ-120 b臋dzie por臋czniejszy w walce na kr贸tkim dystansie. Poza zwi臋kszon膮 pul膮 PW, pr臋dko艣ci膮 jazdy w prz贸d i szybko艣ci膮 pocisk贸w, jego czas prze艂adowania i rozrzut dzia艂a podczas obrotu wie偶y zostan膮 zredukowane.

Podobne zmiany czekaj膮 dwa pozosta艂e chi艅skie czo艂gi 艣rednie, T-34-1 oraz T-34-2. W obu pojazdach skr贸ceniu ulegnie czas prze艂adowania i celowania, a ich pula PW wzro艣nie. Dzia艂o kal. 100 mm T-34-1 b臋dzie celniejsze, a dzia艂o T-34-2 kal. 122 mm zada nieco mniejsze uszkodzenia alfa, kt贸re spadn膮 z 390 do 360, jednak dzi臋ki skr贸conemu czasowi prze艂adowania zwi臋ksz膮 si臋 uszkodzenia na minut臋, z 1560 do 1800.

W przypadku Object 140, k膮t opuszczenia jego dzia艂a zwi臋kszy si臋 z -6 do -7 stopni. G贸rna p艂yta tak偶e zostanie wzmocniona, aby zwi臋kszy膰 jego prze偶ywalno艣膰 i efektywno艣膰 w bitwach.

We藕cie te ulepszone 艣redniaki na przeja偶d偶k臋 i dajcie nam zna膰, jak Wam si臋 podoba艂o!

Sezon 2. Bitew rankingowych 2020-2021: Co nowego?

Najbardziej konkurencyjny tryb w World of Tanks powraca z nowym, ekscytuj膮cym sezonem! B臋dzie on dost臋pny dla wszystkich dow贸dc贸w podczas testu publicznego, z pewnymi zmianami:

  • Dodali艣my specjalna naklejk臋 progresywn膮 鈥 Poziom stopnia. Spe艂niaj膮c warunki z okre艣lonego stopnia Bitew rankingowych, Wasz poziom naklejki b臋dzie automatycznie r贸s艂 i zmienia艂 jej wygl膮d.
  • Wsp贸艂czynnik zwi膮zany ze statusem 鈥瀟eamkillera鈥 zosta艂 uaktualniony . Teraz gracz, kt贸ry regularnie og艂usza sojusznicze pojazdy szybciej otrzyma status 鈥瀟eamkillera鈥.
  • Ulepszyli艣my interfejs trybu.

Przygotujcie si臋 na intensywne bitwy w jednym z najbardziej konkurencyjnych tryb贸w w World of Tanks!

Poprawki w Wyposa偶eniu 2.0

Przeanalizowali艣my Wasze uwagi dotycz膮ce przeprojektowanego systemu wyposa偶enia i wprowadzili艣my do niego kilka ulepsze艅. Podczas pierwszej iteracji testu publicznego b臋dziecie mogli wypr贸bowa膰 nast臋puj膮ce zmiany w Wyposa偶eniu 2.0:

  • Poprawili艣my interfejs konfiguracji pojazdu. Teraz wy艣wietla ceny pocisk贸w oraz klarowniejsze oznaczenia r贸偶nych ich typ贸w.
  • Wprowadzili艣my funkcj臋 „przeci膮gnij i upu艣膰” przy zmianie kolejno艣ci pocisk贸w w magazynku.
  • Wprowadzili艣my te偶 kilka innych poprawek interfejsu i wyeliminowali艣my b艂臋dy.
Tak jak zapowiadali艣my, wyposa偶enie z niekompatybiln膮 klas膮 dla pojazd贸w poziom贸w II-VII zostanie zdemontowane podczas pierwszego testu publicznego. Co wi臋cej, po wprowadzeniu aktualizacji 1.10.1 nie b臋dzie mo偶na otrzyma膰 30 darmowych zestaw贸w demonta偶owych. Przestan膮 by膰 dost臋pne tak偶e zestawy z kredytami.
Dostosowanie map

W aktualizacji 1.10.1 nieznacznie zmodyfikowali艣my cztery mapy, aby ulepszy膰 balans: Berlin, Westfield, Ruinberg i Erlenberg. Sprawd藕cie interaktywne mapy poni偶ej, aby zobaczy膰, co si臋 zmieni艂o.

