Operacje Świąteczne 2020: zawartość paczek świątecznych

🎁 WoT Express opublikowało hipotetyczną zawartość tegorocznych paczek świątecznych. A w nich czołgi i style 3D:

Czołgi premium:

  1. Object 703 variant II
  2. E 75 TS wraz ze stylem “Kampfgruppe Becken”
  3. Progetto M35 mod. 46
  4. SU-130PM
  5. Sherman VC Firefly
  6. Pz.Kpfw. III Ausf. K
  7. Sexton I
  8. AM 39 Gendron-Somua

Style 3D dla następujących pojazdów:

  1. Jagdpanzer E 100
  2. E 100
  3. Object 430U “Kelevra”
  4. Object 140
  5. T110E4
  6. AMX 13 105

Finalna zawartość może ulec zmianie!

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
110 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
pepeh

Nie wiem czy to błąd czy nie,ale E75 TS bez kamo dają 🙂

Żal.pl

Żal.. prawie 150 zł w błoto lepiej poczekać na to co cię interesuje w sklepie i kupić bo jak bym wiedział że takie g… wyleci nawet jak by to wszystko było w jednej paczce to bym nie kupił kolejny raz nie popełnię tego błędu…

pepeh

Zdajesz sobie sprawę,że to forma hazardu?Więc powinieneś mieć z tyłu głowy przed zakupem paczek “może nic nie polecieć” I albo kupujesz,albo nie.Skoro kupiłeś to możesz mieć pretensje tylko do Ciebie.Są ludzie którzy wydali znacznie więcej od Ciebie i też nic nie poleciało.

Marcin

Ja w tamtym roku kupiłem 4×25 paczek i mam is3a typ 59 e25 za defendera rekompensata i wszystkie skórki w tym roku tez mam zamiar 4×25 zakupić a tym co sie czołgi nie podobaja nie musi kupować paczek

Facet

tak tak zwłaszcza że w tamtym roku nie było typka 59 w paczkach HAHAHAH

Loki

Dobrze że napisałeś bo się już zdenerwowałem że typek mi nie wpadł rok temu 🙂

NieKontent

O nie tylko nie progetto i su. Gram nimi i będzie mi trudniej teraz na randomach jak po drugiej stronie będzie więcej tak dobrych tenków:). Już wolałbym, żeby chodziło więcej Defenderów i IS-3A.

Anonimowo

Przy eventach jakie obecnie są i będą gracze raczej nie będą grzeczyć skillem, czym by tam nie jechali.

iBlackLagoon

Dobrze, że to nie ironia.
Więcej w bitwach papierowych czołgów, bo łatwiej będzie ci je przebić z golda.

Paweł

Dawno nie widziałem tyle narzekania 🙂
Nie mogą co roku dawać Defendera, IS-3A, Typka. Bo część graczy chce i już. Ta gra to dobry biznes zarobkowy 🙂
Jeżeli coś jest co chwile dostępne, to nie jest interesujące z punktu widzenia zarobkowego, bo jest przesyt.
Ja bardzo chętnie kupie paczki, a im mniej osób kupi, to dla mnie większa korzyść. Będzie mniej czołgów przez jakiś czas typu obj i E 75.
Po za tym sporo ludzi twierdzą że czołgi są słabe… Według mnie to grają umiejętności, a nie czołg. Sam nie posiadam jakiś powyżej średniej, ale myślę że każdy czołg może być dobry, albo przynajmniej grywalny. W zależności od stylu gry, doboru odpowiedniego kierunku i właściwego ustawienia 🙂

Mr. Karp

Zgadzam się, mam 800 wn8 lecz to relikt przeszłości (4 k bitew na czarnym/czerwonym wn a 2 k na zielony) i robię teraz często dobre wyniki na słabych czołgach (3 bitwy z rzędu ok. 4k dmg 5,4,6 fragów na E-100) 🙂

POGROMCA_1_PL

A bedzie coś w stylu Sntamaus vs Krampuswagen?

Luki

maksymalnie paczki za 80zł w tym roku….reszte oddam na chore dzieci chyba bardziej sie im przyda w koncu swieta ida czas pomagac:)

Szumixx.

Owsiakowi nie dawaj 🙂 Nie warto

JP

Wargaming już sprawił mi pierwszy prezent – nie ma w paczkach skórki na Pragetto.

