Regulamin wydarzenia “Najemnicy”

Prosto z portalu WoT 馃槈


Wydarzenie Najemnicy b臋dzie trwa艂o od 21 stycznia do 4 lutego.

W trakcie tego wydarzenia na du偶膮 skal臋 klany oraz gracze b臋d膮 zdobywali punkty s艂awy.

Gracze b臋d膮 zdobywali punkty s艂awy za udzia艂 w bitwach i w dowolnym momencie wydarzenia b臋d膮 mogli wymieni膰 je na bonusy osobiste, zwi臋kszaj膮ce liczb臋 zdobywanych osobistych punkt贸w s艂awy. Po zako艅czeniu wydarzenia zebrane osobiste punkty s艂awy b臋d膮 mog艂y zosta膰 wymienione na r贸偶ne nagrody.

Klany b臋d膮 zdobywa膰 punkty s艂awy w bitwach oraz spe艂niaj膮c specjalne warunki.

W dowolnym momencie wydarzenia klan b臋dzie m贸g艂 wykorzysta膰 specjaln膮 mechanik臋, by zamieni膰 punkty s艂awy na punkty bada艅.

Punkty bada艅 b臋dzie mo偶na zainwestowa膰 w r贸偶ne technologie zwi臋kszaj膮ce liczb臋 zdobywanych klanowych punkt贸w s艂awy i upraszczaj膮ce dzia艂ania klanu na mapie.

Skuteczne zainwestowanie zdobytych punkt贸w s艂awy pozwoli klanom zdobywa膰 ich jeszcze wi臋cej w czasie bitew.

Klany, kt贸re osi膮gn膮 najlepsz膮 r贸wnowag臋 pomi臋dzy zdobywaniem punkt贸w s艂awy i inwestowaniem ich w technologie, a jednocze艣nie b臋d膮 mia艂y dobre wyniki w bitwach, b臋d膮 mia艂y najwi臋ksz膮 szans臋 odnie艣膰 sukces w wydarzeniu.

1. Zasady og贸lne

1.1. Wydarzenie Najemnicy odb臋dzie si臋聽mi臋dzy 21 stycznia od 8:00 a 4 lutego do 8:00.

1.2. Wydarzenie b臋dzie si臋 sk艂ada膰 z jednego etapu, bez 偶adnych przerw ani dni wolnych.

1.3. Udzia艂 w wydarzeniu b臋d膮 mog艂y wzi膮膰 wszystkie klany (istniej膮ce i nowoutworzone).

1.4. Mapa b臋dzie podzielona na trzy Fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny. Dost臋p do terytori贸w front贸w zaawansowanego i elitarnego jest ograniczony.

1.5. Bunty s膮 wy艂膮czone.

1.6. Wszystkie bitwy s膮 rozgrywane w formacie absolutnym, 15 na 15 pojazdami X poziomu.

1.7. Czas trwania bitwy wynosi 15 minut.

1.8. 鈥濵g艂a wojny鈥 jest w艂膮czona

1.9. Kary za niestawienie si臋 s膮 w艂膮czone.

1.10. Dochody prowincji w z艂ocie s膮 wy艂膮czone. W trakcie wydarzenia Najemnicy ka偶da prowincja b臋dzie dostarcza膰 swojemu w艂a艣cicielowi od 1 do 3 specjalnych bonus贸w.

1.11. W艂a艣ciciele prowincji nie bior膮 udzia艂u w turniejach w prowincjach startowych, w aukcjach inwazyjnych, ani w turniejach pretendent贸w w atakach l膮dowych na ich w艂asne prowincje.

1.12. Klany mog膮 wysy艂a膰 zg艂oszenia do turniej贸w inwazyjnych na terytorium Frontu podstawowego i do aukcji inwazyjnych na Frontach zaawansowanym i elitarnym, je艣li nie posiadaj膮 prowincji na 偶adnym froncie.

1.13. Klany nie mog膮 atakowa膰 l膮dem prowincji startowych na terytorium Frontu podstawowego.

1.14. Klany mog膮 atakowa膰 l膮dem aukcje startowe na terytoriach Front贸w zaawansowanego i elitarnego.

1.15. Sztaby s膮 wy艂膮czone. Dywizje mo偶na tworzy膰 we wszystkich prowincjach.

1.16. Tworzenie dywizji i ich utrzymanie jest darmowe.

1.17. Modu艂y dywizjon贸w s膮 w艂膮czone, lecz ograniczone. Wszystkie utworzone dywizje s膮 automatycznie wyposa偶ane w modu艂 Batalion in偶ynieryjny, zmniejszaj膮cy o 50% ograniczenia w poruszaniu si臋 pomi臋dzy w艂asnymi prowincjami.

1.18. Prowincje startowe na terytorium Frontu podstawowego s膮 dynamiczne i zmieniaj膮 swoje po艂o偶enie po zako艅czeniu bitew inwazyjnych.

1.19. Maksymalna liczba uczestnik贸w turnieju inwazyjnego wynosi 32.

1.20. W pierwszym dniu 鈥瀙onownego podzia艂u 艣wiata鈥 maksymalna liczba uczestnik贸w turniej贸w inwazyjnych wyniesie 16.

1.21. Prowincje startowe na terytorium front贸w zaawansowanego i elitarnego s膮 dynamiczne i zmieniaj膮 swoje po艂o偶enie po zako艅czeniu bitew.

1.22. Maksymalna liczba uczestnik贸w aukcji inwazyjnej na terytorium Frontu zaawansowanego wynosi 16, a na terytorium Frontu elitarnego 8.

1.23. Maksymalna liczba zg艂osze艅 (dost臋pnych dla klanu w trakcie jednej tury na mapie globalnej) do l膮dowania na terytorium frontu podstawowego wynosi 6.