Berlin

Ci膮gle analizujemy Wasze opinie o tej nowej lokalizacji, ale ju偶 zidentyfikowali艣my obszary, gdzie naniesiemy poprawki. Podczas testu publicznego do艣wiadczycie bitew z odrobin臋 zmodyfikowanym balansem, kt贸ry da r贸wne szanse obu dru偶ynom i sprawi, 偶e walka b臋dzie bardziej fair i zr贸wnowa偶ona:

  • Przesun臋li艣my niekt贸re sterty gruzu.

  • Strefa poni偶ej zosta艂a przeprojektowana w celu 艂atwiejszej rozgrywki i zwi臋kszenia mo偶liwo艣ci dla taktycznych manewr贸w.

  • Teren zosta艂 nieco wyr贸wnany.

  • Pancerz zas艂aniaj膮cy widok zosta艂 usuni臋ty, mury zmieniono w celu uczynienia tej pozycji bezpieczniejsz膮, powi臋kszono okna, aby umo偶liwi膰 lepszy podgl膮d teren贸w znajduj膮cych si臋 poni偶ej.

  • Dodano dodatkowe pozycje strzelnicze, aby wyr贸wna膰 szanse obu dru偶yn.

  • W tym obszarze zastosowano poprawki.

Nie przestawajcie odrywa膰 Berlina, szlifujcie swoje umiej臋tno艣ci i podzielcie si臋 Waszymi opiniami o tych zmianach na forum!

Westfield
  • Wprowadzili艣my szereg drobnych zmian w dolnej strefie, aby zbalansowa膰 rozgrywk臋.

Erlenberg
  • Centralna cz臋艣膰 mapy zosta艂a zmieniona, aby da膰 pojazdom wi臋cej mo偶liwo艣ci pozycyjnych i taktycznych manewr贸w.

  • Przej艣cie przez rzek臋 zosta艂o usprawnione dla g贸rnej dru偶yny.

Ruinberg

Wprowadzono seri臋 pomniejszych zmian, aby zbalansowa膰 rozgrywk臋 i zmniejszy膰 wp艂yw g贸rnej dru偶yny.

  • Dodano wg艂臋bienia w bloku nieopodal placu dolnej dru偶yny. To pozwoli graczom na utrzymanie tej strefy przez d艂u偶szy czas.

  • Usuni臋to nasypy w poni偶szych obszarach, aby os艂abi膰 te pozycje.

Bitwa spotkaniowa zosta艂a dodana dla nast臋puj膮cych map:

  • Karelia
  • Studzianki
  • Westfield
  • Pilzno

Co wi臋cej, zrewidowano logik臋 zniszcze艅 dla kategorii 鈥瀟ransportowej鈥: samochod贸w, ci臋偶ar贸wek, traktor贸w, autobus贸w, helikopter贸w samolot贸w. Wszystkie te obiekty b臋d膮 absorbowa膰 w pe艂ni jedynie pociski OB i kumulacyjne; w przypadku pozosta艂ych rodzaj贸w pocisk贸w, zmniejszy si臋 ich przebicie pancerza podczas uderzenia.

Przeprojektowanie misji dziennych

W aktualizacji 1.8 wprowadzili艣my nowy zestaw regularnych misji dziennych dla bitew losowych. Uwa偶nie przygl膮damy si臋 statystykom ich wype艂niania i Wasze o nich opinie.

Po szczeg贸艂owej analizie otrzymanych danych, doszli艣my do wniosku, 偶e nagrody dla tych misji nie mia艂y wystarczaj膮cej wagi dla wielu graczy, zatem postanowili艣my je ulepszy膰. Zwi臋kszyli艣my te偶 trudno艣膰 tych misji, by odpowiada艂y obecnej warto艣ci nagr贸d. B臋dziecie mogli wygra膰 wi臋cej przedmiot贸w w grze i dostaniecie wi臋cej okazji do doskonalenia swoich umiej臋tno艣ci dzi臋ki wi臋kszym i bardziej porywaj膮cym wyzwaniom.

