Dzienniki twórców: nowy balans, cz. 2

Transkrypcja wczorajszych dzienników twórców. Miłej lektury! 😉

Nowa równowaga

Przez cały rok pracowaliśmy nad zmianami pocisków. W okolicach czerwca wypuściliśmy pierwszą wersję serwera Piaskownica, gdzie gracze mogliby wypróbować nowe zmiany. Testowanie zmian i dodawanie nowych funkcji odbyło się sekwencyjnie. Wszystko łączy jedna globalna koncepcja.

Stało się jasne, że nie chodzi tylko o zmiany w zrównoważeniu pocisków, ale też o kroki w kierunku głównego celu – nowej równowagi. Będzie się ona składać z dwóch części: zmiany w równowadze wpłyną bezpośrednio na parametry pojazdów i funkcje wsparcia.

Niemal każda z nich została wcześniej przetestowana w Piaskownicy, gdzie zmieniliśmy rodzaje pocisków w następujący sposób:

Standardowy pocisk jest najbardziej wydajny i uniwersalny. Ma dość duże przebicie pancerza i powoduje maksymalne uszkodzenia. Korzystanie z tej amunicji jest najbardziej wydajne pod względem bojowym i finansowym.

Specjalny pocisk: ten typ pocisku ma znacznie większe przebicie pancerza, ale zadaje też o 25% mniejsze uszkodzenia, a więc użycie go w złym momencie będzie mniej efektywne.

Trzecim przypadkiem są pociski odłamkowo-burzące. Choć testowanie ich nadal trwa, pociski OB stały się bardziej wydajne dla dział o kalibrze poniżej 120 mm i straciły swoją skuteczność dla kalibrów większych niż 150 mm. Mechanika zadawania uszkodzeń tymi pociskami uległa znacznej poprawie.

Kiedyś mieliśmy w grze problem z przepaścią dzielącą parametry pojazdów V i VII poziomu. Ponadto pojazdy od I do IV poziomu były tak dopasowane, że ich przeżywalność była niska, a każdy błąd mógł okazać się tym ostatnim. Ten problem dotykał zwłaszcza nowych graczy. Zatem w kwestii pojazdów od I do VII poziomu, nasze zmiany miały nieco zwiększyć ich przeżywalność, aby nie odstawały tak bardzo od maszyn V-VII poziomu.

Oczywiście zmiany w działaniach pocisków wpłynęły na artylerię. Musieliśmy zmodyfikować ustawienia tak, aby odpowiadały one nowej równowadze. Teraz artyleria też ma trzy rodzaje pocisków, a każdy z nich pasuje do konkretnej sytuacji.

Pierwszy rodzaj to pocisk standardowy, najbardziej uniwersalny. Ma dość duże pole rażenia, dość wysokie uszkodzenia i ogłusza wrogów. Właściwie jest to stary pocisk bez żadnych zmian.

Specjalny pocisk nie ogłusza wrogów, ale jego pole rażenia jest o 10% większe i zadaje o 20% więcej uszkodzeń. Nie używajcie go w sytuacji, w której ogłuszenie nie przyniesie Wam korzyści strategicznej.

Trzeci rodzaj to pociski przeciwpancerne. Jego dość niskie uszkodzenia rekompensuje niezłe przebicie pancerza. Najlepiej nadaje się do ostrzelania samotnych, dobrze opancerzonych celów, których nie mogą ranić pociski OB.

Po testach uważamy, że koncepcja nowej równowagi się sprawdza. Wymaga ona jednak dostosowania niektórych parametrów i oczywiście wprowadzenia funkcji wsparcia.

Zmiana fundamentów gry, takich jak pociski i wytrzymałość pojazdów, wymaga także przebudowy powiązanych funkcji i mechaniki gry.