1.24. Przesuni臋cie bitew w czasie o 15 minut jest w艂膮czone dla 50% prowincji.

1.25. Blokada pojazd贸w jest w艂膮czona w bitwach o prowincje Frontu elitarnego. Podstawowy czas blokady wynosi 72 godziny.

1.26. Mapy dla Najemnik贸w:

  • Karelia
  • Malinowka
  • Himmelsdorf
  • Prochorowka
  • Ensk
  • Lakeville
  • Ruinberg
  • Kopalnie
  • Murowanka
  • Urwisko
  • Klasztor
  • Westfield
  • Piaszczysta rzeka
  • El Haluf
  • Lotnisko
  • Fiordy
  • Redshire
  • Stepy
  • Zatoka rybacka
  • Prze艂臋cz
  • Linia Mannerheima
  • D臋bina
  • Autostrada
  • Cichy brzeg
  • Granica imperium
  • Pary偶
2. Zasady specjalne

W Najemnikach b臋d膮 stosowane r贸偶ne z艂o偶one mechaniki i warunki (podobne do tych z Wy艣cigu zbroje艅).Poni偶ej przedstawiamy kr贸tki s艂ownik poj臋膰 wyja艣niaj膮cych mechaniki opisywane w tym dokumencie:

  • Fronty: pole rozgrywki jest podzielone na trzy Fronty, z kt贸rych ka偶dy odznacza si臋 innymi warunkami dost臋pu i mechanik膮. Ka偶dy kolejny Front odznacza si臋 mniejsz膮 liczb膮 prowincji, ci臋偶sz膮 rywalizacj膮 i lepszymi nagrodami.
  • Bonusy: do艂adowania klanu dost臋pne w prowincjach i przyznawane posiadaj膮cym je klanom.
  • Technologie: specjalne atuty otrzymywane przez klany, kt贸re inwestuj膮 poprzednio zdobyte punkty s艂awy.
  • Laboratorium: handel technologi膮. Mo偶na j膮 kupi膰 za punkty bada艅.
  • Inwestowanie: specjalna mechanika pozwalaj膮ca wymienia膰 punkty s艂awy klanu na punkty bada艅 (potrzebne do zakupu technologii). W czasie u偶ywania funkcjonalno艣ci inwestowania, je艣li klan posiada prowincje na Frontach wydarzenia, to zostanie automatycznie usuni臋ty z mapy.
  • Aukcja inwazyjna: po艂膮czenie inwazji i aukcji, w kt贸rym cz臋艣膰 klan贸w zg艂asza oferty do inwazji w punktach klanu, a cz臋艣膰 uczestniczy w aukcji dzi臋ki bonusom i technologiom.
  • Zadania klanowe: zadania, kt贸re pozwalaj膮 zdoby膰 punkty s艂awy klanu, punkty bada艅 i r贸偶ne technologie.
  • Bonusy osobiste: specjalne bonusy otrzymywane przez graczy w zamian za osobiste punkty s艂awy.
  • Bonusy w postaci nagr贸d: r贸偶ne nagrody, kt贸re gracze mog膮 otrzyma膰 w zamian za zebrane punkty s艂awy po zako艅czeniu wydarzenia.
3. Pole gry

3.1. Wszystkie strefy czasowe Najemnik贸w b臋d膮 gra艂y na jednym obszarze, bez podzia艂u na regiony.

3.2. Pole rozgrywki jest podzielone na trzy Fronty: Podstawowy, zaawansowany i elitarny.

3.3. Czas Prime wydarzenia: front podstawowy od 18 do 21 w艂膮cznie.

4. Fronty

Istniej膮 trzy Fronty z r贸偶nymi warunkami dost臋pu, zyskami w osobistych i klanowych punktach s艂awy oraz mechanikami strategicznymi.

Ka偶da prowincja na mapie globalnej daje od 1 do 3 bonus贸w, kt贸re zapewniaj膮 strategiczn膮 przewag臋 klanowi kontroluj膮cemu te prowincje.

Rozk艂ad bonus贸w w prowincjach nie zmienia si臋 przez ca艂e wydarzenie.

4.1. Front podstawowy

4.1.1. Na Froncie podstawowym punkty s艂awy s膮 przyznawane tylko za bitwy.

4.1.2. Zg艂oszenia do inwazji na terytorium Frontu podstawowego s膮 dost臋pne dla ka偶dego klanu, kt贸ry posiada przynajmniej 15 cz艂onk贸w z pojazdami X poziomu.

4.1.3. Na terytorium Frontu podstawowego dost臋pne s膮 dynamiczne inwazje; jednocze艣nie zg艂oszenia do inwazji na tym froncie mog膮 by膰 wysy艂ane przez klany, kt贸re ju偶 posiadaj膮 prowincje na dowolnym Froncie.

4.1.4. Front podstawowy sk艂ada si臋 z 636 prowincji, z czasem Prime trwaj膮cym od 18:00 do 21:00.

4.2. Front zaawansowany

4.2.1. Na Froncie zaawansowanym punkty s艂awy mo偶na zdoby膰 zar贸wno za bitwy jak i za posiadanie prowincji.

4.2.2. Istniej膮 cztery sposoby uzyskania dost臋pu do prowincji Frontu zaawansowanego:

  • Zaj臋cie prowincji zapewniaj膮cej 鈥瀦g艂oszenia do aukcji inwazyjnej na Froncie zaawansowanym鈥.
  • Kupno technologii 鈥瀦g艂oszenie do aukcji inwazyjnej na Froncie zaawansowanym鈥 w laboratorium.
  • Z艂o偶enie oferty (w punktach s艂awy) na aukcji inwazyjnej. Minimalna oferta na Froncie zaawansowanym wynosi 100 punkt贸w s艂awy klanu (zob. punkt 6 zasad).
  • Uko艅czenie zadania klanowego 鈥濪o艣wiadczony naje藕d藕ca鈥 (zob. punkt 8 zasad).

4.2.3. Prowincje na froncie zaawansowanym daj膮 10% premii do punkt贸w s艂awy zdobywanych w bitwach (w por贸wnaniu do frontu podstawowego, zob. punkt 7. Zasad).

4.2.4. Posiadanie prowincji na Froncie zaawansowanym jest nagradzane punktami s艂awy, kt贸rych liczba maleje z ka偶dym dniem jej posiadania. Punkty s艂awy s膮 dodawane podczas obliczania nast臋pnej tury po zako艅czeniu bitew o prowincj臋. Je艣li klan opu艣ci map臋 przed obliczeniem tury, nie otrzyma tych punkt贸w s艂awy klanu.

