Przegląd Object 777 Version II: trzeciego i ostatniego czołgu-nagrody z Ekspedycji

Przeglądamy Object 777 Version II, ostatni z trzech pojazdów z Ekspedycji, do zgarnięcia za 12 żetonów ekspedycji.


Dowódcy!

Object 777 Version II to ulepszona wersja pojazdu Object 752. Podczas opracowywania tych czołgów stworzono nową koncepcję pancerza. Dzięki ciasnemu ułożeniu modułów w Object 752 jego wysokość wynosiła zaledwie 2300 mm, czyli o 150 mm mniej niż u już i tak niskiego IS-8. Potem mamy Object 777 o wysokości 2100 mm do poziomu włazu – czyli jeszcze mniej. Innymi słowy, ten czołg ciężki okazał się niższy niż T-64!

4. etap Linii frontu już się rozpoczął! Oznacza to, że najbardziej zaangażowani i uzdolnieni gracze Linii frontu będą prawdopodobnie mieli 12 żetonów na swój pierwszy pojazd-nagrodę IX poziomu.

Object 777 Version II to tylko jeden z trzech czołgów-nagród IX poziomu, które możecie zdobyć za darmo, za zebranie 12 żetonów Ekspedycji w trybach gry: Linia frontu i Stalowy łowca. Zagrajcie w obu wydarzeniach, a będziecie mieli szansę zdobyć 2 z 3 czołgów.

Nie jesteście pewni, który czołg-nagroda pasuje do Waszego stylu gry? Zrobiliśmy już przegląd francuskiego i amerykańskiego pojazdu. Czas przyjrzeć się bliżej temu radzieckiemu czołgowi ciężkiemu!


Zarys ogólny

Prace nad wprowadzeniem Object 777 Version II do gry rozpoczęły się już w 2015 roku, kiedy to byliśmy jeszcze w wersji 0.9.9. Wówczas czołg miał być pojazdem X poziomu. Jednak z wielu powodów wprowadzenie tego pojazdu pancernego do World of Tanks opóźniło się o 5 lat. Dziś Object 777 jest gotowy do walki i czeka, aż pierwsi uczestnicy ekspedycji zgromadzą wystarczającą liczbę żetonów, aby móc sobie sprawić ten radziecki czołg ciężki IX poziomu.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć

Załoga czołgu składa się z 4 członków: dowódcy (który obsługuje radio), celowniczego, kierowcy i ładowniczego. Należy pamiętać, że Object 777 Version II jest pojazdem specjalnym. Można przenieść do tego pojazdu załogę z dowolnego radzieckiego czołgu ciężkiego bez żadnych kar.


Pancerz i żywotność

Przed sprawdzeniem pancerza chcemy zwrócić Waszą uwagę na wymiary tego pojazdu. Jego długość i szerokość sprawią, że nie będziecie się rzucać w oczy. Rozmiarem pojazd ten przypomina jednostki T-10 czy Object 277. Kolejna ważna cecha to jego wysokość! Kadłub tego pojazdu jest niższy niż kadłub T-54! Oznacza to, że pojazd może skorzystać z mniejszej osłony, aby ukryć swoją dolną, a czasem nawet górną płytę przednią.

Przyglądając się bliżej kadłubowi, możemy stwierdzić, że Object 777 Version II ma pancerz przedni o grubości 132 mm i o dobrym nachyleniu, szczególnie w przypadku górnej płyty. Pancerz boczny ma grubość 115 mm, a tylny – 45 mm. Jednak przy tak niskim profilu pancerz wieży staje się jeszcze ważniejszy, ponieważ będzie zwykle otrzymywać główną siłę uderzenia. Wartości są tu całkiem przyzwoite: przedni pancerz wieży ma 258 mm grubości, właz dowódcy jest niewielki, a przeciwlotnicze karabiny maszynowe kalibru 14,5 mm z tyłu wieży służą jako ekran grubości 15 mm. Solidne boki wieży zadowolą każdego dowódcę czołgu, a to dzięki grubości 225 mm, co stanowi rekord tego poziomu! Połączenie niewielkich rozmiarów i dobrego pancerza pomoże zrekompensować wiele błędów w czasie bitwy.

Wytrzymałość tego pojazdu wynosi 1850 PW, co jest wartością przeciętną dla czołgu ciężkiego IX poziomu. Niektóre wozy mają więcej punktów, inne mniej.

Mobilność i maskowanie

Czołgi ciężkie rzadko mają duże wartości zasięgu widzenia. Object 777 Version II nie jest wyjątkiem, ponieważ ma zasięg widzenia na 380 metrów i zasięg sygnału na 850 metrów. Pojazd ten nie może pochwalić się najlepszymi wartościami maskowania – wynoszą one 3,48 w czasie ruchu i 6,9 w czasie postoju. Wartości te są raczej normalne dla czołgu ciężkiego tych gabarytów.

