Przegląd aktualizacji 1.9.1

Nowa mapa Berlin i mechaniki personalizacji wchodzą do Supertestu.


Witajcie Dowódcy!

Wiosna w pełni, a my pracujemy nad nowymi elementami w World of Tanks! Najpierw wyślemy je do supertestu*, by je wypróbować. Następnie te nowości zostaną udostępnione dowódcom w testach publicznych nadchodzącej aktualizacji 1.9.1.

Jedną z gwiazd tej aktualizacji będzie nowa, malownicza mapa dla trybu bitew losowych —Berlin. Co więcej, opracowujemy nowe mechaniki personalizacji, które chcemy razem z nią udostępnić. Będziecie mogli wypróbować te nowe elementy w testach publicznych. Planujemy także wprowadzić kilka fajnych dodatków do tej aktualizacji, zatem wypatrujcie nowych informacji, które opublikujemy już niedługo.

Przyjrzyjmy się teraz nowej mapie oraz najnowszej wersji personalizacji.

Dowódcy, witajcie w Berlinie!

Wraz z aktualizacją 1.9.1 do bitew losowych wejdzie nowa, zapierająca dech w piersi, lokalizacja, Berlin. Ta mapa 1050×1050 m niemieckiej stolicy w ostatnich momentach II wojny światowej została odtworzona z historyczną dokładnością. Bez problemu odnajdziecie tam znane miejsca i będziecie nawet mogli odbyć wirtualną przejażdżkę po mieście.

Mapa Berlin będzie dostępna w bitwach standardowych i spotkaniowych. Jest ona podzielona na cztery główne strefy. Każdy typ pojazdu odnajdzie się na tej mapie i będzie mógł zademonstrować swój maksymalny potencjał w grze. Jest tam wystarczająco dużo przestrzeni na aktywne manewry, długodystansową snajperkę i inne taktyki.

Więcej szczegółowych informacji o nowej mapie Berlin znajdziecie w specjalnym artykule. Będziecie też mogli doświadczyć tej klimatycznej mapy w testach publicznych wersji 1.9.1.


Odkrywajcie nowe mechaniki personalizacji!

W aktualizacji 1.9.1, w personalizacji pojazdów wprowadziliśmy trzy nowe zmiany, które sprawią, że Wasze pojazdy będą jeszcze bardziej się wyróżniać.

Po pierwsze, dla wszystkich poziomów i nacji dostępne będą projekcyjne naklejki (w tym prostokątne, które mogą pokryć cały bok czołgu).

Wprowadzimy też progresywne spersonalizowane naklejki dla niemal każdego stylu. Elementy personalizacji pozwolą Wam na podjęcie wyzwania i zasygnalizowanie innym graczom poziomu swoich umiejętności bojowych. Będą one zmieniać wygląd w miarę Waszego postępu w wypełnianiu określonych celów (np. zdobycie danego bojowego osiągnięcia) w bitwach losowych, grając wybranymi czołgami.

Wszystkie progresywne naklejki mają własny system postępu i są powiązane z pojazdami, na których zostały zastosowane. Po wprowadzeniu wersji 1.9.1 dostępne będą naklejki progresywne z 3 i 5 poziomami. W chwili zmiany poziomu Waszej naklejki, jej wygląd zmieni się automatycznie. Jednocześnie, naklejki wszystkich poprzednich poziomów pozostaną dostępne i będziecie je mogli zastosować ręcznie, używając menu naklejek.

Możecie otrzymać pierwszą progresywną naklejkę za darmo, jeśli spełnicie określone warunki w bitwach losowych. Dodatkowe naklejki będą dostępne za złoto w kliencie gry.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Co więcej, udostępnimy też nowe adaptowalne style, które będą dostępne za złoto w kliencie gry od momentu wprowadzenia aktualizacji 1.9.1. Są to spersonifikowane style, które możecie modyfikować przez usuwanie lub dodawanie poszczególnych elementów.

  • Adaptowalne style, dostępne wraz z początkiem wersji 1.9.1, to zestawy osobnych elementów (napisów, kamuflaży itp.), które można modyfikować.
  • W celu zastosowania adaptowalnych stylów możecie użyć progresywnych naklejek lub usunąć narodowe emblematy.

Niektórych stylów (z wypożyczenia lub partnerskich) nie będzie można modyfikować.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Bitwy rankingowe 2020-2021: Co nowego?

Najbardziej konkurencyjne wydarzenie w World of Tanks powraca z trzema ekscytującymi sezonami i nowymi mechanikami gry. Niektóre z nich są gotowe do testowania. Najnowsze mechaniki najpierw znajdą się w superteście wersji 1.9.1, aby przejść wstępną iterację testów i później zostaną udostępnione dla wszystkich dowódców w testach publicznych. Będą one także częścią mechaniki w nadchodzącym sezonie Bitew rankingowych 2020-2021.