Czas posiadania przez klan prowincji na Froncie zaawansowanym (dni rozgrywki) Punkty S艂awy klanu
1 4000
2 3000
3 2000
4 1000
5+ 0

Zatem, je艣li klan zajmie prowincj臋 na Froncie zaawansowanym po raz pierwszy, otrzymuje 4000 punkt贸w s艂awy klanu. Je艣li klan posiada prowincj臋 w drugim dniu, otrzymuje 3000 punkt贸w s艂awy klanu; posiadanie prowincji trzeciego dnia zapewni dodatkowe 2000 punkt贸w s艂awy klanu itd.

4.2.5. Kiedy prowincja jest zajmowana wiele razy (z wy艂膮czeniem zaj臋cia po inwestycji), bonus nie zmienia si臋 鈥 tak, jakby klan posiada艂 prowincj臋. Na przyk艂ad, je艣li klan posiada prowincj臋 przez trzy dni, nast臋pnie j膮 straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 1000 punkt贸w s艂awy klanu za pierwszy dzie艅 ponownego posiadania prowincji i 0 punkt贸w s艂awy klanu za nast臋pny dzie艅.

4.2.6. Inwestowanie zeruje licznik posiadania prowincji i je艣li zostanie ona ponownie zaj臋ta, przychody s膮 naliczane od nowa.

4.2.7.Front zaawansowany sk艂ada si臋 z 160 prowincji; jego czas Prime obowi膮zuje od 18:00 do 21:00.

4.3. Front elitarny

4.3.1. Na froncie elitarnym klanowe punkty s艂awy mo偶na zdobywa膰 w bitwach, za posiadanie prowincji oraz za liczb臋 posiadanych prowincji.

4.3.2. Istniej膮 dwa sposoby uzyskania dost臋pu do prowincji Frontu elitarnego:

  • Kupno technologii 鈥瀦g艂oszenie do aukcji inwazyjnej na Froncie elitarnym鈥 w laboratorium.
  • Z艂o偶enie oferty (w punktach s艂awy) na aukcji inwazyjnej. Minimalna oferta na Froncie elitarnym wynosi 10 000 punkt贸w s艂awy klanu (zob. punkt 6 zasad).

4.3.3. Prowincje Frontu elitarnego zapewniaj膮 20% bonusu do punkt贸w s艂awy zdobywanych w bitwach (r贸偶nice wzgl臋dem Frontu podstawowego 鈥 zob. punkt 7 zasad).

4.3.4. Przez analogi臋 do prowincji Frontu zaawansowanego i punktu 3.2.4 zasad ta liczba r贸wnie偶 zmniejsza si臋 po ka偶dym dniu posiadania.Punkty s艂awy s膮 dodawane podczas obliczania nast臋pnej tury po zako艅czeniu bitew o prowincj臋.

Czas posiadania przez klan prowincji na Froncie elitarnym (dni rozgrywki) Punkty S艂awy klanu
1 6000
2 4500
3 3000
4 1500
5+ 0

4.3.5. Klany posiadaj膮ce grupy prowincji na terytorium Frontu elitarnego zdobywaj膮 punkty s艂awy klanu. Na koniec dnia rozgrywki klany posiadaj膮ce 4 lub wi臋cej prowincji na terytorium Frontu elitarnego s膮 nagradzane punktami s艂awy klanu w zale偶no艣ci od liczby prowincji posiadanych po zako艅czeniu wszystkich bitew w prowincjach.

Liczba prowincji posiadanych na Froncie elitarnym Nagroda w punktach s艂awy klanu
1 0 punkt贸w
2 0 punkt贸w
3 0 punkt贸w
4 9聽000 punkt贸w
5 9聽000 punkt贸w
6 18聽000 punkt贸w
7 18聽000 punkt贸w
8+ 45聽000 punkt贸w

Klanowe punkty s艂awy za posiadanie grup prowincji s膮 dodawane pod koniec dnia gry (oko艂o godziny 02:00). Jednak偶e, je艣li klan rozpocznie inwestowanie, posiadaj膮c grup臋 prowincji na Froncie elitarnym, otrzyma pe艂n膮 kwot臋 w punktach bada艅 za wszystkie punkty s艂awy klanu, wliczaj膮c nagrod臋 za posiadanie grupy prowincji.

Je艣li klan utrzyma prowincje w posiadaniu do zako艅czenia bitew o prowincje, a nast臋pnie opu艣ci map臋 globaln膮 (nie na skutek rozpocz臋cia inwestycji), otrzyma klanowe punkty s艂awy.

4.3.6. Blokada pojazd贸w jest w艂膮czona w bitwach o prowincje Frontu elitarnego.

  • Pojazdy zniszczone w dowolnej bitwie na terytorium frontu elitarnego zostaj膮 zablokowane na 72 godziny, z wy艂膮czeniem bitew przeciwko w艂a艣cicielowi prowincji. Po wygranej bitwie z w艂a艣cicielem prowincji pojazdy zostaj膮 zablokowane na 18 godzin.
  • Czas blokady pojazd贸w mo偶na skr贸ci膰 przy u偶yciu specjalnej technologii.
  • Zablokowane pojazdy mo偶na u偶ywa膰 w bitwach na terytoriach Front贸w podstawowego i zaawansowanego.

4.3.7. Front elitarny sk艂ada si臋 z XX prowincji; jego czas Prime obowi膮zuje od XX:XX do XX:XX.

5. Usprawnienia dla klan贸w

Klan mo偶e u偶y膰 r贸偶nych bonus贸w i technologii, aby przy艣pieszy膰 tempo zdobywania punkt贸w s艂awy.

S膮 one podzielone na dwie grupy: technologie, kt贸re mo偶na kupi膰 w laboratorium za punkty bada艅 lub otrzyma膰 jako nagrod臋 za wykonanie zada艅 klanowych oraz bonusy, kt贸re mo偶na otrzyma膰, zajmuj膮c i utrzymuj膮c prowincje zapewniaj膮ce takie bonusy. Skutki dzia艂ania bonus贸w i technologii sumuj膮 si臋. Wi臋cej szczeg贸艂贸w znajduje si臋 w punktach 4.3 i 4.4. zasad.