Najpierw chcemy przyjrzeć się systemowi statystyk, ponieważ zmiany w uszkodzeniach i wytrzymałości pojazdu wpłyną na nie najbardziej. Chcemy uniknąć sytuacji, w której gracze utracą osobiste statystyki, które są bardzo ważne, bo pracowali na nie latami. Z drugiej strony chcemy pokazać graczom różnice w ich skuteczności po wprowadzeniu naszych zmian.

Zamierzamy więc wprowadzić dwa zestawy statystyk. Ich główna część pozostanie bez zmian i będzie wyglądać tak jak teraz. Dodamy nową część, która pokaże wyniki gracza w danym okresie.

Kolejnym ważnym elementem, na który wpłyną zmiany zrównoważenia, jest drzewko technologiczne. Chcemy, aby stało się ono jaśniejsze i łatwiejsze w obsłudze.

Chcemy też nieco zmniejszyć liczbę trudnych decyzji, które gracze muszą podjąć przy badaniach pojazdów od I do X poziomu. Zamierzamy wyróżnić największą gałąź badań w każdym wielkim drzewku, aby zmniejszyć ryzyko, że gracze znajdą się w trudnej sytuacji.

Usuniemy kilka pojazdów niższego poziomu z drzewka technologicznego i nie będzie można już ich badać. Robimy to, aby graczom łatwiej było poruszać się po drzewku technologicznym. Już posiadane pojazdy pozostaną jednak w garażu. Będą inne sposoby, aby je zdobyć, ale opowiemy Wam o nich innym razem.

Gra zapewnia też kluczowe dla rozwoju elementy mechaniki jak zwykłe misje, misje osobiste i osiągnięcia. Gdy zmienimy parametry pojazdów, takie jak uszkodzenia czy wytrzymałość, większość takich elementów również będzie wymagać aktualizacji. Innymi słowy, nie planujemy zmienić tego, jak trudno będzie zdobyć te osiągnięcia i nagrody lub trudności misji osobistych. Dlatego też wprowadzamy parametry, które dostosują uszkodzenia i wytrzymałość pojazdów do nowych realiów walk losowych.

Trzeba jeszcze wspomnieć o gospodarce bitew. Liczba kredytów czy punktów doświadczenia zdobytych w bitwie zależy od zadanych uszkodzeń i asyst. Póki co, żadne z nich nie ulegnie drastycznym zmianom. Średnia zadanych uszkodzeń i asyst w bitwie wzrośnie, ale nie wpłynie to na liczbę zdobytych kredytów i punktów doświadczenia. Innymi słowy, korzyści dla graczy pozostaną bez zmian, również te zdobyte w czołgach premium.

Dopiero po przetestowaniu zmian w mechanice postępów i gospodarce gry zgodnych z nową równowagą na Piaskownicy zrozumiemy zakres zmian, które trzeba będzie wprowadzić na serwerze głównym.

Na podstawie powyższych informacji gracze mogą oczekiwać mnóstwa zmian.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

58 komentarzy

  1. Wotanik pisze:

    Pociski Premium czyli „Goldy”, powinni deweloperzy usunąć z gry całkowicie i nieodwracalnie i pozostawić pp i ob hesh w spokoju. Było by po problemie , skończył by się lament typu ptw i skończyli by się gracze typu jedź i strzelaj gdzie popadnie. Teraz trzeba by było pomyśleć jaką obrać strategię poszukać weakpointów lub czasem objechać mocny czołg żeby zadać mu obrażenia. Było by ciekawiej bitwy by były dłuższe a gracze by mieli mniej skołatane nerwy, po to sa czołgi szybkie ze słabszym działem i te wolniejsze z lepszym pancerzem…

  2. Horton pisze:

    Żegnaj WOT. To było fajne 7 lat. W większości zmiany mi nieodpowiadają. Jestem graczem kolekcjonerem i wyrzucanie z drzewek czołgów jest dla mnie absolutnie nie do zaakceptowania.
    Myślałem że uda mi się zdobyć wszystkie drzewkowe czołgi :(.

