Równoważenie czołgów średnich: 🇯🇵 Type 61, STA-1, STA-2, 🇩🇪 Leopard PT A i inne

To już druga runda rebalansu czołgów średnich. Oto co ulega zmianie względem poprzedniej tury:

DRUGA ITERACJA TESTÓW:
🇯🇵 Japonia

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/japan-j16_st_b1.png  STB-1 (MT-10, Japonia, standardowy):

  • Poprawiono opancerzenie pojazdu;
  • Skrócono czas przeładowania działa z 7,0 s do 6,808 s (obecnie jest to 7,671 s);
  • Zwiększono współczynnik uszkodzeń na minutę z 3 085,7 do 3 172,6 (obecnie na serwerze 3 050,4);
  • Zwiększono współczynnik szybkostrzelności z 8,571 do 8,813 (obecnie 7,821);
  • Zwiększono prędkość pocisku standardowego z 1 050 do 1 185 m / s (obecnie 1 478 m/s);
  • Zmniejszono prędkość pocisku podkalibrowego premium z 1 050 do 950 m / s (obecnie 1 173 m/s);
  • Zwiększono opancerzenie przedniej części wieży z 195 do 222 mm;
    • Pozbyto się słabego opancerzenia w okolicy jarzma;
    • Pogrubiono jarzmo;
    • Wzmocniono opancerzenie całego przodu wieży.

————————————————————-

🇩🇪 Niemcy

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/germany-g89_leopard1.png  Leopard 1 (MT-10, Niemcy, standardowy):

  • Pocisk standardowy pojazdu zostaje zmieniony z podkalibrowego na PP – ta zmiana została anulowana;
  • Zwiększono prędkość pocisku standardowego z 1 380 do 1 480 m / s (obecnie 1 478 m/s);
  • Zwiększono penetrację pocisku premium z 315 mm do 323 mm (obecnie 330 mm);
  • Zmniejszono rozrzut działa w ruchu z 0,153 do 0,125 (obecnie 0,173);
  • Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu kadłuba z 0,153 do 0,125 (obecnie 0,173);
  • Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu wieży przy maksymalnej prędkości z 3,07 do 2,68 (obecnie 2,76);
  • Zmniejszono rozrzut działa w trakcie ruchu z maksymalną prędkością z 10,74 do 8,73 (obecnie 11,22);
  • Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu kadłuba z maksymalną prędkością z 7,36 do 5,98 (obecnie 9,32).

————————————————————-

🇫🇷 Francja
W DRUGIEJ ITERACJI BEZ ZMIAN. POZOSTAJE TO, CO ZAPROPONOWANO PODCZAS PIERWSZEJ TURY:

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/france-f72_amx_30.png  AMX 30B (MT-10, Francja, standardowy):

  • Zwiększono penetrację pocisku standardowego z 248 mm do 264 mm;
  • Zwiększono penetrację pocisku premium z 300 mm do 330 mm;
  • Zwiększono prędkość pocisku standardowego z 1 100 do 1 240 m / s;
  • Zwiększono prędkość pocisku premium z 800 do 988 m / s;
  • Zmniejszono rozrzut działa z 0,345 do 0,316 m;
  • Wydłużono czas celowania z 1,92 s do 2,01 s;
  • Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia z 48 do 52 °/s;
  • Zwiększono prędkość obrotu wieży z 39,60 do 43,80 °/s;
  • Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu wieży przy maksymalnej prędkości z 1,46 do 1,61;
  • Zmniejszono rozrzut działa w trakcie ruchu z maksymalną prędkością z 7,48 do 6,90;
  • Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu kadłuba z maksymalną prędkością z 5,52 do 5,98.

