Przygotujcie się do wypróbowania nowego mechanizmu losującego, cz. 2

W nawiązaniu do informacji o nadchodzącym teście nowego mechanizmu losującego – został już uruchomiony na serwerze EU, więc jeżeli macie ochotę sprawdzić jak się sprawuje, to wytoczcie pojazdy 8-go poziomu, a w szczególności te z preferencyjnym doborem drużyn 😉

via WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

46 komentarzy

  1. J23 pisze:

    @MuricA, to mitoman do kwadratu. W każdym temacie wypisuje stek bzdur i obraża innych, a wulgaryzmy są na porządku dziennym.
    @@@
    Moderator.
    Proszę o usunięcie jego postu/-ów

    • MuricA pisze:

      Tak sie składa ze czytam rykoszet od swieta i to moj pierwszy komentarz w odpowiedzi na placz zoltaszkow. Takze mylisz mnie z kims biedroneczko 😉 Pozdrawiam

    • MuricA pisze:

      Tak sie sklad moj drogi, ze to co czytasz to moj drugi komentarz na tym i innych forach o wocie zaraz po tym ponizej. Prawda jest taka ze placza Ci co nie umieja grac i szukaja winnego. MM jest zrabany, ale lepiej nie bedzie bo jest to na reke WG. Ale jest dobrze karanie graczy NISZY na 8 tierem na 10 to jeszcze wiekszy fun. Bo co moze cieszyc bardziej jak robienie 1.5x raza tyle na 8 co NISZA na na X ;D. Mylisz mnie z kims 😉 Pozdro

      • Anonim pisze:

        Haha, kolejny pionek, który zresetował sobie konto i już ma się za pana gry. Panem gry to nazwę graczy z wysokim WN8 którzy mają 25k+ bitew. To są prawdziwi weterani. Założę się że jakbym sam zresetował swoje konto teraz to bym miał takie samo, albo lepsze. Ale resetować sobie garaż dla numerków i kolorków? Mam ciekawsze w życiu rzeczy do roboty niż robienie od nowa wszystkiego z ładniejszymi kolorami

        • Anonim pisze:

          Aktualnie wyższy kolor zielony, po 10000 bitew. Ale spoko na 100% zostanę nazwany gównem, śmieciem, pomidorem, przez fiolety po resecie. Wywalone mam 😉

      • Diohevebla pisze:

        i tu masz racje kolego. ja gram FF i gra coraz bardziej wymaga wkładu finansowego by dobrze się grało. WG nieźle zarabia na dzieciach którzy oglądają youtube’rów i wciskają im kity że fajna gra bo mają za to profity. Ty chcesz sobie pograć to RNG i Machmaking dla wielu graczy jest jak gówno i nic nie idzie. Jak kolega wyżej pisze MuricA losowanie nawet IX na stoku na 10 to jest porażka.

  2. MuricA pisze:

    Ale Wy płaczecie jak pizdy na ten MM i kolorki – gram bez XVM, bez modow i dzieki tym X wbijam 3 marki na defenderach, proggeto, lt i skorpionach bo jest w co strzelac ? Dobieranie graczy po wn8 ? Najwiecej placza Ci co sa zolci i pomaranczowi – osobiscie 56.34% po 24k

  3. zaciekawiony pisze:

    Największym problemem w tej grze są CHEATERSI .. niestety

  4. mid pisze:

    ale w filmie powiedzieli że testy rozpoczną się na jednym serwerze u ruskich

  5. ali pisze:

    linia frontu jest a oni z mm wyskakuja lol poczekajcie jak linia frontu sie skonczy wtedy zobaczymy czy cos sie zmeiniło

  6. Anonim pisze:

    Potwierdzi ktoś, że jest mniej bitew +2?

  7. Palik30 pisze:

    Dzięki serdeczne.