Stosunek mocy do masy silnika wynosi 15,08 KM/t, a prędkość maksymalna to 40 km/h. Jeśli chodzi o dynamikę, parametry są bardzo podobne do tych w pojazdach Object 257 czy M103. Przy miernej prędkości obrotu o wartości 22,6 st./s i prędkości obrotu wieży o wartości 26 st./s szybki przeciwnik może łatwo okrążyć ten pojazd, jeśli wystarczająco się do niego zbliży. Podejmijcie środki ostrożności, aby zapobiec takim sytuacjom, a Wasz pojazd przetrwa na polu bitwy znacznie dłużej.

Raczej nie będziecie wykrywać czy doganiać wroga ani się przed nim chować, ale Object 777 Version II odgrywa w czasie walki inną rolę.

Siła ognia

Pora sprawdzić działo. Wielu graczy rozpozna to działo kal. 122 mm, a to dzięki innym czołgom ciężkim, takim jak IS-4 lub T-10. Istnieją tu jednak pewne różnice.

Object 777 Version II wykorzystuje jako standardową amunicję pociski przeciwpancerne, które mogą przebić 258 mm pancerza i zadać 440 PW uszkodzeń. Jako amunicję specjalną pojazd stosuje pociski kumulacyjne, które penetrują 340 mm pancerza i powodują 440 PW uszkodzeń. Trzecim dostępnym rodzajem amunicji są pociski odłamkowo-burzące o penetracji pancerza na 68 mm i obrażeniach o wartości 530 PW.

Granie w roli snajpera to raczej kiepski pomysł, ponieważ czas celowania wynosi 2,9 sekundy, a rozrzut na 100 metrach – 0,42. Co więcej, szybkostrzelność wynosi 4,32 strzału na minutę.

Wyposażenie
Zalecana konfiguracja
Najechanie kursorem na ikonę wyświetli więcej informacji o każdej części wyposażenia.

Lista wyposażenia koncentruje się głównie na poprawianiu wydajności działa poprzez zwiększenie niezawodności oraz potencjalnych uszkodzeń na minutę.


Umiejętności załogi
Dowódca
Celowniczy
Kierowca
Ładowniczy
Najechanie kursorem na ikonę wyświetli więcej informacji o każdej umiejętności i atucie załogi.

Standardowy wybór umiejętności załogi. Wszystkie umiejętności zwiększą efektywność działa i wytrzymałość. Bardziej doświadczona załoga oczywiście przyniesie więcej korzyści, a efekt wszystkich powyższych umiejętności i atutów na pewno będzie odczuwalny ze względu na parametry czołgu.


Jak korzystać z tego sprzętu?

Object 777 Version II to typowy radziecki czołg ciężki wysokiego poziomu, ale z pewnymi zastrzeżeniami. Jest pod pewnymi względami podobny do pojazdów Object 257, T-10 i IS-4, ale różni się od nich świetnym pancerzem i niskim profilem. Ta kombinacja pozwala czołgowi używać niemal każdej osłony i wykorzystać swoją solidną wieżę.

Object 777 Version II jest świetny zarówno w ataku, jak i obronie. Rozmiar i pancerz stanowią jego najsilniejsze punkty, a sprawne działo pozwala mu przebić się przez obronę wroga.

Ogólnie rzecz biorąc, ten pojazd ma niski kadłub, solidną wieżę i dobre parametry obsługi działa. Wykorzystajcie te zalety i trzymajcie się osłon lub sojuszników, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Największą wadą wozu jest mała prędkość obrotu. Uważnie patrzcie na minimapę, aby nie pozwolić wrogom na okrążenie Was.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć

Pamiętajcie, że ten wyjątkowy czołg jest pojazdem-nagrodą z Ekspedycji. Aby otrzymać Object 777 Version II, musicie zebrać 12 żetonów.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

25 komentarzy

  1. Rafał The Baboon pisze:

    Hej, oto kod na 5 boosterów po 25% więcej credytów z Clan Rivals z dziś: CRIF2020BOOSTERS

  2. Anonim pisze:

    Rok temu ostatnie 3 bodajże odsłony dawaly taką możliwość. W tym roku bedzie tak samo? Czyli jeśli nie zdobyłem pierwszych 3 żetonów będę i tak mógł zdobyć 24?

    • Dziara pisze:

      Nie, Tutaj jak mija etap mina możliwość zdobycia żetonów na ten etap. Inaczej i gorzej jest bo nie można ‚nadgonić’ jak rok temu.

  3. MichelAngelo pisze:

    Tak WG tym opisem „zareklamowało” ten czołg, że faktycznie nie znajdzie amatorów.