NOWOŚĆ! PIERWSZA RUNDA TESTÓW:
🇯🇵 Japonia

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/japan-j14_type_61.png  Type 61 (MT-9, Japonia, standardowy):

Pocisk standardowy pojazdu zostaje zmieniony z podkalibrowego na PP;

Wytrzymałość: 1 700   1 750
Moc silnika: 604 KM   750 KM
Waga: 35,00 t
Maksymalne obciążenie: 38,00 t
Moc na tonę: 17,26 KM / t   21,43 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 47,6 / -20 km / h   45 / -23 km / h
Prędkość obrotu: 48 °/s   50 °/s
Prędkość obrotu wieży: 43,80 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,055 / 2,11
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m

Pancerz kadłuba: 55 / 35 / 25   55 / 45 / 25
Pancerz wieży: 70 / 60 / 35   85 / 80 / 35

Działo: 105 mm Rifled Gun

Uszkodzenia: 390 / 390 / 480   360 / 360 / 440
Penetracja: 258 / 330 / 53
Szybkostrzelność: 6,257   7,631
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 440,3   2 747,0
Czas przeładowania: 9,589 s   7,863 s
Rozrzut na 100 m: 0,345   0,364
Czas celowania: 2,21 s   2,01 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +13 °

  • Zmniejszono prędkość pocisku standardowego z 1 478 do 1 185 m / s;
  • Zmniejszono prędkość pocisku podkalibrowego premium z 1 173 do 950 m / s;

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 3,836;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,134   0,105;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,134   0,096;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,134   0,096;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 5,64   4,43;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 6,39   4,32;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 6,44   4,79.

Wartość Kamuflażu:

  • kamuflaż czołgu nieruchomego: 13,6 %;
  • kamuflaż czołgu w ruchu: 10,2 %;
  • kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 2,84 %;
  • kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 2,13 %.

————————————————————-

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/japan-j13_sta_1.png  STA-1 (MT-8, Japonia, standardowy):

Wytrzymałość: 1 450
Moc silnika: 570 KM   650 KM
Waga: 34,08 t
Maksymalne obciążenie: 37,00 t
Moc na tonę: 16,73 KM / t   19,07 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 45 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 44 °/s
Prędkość obrotu wieży: 43,8 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,055 / 2,11
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m

Pancerz kadłuba: 45 / 35 / 25
Pancerz wieży: 70 / 60 / 35

Działo: 90 mm Gun Type 61

Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 218,7 / 275 / 45   219 / 275 / 45
Szybkostrzelność: 8,343   9,626
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 002,3   2 310,3
Czas przeładowania: 7,192 s   6,233 s
Rozrzut na 100 m: 0,345   0,364
Czas celowania: 2,21 s   2,11 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +13 °

  • Zwiększono prędkość pocisku standardowego z 914 do 1 080 m / s;

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 2,877;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,096;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,153   0,134;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,153   0,134;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 4,03;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 6,9   6,04;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 6,75   5,91.

Wartość Kamuflażu:

  • kamuflaż czołgu nieruchomego: 27,8 %;
  • kamuflaż czołgu w ruchu: 20,9 %;
  • kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 6,62 %;
  • kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 4,97 %.

————————————————————-

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/japan-j18_sta_2_3.png  STA-2 (MT-8, Japonia, premium):

Wytrzymałość: 1 420
Moc silnika: 570 KM   700 KM
Waga: 34,00 t
Maksymalne obciążenie: 37,00 t
Moc na tonę: 16,76 KM / t   20,59 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -20 km / h   55 / -23 km / h
Prędkość obrotu: 44 °/s
Prędkość obrotu wieży: 45,9 °/s
Opór gruntu: 0,767 / 0,863 / 1,726
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 720 m

Pancerz kadłuba: 45 / 35 / 25
Pancerz wieży: 70 / 60 / 35

Działo: 90 mm Rifled Gun

Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 212 / 275 / 45
Szybkostrzelność: 8,343   8,939
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 002,3   2 145,3
Czas przeładowania: 7,192 s   6,712 s
Rozrzut na 100 m: 0,355
Czas celowania: 2,01 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +13 °

  • Zwiększono prędkość pocisku standardowego z 853 do 1 147 m / s;
  • Zwiększono prędkość pocisku premium z 853 do 988 m / s;

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 2,877;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,096;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,153;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,153;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 4,22;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 8,44;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 6,75.