Oxi

Liczyłem w tym roku na takie paczki, które mnie zaskoczą i powalą na kolana. Mam nadal nadzieję, że nie jest to oficjalna lista czołgów i WG doda coś ciekawszego. Jedyny ciekawy to dwulufowiec. Jeśli liczą, że wiara rzuci się w tym roku na paczki to mogą się przeliczyć bo w poprzednim były ciekawsze paczki warte zachodu.

O_o

a co rok temu miales ciekawszego? isa3a? lefha? chyba tylko to. defender przekreklamowany czolg, w okol ktorego krazy jakis dziwny mit, ze jest to op czolg. skorpiona mozna bylo nabyc praktycznie co miesiac i ci co chcieli go miec dawno juz kupili. e25? ci co chcieli go miec, mieli ku temu rozne okazje. jezeli sie potwierdzi przeciek, to masz w tym roku paczki co najmniej na tym samym poziomie co rok temu. z ta roznica, ze beda trzy nowe czolgi. jedyne co uwazam za gorsze niz rok temu, toto, ze nie bedzie mikolaja jako zaloganta.

Anonim

W zupelnosci sie z Toba zgadzam. W bierzacym roku sa o wiele ciekawsze nagrody, gdyz w zeszlym roku nie bylo zadnego nowego czolgu, kazdy mogl byc nabyty juz X razy wczesniej.. I faktycznie tylko bedzie brakowac Mikolaja jako zaloganta ale moze skorki na X tiery to wynagrodza.

Gość

A ja się nie zgodzę z tą opinią dużo ludzi posiada te czołgi w garażu chodzby z maratonów i czarny rynek a dwu lufowiec nie jest taki fajny jak is 3a a E75 to szrot mam nadzieję że będzie coś dodadzą w stylu e25

Koxu

Z doświadczenia powiem ci, że e25 się nudzi bardzo szybko

Seto

Czyli znasz sie lepiej na grze od proplayerów spoko.

O_o

Aha. Czyli nie mozna miec juz swojego zdania, tylko, ze wszystkimi trzeba sie zgadzac, bo ktos, cos tam powiedzial?

Snooge

Ten dwulufowiec co będzie w paczkach to wkoncu wariant z 100mm czy 122mm działem?

karol

i jeszcze przed wejsciem dostanie niezapowiedzianego nerwa,bo bedzie za mocny…i to wszystko po zakupie

Oxi

To nie był czasami wariant wyboru dwóch dział w drzewkowym ?

Wg pls

Drzewkowy 100mm, premium 122mm. Nie ma się co dziwić ;))

karol

nic nie kupię w tym roku ,zreszta szczescia nie miałem w tatmtym.skorpiona mam ..wiec su130 niepotrzebny,progetto mam.Dwulufowca nie chce,E75 tez nie chce.
Na logikę.. jeśli zalezy ci na dwulufowcu ,to poczekaj i kup go normalnie za kasę……a nie ja niektórzy mają 400 zł na paczki ?.Po co wydawac niepotrzebnie kasę.Chyba ,ze jesteś hazardzistą.
W paczkach powinny być DEFENDERY,SOMUA,IS3A wtedy byłoby ciekawiej…a tak słabiutko

Anonim

Wlasnie nie do konca cierpliwosc poplaca, popatrz na to ile trzeba bylo czekac na IS-3A oraz Defendera az sie oba sie pojawia w sklepie? Hazardzista nie jestem a oba trafilem za paczki o wartosci 160 zl + w cholere zlota i dni premium wiec wyszedlem na plus 3x bardziej niz jakbym kupowal osobno te czolgi, zloto oraz dni premiuim. 2 lata wczesniej rowniez wpadl Type 59 za jedyne 80 zl.

Oxi

Mam w tym roku 600 odłożone za paczki ale wezmę max za 200 i to na tyle. Słabe te propozycję i **** nie urywają.

Rafi

Rekompensata będzie w złocie czy w srebrze ?

bielman51_Da_wheelchair

zlocie, tak jak zawsze

Oxi

@rafi było w złocie.

Rafi

Wiem że było ale mieli zmienić i teraz zrobić w srebrze co było by masakrą bo za srebro nie da się kupić czołgu premium

Fiolecik

Nigdy nie kupiłem paczek, nigdy nie kupiłem nic od WG, a staty fioletowe. Jak to jest? Dzięki, że utrzymujecie grę i mogę sobie pograć 😛

Hmm

Jak to jest sie pytasz? Moze dlatego ze Wargaming nie ma nic wspulnego z XVM??? Moze dlatego…

Anonimowo

wn robiony na tierach 1-3 sie nie liczy.