  3. Anonim pisze:

    Jedno,krótkie – NIE !!!!!!!!!!!!!!

  4. AdaŚ pisze:

    „Specjalny pocisk nie ogłusza wrogów, ale jego pole rażenia jest o 10% większe i zadaje o 20% więcej uszkodzeń. Nie używajcie go w sytuacji, w której ogłuszenie nie przyniesie Wam korzyści strategicznej.”
    Te 2 zdania są nielogiczne.

  5. Dax pisze:

    Obejrzałem ten filmik i tak mnie zastanawia co stanie się z ta gra po wprowadzeniu tej zmiany. W grze istnieją czołgi które i wyłącznie graja na wierze typu IS-7 czy Chifftain, S. Conq jeżeli stoją wyżej ciężko jest go przebić z Golda wiec ludzie lądują HE a jak się to będzie miało przy walce np. IS-3 lub Tiger 2 VS Ob 279e. Na randomku nie jest często spotykane ze kilka osób wpada na pomysł żeby się na takiego wylać tylko próbują grac z nim na wierze. ale mam wrażenie ze teraz gracz który ma w garażu ebole będzie jechał na jolo przez środek mapy na losowaniu z 8- kami i będzie miał wylatane bo i tak mało kto mu co zrobi. Jeżeli jest inaczej to mi powiedzcie ale takie jest moje zdanie. Gram często ebola i widzę ze sa bitwy gdzie ten czołg sprawia graczom problem na 10 tierach żeby go przebiły a co dopiero na 8- kach gdzie pocisk HE będzie mu brał może 150 HP

  6. emilcom pisze:

    Z tymi pociskami to rozumiem ale jak mają te drzewka pozmieniać i do arty bufnąć to niechce myśleć co będzie się działo jadąc wolnym czołgiem

  7. Xxxx pisze:

    Czyli pojazdy typu OI, KV2 i wiele innych będą jedynie mięsem armatnim, bezbronnym, gdzie lihgt podjedzie i nie będzie się musiał obawiać oneshota za takie zmiany gdzie się reklamuje coś a później się to zmienia powinny być kary, ale to tylko gra która traci na wartości

  8. player pisze:

    Moim zdaniem upraszczanie gry = koniec wota

  9. Anonim pisze:

    Czm macie problemy z amunicją? Pociski podkalibrowe tak działają, że czynią mniejsze szkody od tych pełnokalibrowych za to więcej przebijają

  10. Suchy pisze:

    Oni są ******** ale USUNĄĆ POŁOWĘ CZOŁGÓW TO PRZESADA może zrobicie tak, że będzie w każdym drzewku jeden czołg z 6262536265272636275 hp i zrobicie czas 5h. A zamiast golda znerfić, to OB’eki nerfią jakby był to wróg całego WoT. Mam wot blitz ale nie ma chociaż zjebanych OB.

  11. Oliver_PL pisze:

    Usuwanie pojazdów z drzewek??? Nie zdecydowanie jestem na nie, nie wiem kto stwierdził że drzewko jest dla niego zbyt skomplikowane, jeśli ktoś tak twierdzi to czy nie powinien zostać na ? tierze? jak drzewko jest dla niego nie do ogarnięcia to co dopiero mechaniki gry, pancerze, mapy itd znając WG <- Wargaming 😞 2020 😞

  12. Anonim pisze:

    Gold nic nie znaczy znaczy tylko RNG, co mi z tego, że będę miał więcej peny jak i tak się dingnę, gońcie się bez sensu. Dopiero 500 peny może dać jakąś szansę bicia X po wieży przy tak kulawej celności

  13. Zychrust pisze:

    A dobra, kupię te kilkadziesiąt pudełek, za te 2-3 stówki. Tyle pozytywnych zmian się szykuje, goście zamierzają zmienić to na co tak długo czekałem. Super!

    Tak pomyślałem sobie rok temu i kupiłem te pudełka. W tym roku nie dam się nabrać na to przedświąteczne marketingowe pier….