5.1. Punkty bada艅 i inwestycja

5.1.1. Inwestowanie to specjalna mechanika s艂u偶膮ca do zamiany punkt贸w s艂awy klanu na punkty bada艅 (po pewnym kursie wymiany). Kurs wymiany mo偶na poprawi膰, u偶ywaj膮c odpowiednich technologii.

5.1.2. Zebrane punkty s艂awy klanu mo偶na wymieni膰 w ca艂o艣ci lub w cz臋艣ci. Im wi臋cej punkt贸w s艂awy jest wymienianych, tym wy偶szy jest kurs wymiany. Liczb臋 wymienianych punkt贸w s艂awy mo偶na ustali膰, rozpoczynaj膮c inwestycj臋.

5.1.3. Podczas u偶ycia tej mechaniki wszystkie zg艂oszone (nierozstrzygni臋te) oferty na aukcjach s膮 wycofywane, a klan opuszcza map臋 globaln膮. Wszystkie zebrane punkty s艂awy klanu s膮 zamieniane na punkty bada艅. Tylko dow贸dca klanu lub oficerowie wykonawczy mog膮 u偶ywa膰 funkcjonalno艣ci inwestowania.

5.1.4. W zasadzie, zamiana punkt贸w s艂awy na punkty bada艅 jest dokonywana po przeliczeniu dla najbli偶szej tury.

5.1.5. Inwestowania nie mo偶na rozpocz膮膰, je艣li w prowincjach, w kt贸rych klan ma wyznaczone bitwy, zacz膮艂 si臋 ju偶 czas Prime.

5.1.6. Po zako艅czeniu inwestowania przywracana jest mo偶liwo艣膰 zdobycia pe艂nego bonusu z prowincji Front贸w zaawansowanego i elitarnego (punkty 3.2 i 3.3 zasad).

5.1.7. Zamiana punkt贸w s艂awy na punkty bada艅 jest nieodwracalna, co oznacza, 偶e punkt贸w bada艅 nie mo偶na zamieni膰 na punkty s艂awy. Zalecamy mie膰 to na uwadze, szczeg贸lnie pod koniec wydarzenia.

5.2. Laboratorium

5.2.1. Laboratorium jest specjalnym sklepem, w kt贸rym punkty bada艅 mo偶na wyda膰 na r贸偶ne technologie.

5.2.2. Wszystkie aktualnie aktywne ulepszenia klanu mo偶na zobaczy膰 w laboratorium.

5.3. Bonusy klanowe

5.3.1. Ka偶da prowincja na mapie wydarzenia zapewnia do dw贸ch r贸偶nych bonus贸w.

5.3.2. Bonusy s膮 aktywowane po zaj臋ciu przez klan prowincji i ko艅cz膮 si臋, kiedy klan przestaje by膰 posiadaczem prowincji.

5.3.3. Je艣li klan posiada kilka prowincji daj膮cych ten sam bonus, skutki bonus贸w nie mno偶膮 si臋. Klan otrzymuje efekt tylko z najbardziej skutecznego bonusu. Na przyk艂ad, je艣li klan posiada dwie prowincje, z kt贸rych jedna zapewnia bonus +3% do zdobywanych osobistych punkt贸w s艂awy, a druga zapewnia bonus +10% do zdobywanych osobistych punkt贸w s艂awy, to cz艂onkowie klanu uzyskaj膮 tylko bonus +10% do zdobytych przez siebie osobistych punkt贸w s艂awy.

5.4. Technologie

5.4.1. Dan膮 technologi臋 mo偶na otrzyma膰 jeden raz w ci膮gu wydarzenia i pozostaje ona aktywna do jego zako艅czenia.

5.4.2. Technologia zaczyna dzia艂a膰 zaraz po jej kupieniu w laboratorium lub po otrzymaniu jej przez klan za wype艂nienie zadania klanowego.

5.4.3. Efekty kilku technologii tego samego typu sumuj膮 si臋. Zatem je艣li klan zdob臋dzie technologi臋 zapewniaj膮c膮 +5% do zdobytych klanowych punkt贸w s艂awy, a potem zdob臋dzie technologi臋 zapewniaj膮c膮 +10% do zdobytych klanowych punkt贸w s艂awy, otrzyma w rezultacie bonus +15% do zdobywanych punkt贸w s艂awy.

5.4.4. Koszt technologii mo偶e si臋 zmienia膰 w zale偶no艣ci od liczby klan贸w, kt贸re j膮 kupi艂y.

Tabela podsumowuj膮ca bonusy i technologie dost臋pne w czasie wydarzenia. Im wi臋cej klan贸w nab臋dzie dan膮 technologi臋, tym ta艅sza ona b臋dzie dla klan贸w, kt贸re jeszcze jej nie posiadaj膮.

Dzia艂anie Technologie Bonusy
Zwi臋kszona liczba osobistych punkt贸w s艂awy zdobywanych w bitwach + + Fronty: Podstawowy, zaawansowany i elitarny
Zwi臋kszona liczba klanowych punkt贸w s艂awy za posiadanie prowincji na frontach zaawansowanym i elitarnym + + Fronty: Podstawowy, zaawansowany i elitarny
Zg艂oszenie na aukcji frontu zaawansowanego + + front podstawowy
Zg艂oszenie na aukcji frontu elitarnego +
Powi臋kszone nagrody za posiadanie prowincji na terytorium frontu elitarnego + 聽+ Front elitarny
Zwi臋kszone dzia艂anie bonus贸w zapewnianych przez prowincje + 聽聽–
Skr贸cony czas blokady pojazdu + 聽聽–
Zwi臋kszony kurs wymiany punkt贸w s艂awy klanu na punkty bada艅 + 聽聽–
6. Bonusy osobiste

6.1. Gracze mog膮 wymienia膰 osobiste punkty s艂awy na osobiste bonusy, kt贸re przyspieszaj膮 proces zbierania punkt贸w s艂awy.

6.2. Bonus osobisty na osobiste punkty s艂awy jest aktywny w momencie otrzymania go przez gracza.

Zwracamy uwag臋, 偶e powy偶sza wymiana jest nieodwracalna, zatem nale偶y ostro偶nie planowa膰 sw贸j czas i wysi艂ki.