Wartość Kamuflażu:

  • kamuflaż czołgu nieruchomego: 24 %;
  • kamuflaż czołgu w ruchu: 18 %;
  • kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 5,71 %;
  • kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 4,28 %.

————————————————————-

🇩🇪 Niemcy

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/germany-g91_pro_ag_a.png  Leopard Prototyp A (MT-9, Niemcy, standardowy):

  • Pocisk premium zostaje zmieniony z HEAT na podkalibrowy;
  • Pocisk odłamkowo-burzący HEP-T M393 zastąpiono pociskiem DM11.

Wytrzymałość: 1 700
Moc silnika: 830 KM
Waga: 39,17 t
Maksymalne obciążenie: 42,00 t
Moc na tonę: 21,19 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65 / -23 km / h   65 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 42 °/s   40 °/s
Prędkość obrotu wieży: 38,6 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,055 / 2,11
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m

Pancerz kadłuba: 70 / 35 / 25
Pancerz wieży: 52 / 60 / 60

Działo: 10,5 cm L7A1

Uszkodzenia: 390 / 390 / 480   420 / 420 / 510
Penetracja: 268 / 330 / 53   268 / 315 / 105
Szybkostrzelność: 6,075
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 369,2   2 551,5
Czas przeładowania: 9,877 s
Rozrzut na 100 m: 0,307   0,297
Czas celowania: 2,01 s   1,82 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °

  • Zmniejszono prędkość pocisku standardowego z 1 478 do 1 380 m / s;
  • Zwiększono prędkość pocisku premium z 1 173 do 1 613 m / s;

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 3,836;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,134   0,096;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,173   0,153;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,173   0,153;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 4,97   3,55;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 11,22   9,97;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 7,25   6,14.

Wartość Kamuflażu:

  • kamuflaż czołgu nieruchomego: 25,5 %;
  • kamuflaż czołgu w ruchu: 19,1 %;
  • kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 5,33 %;
  • kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 3,99 %.

————————————————————-

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/germany-g88_indien_panzer.png  Indien-Panzer (MT-8, Niemcy, standardowy):

  • Zmieniono opis czołgu.

Wytrzymałość: 1 300
Moc silnika: 630 KM
Waga: 39,50 t
Maksymalne obciążenie: 43,00 t
Moc na tonę: 15,95 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 38 °/s
Prędkość obrotu wieży: 37,5 °/s
Opór gruntu: 1,055 / 1,151 / 2,205
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 720 m

Pancerz kadłuba: 90 / 90 / 45
Pancerz wieży: 90 / 90 / 45

Działo: 9 cm Kanone

Uszkodzenia: 240 / 240 / 320   250 / 250 / 330
Penetracja: 212 / 259 / 45   218 / 259 / 90
Szybkostrzelność: 8,69
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 085,7   2 172,6
Czas przeładowania: 6,904 s
Rozrzut na 100 m: 0,326   0,307
Czas celowania: 2,21 s   1,92 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 3,836;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,115;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,211   0,192;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,211   0,192;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 4,14;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 11,6   10,55;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 8,02   7,29.

Wartość Kamuflażu:

  • kamuflaż czołgu nieruchomego: 20,8 %;
  • kamuflaż czołgu w ruchu: 15,6 %;
  • kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 4,68 %;
  • kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 3,51 %.