Zatem co nowego? Aby wciągnąć Was jeszcze bardziej w grę w Bitwach rankingowych wprowadzimy:

  1. Specjalne misje codzienne dla różnych ról pojazdów. Te misje będą dostępne dla graczy, którzy zakwalifikowali się do ligi.
  2. Mechanika dziennego zdobywania bonusowych bitew.
  3. Wsparcie dla wyświetlania roli pojazdu w Waszych garażach oraz w filtrze karuzeli.

Wypatrujcie nachodzących testów publicznych z nowymi mechanikami gry i zmianami, które wejdą do gry w przyszłych sezonach Bitew rankingowych!

*Czym jest supertest?

Supertest służy do testowania projektu we wczesnych etapach wdrażania, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Test polega na sprawdzeniu konceptu nowej funkcji lub wersji i wyszukaniu najbardziej krytycznych problemów. W World of Tanks supertesty są podzielone na testy produkcyjne poszczególnych funkcji, przeprowadzane podczas ich rozwoju (testowanie nowych map, balansowanie nowego pojazdu, etc.) i testy ostatecznie pełnych wersji.

Celem supertestów jest sprawdzenie zawartości gry w żywym środowisku przy określonej liczbie graczy (supertesterów) przed ostateczną publikacją. Jeżeli supertesty dowiodą, że zawartość jest gotowa, przeprowadzane są testy publiczne.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

26 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    Najważniejsze że wprowadzają nowe naklejki za golda… Wszyscy na to czekali. Nerf kołowców może spokojnie poczekać, ciągle trwa etap zbierania danych przez WG…

    • Paulus pisze:

      Co ty chcesz nerfić w kołowcach? Arty niech wyjebią. Kołowce mają słabą penę, celność, dpm, widzenie. Jedynym ich atutem jest kamuflaż i prędkość, ale jak ktoś nie jest przygłupem to potrafi w nie strzelać i szybko schodzą, a już nie wspominam o Leopardach 1 które masakrują kołowce.

      • xDDD pisze:

        kołą przyjmują za często za 0, czasem 4 strzały pod rząd za 0 przyjmują i to ******* szczególnie jak grasz jakimś td wolnostrzelającym, by zrobili że od jakiegoś kalibru by za 0 nie dostawały i mogłoby być git

      • Eryk pisze:

        Ach, więc dwa strzały z Grille 15 w kołowca, z bezpośrednim trafieniem w koło, ale bez uszkodzeń, to dla Ciebie jest absolutna norma? Albo to, że przy stu na godzinę można pędzić po bagnie, robić fikołki na kamieniach i trafiać w locie burzakami po 500 dmg? Nie dość, że trudno to cholerstwo złapać, to jeszcze strzał z działa, które powinno lekką maszynkę zdmuchnąć z planszy, nie robi mu absolutnie najmniejszej krzywdy. Dwa albo trzy EBR-y w plutonie i możesz zrezygnować z gry i iść na kawę. Bitwę rozstrzygają kołowce. Gdyby je wyrzucili z gry całkiem w zamian za buff dla arty, to ja bym chętnie na to poszedł. Już wolę trzy arty w bitwie niż trzy kołowce, szczególnie przegięte dziesiątki.

        • Balu pisze:

          Kołowce łatwo naprawić,ale WG ma to w *****.Maks powinny mieć 400 m zasięgu widzenia i w kółka powinno wchodzić z obrażeniami.I pozamiatane.Jeszcze dodałbym limit na kołowce w bitwie,bo walka z 4 w jednej,jest po prostu głupia.

  2. Anonim pisze:

    A ja sie pytam gdzie jest perłowa rzeka?! Miała być już jakiś czas w grze i co?

    • p1003 pisze:

      No stary, a tam z Perłową i Ukrytą Wioską… masz przecież SUPER TURBO ZAJEBISTĄ GRANICĘ IMPERIUM z map dalekowschodnich, wystarczy

      • Anonim pisze:

        A co ma piernik do wiatraka? Od razu zakładasz, że bedzie tak samo zła jak granica imperium chociaż nie grałeś na niej? Bardzo dobre podejście, gratulacje. Order cebulaka wręczam ci.

