Wersja 1.4: wyłączono mechanikę zrywu
Krótka informacja na temat tego, dlaczego wyłączono mechanikę „zrywu / szarży”.
Dużo czasu spędziliśmy na analizach wyników testów pojazdów kołowych i tego, jak nimi gracie. Gdy to było niezbędne, natychmiast wprowadzaliśmy zmiany w konkretnych charakterystykach tych pojazdów (na przykład w ich prędkości maksymalnej). W trakcie testów zaobserwowaliśmy jedną rzecz: mechanika doładowania, dostępna we francuskich pojazdach kołowych, była rzadko wykorzystywana.
Dlaczego?
- Mechanika doładowania okazała się zbyt skomplikowana w użyciu. Czasami nie było jasne, kiedy te dodatkowe sekundy powinny być użyte, by w pełni skorzystać z jej możliwości. W przeciągu tych kilku chwil sytuacja na polu bitwy mogła się zmienić i wykorzystanie doładowania mogło już nie mieć sensu.
- Podczas uruchomionego doładowania było duże ryzyko utraty kontroli nad pojazdem. Było to szczególnie ważne na pochyłościach i w ograniczonej przestrzeni, gdzie ciężko przewidzieć, jak uruchomienie doładowania wpłynie na kontrolę nad pojazdem.
- Biorąc pod uwagę aktualne ustawienia, doładowanie nie daje znaczącej poprawy dynamiki pojazdów niższych poziomów. Gracze chętniej przełączali się w tryb szybki, dający podobny efekt przyspieszenia.
Wszystko to powodowało, że ta mechanika była rzadko używana przez graczy. Aby temu zaradzić, rozważaliśmy różne opcje. Niemniej jednak każda z nich (np. poprawa mechaniki doładowania lub skrócenie czasu jej działania) spowodowałoby pogorszenie innych charakterystyk technicznych pojazdów kołowych, lub negatywnie wpłynęło na ich zrównoważenie.
Decyzja
Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich „za” i „przeciw” podjęliśmy decyzję o wyłączeniu mechaniki doładowania dla francuskich pojazdów kołowych w trzeciej iteracji testu publicznego.
Myślałem o kupnie tej premki kołowej. Panharta EBR75. Ale jak ******** jedną rzecz która pozytywnie oddzielała kołowce od przeciętnego lighta to *******ę zarówno linię kołowców jak i tą premkę. Niech sobie ją w zad wsadzą.
Usunąć te gównowce! Gówno-wce a nie kołowce, shit-owce.
Podobno ludzie najbardziej boją się tego czego nie rozumieją 🙂
Piękna wiadomość, NERFIC to gowno, albo wywalić całkowicie.
Jestem za, nerfić gówno-wce.
Argumentacje WG to czyste lanie wody i stek bzdur…
Ja również, była bardzo fajna :/ coś w stylu launch control 🙁
a prawda jest taka że cymbały nie potrafią zlikwidować boostów i ot całe wycofanie…
Przecież wystarczy że się kołowiec w normalny sposób rozpędzi i też wjedzie na te twoje straszne i przerażające boosty (które i tak znikają w patchu 1.4…przynajmniej te znane).
Pomyśl zanim coś napiszesz bo wychodzisz na głupka na własne życzenie.
Naprawdę dobry powód i poważna argumentacja +1 WG
Obawiam się, że „+1” nawet w niewielkim stopniu nie oddaje tego co oni tu w ogóle odwalili.
CO ONI KU*WA PIE*DOLĄ?!
Bo jakieś noby nie umiały sobie poradzić z tym – naprawdę to jest bardzo bardzo bardzo skomplikowana mechanika.
Podczas postoju należy przytrzymać spację, a następnie, nie puszczając spacji, przytrzymać przycisk „W” i odczekać aż taki paseczek sobie powędruje, a następnie puścić spację.
Baaardzo trudna do opanowania mechanika, nawet ci fioletowi gracze zawsze wywalają się na byle górkach i nie potrafią opanować pojazdu podczas zrywu i dlatego to usuwają.
Jasne ku*wa, pewnie zauważyli, że fiolety były niezniszczalne dla takiego noba, bo nie potrafią trafić w wyskakujący z pełną prędkością czołg zza krzaka (zresztą kto by potrafił, nie licząc farta oczywiście). No, ale tłumaczą się tym, że „aaa, wiecie, trudna do opanowania, bla bla bla, usuniemy, żeby nie przeszkadzać”. To niech te noby ku*wa tego nie używają i już, zamiast pozbawiać tych lepszych graczy fajnej mechaniki.
„Mechanika doładowania okazała się zbyt skomplikowana w użyciu”
„Podczas uruchomionego doładowania było duże ryzyko utraty kontroli nad pojazdem.”
„Biorąc pod uwagę aktualne ustawienia, doładowanie nie daje znaczącej poprawy dynamiki pojazdów niższych poziomów.”
Gó*no, ku*wa, prawda. Śmiech na sali.
„Utrata kontroli”… to trzeba patrzeć przed siebie, czy są jakieś górki, czy wyboje.
” nie daje znaczącej poprawy” – gdyby nie dawało to bym jej nie używał…
Co za lanie wody…
Tak się zdenerwowałem na te (biało)ruskie bałwany, że aż się spociłem XD.
Nie denerwuj się bo ci żyłka pęknie ….
nie ma zrywu, to pie*#@le linie kołowców
Widocznie w walce kołowej, kołowe pozamiatały wszystko inne. A aż tak dużej przepaści wg nie chce.
Każda bitwa po 3 razy to rzadko skąd oni info biorą
Myślałem że chociaż będą przydatne te kołowce na CW ale jednak nie :V
No i ?? Ana co komu potrzebne te gówna ??
Smutek… Ja dobrze i często używalem tej mechaniki… [*]