————————————————————-

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png Zmiany dla czołgów Panzer 58 Mutz/Panzer 58 FL/Panzer 58/Schwarzpanzer 58 (MT-8, Niemcy, premium):

Wytrzymałość: 1 300   1 350
Moc silnika: 600 KM
Waga: 35,10 t
Maksymalne obciążenie: 40,00 t
Moc na tonę: 17,09 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 45 °/s
Prędkość obrotu wieży: 37,5 °/s
Opór gruntu: 0,479 / 0,671 / 1,342
Zasięg widzenia: 380 m   390 m
Zasięg sygnału: 570 m

Pancerz kadłuba: 90 / 30 / 40
Pancerz wieży: 120 / 65 / 40

Działo: 9 cm Kanone

Uszkodzenia: 240 / 240 / 320   250 / 250 / 330
Penetracja: 212 / 259 / 45   212 / 259 / 90
Szybkostrzelność: 7,821
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 877,1   1 955,4
Czas przeładowania: 7,671 s
Rozrzut na 100 m: 0,345   0,326
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +25 °

  • Zwiększono prędkość pocisku standardowego z 1 000 do 1 150 m / s;
  • Zwiększono prędkość pocisku premium z 1 250 do 1 478 m / s;

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 3,356;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,096;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,173;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,173;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 3,45;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 8,63;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 7,77.

Wartość Kamuflażu:

  • kamuflaż czołgu nieruchomego: 24,8 %;
  • kamuflaż czołgu w ruchu: 18,6 %;
  • kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 5,58 %;
  • kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 4,19 %.

Ź: WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
62 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
lowi

Leopard nadal pozostanie niegrywalne, poprawili ale tak jakoś na o0 wyszło, szkoda, będzie się dalej kurzyć, jakoś nie mogę się przełamać aby robić 430U, no nie mogę jakoś…

strazak

nie rob i tak juz jest ich za duzo 😉

Gth

Kurde weź cię te Kołowce usuńcie z gry szkoda nawet strzelać bo za szybkie są . Masakra!!!

Anonimowo

trzeba umieć strzelać a nie płakać że za szybkie :v

XD

Ta zwłaszcza że 80% strzałów w to gówno wchodzi za zero, podziękuje za taka śmieciową grę.

Fake info xd

Ja jakoś normalnie strzelam i robię dmg a jakimś kozakiem nie jestem

Glint7

Zgadzam sie, usunac to z gry, to jest za szybkie nawet dla czlogow lekkich, kazdy lekki czolg moze byc objechany przez kolowca bez problemu a to juz jest nierealne !

dupa

Indian panzer jest dobry i nie wydaje mi się żeby musiał dostać bufa zamiast osłabia. za dobre czołgi to wg będzie polepszać coraz więcej czołgów i znowu jakiś będzie lepszy od innego i znowu beda ulepszać inne czołgi moim zdaniem to czołgowe błędne koło

Ares

Indien Panzer wcale taki dobry nie był. Globalne WR ma bardzo niskie, a do t44 brakuje Mu bardzo dużo.

oso

Jadzka E100 w kolowca za 0 *** i tyle w temacie dyletanci z WG

...

Postaraj się korzystać mniej z golda.

WhoreGAYming

Tutaj nie ma różnicy czy wali się z golda czy jakiegokolwiek innego rodzaju pocisków. Te kurewskie wyścigówki co 2 strzał w koła przyjmują za 0 i jadą sobie dalej jak gdyby nigdy nic. WG jakby wypuściło normalny czołg obudowany kołami z każdej strony to byłby on najpewniej niezniszczalny.

Anonimowo

Strzał z dział 122-152mm powinien rozrywac kolowce na 125 kawałków. Mamy za to skrzywiony felge na 10sekund. Brawo wg. Tak dalej trzymać.

iBlackLagoon

WG przed wypuszczeniem mówił, że koła będą brać za zero tak jak w AW bo to było by bezsensu żeby każde koło naprawiać. Jak się nie podoba do grajcie w WT, tam od słabego czołgu topowe schodzą na jednego strzała.

XD

Bo tak jest w rzeczywistości, jeden dobrze wycelowany pocisk niszczy czołg a nie tłuczesz takiego mausa po 200hp, debilizm.

oso

To akurat była amunicja standardowa. I bitwa ogólnie skończona za 0. Kołowce + stado magazynkowych medow. .. i garaz. Po postu dno….