    Pozdrawiam

  14. SarakinBialy pisze:

    „Jakiś Anonim napisał – Tak, gold będzie leciał i tak, ale hapsów wincyj, więc golda będzie lecieć więcej, więc hajsu na bitwe będziesz tracił więcej, więc mniej ludzi będzie grać haj tiery.”

    Chciałem się odnieść do tego komentarza.
    Właśnie tacy ludzie jak Ty niszczą grę na T 1-6 grając na goldzie. To wy zniechęcacie nowych graczy. Ledwie taki wyjedzie i ma posprzątane. Osobiście używam golda na T 8-10 i to kiedy nie mam już wyjścia.
    Ale gold jest teraz dla wszystkich więc czemu go nie używać? No jak zawsze ale zejdzie „wincyj” więc bitwa będzie na minus?
    Wszystkie bitwy bez golda przynoszą do T5 zyski, skąd więc ten lament?

  15. WWG pisze:

    To OB będą z zerową penetracją? Brytyjskie czołgi dostaną po ***** i parę innych też.

  16. Obrzezany pisze:

    Jak zwykle wiedzą wszystko lepiej, bo mają dane, które szepczą prawdę za gotówkę graczy. Prawda ta: udajmy, że coś robimy, choć nie mamy pojęcia co właściwie robimy i jak wpłynie to na grę, ale my możemy się bawić, a oni płacą, good deal!

  17. Rzeznikzeszropszajer pisze:

    to wszystko dlatego, ze zauwazyli odplyw poczatkujacych graczy – ktos wchodzi do gry powiedzmy na 3, 4 tierze i jest jechany przez hetzera czy matylde – stad splaszczenie statystyk pomiedzy tierami 3-7, ograniczenie liczby ciezko grindowanych czolgow niskich poziomow, kastracja OB – dzieki temu nowy gracz nie zrezygnuje po tygodniu, jak przestanie ginac na hit od pz4h czy kv2 – dostanie wieksza ilosc hp zeby gra wybaczala bledy, a nowe drzewko zastapi mu myslenie nad tym co rozwijac nastepne, bo wybor bedzie ograniczony na max – gorzej, ze to bije w starszych graczy – im bardziej splycona gra tym mniejsza frajda

    • O_o pisze:

      Jezeli dla Ciebie grind tierow 1-7 jest ciezki, to ja nie wiem ile robisz 8-10. Badzmy szczerzy, czesto gesto czolgi 1-5 przechodzi sie w 20, gora 30 bitew. Tak, ze nawet nie zdazysz zalogi podszkolic i caly czas jedziesz na 75%. Vdr robil oatatnio wloska linie i zajelo mu to 200kilka bitew. Zarowke wbil dopiero na 8mym tierze. Fakt, nie jest to pomidor i zna mechanike gry, ale mozna zalozyc, ze slabszemu graczowi zajmie to dwa, w pesymistecznym zalozeniu trzy razy dluzej. Tym bardziej, ze korzystajac z obecnych dopalek konta premium i mozliwosci rozwoju zalogi przy pomocy ksiazek caly progres mozna przyspieszyc. Rezerwy tez wpadaja co chwile. Od czasu do czasu wejde na nizsze tiery i to co sie tam wyprawia to masakra. Sam nie jestem wybitnym graczem, wiele mam tez do poprawienia w swojej grze, ale osoby tan grajace nie wiedza nic o tej grze. Nie znaja mechaniki, nie mysla przede wszystkim. Wiec wg, przyspieszajac im progres robi tak naprawde im niedzwiedzia przysluge, bo gdy wejda na wyzsze tiery to czesto gesta odsadza jeden strzal i garaz. No chyba, ze chca w ten sposob napedzic sprzedaz premek i konta premium, bo gracz musi jakos utrzymac sie w grze. Najlepszym wyjsciem bylby „okres ochronny”, gdzie dajmy na to na 2000 bitew, na tierach 1-5 poczatkujacy sa losowani tylko z poczatkujacymi. Mqja czas poznac mechanike gry roznymi klasami pojazdow, podszkolic sobie zalogi z graczami na w miare rownym sobie poziomie. Jak pojda wyzej to juz na wlasne ryzyko. Mysle, ze to mogloby byc calkiem fajne rozwiazanie. Fakt, ze „lepsi” gracze czekaliby wtedy dluzej na bitwy na nlow tierach, ale mialoby to te swoj plus, ze skonczyloby sie nabijanie statow nannpoczatkujacych.

