Nowe polskie czołgi w największej aktualizacji World of Tanks tego roku!

Nowe polskie czołgi w największej aktualizacji World of Tanks tego roku!
Ponadto zmieniony system ekwipunku oraz komunikacja w grze oraz powrót ulubionej mapy fanów.

Sierpień to miesiąc, w którym świętować będziemy 10. rocznicę powstania World of Tanks dlatego też dzisiejsza aktualizacja 1.10 jest największą w tym roku!

Przede wszystkim do gry trafia 6 nowych polskich czołgów średnich. Odkrywanie nowych jednostek jest możliwe po wynalezieniu czołgu 14TP na poziomie IV w obecnym, polskim drzewku technologicznym. Na poziomach od V do X znajdziemy zupełnie nowe czołgi średnie, które charakteryzują się dobrym nachyleniem działa, mobilnością i zwrotnością. Mogą walczyć w każdym terenie i świetnie sprawdzają się w pojedynkach na krótkim dystansie.

Początek nowej gałęzi polskich czołgów lekkich wyznacza DS PZInż z V poziomu. Jego parametry bojowe przypominają T-34, jednak polski czołg posiada potężniejsze działo z niezłymi uszkodzeniami alfa i przebiciem pancerza. Dynamiczny i zwinny, wszechstronny B.U.G.I. bez problemu zmienia flanki i trafia pojazdy przeciwnika dzięki swojemu działu kal. 90 mm oraz 240 punktom uszkodzeń. Kolejny nowo przybyły to CS-44, wszechstronny czołg z precyzyjnym działem kal. 100 mm zadającym 300 pkt. uszkodzeń. CS-53 stanowi ucieleśnienie najlepszych cech polskich czołgów średnich. Działo kal. 105 mm o dobrej stabilizacji, kąt opuszczenia lufy –8 stopni oraz wysokie uszkodzenia na minutę.CS-59 potrafi szybko zmieniać flanki i śpiewająco radzi sobie jako agresywny pojazd wsparcia z drugiej lub pierwszej linii. CS-63 to klejnot w koronie nowych średnich czołgów, który przynosi ze sobą zupełnie nową mechanikę silnik z turbiną gazową. Silnik ma dwa tryby prędkości: standardowy i szybki. Po aktywacji trybu szybkiego CS-63 przyspiesza szybciej, a jego prędkość maksymalna przekracza 70 km/h! Dla takiej prędkości i przyspieszenia trzeba było poświecić inne parametry bojowe. Po pierwsze, podczas zmieniania trybów silnika, pojazd zatrzymuje się automatycznie. Po drugie, w trybie szybkim stabilizacja działa i czas celowania znacznie się pogarszają. W końcu, tryb szybki osłabia maskowanie i sprawia, że CS-63 jest bardziej widoczny dla przeciwników, kiedy zmienia pozycje.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć

W aktualizacji 1.10 przerobiono system ekwipunku, dzięki czemu jest on bardziej zrozumiały i przystępniejszy, w szczególności dla nowych graczy. Poprzez zmiany w mechanice, gracze mają więcej możliwości dostosowania czołgów do własnych potrzeb. Nowe elementy zróżnicują rozgrywkę i doprowadzą do powstania nowych taktyk. Dla niskich poziomów koszt w walucie zdobywanej w grze zostały obniżone. W czołgach od poziomu VI pojawiły się specjalizacje – każdym z czterech miejsc na wyposażenie można zamontować jeden element odnoszący się do siły ognia, mobilności, wykrywania i przeżycia. Montując odpowiedni moduł we właściwe miejsce dostajemy dodatkowy bonus do skuteczności.

„1.10 to największa aktualizacja od czasu 1.0 w 2018,” podkreśla Max Chuvalow, dyrektor wydawniczy World of Tanks. „Poza nowymi polskimi czołgami jego największą częścią jest system wyposażenia. Miał on już 10 lat i wymagał zmian do nowych realiów. Teraz gracze mają lepszą możliwość eksperymentowania ze swoimi czołgami.”

Aktualizacja 1.10 to również powrót lubianej przez społeczność Perłowej Rzeki. Inspirowana dalekim wschodem mapa została znaczenie przerobiona i ulepszona od wersji z 2015. Istotną rzeczą są również zmiany w systemie komunikacji bitewnej. Po wciśnięciu jednego przycisku na terenie, członkach drużyny, wrogach, bazach i innych elementach pozwoli poinformować, o tym co zamierzamy, a po przyciśnięciu go dłużej wyświetli się dodatkowe koło komunikacyjne, które pozwoli jeszcze lepiej sprecyzować nasze zamiary.

Ź: Informacja Prasowa

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

31 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    Jeżeli wprowadzają wyposażenie 2.0 to powinni powiększyć każdą mapę do wielkości tych z Wielkich bitew inaczej bitwy staną się jeszcze krótsze

  2. Anonim pisze:

    Wargaming zamyka samoloty w Chinach do września br.
    to jest news!!!

  3. Gal pisze:

    Ktoś wie po ile szły czołgi na licytacji?

  4. XD pisze:

    Ale ból doopy o te „polskie” czołgi. Nie od dziś wiemy, że są w tej grze linie lepsze i słabsze. Najgorszą X ten med na pewno nie będzie więc nie płaczcie, nie podoba się nie róbcie. Może mnie to tak nie rusza, wiedząc, że 90% tej lini to wymysł WG.