?

Zaebiście , żadnego z tych czołgów nie mam. W zeszłym roku wpadły defendery i is3-a więc w tym roku może być słabo 😉

Srutin

Czyli tier VIII będzie tak wyglądał :15 progetto vs 15 progetto. Dzięki WG, ciekawe ile ta gra jeszcze wytrzyma lobotomii od was. Pozostałe czołgi szrot. Jestem rozczarowany.

glus1321

Ooooo czyli jednak będzie kołowiec…
Ale miał być upominkiem 🙁

XmechtoganX

pewno dropne wszystko prócz progetto i dwu rórki 🙂

Smak Gumy

W sumie kozak. Masa golda wpadnie bo progga i pm’a mam. Otwieram z 75 paczek i liczę na rekompensaty.

karol

To sobie kup złoto jak ci brakuje ,,,a nie otwierasz paczki po złoto……debilne myslenie.Rekompesaty nie są wyzsze w paczkach.Naprawdę ci potrzebne jest ,aż tyle.

glus1321

Są… Ja dostałem 11k golda rok temu za defendera. Bo posiadałem ten pojazd

kamikadze472

Ci co mówią że to strata pieniędzy to chyba czytać nie umieją (bez obrazy) bo jest napisane HIPOTETYCZNIE czyli mogą ale nie muszą być takie nagrody czyli mogą być jeszcze lepsze lecz mogą być gorsze tak czy inaczej i tak dużo osób kupi skrzynki i ja też je kupię dla zabawy

karol

chciałes powiedziec dla hazardu ,a nie zabawy.Samo wydawanie kasy to nie zabawne.

Hsjs

Po są pieniądze żeby wydać komu na co się podoba 😊

ILoveGuns&Titties&Beers

Wiesz Karolku…w przeciwieństwie do ciebie są na świecie ludzie (i jest ich dość dużo) którzy z racji iż mają jej dość dużo to mogą sobie pozwolić na jej wydawanie w ramach zabawy.
🙂

kaze721

W zeszłym roku były lepsze czołgi, a tu jedynie jako tako interesujący jest Progetto M35 mod. 46 ale reszta czołgów słaba. Cóż chyba w tym roku daruje sobie kupowanie paczek. :/

Zygfryd

Nom. W zeszłym roku dali kozackie czołgi. W tym lipa poza włochem.

Paweł

A skąd wiesz, że nowa rosyjska podwójna maczuga będzie słaba ? 🙂 Bądź czołg E 75 TS ?
Progetto jest może i op jak na swój tier, ale to nie znaczy że inne czołgi mogą Ci nie przypaść bardziej do gustu 🙂
A co do SU, jest bardzo dobre, działo ma w sobie prawdziwą sowiecką magię 🙂

Anonimowo

po tych wypowiedziach można wywnioskować że oprócz tych którzy ściemniają ile to wydają na te paczki, Wg znalazło dobry patent a żeby kosić leszczy z siana, smacznego

Seto

Powiem szczeze zastanowie sie nad kpnem po zobaczeniu ofert zbyt duza szansa na utopienie pieniedzy

Goyuut

Trzeba chyba dorzucić bo te 3tysiace mi brakna na skrzyneczki

WieżaGodnaWiary

To już czuje podskórnie co dropne…

#NiktTaki

ale lipa byłem nastawiony na defendera lub typka 59 a tu taki paździerz progetto mam i nie lubię go SU to samo, E75 po nerfie to słabo, 2 działa mnie nie interesują L I P A tylko te style 3D są ciekawe i gold 🙁

ProstoINATemat

Nie ma słabych czołgów, tylko są słabi gracze.

gramgdysram

Nie ma słabych graczy, tylko jest słabe RNG

GeS

Jedna z większych bzdur jakie dzisiaj usłyszałem

Admirał_Sarin

No jasne. Taki D.W.2 to istny morderca w rękach fjoleta 😀

Lejehah

Kompleksy kogoś łapią, że nie potrafi grać w WoTa 😀

#NiktTaki

a nie przyszło ci do głowy że te czołgi nie pasują do mojego stylu gry…

Zygfryd

Progetto paździerz. Co ty ćpiesz? Choć poza nim nic ciekawego w paczkach nie ma 🙁

karol

hahahaha ….widac ,ze amator… jesli progetto jest słaby to nie wiem kim ty jesteś.Chcesz typa 59…WOW .CZŁOWIEKU zobacz na jego penetracje,to zobaczysz ,ze jest gorsazy od progetto.