Dobry wyb贸r pozwoli na szybsze zdobywanie punkt贸w s艂awy i zaj臋cie wysokich miejsc w wydarzeniu, natomiast b艂臋dy w obliczeniach mog膮 prowadzi膰 tego, 偶e ostateczna pozycja b臋dzie ni偶sza, ni偶 mo偶na si臋 tego spodziewa膰.

7.Aukcje inwazyjne w prowincjach Frontu zaawansowanego i elitarnego.

7.1. Jedyn膮 mo偶liwo艣ci膮 dostania si臋 na Front zaawansowany i elitarny jest udzia艂 w aukcjach inwazyjnych.

7.2. S膮 dwa sposoby na wzi臋cie udzia艂u w aukcji inwazyjnej: uzyskanie dost臋pu do niej za pomoc膮 technologii lub bonusu, albo z艂o偶enie oferty w punktach s艂awy klanu.

7.3. G艂贸wn膮 cech膮 aukcji inwazyjnych jest to, 偶e mo偶e zosta膰 wy艂oniony wi臋cej ni偶 jeden zwyci臋zca. Po aukcji jej zwyci臋zcy spotykaj膮 si臋 w turnieju. Zwyci臋zca turnieju walczy z w艂a艣cicielem prowincji. Maksymalna liczba zwyci臋zc贸w aukcji zale偶y od frontu 鈥 16 zwyci臋zc贸w dla frontu zaawansowanego i 8 zwyci臋zc贸w dla frontu elitarnego. Je艣li zajdzie potrzeba, te liczby mog膮 zosta膰 zwi臋kszone.

7.4. 8 zg艂osze艅 do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i 4 zg艂oszenia do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym s膮 zarezerwowane dla klan贸w, kt贸re uzyska艂y dost臋p, zajmuj膮c prowincj臋 z odpowiednim bonusem lub kupuj膮c dany bonus w laboratorium.

7.5. Na jedn膮 tur臋 przed rozpocz臋ciem bitew wszystkie klany mog膮 zg艂osi膰 oferty na aukcji inwazyjnej wyra偶one w punktach s艂awy klanu lub zg艂osi膰 ch臋膰 inwazji, u偶ywaj膮c posiadanych bonus贸w klanu i technologii.

7.6. Na jedn膮 tur臋 przed rozpocz臋ciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. W jej sk艂ad wchodz膮 klany, kt贸re zg艂aszaj膮 si臋 do aukcji inwazyjnej za pomoc膮 bonus贸w i technologii, klany, kt贸re z艂o偶y艂y najwy偶sze oferty w klanowych punktach s艂awy i klany, kt贸re atakuj膮 dan膮 prowincj臋 鈥瀌rog膮 l膮dow膮鈥.

Przyk艂ad: 23 klany zg艂osi艂y si臋 do aukcji inwazyjnej frontu zaawansowanego. 2 klany posiadaj膮 prowincje zapewniaj膮ce odpowiedni bonus, a 4 wykupi艂y zg艂oszenia w laboratorium. 14 klan贸w z艂o偶y艂o oferty w klanowych punktach s艂awy, a 3 zaatakowa艂y t臋 prowincj臋 鈥瀌rog膮 l膮dow膮鈥. Na jedn膮 tur臋 przed rozpocz臋ciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. Obejmie ona 6 klan贸w, kt贸re posiadaj膮 odpowiednie bonusy (2 klany posiadaj膮ce prowincje i 4 klany, kt贸re wykupi艂y technologi臋), 10 klan贸w, kt贸re z艂o偶y艂o najwy偶sze oferty w klanowych punktach s艂awy i 3 klany, atakuj膮ce prowincj臋 鈥瀌rog膮 l膮dow膮鈥. 4 klany, kt贸re z艂o偶y艂y najni偶sze oferty na aukcji, nie bior膮 udzia艂u w turnieju.

7.7. Je艣li kilka klan贸w z艂o偶y identyczne oferty, priorytet otrzymuje klan, kt贸ry z艂o偶y艂 ofert臋 najwcze艣niej.

Przyk艂ad: 10 klan贸w z艂o偶y艂o identyczne oferty na aukcji inwazyjnej na Froncie elitarnym. Opr贸cz tego do aukcji zg艂osi艂y si臋 dwa klany posiadaj膮ce odpowiedni膮 technologi臋. W tym przypadku aukcj臋 wygra 8 klan贸w 鈥 2 klany posiadaj膮ce technologi臋 i 6 klan贸w, kt贸re z艂o偶y艂y oferty wcze艣niej od innych klan贸w.

7.8. Wszystkie nieudane oferty zostaj膮 zwr贸cone klanom.

7.9. Bitwy pomi臋dzy zwyci臋zcami aukcji i klanami, kt贸re atakuj膮 prowincj臋 鈥瀌rog膮 l膮dow膮鈥, s膮 rozgrywane wed艂ug standardowych zasad stosowanych w turniejach pretendent贸w. Opr贸cz tego do osobistych i klanowych punkt贸w s艂awy zdobytych w tych bitwach stosowany jest mno偶nik x5.

8. Punkty S艂awy

8.1. W Najemnikach klany wsp贸艂zawodnicz膮 o punkty s艂awy, by zdoby膰 najbardziej warto艣ciowe nagrody wydarzenia.

8.2. Zar贸wno klany, jak i gracze zdobywaj膮 punkty s艂awy w bitwach.

8.3. W jednej bitwie wszyscy gracze jednej dru偶yny zdobywaj膮 tak膮 sam膮 liczb臋 punkt贸w s艂awy, na kt贸r膮 wp艂yw ma wsp贸艂czynnik bonusu osobistego, w艂a艣ciwy ka偶demu graczowi.

