Wersja 1.10: drugi test publiczny

Krótka informacja: jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w czwartek, 16 lipca (wieczorem) wystartuje drugi test publiczny aktualizacji 1.10. Na czas aktualizacji test zostanie zatrzymany.

Prawdopodobnie zostanie dodana gałąź polskich czołgów średnich.

http://rykoszet.info/wp-content/uploads/2020/06/tveY6HGISDE-e1591016347296.jpg

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
50 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
xd

O której start?

Anonimowo

No własnie sam siebie nazwałeś. Jedz do ruskich albo Niemców bo prawdziwym polakiem nie jesteś.

Anonimowo

Dla twojej wiadomości nie mam 49 lat a duzo mniej , nie mam portretu świętego więc na dobre ci wyjdzie wylew. Jestem normalnym polakiem nie (polaczkiem jak ty co na skinienie wargamingu robi co białorusini i ruskie nakaża )

Anonimowo

weź se rotę zaśpiewaj i konia zwal, bo znowu zaczynasz ********ć farmazon. nazwać siebie “normalnym polakiem” to nazwanie siebie małpą z głębokim upośledzeniem ładniej brzmi

Anonimowo

Mam wszystkie polskie czołgi i Rudego z polska załogą. Teraz czekam na polskie średnie i tez będę je miał wszystkie. Ruskie pójdą do sprzedania. Niemieckich nie mam bo szwabami nie gram. Francuskich też nie mam ,bo po co? Magazynków nie lubie czyli czechosłowackich tez nie mam. Szweckich tez u m,nie brak. Japończyki sa dla idiotodpornych więc tez ich nie mam. Brytyjskich tez brak. USA są dlatego że maja niszczyciele z obracana wierzą. Pieprzonej artylerii też nie mam i resoraków. Polskimi mi sie *********** gra zwłaszcza 53TP lepiej jak zjebanym IS-3.:-) Jak komus przeszkadzają moje błędy niech nie czyta!

Anonimowo

“Japończyki sa dla idiotodpornych więc tez ich nie mam” GOŚCIU TERAZ DOJE BAŁEŚ. ILE TY MASZ LAT 49? KU RWA TAKIE GÓ WNO TERAZ NAPISAŁEŚ, ŻE AŻ WYLEWU DOSTAŁEM. JESTEŚ TAKIM TYPOWYM WĄSATYM KNUREM, KTÓRY NA KAŻDEJ ŚCIANIE W DOMU (O ILE GO MASZ) MASZ POWIESZONY PORTRET JANA PAWLACZA I HUSARII. PRZEPRASZAM ŻE PISZE CAPSLEM BO ZAJEBAŁEM GŁOWĄ W KLAWIATURĘ ZE WSTYDU, ŻE TAKIE ŚCIERWA ŻYJĄ JESZCZE W NASZYM LEDWO ŻYJĄCYM PAŃSTWIE I MI SIE COŚ ZAWIESIŁO.

Anonimowo

Heh xd. Dobry są oboje

XD

przegryw XDDDDD

Anonimowo

Jak tam moje 1000 bitew na FV4202? Robisz czy tylko gadasz jaki to jesteś pro a w rzeczywistości ledwo pomidor wbity?

Anonimowo

Servidevius wypad do szwabów mendo.

Prawnik

100% hehe

Serviderius

Czy na rykoszecie udziały ma wot? Bo wszystkie komentRze moje odnosnie tego ze PL medy są słabe są usuwane…

Anonimowo

Kurcze.
Sami prawnicy grają w WOT.
Albo prawiczki.
To pewnie to samo.

Anonimowo

No Prawnik który raczej zarabia dużo na 100% jest prawiczkiem xd

informatyk

Może być introwertykiem i wtedy wszystko możliwe.

Anonimowo

Tacy też mają żony

Qwerty

Ja bym na straty nie patrzył tak samo było gadanie o polskich ht że nie da się nimi grać że będą do **** ale jak wyszły na testa to odrazu zdania były zmieniane to ja statami się bym nie przejmował wejda na testa to zobaczymy

WWG

Szczerze to mam wywalone na te czołgi

4132525

to po **** klikasz w ten temat i go czytasz? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nigdy nie widziałem gorszego zjeba

Anonimowo

Przecież na rykoszecie pełno takich komentujących. Wielu nie gra albo gra mało, ale muszą popłakać i poobrażać WG i innych

Poważne Pytanie

Wiadomo kiedy mniej więcej będzie ta aktualizacja ?
lub kiedy będzie ta Polska Premka xD

Jacek

Dzisiaj zainstalowałem żeby sprawdzić czy coś zmienili, nadal badziew totalny, rng rządzi. Wypad z dysku and see you za pół roku.