Nagrody za wype艂nienie misji bonusowych b臋d膮 lepsze i warto艣ciowsze. Poza obligacjami, kredytami itp., dodali艣my ksi膮偶eczki szkoleniowe, fragmenty schemat贸w i wygl膮d za艂ogi do puli nagr贸d. Swoj膮 drog膮, wype艂nianie misji dziennych jest obecnie jedynym sposobem na otrzymanie wygl膮du za艂ogi i spersonalizowanie swoich za艂ogant贸w!

Zwi臋kszymy tez r贸偶norodno艣膰 epickich nagr贸d mo偶liwych do otrzymania po uko艅czeniu 45 misji standardowych, premium lub bonusowych. Poza czasem konta premium WoT i obligacji, b臋dziecie mogli zdoby膰 osobisty podr臋cznik szkoleniowy i egzemplarze nowego wyposa偶enia, a w tym:

  • Turbospr臋偶arka
  • Ulepszone wzmocnienie
  • Ulepszone celowanie

O takie nagrody warto zawalczy膰! Sumienne wype艂nianie misji dziennych b臋dzie Was zbli偶a艂o do coraz to cenniejszych nagr贸d.

Nowe warunki i nagrody, w tym epickie, z misji dziennych, b臋d膮 dost臋pne po uko艅czeniu/przetasowaniu Waszych bie偶膮cych misji.

Podejmijcie wyzwanie od艣wie偶onych misji dziennych i podzielcie si臋 wra偶eniami!

Lista zmian w j. angielskim
Main changes

Ranked Battles

  • We added a special progressive decal: Rank Level. Its level can be increased in Ranked Battles.
  • The coefficients of the „teamkiller” status have been revised. Now a player who systematically stuns allied vehicles will gain the „teamkiller” status faster.
  • We improved the mode鈥檚 interfaces.

Improvements to Equipment 2.0

  • Equipment of an inappropriate class for Tier II鈥揤II vehicles will be demounted once the update is released.
  • The vehicle configuration screen interface has been improved. It now displays shell prices and improved indicators for different ammo types.
  • We implemented 鈥渄rag and drop鈥 as a way to change the order of shells in the ammo rack.
  • Other interface improvements and bug fixes were made.

Changed FoV for widescreen monitors

The FoV system for widescreen monitors has been updated: it has increased both the amount of information displayed, as well as its quality.

  • Owners of widescreen monitors will notice the difference in the display of information (both vertically and horizontally). The overall image has become more convenient and easier to understand.
  • Players who use 16:9 and 4:3 aspect ratios will not notice any changes.

A new control system for full-screen interfaces (hereinafter referred to as FI) has been added:

  • FIs are displayed on a new layer
  • FIs are added the queue and displayed from it automatically (or manually by the player from the Notification Center)
  • We implemented functionality that allows opening dialog boxes and tooltips from FIs
  • We implemented functionality that allows viewing FIs from the Notification Center after changing the server

Fixed:

  • Several FIs that have different audio sequences and animations can be opened at the same time
  • Overlapping FI notifications and dialog boxes

Maps

Encounter Battle has been added for the following Random Battle maps: Karelia, Westfield, Studzianki, Pilsen
In Update 1.10.1, we’ve slightly reworked three maps to address some balance issues: Berlin,聽Ruinberg,聽Erlenberg, and Westfield.
Fixed issues on the following maps: Sand River, Serene Coast, Redshire, Dreamland, Arzagir 4.04

Revised the logic of vehicle destruction. Now these objects completely absorb only HE (including HESH) and HEAT shells, and other types of shells only lose their armor penetration.
Objects: cars, trucks, tractors, buses, helicopters, airplanes, etc.

Dog Tags

Dog Tags, a very special feature from last year鈥檚 Tank Festival, will be making their return.