Wz贸r na obliczenie liczby punkt贸w s艂awy zdobywanych w bitwach:

Gdzie:

  • Fame_Points: Punkty s艂awy zdobyte w bitwach.
  • Fame_points_base: podstawowa liczba punkt贸w s艂awy na froncie podstawowym 1500.
  • Battle_type_c: wsp贸艂czynnik typu bitwy.
  • Event_value_c: wsp贸艂czynnik wydarzenia w grze.
  • 袝lo_c: wsp贸艂czynnik klasyfikacji Elo r贸wny klasyfikacji Elo na Froncie dla pojazd贸w X poziomu.
  • Team_XP: ilo艣膰 do艣wiadczenia zdobytego w bitwie przez dru偶yn臋.
  • Battle_XP: ca艂kowita ilo艣膰 do艣wiadczenia zdobytego w bitwie przez obie dru偶yny.
  • Team_size: ustalony rozmiar dru偶yny 鈥 15 graczy.
  • Bonus_褉: wsp贸艂czynnik z aktywowanych bonus贸w dla punkt贸w s艂awy na bitw臋 (r贸偶ny dla klan贸w i graczy).
  • Technology_褉: wsp贸艂czynnik z aktywowanych technologii dla punkt贸w s艂awy zdobywanych w bitwie (tylko dla klan贸w).
  • Wsp贸艂czynnik typu bitwy (Battle_type_c)
Typ bitwy Wsp贸艂czynnik
Turnieje pretendent贸w do prowincji startowej na Froncie podstawowym 1
Turniej pretendent贸w do zwyk艂ej prowincji na dowolnym Froncie i turniej pretendent贸w w aukcji inwazyjnej na Froncie zaawansowanym i elitarnym 5
Bitwa z w艂a艣cicielem na wszystkich Frontach 5

Wsp贸艂czynnik wydarzenia w grze (Event_value_c)

Typ prowincji: Wsp贸艂czynnik
Prowincja startowa Frontu podstawowego 1
Prowincja Frontu podstawowego 1
Prowincja Frontu zaawansowanego (wliczaj膮c aukcje inwazyjne) 1,1
Prowincja Frontu elitarnego (wliczaj膮c aukcje inwazyjne) 1,2

Wsp贸艂czynniki klasyfikacji Elo (Elo_c)

Klasyfikacja Elo przeciwnego klanu Elo_c
<=1000 1,0
1001鈥1050 1,1
1051鈥1100 1,2
1101鈥1150 1,3
1151鈥1200 1,4
1201鈥1250 1,5
1251鈥1300 1,6
1301鈥1350 1,7
1351鈥1400 1,8
1401鈥1450 1,9
>=1聽451 2,0
8.5. Osobiste Punkty S艂awy

8.5.1. W ramach tego wydarzenia osobiste punkty s艂awy mo偶na zdobywa膰 tylko w bitwach.

8.5.2. W trakcie wydarzenia osobiste punkty s艂awy mo偶na wymienia膰 na bonusy osobiste.

8.5.3. Po zako艅czeniu wydarzenia osobiste punkty s艂awy mo偶na wymienia膰 na bonusy w postaci nagr贸d.

8.6. Punkty S艂awy klanu

Punkty s艂awy klanu mo偶na zdobywa膰, walcz膮c w bitwach i spe艂niaj膮c specjalne warunki na Frontach zaawansowanym i elitarnym.

8.6.2. Historia zdobywanych punkt贸w s艂awy klanu jest dost臋pna w profilu klanu na portalu klan贸w.

8.6.4. Punkty s艂awy klanu mo偶na wydawa膰 na aukcjach inwazyjnych na Frontach zaawansowanym i elitarnym. System aukcji jest wyja艣niony w punkcie 5 zasad.

8.6.5. Punkty s艂awy klanu mo偶na wymieni膰 na punkty bada艅 w ca艂o艣ci lub cz臋艣ciowo za pomoc膮 mechaniki inwestowania.

8.6.6. Punkty s艂awy klanu z uwzgl臋dnieniem zainwestowanych punkt贸w s膮 wy艣wietlane na mapie globalnej, co pozwala na ocen臋 przeciwnik贸w pod wzgl臋dem liczby punkt贸w s艂awy wydanych na technologie i pod wzgl臋dem tempa zdobywania punkt贸w s艂awy.

8.7. Ustawiane bitwy s膮 zabronione przez Regulamin. Klany i gracze, kt贸rzy narusz膮 te zasady, utrac膮 wszystkie swoje punkty s艂awy (zar贸wno klanowe jak i osobiste), a ich konta w grze zostan膮 zablokowane.

8.8. W przypadkach spornych zwi膮zanych z dodawaniem punkt贸w s艂awy (podejrzenie ustawionych bitew itp.) administracja rezerwuje sobie prawo do za偶膮dania dostarczenia powt贸rek z bitwy, zrzut贸w ekranu i innych informacji zwi膮zanych z bitw膮. Je艣li 偶膮dane informacje nie zostan膮 dostarczone, administracja podejmie decyzj臋 wed艂ug swojej najlepszej wiedzy. Zalecamy u偶ycie opcji W艂膮cz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.