krecior

Człowiekowi nigdy nie dogodzisz. Dają dobre czołgi i każdy narzeka, że są chciwi. Dają słabe to ludziom się nie podoba że nic wartościowego.

noga mnie boli

bo oni by chcieli w paczkach 907,chiftejna i erli

Zygfryd

Lipa. Tylko progetto godny uwagi. Su niby też jest niezłe, ale nie oszukujmy się, Skorpion to to nie jest.

Admirał_Sarin

Ja tam wolę Sukę od Skorpa

Q_TaZ_Kozl4

Skorpion to szajs

CoTyFandzolisz

Skorpion to szajs ? To grać nie potrafisz za tym.

Anonim

Skorpion to jeden z najlepszych TDków na swoim poziomie, jak nie najlepszy. SU to jego marna kopia, ustepujaca Skorpionowi pod kazdym wzgledem oprocz kamo i minimalnie wiekszej alfy.

Anonimowo

tak sie sklada ze kamo i alfa jest najwazniejsza strzelajac z krzaka ale co tam 😀

Anonim

Owszem kamo nawet bardzo wazne, alfa jest minimalnie mniejsza nie robi duzej roznicy. Ale za to celnosc, szybkosc pocisku, penetracja, mobilnosc i depresja dziala czy to juz nie jest wazne wedlug Ciebie?

Exe

Kamo owszem jest bardzo ważne jednak SU nie potrafi obrócić wierzy więcej niż o 65 stopni co za tym idzie to superowe kamo traci na wartości przy każdym ruchu w krzaku. Ponadto alfa w Skorpionie faktycznie jest minimalnie mniejsza co nie robi niemal żadnej różnicy. A co z pozostalymi parametrami takimi jak: celność, czas całowania, penetracja, mobilność czy szybkość pocisku? One nie są już ważne? SU przegrywa ze Skorpionem i to znacznie.

Anonimowo

czas całowania i penetracja najważniejsza 😀 skad Ty sie urwales, z pornhuba 😀 ?

Exe

O mój boże jaka ogromna pomyłka, a w zasadzie korekta zrobiona przez telefon bo pisałem ten komentarz w pospiechu. Sam urwałes sie z Porn huba i zapewne musi byc Ci bardzo blisko owa witryna skoro o niej wspominasz na stronie poswieconej grze z czołgami. Nie mam zamiaru wiecej przegadywac sie o tym ze Skorpion jest lepszy od SU-130PM i to jeszcze z pomidorami których zjadam na randomach w ilosci 200 dziennie.

Koxu

Su to lepszy skorpion. Skorpion soę w krzakach #wieci bardziej niż pałac kultury i nauli w sylwestra. Jest duży i zgarnia dużo tylko działo i onrotowa wieża go ratują. Su ma dobre kamo jest mały ma podobne dział jest szybki

Polish_badger

W sumie tak sobie, za niskie tiery będzie mniejsza rekompensata w hołdzie jak w zeszlym roku bo ile dostaniesz za 2 czy 3 tier, Sexton mam z czarnego rynku Progetto też mam a te trzy ósemki chętnie przytulę podejrzewam że su130 będzie tak jak e25 mniej dropil z paczek

Anonimowo

E75 TS paździerz którą 7 tiery penetrują

nuclear blast

Paździerz to twoje umiejętności w tej grze

Anonimowo

gdzie defender

Anonimowo

moim zdaniem powinien byc defender e75ts 2lufowiec e25 a prog czy suke niech między książki włożą jak to jest co chwile w sklepie
mam nadzieje że coś sie zmieni

Anonimowo

A od kiedy te paczki w ogóle mają być?