Człowiek z lasu

RNG się zmieni jak będzie 1 serwer na EU i 3 na RU.

Anonimowo

I dobrze, nie wracaj już 🙂

Pszemoo

idź do roboty

Xd

Ale polaczki mają radoche, że komuś czołg nerfią hahaha, kiedyś WG i wam się dobierze do tyłka i wtedy będziecie się śmiać…

Anonimowo

Słaby troll, ledwo czuć :/

Admirał_Sarin

“polaczki” czyli kto? A niby kim ty jesteś? żydkiem, szwabikiem?

Ech

Jest zwykłym trollem nadrabiającym swoją nieudolność głupimi tekstami.

Anonimowo

Koleś jest debilem przecież.
Swoim wpisem dokonał autodekonspiracji.
Jak to zwykle panowie d. mają w zwyczaju

Kozak661

Mi przeszkadzało, dobrze, że robią nerffa.

Anonimowo

Jak nie umiesz grać ani myśleć to ci wszystko przeszkadza.

Serviderius

Progetto nikomu nie przeszkadzało… 4 pestki 45 sec reloadu…. nikt tym nie gra na kampaniach… ale po co nerfić czołgi OP i mocno prZegięte typu ebola czy cziftejn jak mozna znerfic średniaka progetto.
Ps. Polskie medy wygladaja na totalne dno… polska premka to coś żałosnego…
ps2 kto chce zagrać plutonik Serviderius here

Anonimowo

Dobrze że nie będziesz nimi grał, jednego wyjebko-bota mniej 🙂

Raxo88

Serio po co komentujesz nasze polski czołgi i możesz pisać na forum wota dzieciaku

Anonimowo

Ostatnio nie wszystko poszło zgodnie z planem, nie chce być pesymistą, jeżeli drugi test wystartuje w piątek, to będzie dobrze

Anonimowo

Oby się udało 🙂

Venlok

Proszę się od włoskich odpierdzielić.

Majkel

Popieram petycję

KACPER04094_1

Popieram poparcie 🙂

Anonimowo

nie popieram bo włoskie czołgi to dno

GÓWNOBURZA INCOMING

Anonimowo

Hahahaa, ale się ludzie teraz burzą. Trzeba będzie znowu grać umiejętnie, a nie walić OP czołgiem. Największa beka z premek co ludzie wydają tyle hajsu, macie za swoje. XD

Anonimowo

XDDDDDDDDDDDDD

Anonimowo

Ohh mamy za swoje bo utrzymujemy za was grę. Jakbyśmy przestali to grałbyś w Battle City a nie WoTa

Weteran

WG będzie miało za swoje jak zyski spadną, bo ludzie przestaną wydawać hajs.

Anonimowo

Nie przestaną. WG zbudowało solidny fanbase, który ma wywalone na to co się w grze dzieje. To widać po tym, że wielu nic nie robi, jest farmione za frajer, a i tak lecą do sklepu premium kupić czołguś, bo im sprawi to przyjemność. Do tego wielu już tyle hajsu wydało, że szkoda od tak to porzucić. Troszkę popsioczą i za miesiąc na otarcie łez kupią sobie konto premium na pół roku. I imho nerfy premek powinny być standardowym elementem balansu. WG powinno przyzwyczajać, że jak coś jest za mocne na tle reszty – trzeba to znerfić. I w każdej normalnej grze jest tak samo. Nieważne, czy za to płacisz, czy nie.

Do you

Sorry, ale jesteś/jesteście totalnymi ślepymi zje****. WG nie robi tego dla balansu, dlaczego? Bo jest pełno OP czołgów które nerfa nie dostaną, jest też pełno słabych, które buffa też nie dostaną. WG świadomie wprowadza OP czołg, kosi kasę, a potem nerfi, żeby zrobić miejsce na kolejny. Już od dawna tak się dzieje, teraz sprawdzają, czy mogą tak zrobić premkami, jak widać mogą. Niektórzy nawet latarni w tyłku nie poczują

Anonimowo

Cieszę się, że w naszym kraju mamy takich ludzi jak wy. Osoby o wytrwałym podejściu oraz dalekowzroczności, która nie zatraca się na negatywne nastawienie. Oby tak dalej było z innymi.

Anonimowo

Proszę się odpieerdzielić od kołowców