9. Zadania dla klan贸w

9.1. W trakcie wydarzenia Najemnicy klany mog膮 wype艂nia膰 zadania klanowe.

9.2. Wype艂nianie zada艅 b臋dzie nagradzane technologiami, punktami bada艅 i punktami s艂awy klanu.

9.3. Wszystkie zadania klanowe, ich warunki i nagrody s膮 dost臋pne w interfejsie mapy globalnej.

Nazwa misji Nagroda Warunki zadania Liczba wype艂nie艅
Uderzenie testowe 100 punkt贸w bada艅 Zdoby膰 prowincj臋 na froncie podstawowym 3
Uderzenie omijaj膮ce 5000 klanowych punkt贸w s艂awy Zdoby膰 prowincj臋 na froncie zaawansowanym 3
Uderzenie ko艅cz膮ce Technologia: +20% do klanowych punkt贸w s艂awy w bitwach Zdoby膰 prowincj臋 na froncie elitarnym 1
Do艣wiadczony naje藕d藕ca Technologia: darmowe zg艂oszenie na Front zaawansowany Zajmijcie 10 prowincji na Froncie zaawansowanym 1
Przycelowanie 50 punkt贸w bada艅 Zniszczcie 50 pojazd贸w przeciwnik贸w na dowolnym Froncie 2
10. Oferty specjalne

Klany b臋d膮 mia艂y mo偶liwo艣膰 inwestowania klanowych punkt贸w s艂awy w punkty bada艅 po specjalnym, zwi臋kszonym kursie wymiany, przy spe艂nionych pewnych warunkach: je艣li klan rozegra艂 w wydarzeniu bitwy w przeci膮gu ostatnich 5 dni i nigdy nie dokona艂 inwestycji, otrzyma specjaln膮 ofert臋 zainwestowania z liczb膮 punkt贸w bada艅 powi臋kszon膮 o 50%. Oferta pozostanie dost臋pna przez 24 godziny i zostanie z艂o偶ona klanowi raz w ci膮gu wydarzenia.

11. Przebieg wydarzenia Najemnicy

11.1. Przed rozpocz臋ciem Najemnik贸w wszystkie klany otrzymuj膮 15 punkt贸w bada艅, kt贸re mog膮 wyda膰 na technologie w laboratorium.

11.2. Pierwszego dnia wydarzenia wszystkie prowincje na Froncie podstawowym maj膮 status startowych. Maksymalna liczba zg艂osze艅 do inwazji wynosi 16.

11.3. Po zako艅czeniu bitew inwazyjnych na froncie podstawowym zostan膮 w艂膮czone dynamiczne prowincje startowe. Maksymalna liczba zg艂osze艅 do tego typu inwazji wynosi 32.

11.4. Drugiego dnia wydarzenia zostan膮 otwarte dynamiczne aukcje inwazyjne na terytoriach Front贸w zaawansowanego i elitarnego.

11.5. Ostatniego dnia wydarzenia (6 lutego), po zako艅czeniu bitew w turniejach inwazyjnych nowe dynamiczne inwazje i aukcje nie b臋d膮 tworzone.

11.6. 4 lutego o 8:00 mapa zostanie zamro偶ona, a wydarzenie si臋 zako艅czy i rozpocznie si臋 finalne podliczanie wynik贸w wydarzenia 呕o艂nierze fortuny.

11.7. Proces wr臋czania nagr贸d i otwarcie dost臋pu do wymiany obligacji na pojazdy rozpocznie si臋 7 lutego. Uwaga: data przekazania nagr贸d mo偶e ulec zmianie.

12. Specjalne kary za niestawienie si臋 na bitw臋

12.1 Suma kar jest obliczana na podstawie ca艂kowitej liczby klanowych punkt贸w s艂awy, wliczaj膮c w to z艂o偶one, niewygrane oferty.

12.2. Punkty s艂awy klanu s膮 odejmowane z konta klanu. Dlatego po rozstrzygni臋ciu aukcji i na艂o偶eniu kar konto klanu mo偶e wskazywa膰 ujemn膮 liczb臋 punkt贸w s艂awy klanu.

Liczba bitew w okresie rozliczeniowym, w kt贸rych klan si臋 nie pojawi艂 Maksymalna liczba zg艂osze艅 do inwazji Punkty S艂awy klanu Okres rozliczeniowy
1

 

6 Kary nie zostan膮 na艂o偶one 3 dni
2 5 -10%
3 3 -10%
4 1 -10%
13. Nagrody

Nagrody przyznawane w wydarzeniu Najemnicy dziel膮 si臋 na nagrody osobiste i klanowe, a przyznawane s膮 na podstawie zaj臋tej pozycji w odpowiednich Alejach S艂aw; dodatkowo wszyscy uczestnicy wydarzenia, kt贸rzy zdobyli osobiste punkty s艂awy, b臋d膮 mogli je wymieni膰 na bonusy nagrodowe.

Tylko gracze i klany, kt贸rzy weszli do Alei S艂aw, zostan膮 uwzgl臋dnieni podczas obliczania odsetka graczy, kt贸rzy otrzymaj膮 ko艅cowe nagrody.

Aby trafi膰 do Alei S艂awy, gracz lub klan musi rozegra膰 w wydarzeniu co najmniej 5 bitew.

13.1. Klasyfikacja osobista

13.1.1. Gracze mog膮 otrzyma膰 obligacje, odznaki oraz medale jako nagrody za miejsce w klasyfikacji osobistej.

13.1.2. Przydzia艂 obligacji wed艂ug klasyfikacji osobistej:

Nale偶y zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e sumy obligacji podane poni偶ej s膮 podane ze wsp贸艂czynnikiem zale偶nym od miejsca zajmowanego przez klan. W wyniku tego, nagroda mo偶e zosta膰 pomno偶ona nawet do siedmiu razy!聽

Od Do Obligacje
0% 1% 1000
1% 2% 950
2% 3% 900
3% 5% 850
5% 10% 800
10% 15% 750
15% 20% 700
20% 25% 600
25% 50% 500
50% 75% 250

13.1.3. Medale z wydarzenia Najemnicy i warunki ich otrzymania

Zwyci臋zca Najemnik贸w

Nagroda dla cz艂onk贸w klanu, kt贸ry zaj膮艂 pierwsze miejsce w Najemnikach

Nale偶y by膰 cz艂onkiem zwyci臋skiego klanu na koniec wydarzenia.

Nale偶y rozegra膰 przynajmniej 5 bitew w Najemnikach dla tego klanu od ostatniego podania o przyj臋cie do tego klanu.

Najlepsza 10 Najemnik贸w

Nagroda dla cz艂onk贸w klan贸w, kt贸re znalaz艂y si臋 w pierwszej dziesi膮tce w Najemnikach

Nale偶y by膰 cz艂onkiem klanu, kt贸ry znalaz艂 si臋 w pierwszej dziesi膮tce na ko艅cu wydarzenia.