    • Gawron pisze:

      Masz tu listę mt X tieru i napisz mi, który jest słabszy od CS-63.
      121B
      AMX 30 B
      Bat.-Châtillon 25 t
      Centurion Action X
      E 50 Ausf. M – nadal dobry med, na plus działo
      K-91
      Leopard 1
      M48A5 Patton
      Object 140
      Object 430U
      Progetto M40 mod. 65
      STB-1
      T-62A
      TVP T 50/51
      UDES 15/16
      Mam na myśli, który jest realnie słabszy, a nie, że ma -1 depresji mniej czy tam gorszy RoF. Chodzi mi o ogólną wartość bojową. Mam wrażenie, że zamysłem WG było, że czołg będzie gorszy we wszystkim od konkurencji, ale za to będzie miał super fajny specjalny tryb. Problem w tym, że ten tryb mało co daje, więc i nie równoważy ogólnej słabości tej maszyny.

      • Anonim pisze:

        Mało co daje XD… Hah

        • Gawron pisze:

          To kiedy możesz go wykorzystać? Podczas startu bitwy raz, żeby dojechać kilka sekund szybciej niż reszta, no brawo. I to nie na wszystkich mapach ma jakieś wielkie znaczenie. Te 5 km/h więcej niż Leo bądź Spagetti to jest warte, żeby czołg był całkowicie mierny we wszystkim? Zmienisz też flankę TROCHĘ szybciej niż reszta. Bierz pod uwagę, że wycofując się Leo bądź innym szybkim medem możesz zrobić to OD RAZU. CS-63 musi się zatrzymać (strata czasu), potem odczekać 2 sekundy(kolejna strata) i ostatecznie jeszcze się rozpędzić. Leo już dawno już w tym czasie byłby z przodu. Co jest istotne podczas ucieczki z flanki? Zrobić to jak najszybciej na początku, to że potem wyprzedzisz Leo ma jakieś znaczenie?

      • XD pisze:

        Według mnie t-62, e-50M, centurion AX i oczywiście największych crap 121

  5. Pavcio pisze:

    dramat… usuwam to gówno, niech Was dalej Wg w dupsko wali

  6. Grzegorz pisze:

    Coś nic nie mówią o tym CS52 – zawsze przed linią wpadała premka to expienia załogi. A tutaj cisza – ani kiedy bedzie, ani czy to będzie za PLN, za złoto w grze czy jakiś maraton albo co. Cisza – jedyne co raz za razem powtarzają, to że udostępniony dla Supertesterów… Zmienili swoje dotychczasowe nawyki czy jakiś problem jest z tym tankiem?

    • Venlok pisze:

      Albo zrobią maraton, albo chcą ją dopracować i trafi do sprzedaży nieco później.

      • Grzegorz pisze:

        Właśnie to „nieco później” mnie zastanawia – nie pamiętam żeby wcześniej tak się trafiało. Zawsze zgarniali kasę za daną premkę jeszcze przed testem publicznym właściwej linii czołgów.

        Żeby nie było, że tak ją dopracują że nie wiadomo co to wyjdzie… 😉

        • Venlok pisze:

          Sęk w tym, że polskie czołgi bardzo szybko trafią do gry. Ledwie je zapowiedzieli ze 2 miesiące temu, a już jutro nimi zagramy i tutaj doszukiwałbym się braku premki przed premierą właściwej linii. Inne linie/drzewka dużo dłużej tułały się po testach. Moim osobistym zdaniem wolałbym, żeby i nasze medziki zostały jeszcze na testach, bo wyglądają nader przeciętnie i jak się okaże, że są słabe na randomie, to wg będzie latami dane zbierać i gdzieś w 2025r będą je poprawiać.

          • Grzegorz pisze:

            Podobnie jestem zdania, że powinni je jeszcze potestować i podnieść staty tak żeby były faktycznie w czymś dobre. Ograłem je na teście (oczywiście te tiery, które matchmaking mógł wystartować) i opinie mam dobrą. Oczywiście co innego to serwery live i randomy – tutaj może być zupełnie inaczej…

            Nie zmienia to faktu, że brak premki – przynajmniej mnie – zadziwia. Ale ok – zobaczymy co tam wymyślą i odnośnie samego pojazdu (mimo, że niby staty już znamy) i sposobu jego premiery (zwał jak zwał).

          • Anonim pisze:

            Bo ta linia jest tworzona pod przyciągnięcie polskiego gracza. Na szybko.
            Wydobyli wstępny projekt polskiej linii bo uważają że przyniesie to większe zainteresowanie i zyski.
            Stąd akcja z premką, stąd supertest niedokończonych projektów czołgów.

      • O_o pisze:

        Mysle, ze bedzie maraton na Polaka. Sierpien to sezon ogorkowy w grach i beda chcieli w jakis sposob graczy w trn sposob przyciagnac. A tak na marginesie to przy innych liniach dawali premki wczesniej, chociazby po to, aby ludzie przygotowali sobie zalogi pod nowe linie. W polskim drzewku mamy dwa prem medy na VI tierze, wiec spieszyc sie nie musza z tym:)

    • asas pisze:

      Napisali ze zostala udostepniona do gry dla supertesterow

      • Grzegorz pisze:

        Tak, tak – tyle że to było napisane przed testem publicznym potem przy dwóch patchach testu publicznego i teraz ponowili to info jak ustalili datę wejścia na live.
        Sporo wałkują choć sama linia PL medów weszła na totalnej szybkości…

    • AgainLOST pisze:

      po to dali w sklepie premium byś sobie kupił mnożniki do expa x5 a jak pomidory wykupią i dzieci zakoszą kartę od starych to za 2-3 tygodnie rzucą premkę do sprzedazy. Nie liczcie na maraton … bo zadnego takiego maratonu nie bedzie cebulaki

    • asas pisze:

      Moze sie zastanawiaja czu VIII nie dac fukcjonalnosci X

    • Leo1 pisze:

      Może będzie maraton?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.