  3. nn pisze:

    oczywiście że wygraliśmy z mausem – i to kilka razy – trzeba mieć zgrany zespół a nie grać z botami

  4. Anonim pisze:

    Niech sobie daruję tą głupia nowa mechanikę. Gracie w drogę do Berlina? To wiecie że arta strzela zza budynku gdzie b4ak przestrzalu a tigery obrączka wieżę i bez sekundy celowania trafia cie. Wogole ktoś wygrał z tymi botowymi temami ost etap z mausem? To wogole realne? No chyba nie debilnym is2 i z botami w skladzie

    • nn pisze:

      ps. by wgrać z mausem dobrze jest najpierw pojechać”jolo” od prawej i zaje … wyeliminować arty a potem mausa nalotami i pociskami zapalającymi – wchodzi jak w masło – iechać we 2- 3 na raz z kilu stron by nie mógł celować we wszystkich na raz 🙂

      • ktosik pisze:

        Musze przyznac ze da sie to zrobic 🙂 wczoraj mialem bitwe gdzie wygralismy z MAusem:)

      • Anonim pisze:

        kiedy bralem is2v czy jaki to tam jest… to w sumie wszyscy go w teamie mieli wiec zapalajacych nie mial nikt, czesto tez mialem niszczarki w teamie ktore sa bez sensu bo za maly dystans na strzelanie bez wiezy kiedy z kazdej strony te boty wyłażą. bardzo niedopracowany ten tryb no i jak wsponialem ta arta Boże…. lepiej strzelaja te clickery niz Conq GC. Maja chyba pociski naprowadzane 😀

    • radek_07 pisze:

      Da się, jak najbardziej. Polecam T26E3, mimo że na początku są przeciętne shermany, to na nim już parę razy zrobiłem wynik lepszy ( 22k, 21k dmg to moje najlepsze 🙂 )
      Tak przy okazji. Już IS-2S ma ok. 4k graczy, a wczoraj gdy go wbiłem (ok. 16:20) miało go ok. 1k graczy.

      • radek_07 pisze:

        lepszy niż 20k*
        Wycięło fragment 😛

      • Anonim pisze:

        Wbiłeś płacąc 😛 Ja grinduje wszystko po kolei i dopiero co rozpocząłem 4 etap z 5. Na szczęście tryb można spokojnie sobie pykać – wg moich wyliczeń nawet totalnie Free2Play gracze mogą na spokojnie zdobyć czołg i „ulepszalną” wentę. I imho nie ma co się spieszyć – czołg niczym się praktycznie nie różni od tego z drzewka. A drzewkowy można lubić, bo jednak jest alfa, nie najgorsza mobilność i co nieco z pancerza. No i balans w postaci kulawej celności 😛 Chyba, że ktoś grał działem 100 mm na którym już można polegać.

        • raxo88 pisze:

          chyba sobie koleś żartujesz na lepiej zapłacić i mieć z głowy bez przesady czwarty i piąty etapy są trudne. Nie masz racji bo się różnią się parametry tych czołgów bo masz klapki na oczach.

        • radek_07 pisze:

          Komentarz wcześniejszy nie poszedł, no cóż. No tak, kupiłem ten zestaw za te 3,75k golda, bo ostatnio staram się wyexpić jak najwięcej X tierów, a na szczęście golda trochę się przez ostatnie 2 lata nazbierało. A co do IS-2S, czołg przyjemny, po ok. 10 bitwach jestem zadowolony. Jest dobrą opcją dla graczy F2P i myślę że fanom IS-ów się spodoba. Mimo wszystko 4 km/h prędkości maksymalnej oraz ok. 2 hp/t mniej ale za to więcej pancerza względem IS z drzewka robi różnicę.

    • Anonim pisze:

      Grając solo musisz godzić się na to samo co na randomie – losowa jakość drużyn. Z tymi losowymi graczami da się jednak ubić Maus’a. Trzeba się zgrać. A to się da tylko z niektórymi – niestety większość graczy ma swój pomysł na bitwę, czy mają totalnie wywalone na resztę i klepią sobie dmg dla siebie.

      Co do art – niestety wkurza to czasem mocno. O ile Wespy dało się jakoś wytrzymać, o tyle Hummel’e to jakaś porażka. Wrzuci w ciebie gdy nie jesteś całkowicie przytulony do budynku. Imho jak widzi się klikera w tym trybie to najlepiej jak najszybciej go odpalić. Laserowe działa czołgów-botów to też zabawna sprawa. Niemniej łatwo oszukać je, gdy stoi się za gruzem. Jednak największa porażka tego trybu to czołgi Churchill I poziomu (jutro powinienem mieć upgrade do II poziomu)… Totalnie niegrywalne. Niby idą w pancerz, ale kurcze wszystko w nie wchodzi i nieważne, czy przodem, czy wieżą, czy delikatny sidescrap. Sherman/T-34-85 I poziomów nie mają niby pancerza, a regularnie robiłem więcej odbitych na nich. Niestety znów wychodzi na to, że w WG nie grali ten tryb, albo jak już to jedyną słuszną nacją. Ten sam problem był rok temu, gdy trzeba było zabijać się o kanistry – również były te wolne kloce co wszystko wpuszczały.

    • Ja zawsze wygrywam ten ostatni atak na EZ wystarczy mieć plutonowych ogarniętych a nie pomidorów randomiwych

  5. Anonim pisze:

    przeciez byo info ze w czerwcu jest nowy asortyment/CO POLROKU WYMIANA

  6. dawkagaming pisze:

    A o sklepie za obligacje dalej milczą…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.