  8. Anonim pisze:

    Puki nie znienia doboru graczy na podstawie ich umiejetnosci, puty bedzie bryndza taka jak jest. Zaden szablon tego nie naprawi. Dobry gracz w pojezdzie dwa tiery nizszym z palcem w dolnej parti plecow jest w stanie porobic slabego gracza. Moze bedzie mu ciezej to zrobic, ale i tak to zrobi. Wg potrafilo zrobic tak, ze do gry wrzucane sa podobne pojazdy (patrz np 4 razy e25 w jednej bitwie) to nir zrobia tak, ze 2* ht8 jest zolte, to przeciwnik ma tez takie, a nie albo zielony, albo czerwony. I tak przeciwnik do przeciwnika. Wtedy bylo by to bardziej sprawiedliwe niz jest teraz. Wyrownana bitwa trafia sie raz na 30. Sam osobisicie nie pamietam, kiedy mialem gre 15 do 14 czy odwrotnie. Takie potyczki smakuja najlepiej i nie boli wtedy tak porazka, a zwyciestwo smakuje najlepiej:)

    • Bananovvykoks pisze:

      MM już dobiera graczy na podstawie umiejętności. Jest to zapisane w patencie który zatwierdzony został w USA. Jeżeli radzisz sobie dobrze to po około 3 bitwach powinno Cię rzucić w gorszej drużynie przeciwko lepszym graczom. 🙂

      • Anonim pisze:

        To chyba ten dobor cos kuleje. Jak w mojej druzynie nie raz i nie dwa maksymalnie gosc ma ok. 1500 wn, a w przeciwnej jest co najmniej 5 graczy z wyzszym wskaznikiem. A co do rzucania jak sobie dobrze radzisz do gorszej druzyny to jeszcze bym dopisal fakt, ze odpalone rezerwy tez to powoduja:) zelaszcza jak masz 3 na raz. Wczoraj odpalilem sobie na fl z ciekawosci na 2h. Wyzej kapitana nie wbilem w trakcie ich trwania. A jak odbilem sie dwa razy z rzedu strv od ebr’a to juz w ogole wymieklem… Rezerwy sie skonczyly. Pierwsza bitwa i major wpadl…

        • Anonim pisze:

          wn nie jest wyznacznikiem dla dobierania drużyn, po pierwsze nie jest to oficjalny wyznaczniki gry, po drugie nie jest to nawet dobry wyznacznik czegokolwiek choćby dlatego że nie bierze pod uwagę wykrytego dmg itd, jak zrobisz lightem 13k spota i 0 dmg to masz z gry 0wn mimo że w zasadzie wygrałeś gre dla swojej drużyny i zrobiłeś najwięcej.

          • midi pisze:

            a poza tym wn robione na VI tierze nie ma się nic do X tierów. z ciekawości polecam sprawdzać niebieskich i fioletów. Masa bitew na hellcat, t67, m2, t1 itp itp ,

      • Anonim pisze:

        smiechu warte.. to pewnie za duzo nie grasz na randomie albo nie masz xvm…bo jak jedna druzyna sie sklada z 2 niebieskich a reszta to zolci i czerwonie…. a druga ma 4 fioletowych 8 niebieskich i 3 czerwonych ..to zgadnij ile trwa bitwa ….3min ..ja tu sprawiedliwego ukladu sil nie widze … jak nie wiezysz moge scr dac

        • kuban999 pisze:

          XVM nie wiele Ci powie o umiejetnosciach graczy. Ktos moze byc zielony (bo gra na resetowanym koncie pod XVM), a grac gorzej od pomaranczki, ktora ma wywalone na XVM. Jakby XVM pokazywal WN8 z ostatniego miesiaca to wtedy by bylo OK, a tak to nie ma co sie sugerowac kolorami.