Anonimowo

Opis twojej gry w dziesiątkę.

oso

Mojej… Jasne…. Znalazł się “miszcz”. he he he. Pewnie artylerzysta…

Anonimowo

To może strzelaj w inne pojazdy?

ja

Trzeba zrobić równoważenie tych **** z WG.

Coraz szybciej

Szybsze, szybsze czolgi… Trzeba robic coraz szybsze czolgi, przyspieszyc coraz wiecej czolguf one musze zapierdalacccccc

Gość

medy bez pancerza powinny być szybkie

Anonimowo

Bardzo podoba mi się buff japońców :D. Zaczynam robić linię 😀

colraginis

Czas odkurzyć amx30b, lodówka idzie pod plandekę. Kiedy zmiany pocisków goldowych?

CH WG W

DLaczego WG mówi że można blokować mapy a za chwile wchodzi się na zablokowana mape ?

Wspaniale poinformowany gracz wyjaśnia gracza

Bo to działa w ten sposób, że jak zablokujesz sobie np. ENSK i HIMELSDORF to one nie będą brane pod uwagę przy losowaniu map wtedy kiedy grasz tylko i wyłącznie bitwy standardowe. W innym wypadku jak grasz jeszcze szturm i bitwy spotkaniowe to te mapy będą brane pod uwagę.
Następnym razem radzę bardziej śledzić zmiany w patch’ach lub czytać/słuchać ze zrozumieniem i nie walić mięsem na lewo i prawo bo się jest wkurzonym, bo się źle coś zrozumiało.

Anonimowo

kolo ja nie mam premki jak ty i mam tylko jedna mape zaznaczona ensk i nie pokazuje sie w wersji szturm. szturm mam zaznaczone i standardowa bo niektore mapy sa niegrywalne w wersji standardowej. po zatym szturm to nawet jakby byl remis to blokada na czolg 10 min a nie 15… jak do tej pory ensk sie nie pojawil ani razu przynajmniej mi

Anonimowo

XD

Anonimowo

hmmm, 12 lat i gra w Wota? takie wnioski po przeczytaniu tego komentarza.

Anonimowo

To chyba tylko działa na bitwy spotkaniowe. Musiałbyś zablokować w ustawieniach inne wariacje bitew typu szturm.

Anonimowo

*standardowe

Szulson_Kris

Blokowanie map działa tylko w trybie bitew losowych.. Jeżeli masz wlaczony tryb spotkaniowy oraz obrona atak to ta mapa będzie w tym trybie widoczna.. Dodatkowo jeżeli grasz w plutonie że znajomym a on ma wykluczone inne mapy to działa wykluczanie tylko jego map.. Poczytaj troszkę o wprowadzanych zmianach i będziesz wszytko wiedział..

stud3nt

A – i pamiętaj, że mapy blokują się chyba tylko na 4h, potem trzeba je znowu ustawiać.

anonim

dlaczego mutz nie dostał czasu celowania Indiana?

Fake info xd

Bo to nie zależy od samego działa a od stabilizacji podwozia i wieży jeśli wiesz o co mi chodzi myślę o stabilność czołgu że maksymalne rozjechanie celownika jest mniejsze więc się krócej celuje

Tomek.Z

Wydaje się, że ,,spece” WG za bardzo się pogubili w tym wszystkim, czas celowania, dpm, prędkość, kołowce miażdżą to wszystko i teraz nawet lekkie tanki premium VIII nie dają rady. Dość powiedzieć, że w pojedynku 1na1 to śmiech na sali, nie wiem jak X, ale XI kołowiec robi taką sieczkę, że aż szkoda przeciwników. Taki wyrywkowy balans, próba przywrócenia grywalności niektórym pojazdom to śmiech. Wcześniej czas celowania 2sec to było coś, teraz to wieczność.

Spagetto

Wiem że ludzie się o to czasami pytają ale jak myślicie, czy progetto 46 będzie na linię frontu?

m_w

Raczej nie. Teraz na LF bedą pewnie premki japońskie i niemieckie.