Anonimowo

thx 🙂

EL_CABANOS

Hejka Bin4r 🙂 krążą plotki że ten E75 TS ma być w kalendarzu , wiem że nie możesz potwierdzić ale też to slyszaleś ??
Wrócilem do wota tydzien temu Anetka też 🙂

Tomek

E75 Ts miał być nagrodą za Halloween

Roophert

To nie herezje, E 75 TS (przynajmniej na pewnym etapie) miało być nagrodą za któryś event, wygląd skórki itd. sugerowało Halloween, ale wyszło jak wyszło. https://clips.twitch.tv/PluckyTentativeEmuCmonBruh

Anonimowo

Ile rok temu kosztowały paczki?

Star

3 szt- 24 PLN
11szt – 80 PLN
25 szt- 160 PLN
Do każdej kwoty trzeba dodać jakieś grosze dosłownie bo dokładnie nie pamiętam były też większe pakiety ale nie pamiętam kwot. Im więcej paczek brałeś w pakiecie to paczka wychodziła taniej za sztuke

Majkel

Chyba tylko ten ruski td progetto mam reszta mnie nie bardzo interesuje w tym roku na paczki pujdzie chyba mniej niż z zeszłym ogóle szału ni ma ciekawe czy będą załogantki są bardzo przydatne obsadziłem nimi całą linię brytyjskich medów na stanowiskach dowódczych

Majkel

Pójdzie skóry mój błąd

Fhg

Super info dzięki czekam na kolejne 🙂 trzeba szykować pieniążki

Mr.T

Buuu, liczyłem ponownie na typka lub is3a, bo mi nie wylosowało w poprzednich edycjach a bardzo chciałbym je mieć… Teraz dodatkowo mam więcej hajsu (do 400-500zł na paczki zamiast 200) a tutaj nico 🙁 Cóż, najwyżej się mniej weźmie lub wcale…

EL_CABANOS

is3-A mogłeś kupić w maju bo był w sklepie

Polish_badger

Is3a, Defender i e25 byli w zeszlym roku więc myślę że będą teraz w kalendarzu adwentowym bo nie może być to samo w paczkach co w zeszłym roku

karol

nastepny który chce wydawc 500zł .My good
Pomyśl logicznie..zalezy ci na is3A…WYDASZ NA PACZKI bedziesz miał duzo golda….i co z tego jak póżniej po paczkach bedzie is3A za kasę.Twój gold bedzie do niczego.

zaciekawiony

Czyli w tym roku tylko za 100 zł a nie 2000 zł jak ostatnio ,reszta na whisky bo ten durny rząd akcyzę podnosi 🙄

Maniak89

w poprzednim roku wydałem 300 zł i wyskoczyło mi wszystko prócz IS3A później 700 zł wydałem żeby jego wylosować i nic 😛 w tym roku max 500 zł

zaciekawiony

Ja tylko e25 nie wylosowalem w tamtym roku a chciałem go mieć , a w tym kupie max 25 paczek bo gold się przyda ,reszta na łychę .

Arek

To zależy od szczęścia. W zeszłym roku wydałem 80 zł i miałem Defendera, Isa3a i chyba ze dwa czołgi niższego tieru. Ciekawe ile w tym roku będą paczki kosztowały.

Anonimowo

lol widać sfarciłem mocno, za 160 poleciał mi i is3a i defender, dotego skórka do isa7 i kv220 2

Siup

Do kiedy byly operacje swiateczne w zeszlych latach?

Gamer

Tych nowych czołgów byłym pewny że będą. Progetto też zakładałem. Radziecki td mnie zaskoczył. Naprawdę nieźle. Mam nadzieję trafić chociaż jedną ósemkę z planowanych 28 paczek. Dziwne że tak szybko podali czołgi bo gracze będą mogli przemyśleć zakupy myślałem że poczekają z tą informacją na dzień przed pączkami żeby wziąć graczy z zaskoczenia

ChudiniPL

ale to nie podało wg to jest tylko najbardziej prawdopodobny wyciek

Gamer

Dzięki za poprawienie dopiero teraz doczytałem dokładnie. Zeszłoroczne style też by mogli wrzucić. Bo nie każdy wszystkie trafił

Anonimowo

szkoda tylko że e75 dostał takiego nerfa że tygrys II jest obecnie od niego lepszy (pod względem pancerza kadłuba)

Anonimowo

I znając mego farta wylosuję 2 ósemki,które mam i te głupie niskie tiery. W tamtym roku było tak:(

sonsiad

to i tak nieźle – przy średniej ilości paczek to co wylosowałem to był maksymalnie e25 którego już miałem… więc wygrałeś 😉