          • Anonim pisze:

            Resetow nawet nie biore pod uwage. poznaje ich po tym, ze maja mala ilosc gier. Tak samo takiego co ma wn robiony na low tierach, bo sredni tier jest dosc niski. I na takich graczy patrzy sie juz inaczej. Miesieczny wn8 tez mozna „sztucznie” koksic, bo zagrasz jedna.. dwie bitwy na dobrym poziomie dziennie i gre wylaczysz. W miesiac nazbiera Ci sie wtedy calkiem przyzwoity wn.

        • Bananovvykoks pisze:

          To my chyba gramy w inne gry. Nie mam problemów ani z rezerwami ani z mm. FL odpalam, rezerwa klanowa działa i co bitwę minimum major i 500k zarobku. Na randomie Choć moje umiejętności spadły to wr w okolicy 55-70% codziennie utrzymuję. Ile razy fioletowe plutony się wywaliły bo grały zbyt pewnie to nie zliczę. Ale widzę to często. Albo grasz zbyt agresywnie i nie myślisz, Twój map awearness rozpływa się po spotkaniu pierwszego przeciwnika albo ja nie wiem. Są dni gorsze i lepsze, czasem nawet tygodnie. 😉 najczęstszym błędem graczy wota jest to że patrzą w pierwszej kolejności na drużynę a nie na siebie. Zamiast analizować własne błędy to zwalają wszystko na innych. Uwierz że jak zaczniesz na to patrzeć to magicznie WR wzrośnie i umiejętności się podniosą. Sam nie raz gram jak retard ale po paru bitwach się ogarniam i już idzie dobrze. 😉

          • Anonim pisze:

            Staram sie dostosowac do sytuacji. Jak jestem top ht to jasne, ze bede grac agresywnie. Czasem ta nonszalancja mnie gubi, ale w wiekszosci przypadkow sie oplaca. Jak na bottomie gram medem czy td to 2 linia, czasem nawet td kampa ostra odchodzi na 3… Najwiecej paziuje ostatnio na lt. Nie idzie mi gra totalnie nimi, a chce je choc troche ogarnac, bo misje na t55a zrobil bym z checia. Jakims wybitnym graczem nie jestem. Ostatnie 1000bitew cos kolo 1280wn na srednim tierze 7,5. Wiec jakies masakry wielkiej tez nie ma.

          • KRUL pisze:

            To o co Ci Anonim chodzi? Nigdy nie bedzie tak ze fiolety beda grac z fioletami bo ich jest tylko 1% i musieli by czekac 10min na jedna bitwe tak samo z niebieskimi graczami. Ja sam mam 3100wn8 i w przypadku gdyby wprowadzili cos tak glupiego jak Ty piszesz to odpalam bota ktory mi nabije ok 50k bitew na poziomie 200wn8 i bede was zjadal na randomach. I wyobraz sobie ile bylo by ustawek zeby wbic ob 272e czy ob 260 o 4 rano.

  9. Anonim pisze:

    Czekamy na niebieskich i fioletki które zaczną krzyczeć że ludzie płaczą o mm+2 : D. Co z tego że chodzi o dobór graczy a nie tierów 😀

    • Niebieski Płaczek pisze:

      Ja tam się bardzo cieszę. Przestaną w końcu wpadać bitwy gdzie nie da się robić 3k damażku na X bo VIII parują w pierwszej minucie.

    • Anonim pisze:

      Zadaj sobie jedno pytanie.. Jeżeli każdy chce być na topce to kto ma być w tym – 2? Botom już w dupach się poprzewracało od dobrobytu. Przydałby się stary mm +4. Gra obecnie jest mega ułatwiona czy to kwestia losowań czy badań czołgów (co jeszcze chcą ułatwić) a warzywa z samego dołu tabeli xvm narzekają że dalej jest źle. Doboru graczy względem skilla nie ma szansy dobrać, ja dziękuję za czekanie w kolejce po 5 minut nim zbierze ludzi.