Żul Żulewski113

Mam takie pytanie ,ale nie na temat artykułu ,ale w sensie wersji 1.5 (wiem ,że mogłem o tym napisać pod innym artykułem ,ale wtedy nikt raczej by nie znalazł mojego komentarza): Czy według was ta nowa aktualizacja jest niegrywalna ,w sensie że japońskie czołgi ciężkie i lodówka dostały nieodpowiednie parametry ,ponieważ zadają mniejsze obrażenia ? W dodatku to co mnie irytuje najbardziej to ten nowy interfejs i masa błędów ,oraz niedopracowań. Nie wiem po co oni to w ogóle zmieniali ,a najgłupszy jest w tym ,że jak chce odpalić rezerwę to muszę przechodzić ponad kilka razy. Dziwne jest to ,że nie ma tak jak po staremu ,że odpalałeś tabelę i masz wyświetlone rezerwy ,a teraz trzeba klikać wiele razy żeby przejść do tabeli i dopiero wtedy się wyświetlają. Co do artylerii to nie jestem pewien i tutaj chciałbym się kogo kolwiek spytać ,czy w nowej wersji działo samobieżne G.W Tiger jest grywalnym pojazdem ? Ponieważ mam zniżkę na ten pojazd do 2160 000 kredytów ,a model Porsche zdążyłem wyekspić i sprzedać jeszcze przed aktualizacją 1.5. A jeśli chodzi o błędy w nowej aktualizacji to są takie ,że nie wiem dlaczego ,ale materiał eksploatacyjny pod numerem 5 (u mnie apteczka) jest podświetlony przed zakończeniem odliczania “do boju” jako ,że któryś z członków załogi jest ranny ,a po jakimś czasie znika. Może nie jest to aż tak bardzo irytujący błąd ,ale to co mnie wkurza od patcha wprowadzającego schematy to jest to ,że nie ma napisane ile brakuje ekspa na dany czołg ,przez co nie wiem ile muszę go dokładnie uzbierać. A kolejna rzecz ,ale już bardziej estetyczna to praktyczny brak map osadzonych w Azji ,lub na wyspach Pacyfiku (wiem że jest mapa dziejąca się w chinach Granica Imperium ,ale to za mało uwzględniając to ,że w grze mamy czołgi chińskie i japońskie ,a w końcu prawie każda nacja w grze ma swoją mapę ,bądź kilka). Tak czy siak uważam ,że WG powinno wydać łatę i naprawić wiele błędów nowej wersji. Mam też nadzieję ,że japońskie czołgi ciężkie dostaną lepsze parametry dział.

KiedyśToByło

No właśnie z interfejsem przekombinowali, kiedyś łatwiej się można było w w tym odnaleźć.

Brahu

Kiedyś to były czasy, teraz nie ma czasów. Kuuuuuuurła.

Anonimowo

Co do japońców to bardzo dobrze że to znerfili, błędy są jak w każdej aktualizacji (może to naprawią), a co do arty to chciałbym napisać wiele wulgarnych słów ale się wstrzymuję.

Gamer

Ja już wczoraj testowałem na typie 4 którym działem bardziej się opłaci grać. I konkluzja jest taka że zależy przeciw jakim tierom będziemy grać. Temat osadzenia map to jestem za historycznymi lokalizacjami. Błędy zostaną poprawione w kolejnych dwóch lub trzech mikro patchach

Anonimowo

Typy teraz zadają lepsze obrazenia jak cos ma sredni pancerz (pelna pena) ale jak cos ma gruby to bedziesz to smyral za 2xx zamiast za 4xx.

Anonimowo

jak dla mnie dobrze że znerfili japońce i lodówke, rakowe to było

AMX CDC

Jak juz sie zabrali za premke japonczyka VIII tieru to czemu nie poprawiaja AMX CDC przeciez to chyba jeden z najgorszych MT w grze, moze i jest szybki ale jest mulem a ammorack pada za kazdym strzalem w wieze i te skupianie i jego niecelne dzialo.

