Aplikacja demonstrująca technologię Ray Tracing dla World of Tanks na PC.

Aplikacja demonstrująca technologię Ray Tracing dla World of Tanks na PC.

Stworzona przez Wargaming i Intel technologia oraz jednoczesne renderowanie poprawia jakość grafiki na KAŻDYM komputerze
z DirectX 11.

Ray Tracing pozwala na uzyskanie fizycznie poprawnych, miękkich i wysokiej jakości cieni w grach. Korzystając z biblioteki Intel Embree (część Intel One API) udało się uzyskać rozwiązanie (stworzona przez Wargaming przy ścisłej współpracy z zespółem Intel Advanced Rendering Engineering), które pozwala procesorowi dokonywać szybkich, wielowątkowych konstrukcji BVH, a karcie graficznej na tworzenie ray tracingu w shaderach. To rozwiązanie sprawia, że nie potrzebujemy do uzyskania tray tracingu w grach karty graficznej obsługującej sprzętowo tej technologii, każda grafika kompatybilna z DirecX 11 wystarczy do tego zadania.

W marcu 2018 jako cześć aktualizacji 1.0 do World of Tanks Wargaming zmienił silnik graficzny tej popularnej gry na nowy o nazwie „Core”. Jest to wewnętrzny silnik firmy, który cały czas jest ulepszany i następnym krokiem będzie dodanie realistycznych cieni bazujących na ray tracingu właśnie. Zaktuualizowany silinik WoT enCore RT będzie obsługiwał również jednoczesne renederowanie (przedstawione w aktualizacji 1.4), które też zostało stworzone we współpracy z Intelem i daje solidne podwaliny pod przyszłą implementację technologii ray tracing w grze.

 „Ray tracing to rewolucja w grafice gier wideo, która dzieje się na naszych oczach, a my jako Wargaming jesteśmy pośród rewolucjonizujących ten aspekt,” mowi Bronislav Sviglo, kierownik tworzenia grafiki w World of Tanks. „Tworzenie cieni opartych o ray tracing wraz z Intelem to dopiero początek. Już dziś możecie sprawdzić owoce naszej pracy pobierając program demonstracyjny.”

Od dziś każdy może przekonać się jak będzie to wyglądać pobierając specjalna aplikację World of Tanks encore RT demo z tego miejsca (polska wersja językowa do wybrania podczas instalacji) -> https://wotencore.net/3142_en1

Zobaczcie jak wygląda tworzenie ray tracingu i czym dokładnie jest w dzienniku twórców tej technologii dla World of Tanks na PC (materiał z polskim lektorem) ->

 

Ź: Informacja Prasowa

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

4 komentarze

  1. #NiktTaki pisze:

    Myślałem że będą większe różnice a to wygląda jak ustawienia cieni w gta 5, cienie ostre lub cienie miękkie. Więcej widać (ray tracingu) w metro exodus lub shadow of the tomb raider. Ogólnie było założenie głównie o to by woda, lustra i błyszczące powierzchnie odbijały światło a tu tylko cienie zmieniło pfff

  2. Anonim pisze:

    z czym Wy macie problem? instalka normalnie odpala launchera wota w takiej wersji jaką macie i instaluje w takiej samej wersji

  3. Anonim pisze:

    Geez, dajcie linka przełamanego przez „/pl” to będzie polski język 😀

    https://wotencore.net/pl/

    • Anonim pisze:

      (już nie mówiąc o tym, że jak dacie takiego linka, to instalator też domyślnie da wam inny… nie wiem, czym się różni wersja _eu od _ru, ale pliki z całą pewnością się różnią)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.