      • Anonim pisze:

        Przydało by się zrobić próbę na oficjalnym, jak nie spełni roli, to wgrać po tygodniu wcześniej przygotowany backup i tyle. No z MM+4 to trochę Cię poniosło jednak. I tu nie ważne czy masz IQ 100 czy 2000 to jednak nie przeskoczysz jednej rzeczy. Jadę 40TP (750HP), spotykam 60TP (Alfa 750 dmg), pocisk wyrzuca mnie do garażu 😛

        • anonim pisze:

          Ale tak kiedyś było i do tego goldowe pociski były za golda. Jak Kw-5 czy Mous zostawał na czołgi o 2 tiery niżej to po prostu jechał środkiem mapy. Lekkie chyba w ogóle nie miały ograniczeń, więc losowało je do X tieru włącznie, a najwyższym tierem było VIII. I grac się dało tylko wymagało to więcej myslenia i znajomości weakspot’ów. Jak zaczęli to balansować to wyszło jak wyszło i teraz WG ma zagwozdkę jak przywrócić grywalność i to coś co przyciągało do gry.

          • Anonim pisze:

            A no tak złota ammo, ale wiesz ja tu mówię o skrajnym przypadku VI tier vs X Tier : D, który ma tak dużą alfę że prawie każdą VI zdmuchnie na strzał : D

          • Anonim pisze:

            bo kiedyś magiczny przycisk ” 2 ” nie isntiał dla 70% ludzi i myśleli w bitwie , flankowanie, zajmowanie pozycji , mały push z jednej strony, wycofanie na pozycje obronne, a dziś stoją faceta to face – „2” i wymiana ognia, wygra ten kto ma większy dpm … zeby nie było, zarobiłem kiedyś 10mln i wpakowałem w czołgi które grałem full gold, wn podskoczył o 150 z danego miesiąca…. nie było bitwy gdzie nie wykręcałem 3k dmg … Brałem po prostu czołgi z wysokim dpm i wn sam się wbijał … Po prostu dostępne pociski – tanie wbrew pozorom – wyłączają myślenie 🙂

          • Anonim pisze:

            Dobrze, a ty możesz to zjeść boś tyle wart.

      • Anonim pisze:

        Jest to do zrobienia o ile bedzie jeden do jednego w tym samym odpowiedniku czolgu. Bo co za sens jak w jednej druzynie top tankiem jest pomidor, a w drugiej fiolet. Co mi po tym, ze na arcie u mnie bedzie grac fiolet, jak tak naprawde gre kreowac bedzie gosc z przeciwnej druzyny i byc moze moj gownomiot nie bedzie mial szansy sie wykazac…

      • Anonim pisze:

        Ja nie mam problemu z byciem -2 od czasu do czasu ale nie kuzwa prawie caly czas.Problem jest taki ze probowalem pare osob wkrecic do gry pare osob ale sie nie da po wbiciu 8 tieru bo walczysz ciagle z 10.Jeszcze czesto ci ludzie na 10 nie zawsze sa ogarnieci wiec jak kumpla wywali na stockowym IS-3 gdzie czasem medow nie idzie przebic to jest lekka ***** i sie czlowiek zniecheca do gry.Mozna powiedziec „no tak to niech gra i uczy sie na niskich tierach” niby tak ale czesto ludzie maja sraczke zeby wbic ta X zeby „im pokazac” ale wiadomo jak to sie konczy i jak sluchaja.Dla mnie gra powinna prorytetowo wrzucac do tych samych tierow to bym chyba nie narzekal dobrze ze teraz linia frontu jest to mozna pograc i poexpic 8.

  10. Cez83pl pisze:

    Google prawdę Ci powie: KV-5, IS-6, FCM 50 t, 112, WZ-111, M6A2E1, T-34-3, Type 59, S.Pershing, JgTig.8,8 cm

  11. Anonim pisze:

    w nowym Patchy 1.5 KV-5 będzie miał system naprawiający pancerz w postaci wysuwającego się R2D2

  12. Palik30 pisze:

    Dobrze, rykoszecie a które czołgi mają preferencyjny MM? Macie taką listę? Dzięki serdeczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.