  18. Anonim pisze:

    Tak, gold będzie leciał i tak, ale hapsów wincyj, więc golda będzie lecieć więcej, więc hajsu na bitwe będziesz tracił więcej, więc mniej ludzi będzie grać haj tiery

  19. Anonim pisze:

    Ku…wa dlaczego ci debile tak sie uparli na te pociski OB?! Przecież miał być rebalans golda, zrobili go, na około ale zawsze, nawet mi się to podoba, ale OBki ZOSTAWCIE barany! Co im nie pasowało w amunicji OB? że wypuścili nowe kołowce i nagle wszyscy zaczęli używać bo – nieprzebijalne kółka są?

  20. Anonim pisze:

    Usuwanie czołgów – błąd
    Rebalans pocisków też słaby, pociski specjalne („gold”) są droższe, więc powinny oferować więcej, obecny układ (ten sam dmg, więcej penetracji) jest dobry, ponadto czynnikiem balansującym jest mniejsza skuteczność przy pochylonym pancerzu
    Zmiany w OB to natomiast zupełny żart. Zmniejszona skuteczność dla kalibrów +150 mm? Pocisk OB 152mm z SU czy ISU był w stanie po prostu zdmuchnąć wieżę z tygrysa, nawet trafiając obok czołgu, tak samo artyleria – trafienie w czołg albo tuż obok kończyło się wyłączeniem go z walki, wiadomo, że w grze trzeba to jakoś zbalansować żeby nie było tylu one-shotów, ale obecny stan jest już wystarczający, a nawet obrażenia od arty są zbyt małe

    • Anonim pisze:

      o tototo dobrze mowisz popieram

    • iBlackLagoon pisze:

      APCR (budowa pocisków) są mniejsze od AP to logiczne, że powinny zadawać mniej obrażeń, bo w realu takie i podobne pociski były w stanie przebić parę czołgów w rzędzie.
      Sam piszesz o realiach, że pocisk OB był w stanie zdmuchnąć wieżę i widać, że tego oczekujesz w grze, a o realnej mechanice pocisków APCR nie chcesz słyszeć… bosz co za ignorant… O_o

      • Anonim pisze:

        Tak jest, ale w realu ile pancerza przebijały? amerykańska 76 M1 240mm, 90 M3 310mm, 120 z T34 500mm, jak tyle dadzą to wtedy się bedzie opłacało

      • Anonim pisze:

        Pociski OB łatwiej oddać w grze opartej o punkty HP, zwłaszcza wysokokalibrowe – wyłączanie czołgów z walki przekłada się na wysokie uszkodzenia na strzał.
        W wypadku AP i APCR trudniej jest ocenić ile dokładnie dmg mają zadawać, jeden dobrze trafiony strzał może unieszkodliwić cel, podczas gdy 10 złych nie uszkodzi w nim żadnego ważnego komponentu czy załoganta, ciężko przez to określić, ile punktów HP ma odjąć dany pocisk; stąd moja ocena APCR bierze się z ekonomii gry – płacę więcej, oczekuję więcej, skoro głównym zadaniem APCR jest większa penetracja, niech będzie większa, ale nie kosztem uszkodzeń; inną drogą jest obniżenie ich ceny do takiej samej jak AP, skoro mają być zbalansowane wokół tych samych parametrów (odchył na + w wypadku penetracji, na – w wypadku uszkodzeń) i ponownie w przypadku tych pocisków są to rozwiązania bazujące jedynie na ekonomii gry, nie na realnych czynnikach, takich jak chociażby koszt materiałów