  • Your Dog Tag is displayed to opponents whose vehicles you destroyed in battle. You will also see Dog Tags of players who destroy your vehicle.
  • The updated Dog Tags will consist of the following elements: Background and Engraving
  • The engraving is the most important part as it displays the main information that your defeated enemies will see. There will be 3 engraving categories (skill, dedication, and triumph) each of which is designed to show your supremacy over your rivals. Each category has its own conditions to unlock new engraving types.
  • Engravings have levels that can be increased from I to X: the level determines how the Engraving looks. To unlock new Engraving levels, the specified conditions should be met.

New version of the Wwise sound engine

Game features:

  • Significantly bigger potential for further improvements of sound in the game.
  • Memory consumption will decrease (to 15MB).
  • Performance will slightly decrease at minimum and low sound quality presets (up to 2.5%).

Daily Missions Rework

The mechanics of the Daily Missions has been reworked. The prizes for completing missions will become better and more valuable. The list of rewards has been extended; now it includes:

  • Personal Reserves
  • Standard Equipment
  • Crew Skins

The difficulty of some missions has also been increased to reflect the new, more valuable rewards. Missions of higher difficulty will require more time to be completed.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles

U.K.

Added the following vehicles for testing by Supertest players:

  • Cobra (added to the game client, temporarily unavailable for testing)
  • GSOR 1008 (available for testing)

Germany

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

Panther mit 8,8 cm L/71

  • Replaced the 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 gun with the 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 mod.Vlt.:
  • Compared to the previous gun, only shell damage has changed from 240/240/295 to 280/280/370 HP

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 E 50:

  • Changed the reload time of the 8,8 cm Kw.K. L/100 gun in the E 50 Ausf. B聽turret from 5 to 6 s
  • Improved armoring of both turrets
  • Changed the penetration value of the PzGr 39 G shell for the 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. B gun from 220 to 230 mm
  • Changed the damage value of the Sprgr 18 L shell for the 8,8 cm Kw.K. L/100 gun from 295 to 370 HP
  • Changed the damage value of the Pzgr 40 L shell for the 8,8 cm Kw.K. L/100 gun from 240 to 280 HP
  • Changed the damage value of the Pzgr 39 L shell for the 8,8 cm Kw.K. L/100 gun from 240 to 280 HP

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 Panther II:

  • Changed the damage value of the Sprgr 18 L shell for the 8,8 cm Kw.K. L/100 gun from 295 to 370 HP
  • Changed the damage value of the Pzgr 40 L shell for the 8,8 cm Kw.K. L/100 gun from 240 to 280 HP
  • Changed the damage value of the Pzgr 39 L shell for the 8,8 cm Kw.K. L/100 gun from 240 to 280 HP

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 E 50 Ausf. M:

  • Improved the turret armoring

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 Leopard Prototyp A:

  • Increased the dispersion during movement of the Leopard Prototyp A1 suspension by 22%
  • Increased the dispersion during movement of the Leopard Prototyp A2 suspension by 25%
  • Increased the dispersion on hull traverse of the Leopard Prototyp A1 suspension by 22%
  • Increased the dispersion on hull traverse of the Leopard Prototyp A2 suspension by 25%
  • Increased the dispersion on turret traverse of the 10,5 cm L7A1 gun in the Porsche Standardpanzer turret by 20%
  • Changed the aiming time of the 10,5 cm L7A1 gun in the Porsche Standardpanzer turret from 1.9 to 2 s

Italy

Added the following vehicle for testing by Supertest players:

  • Carro da Combattimento 45t

China

Changes to technical characteristics:

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 T-34-1:
  • Changed the dispersion of the 100 mm 44-100JT gun in the T-34-1 model 2 turret from 0.42 to 0.4 m
  • Decreased the dispersion of the 100 mm 44-100JT gun during rotation of the T-34-1 model 2 turret by 12%
  • Changed the aiming time of the 100 mm 44-100JT gun in the T-34-1 model 2 turret from 2.9 ti 2.7 s
  • Changed the vehicle durability with the T-34-1 turret from 960 to 1,050 HP
  • Changed the vehicle durability with the T-34-1 model 2 turret from 1,050 to 1,150 HP