  4. Anonim pisze:

    Twoja opinia trolla jest nic nie warta. Merytorycznych argumentów ofc brak. Jak zwykle przy twoich wysrywach.

    Imho czołg najgorszy. AEP 1 ma solidne działo, solidny pancerz, depresja. Char Futur dla miłośników BC – czyli tych co lubią kombinować i wyciskać jak najwięcej z bitwy. Obj typowy rusek do walki w zwarciu, ale z zauważalnie gorszym działem w stosunku do AEP. Jak ktoś jest prostym graczem to Chara bym odpuścił i brał obligacje.

    • LeonCommander pisze:

      Char futur i BC to zupełnie inne maszyny

      • Anonim pisze:

        Twoja opinia mnie nie interesuje. Z trolami się nie dyskutuje. Kropka.

      • LeonCommander pisze:

        Słuchaj. Na spokojnie… Chcesz argumentów to masz:
        BC ma między pociskami 2.73, a Char aż 4sekundy! To zupełnie inne style gry! Nie możesz jak na BC się wychylić i oddać 2 pestek bez przyjęcia żadnej

    • Anonim pisze:

      Z tym trollem to do LeonaCommandera. Gość sieje zamęt. Nie wnikam, czy z własnej głupoty, czy myśli, że jest zabawny.

      • O_o pisze:

        A on tak wszedzie. Godny nastepca szczecina. Tyle, ze tamten sprawial wrazenie o wiele bardziej elokwentnego.

      • LeonCommander pisze:

        Słuchaj. Na spokojnie…
        Po 1 nie wiem dlaczego mnie trollem nazywasz… Już nie mogę mieć własnego zdania? Patrzyłem na grupie na fb wota i wiele osób ma podobne zdanie.
        Po 2, BC ma między pociskami 2.73, a Char aż 4sekundy! To zupełnie inne style gry!

        • O_o pisze:

          Miec walsne zdanie, a pisac bzdury lub skomlec praktycznie pod kazdym postem to roznica. Chociazby w tym co goscia w blad wprowadziles, ze bedzie mogl nadrobic punkty jak rok temu.

    • Snou pisze:

      No i tutaj w zasadzie kolega ma rację, char futur jest dla miłośników francy z magazynkami, a 777 jest dość słaby, AE I jest jedynym słusznym wyborem ale też ma swoje wady. Mam AE I z zeszło rocznej linii i nie mam zamiaru brać tych gratów, zostawie sobie 24 żetony, może znów dadzą 500 obligacji i 100 golda za żeton, zawsze będzie 12k obligacji do przodu na czołg za obligacje (np. 215b, m60, czy jakaś kolekcjonerka), bądź na fioletowe moduły które będą bardziej korzystne niżeli 2 kurzące się czołgi w garażu którymi przejadę może z 3 bitwy, bo po prostu mnie nie ciekawią. Reasumując, jeśli chcecie się dobrze pobawić, weźcie AE I i Char Futur (Pamiętajcie że to czołg do kampy i z 4 sekundowym insta-reload), bo są to dobre czołgi, 777 to strata żetonów. 🙂

      • Olo pisze:

        Za żeton będzie 250 obligacji i 0 złota. Już wcześniej to WG ogłosiło.

      • O_o pisze:

        Ten char futur to ma bardzo fajne dzialko. Celnosc mega, pociski sie teleportuja, pena na podstawowym pocisku wystarcza na spora ilosc przeciwnikow. Zagralem narazie trzy bitwy i zapowiada sie na fajna maszynke. 4 sek pomiedzy pociskamu wymusza styl strzel i chowaj sie. Dodatkowo przeladowanie calego klipa tez troche zajmuje. Troche rozpuscila mnie burasuka, gdzie dwa szybkie gongi i uciekam w inne miejsce. Ale mysle, ze docelowo sie polubimy.

  5. Anonim pisze:

    Czy jest możliwość odrobienia 3 żetonów z pierwszej odsłony tegorocznej lini frontu?

  6. LeonCommander pisze:

    Ruski czołg, więc najlepszy.
    Ale i tak wszystkie 3 nie warte marnowania żetonów na nie.

  7. glus1321 pisze:

    Polecam 777…. Misja na ebolę zrobiona prawie w 1 bitwie.. Ta na średnie odbicie 8 pocisków.

    • Tutejszy pisze:

      Polecasz? Bo co, bo zaczęły się odbijać od ciebie tiery 8 poziomu, i dlatego polecasz dany czołg? Przecież ten czołg na 9 tier vs 9 to totalne dno.

    • Anonim pisze:

      Zrobiłeś w prawie pierwszej bitwie misje gdzie trzeba w 10 bitwach średnio odbić 8 pocisków? No to ciekawe xD

      Wrzuć powtórkę na WOT jak odbijasz 80 pocisków w jednej bitwie to może dostaniesz jakąś nagrodę xD

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.