  21. qeisim pisze:

    Jak dla mnie to większość niepotrzebnych zmian, wystarczyłoby zrobić coś z bitwami 15-2 itp i zmniejszyć dmg golda o chociaż 10%

    • antygold pisze:

      albo np zwiększyć czas ładowania się samej amunicji gold plus podnieść troszkę cenę – bo uważam że kiedyś jak każdy pocisk kosztował tylko 5 golda nie było takich wyników bo był rzadko używany

      • Anonim pisze:

        Co mają zrobić z takimi bitwami? System, który wykrywa, że wynik jest 14-1 i daje dodatkowe 50k hp ostatniemu żywemu członkowi teamu?

        • Mam już dość golda i kolowcow. pisze:

          1. Nie promować miernych graczy. Po co te mnozniki dla pięciu bitew? Po co rozdają free exp? Potem masz graczy po 400 wn8 w is7 lub ebr105.
          2. MM. Prohorowka. W jednym teamie czerwony lt kontra fioletowy kolowiec. Jaki będzie wynik? Tryb szturm obrona karelia. Czerwony pluton na topie. I jedzie wesoło środkiem mapy. Wynik? 20sekund wyparowali.
          3. Mapy tunelowe. Dostajesz czerwonych w teamie i robią zły rozjad. Np wszystkie ciężkie powolne na plażę overlod. Jaki będzie wynik?
          4. Zobacz filmik turoka o 3 minutowych bitwach na kw2. Albo jego filmik o super graczach na Stepie. Dalej uważasz że WG moze spać spokojnie z czystym sumieniem?

          • Anonim pisze:

            Wn8? Czerwony? Fioletowy? To wszystko pojęcia z XVM, który powinien być całkowicie zbanowany i od razu będzie się grało lepiej

  22. Vis pisze:

    Co z HESHem na moim ulubionym Centurionionie 7 🙄?

    • Anonim pisze:

      Jedni mówią, że to też HE (co się zgadza), inni, że rebalans nie będzie tego dotyczył. Na razie tego nie ruszali, a co spieprzą po drodze… Dunno.

  23. Bóg RNG pisze:

    Moim zdaniem powinni zbalansować ustawi lub te wyniki 15 do 2 bo to pomału ******* normalnych graczy. Co do Golda pocisków to powinni za obligacje lub za złotą walutę w grze, jak widziałem i czułem że każdy gracz umie urzyć Golda, ale mózgu już nie używa. Ile razy jakiś cep z Golda pizgał. Takim sposobem wgrywania bitewke nazywa się p2w. Mam nadzieję że mnie to wkurza jak was drogich graczy. Z tym ob to trochę zrąbali sprawę, np. jak mam grać Kv2 lub OI jeśli zniszczą całkowicie ob. Śmiesznie by wyglądał kV 2 z tym działem od T150. To jest moja subiektywna opinia

    • Anonim pisze:

      jak widać u Ciebie urzycie mózgu też kuleje 😀 pociski specjalne za golda to jest dopiero prawdziwe p2w heh

      • antygold pisze:

        kiedyś były za 5 golda i nikt nie płakał i wyniki były bardziej sprawiedliwe ,a czołgi odpowiednie do swojej kategorii spełniały rolę ,a teraz wystarczy że uda ci się odbić pocisk przeciwnika to już zmiana na pociski premium . Najśmieszniejsze jest to że spotykasz 8 ciężką 10 i jakiekolwiek szanse jakie masz to użycie pancerze w walce przeciwko 10 a ona i tak wali w ciebie z amunicji premium?gold wiec gdzie tu sprawiedliwość gdzie taka 10 ma wszystko lepsze i więcej!!!!!!!!! Potem wystarczy ze w jednej drużynie wylosuje graczy początkujących z mała ilością bitew bez zasobów kasy i możliwości kupienia lepszej amunicji a w przeciwnej tych co stać i wynik końcowy po 4 minutach 0:15