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 T-34-2:

  • Replaced the 122 mm 37-122JT gun in the T-34-2 model 2 turret with the 122 mm 371-122JTX gun.
  • Compared to the previous gun, only shell damage has changed from 2390/390/530 to 360/360/530 HP
  • Changed the dispersion of the 100 mm 44-100JT gun in the T-34-2 model 2 turret from 0.42 to 0.4 m
  • Changed the aiming time of the 100 mm 44-100JT gun in the T-34-2 model 2 turret from 2.9 ti 2.7 s
  • Improved hull armor
  • Changed the vehicle durability with the T-34-2 turret from 1,200 to 1,300 HP
  • Changed the vehicle durability with the T-34-2 model 2 turret from 1,300 to 1,400 HP

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 WZ-120:

  • Decreased the dispersion of the 122 mm 60-122T gun during rotation of the WZ-120-1 turret by 12%
  • Changed the reload time of the 122 mm 60-122T gun in the WZ-120-1 turret from 12 to 11 s
  • Changed the top speed from 56 to 60 km/h
  • Changed the vehicle durability with the WZ-120 turret from 1,550 to 1,650 HP
  • Changed the vehicle durability with the WZ-120-1 turret from 1,650 to 1,750 HP

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 121:

  • Improved hull armor
  • Increased the velocity of the Chuan bei-472 shell by 12%
  • Decreased the velocity of the Po-122 shell by 9%
  • Decreased the velocity of the Sha bao-472 shell by 9%
  • Changed the penetration value of the Chuan bei-472 shell from 258聽to 262 mm
  • Changed the engine power from 580 to 650 h.p.
  • Changed the vehicle durability from 1,950 to 2,050 HP

U.S.S.R.

Added the following vehicle for testing by Supertest players:

Object 274a

Changes to technical characteristics:

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png聽 Object 140:

  • Changed the thickness of the hull armor from 100 to 110 mm
  • Changed the gun depression angle from -6 to -7 degrees

U.S.A.

Added the following vehicle for testing by Supertest players:

  • 袦24袝2 Super Chaffee

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
8 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mondry

ja zauwazylem dodatkowo zmniejszenie z 390 na 360 dmg armate chinskiego meda kal.122mm.To chyba jedyna armata tego kalibru z dmg 360 bedzie,za to zwiekszyli dpm WOW!!!! na pewno bedzie sie lepiej gralo.i oczywscie poprawienie ruskiego czolgu ktory moim zdaniem nie wymaga poprawy(mam t62a i uwazam ze w nim mozna cos poprawic bo kuca przy obecnej 140)

IRSanchez

Z ..uja t艂umaczenie (jak zwykle) . Zawsze czytaj patchnotes po angielsku – tam zwykle nie ma b艂臋d贸w.

KptKosmit91

„Dow贸dcy! Drugi test aktualizacji 1.10.1 jest ju偶 dost臋pny!”
Drugi?

GENESIS_85

A co z waflem ? Wiadomo juz wi臋cej ?

z0nk

„Po przeanalizowaniu statystyk z aktualizacji 1.10. zdecydowali艣my si臋 te偶 ZWI臉KSZY膯 SKUTECZNO艢膯 innego niemieckiego pojazdu, Leopard Prototyp A. Oto lista zmian, kt贸rym zostanie poddany ten czo艂g: czas celowania: z 1,9 do 2 sekund, rozrzut dzia艂a podczas obrotu, kad艂uba: z 0,16 do 0,2, rozrzut dzia艂a podczas obrotu wie偶y: z 0,1 do 0,12”.

Ke? Gdzie ta zwi臋kszona skuteczno艣膰?

masaxer

Przecie偶 to WG. Zwi臋kszaj膮 skuteczno艣膰 daj膮c nerfa. 呕enada.

Anonimowo

Co艣 im si臋 jak zawsze popiedoli艂o… Pewnie nie chcia艂o im si臋 robi膰 osobnego akapitu o os艂abieniu czo艂g贸w dla samego Leo PTA