Pojęcia na odwrót

Na odwrót, jest wolny, ale mobilny. To co Ty napisałeś, czyli jest szybki, ale muł to może być AMX 40.

Mike

Jemu prawdopodobnie chodziło o te ogromne opory, poprzez które ta wielka moc na tonę jest niewykorzystana. Spróbuj sobie ze świeżą załogą pojeździć w terenie to zrozumiesz, że mobilność spada w okolice zera i że to jest zaiste muł ;-). Mogliby je obniżyć i tak jest wielkim kartonem z kartoflanym działem, które to też wymaga poprawy. Dziś to taki mocno hipsterski pojazd.

AMX CDC

Mike przyznam CI 100% racje, czolg praktycznie jest rozwalany przez kazdy tier, ale jak juz jest papierowy to powinni cos zrobic z oporami gruntu i lufy nie wypisuje reszty wad bo jeszcze ich jest sporo wiec nie liczylbym ze WG wszystko poprawi bo zaraz bedzie OP a jak wiadomo oni tylko robia takie czolgi dla Ruskiej nacji… mam na nim ledwo co wbite 2 perki a zaznacze ze nie jestem jakims slabym graczem, czolg ma ogromny potencjal, ale potrzebuje pozadnego przegladu przez WG i zrobienia stosownego Buffa bo odstaje od wszyskich mozliwych czolgow w grze

Siema

Bi nie jest Rosyjski

pitrex_02

co to gościu gadasz
“moze i jest szybki ale jest mulem” – jest bardzo szybki, b. szybko się rozpędza, na pewno nie jest mułem 😀
“ammorack pada za kazdym strzalem w wieze” – wystarczy mieć dobrą zalogę i wszystko jest dobrze(od aktualizacji która wprowadziła materiały eksploatacyjne wielokrotnego użytku ten czołg stal się dużo lepszy)
“i te skupianie i jego niecelne dzialo.” – dobra załoga i trafia ze 100m na pełnej prędkości, działo ma celne
3MoE here więc nawet nie próbuj z tym handlować 😉

ktosik

Czy tylko Ja nie mam misji na wierzholek drzewa Centurion?

Delarked

Ja mam ten sam problem grałem jakąś godzinę temu i jeszcze były teraz wchodzę do gry i nie ma.

anonim

Mam to samo …

anonim

Moze po tych zmianach wezmę sie za jakąś linie….

lajt

zmiany na amx30b coraz lepsze… podoba mi się to 🙂

Ares

Jedno pytanie, czy Type 61 dostał więcej amunicji. Bo to chyba będzie ponury żart jak ten pojazd zostanie z 32 pociskami, ze zmniejszoną alfą. Podoba Mi się zmiana na Indienie jak i PTA. Ogólnie Jap MT będą mogły się bawić w to co Brytyjskie TD, perma detrack.

bobson

W sta2 mobilność była dobra, buff raczej do celności bardziej potrzebny

mickey93

poprawienie peny o 0.3mm dla STA-1??? WTF
zwiększenie mocy silnika i zmiejszenie prędkosci???
russian logic level hard?

pi

“poprawienie peny o 0.3mm dla STA-1??? WTF” – wyrównywanie wartości – bardziej intuicyjne
“zwiększenie mocy silnika i zmiejszenie prędkosci” – czołg szybciej będzie się rozpędzał ale będzie miał wolniejszą prędkość maksymalną, co w tym jest niezrozumiałego?
“russian logic level hard?” – raczej zwykłe poprawianie gry, bardziej czytelne parametry, przyjemniejszy czołg, ale widać że twoja logika tego nie ogarnia 😛

Gamer

Tym pojazdom może pomóc jedynie konkretny buff pancerza bo jeśli chodzi o strzelanie to w nich jest ok ani słabo ani za dobrze. Wiązało by się to że spadkiem mobilnosci