  24. O_o pisze:

    Dla mnie jedno jest niezrozumiale. Golda nie nerfili – zmniejszyli zadawanych obrazen, bo gracze by sie pluli, ze im premki nerfia. Woleli zwiekszyc ilosc zadawanych obrazen podstawowej amunici i bawic sie ze zwiekszeniem pw pojazdow, zamiast uciac dmg golda dajmy na to o 20%. A z pociskami ob nagle ida na calego i zmniejszaja im dmg+ zmirniaja mechanike, ze nie beda przebijac pancerza. Gdzie tu sens, gdzie logika? Jest pare premek, na ktorych glowna amunicja sa pociski ob. Zreszta na kazdyn czolgu, jak ktos ma kaprys moze grac full ob. Te czolgi w ten sposob nerfia. No chyba, ze zrobia jak z sextonem i lefh – zmiany obejda premki. Wtedy bedziemy miec czyste p2w.

    • Anonim pisze:

      Wg mnie ucięcie alfy na prem pestkach byłoby najlepszą opcją. Nie trzeba by było za wiele wywracać do góry nogami. No ale WG nie ma jaj, by ruszyć premki. Tak to obejdą częściowo problem, bo wszystko dostanie „buffa”, a brak zmian w prem ammo nie będzie mogło być odczytane za nerf, bo nie zmieniły się ich parametry. Wcale też się nie zdziwię, że na premkach będą kontynuować starą mechanikę OB i ewentualnie umożliwią wybór nowej. I właśnie przez takie podejście z gry robi się coraz większy syf.

  25. sdasdasd pisze:

    jak znerfią obeki dla KV2 to wypierdalam wota z dysku

  26. Kolejna POMYŁKA. Aby było łatwiej, usuńcie kilka walut. Niech czołgi zarabiają tyle co wcześniej. Niech odbijają cokolwiek. Koniec z ustawianiem bitew. Statystycznie nierealne jest zeby każda bitwa kończyła sie wynikiem 15-3 w 3 minuty raz dla jednych raz dla drugich. Jak może miec „ebole” ktoś z uszkodzeniami 1000 na Xt? Czemu tego nie zbalansujecie? Reset ma jednego franzuza, MT, i zrobił na nim wszystkie misje!!! na dobicia też! Czemu ustawek nie rebalansujecie?

  27. JP pisze:

    No to fajnie. Pociski tak zróżnicowane, że trzeba będzie często zmieniać typ pocisku. Arciarze się ucieszą :p

  28. Anonim pisze:

    Zmiany na plus poza likwidacją low tierów. Co komu one przeszkadzały?

  29. glus1321 pisze:

    grill 15 na 4 tierze looooool

  30. Dami pisze:

    Zmiana w drzewku bardzo by się przydała, bardzo ułatwi to zdobywanie nowych pojazdów, jak zarówno nowym graczom

    • ja pisze:

      wow ofiara tłumacza google

    • KapitanMarcin pisze:

      Jak ułatwi to że usuną parę czołgów low tierow to już przesada lepiej by było gdyby dali wyjaśnienia przy samouczku czym się charakteryzuje konkretna linia czołgów a nie iść na łatwiznę a zwłaszcza że np taki nowy gracz pójdzie już w jedną linie to kiedy usuną i się okaże że to są te które zbadał i dalej badał to co będzie musiał badać od nowa bez żadnej rekompensaty owszem to niewiele expa jest ale dla takiego nowicjiusza to może być ja jestem przeciwtemu

      • Maks pisze:

        Wszystko to dla dwóch celów. Po pierwsze czolgi kultowe hetzer t57 będą premkami za hajs. Drugi cel – wszyscy na ósemki i dychy i spamowac goldem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.