Nale偶y rozegra膰 przynajmniej 5 bitew w Najemnikach dla tego klanu od ostatniego podania o przyj臋cie do tego klanu.

Nie jest przyznawana zdobywcom medalu Zwyci臋zca Najemnik贸w

Najlepsza 100 Najemnik贸w

Nagroda dla cz艂onk贸w klan贸w, kt贸re znalaz艂y si臋 w pierwszej setce w Najemnikach

Nale偶y by膰 cz艂onkiem klanu, kt贸ry znalaz艂 si臋 w pierwszej setce na ko艅cu wydarzenia.

Nale偶y rozegra膰 przynajmniej 5 bitew w Najemnikach dla tego klanu od ostatniego podania o przyj臋cie do tego klanu.

Nie jest przyznawana zdobywcom medalu Zwyci臋zca Najemnik贸w i Najlepsza 10 Najemnik贸w

Uczestnik Najemnik贸w

Nagroda pami膮tkowa za aktywny udzia艂 w wydarzeniu Najemnicy

Nale偶y rozegra膰 przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Najemnicy
Epickie zwyci臋stwo

Nagroda dla cz艂onk贸w klanu, kt贸ry odni贸s艂 najwy偶sz膮 liczb臋 zwyci臋stw z rz臋du

Nale偶y by膰 cz艂onkiem klanu, kt贸ry odni贸s艂 najwy偶sz膮 liczb臋 zwyci臋stw z rz臋du (na koniec wydarzenia).

Nale偶y rozegra膰 przynajmniej 5 bitew w Najemnikach dla tego klanu od ostatniego podania o przyj臋cie do tego klanu.

13.1.4. Odznaki Najemnik贸w i warunki ich otrzymania

Legenda mapy globalnej

Przyznawana za wyj膮tkowe osi膮gni臋cia na mapie globalnej

1.聽聽聽Nale偶y by膰 w艣r贸d 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i by膰 cz艂onkiem klanu nale偶膮cego do 1% najlepszych klan贸w w momencie zako艅czenia wydarzenia.

2.聽聽聽Nale偶y rozegra膰 przynajmniej 50% bitew w Najemnikach dla klanu b臋d膮cego w艣r贸d 1% najlepszych klan贸w.

Bohater Najemnik贸w

Przyznawana za uko艅czenie Najemnik贸w w艣r贸d najlepszych 10% graczy

1.聽聽聽Nale偶y by膰 cz艂onkiem klanu, kt贸ry znalaz艂 si臋 w艣r贸d 10% najlepszych klan贸w w momencie zako艅czenia wydarzenia.

2.聽聽聽Nale偶y rozegra膰 przynajmniej 5 bitew w Najemnikach dla tego klanu od ostatniego podania o przyj臋cie do tego klanu.

13.2. Bonusy w postaci nagr贸d

13.2.1. Gracze, kt贸rzy zdobyli w trakcie wydarzenia osobiste punkty s艂awy, mog膮 wymieni膰 je na bonusy osobiste.

13.2.2. Gdy wydarzenie Najemnicy dobiegnie ko艅ca, zostanie podana warto艣膰 pojazd贸w-nagr贸d w osobistych punktach s艂awy. B臋dzie ona r贸wna liczbie osobistych punkt贸w s艂awy, kt贸r膮 zdoby艂 gracz na miejscu 10聽000. w Alei S艂aw. Opr贸cz osobistych punkt贸w s艂awy, aby otrzyma膰 pojazd-nagrod臋 b臋dzie wymagane 4000 obligacji.

13.2.3. Wybrany mo偶e by膰 jedynie taki pojazd, kt贸rego gracz nie posiada w swoim gara偶u.

13.2.4. Wszystkie pojazdy-nagrody posiadaj膮 zestaw personalizuj膮cy 鈥濿eteran鈥; je艣li gracz uko艅czy艂 w艣r贸d pierwszych 10% graczy, pojazd b臋dzie wyposa偶ony w styl 鈥濨艂yskawica鈥, odpowiadaj膮cy krajowi wybranego pojazdu.

13.2.5. Opcja wymiany punkt贸w s艂awy na bonusy nagrodowe b臋dzie obowi膮zywa膰 do 21 lutego o 8:00, w艂膮cznie.

12.2.6 Wszystkie bonusy w postaci nagr贸d b臋d膮 dost臋pne w interfejsie mapy globalnej po zako艅czeniu wydarzenia.

13.3. Klasyfikacja klan贸w

WA呕NE!

Prosimy pami臋ta膰, 偶e niekt贸re mechaniki wydarzenia s膮 nieodwracalne i mog膮 mie膰 wp艂yw na post臋py klanu w wydarzeniu w przypadku, kiedy oficerowie klanu podejm膮 niedozwolone dzia艂ania lub ich konta zostan膮 skradzione.

Prosimy o powa偶ne potraktowanie kwestii bezpiecze艅stwa i rozwa偶enie nast臋puj膮cych trzech wskaz贸wek przed rozpocz臋ciem wydarzenia:

  • Dla dow贸dc贸w klan贸w: b膮d藕cie ostro偶ni przy wyborze graczy maj膮cych dost臋p do uprawnie艅 oficer贸w i dzia艂a艅 na mapie. Dobrym pomys艂em jest ograniczenie liczby takich graczy na czas trwania wydarzenia.
  • Nigdy nie przekazujcie swojego konta osobom trzecim 鈥 jest to niebezpieczne i narusza zasady gry.
  • Zalecamy zmian臋 has艂a do konta przed rozpocz臋ciem wydarzenia.

13.3.1. W zale偶no艣ci od miejsca klanu w klasyfikacji klan贸w, suma obligacji graczy w danym klanie jest mno偶ona przez nast臋puj膮cy wsp贸艂czynnik:

Od Do Wsp贸艂czynnik klanu
0% 1% 7
1% 2% 6,5
2% 3% 6
3% 5% 5,5
5% 10% 5
10% 15% 4
15% 20% 3
20% 25% 2,5
25% 50% 2
50% 100% 1

13.3.2. W ten spos贸b je艣li gracz znajdzie si臋 w艣r贸d 7% najlepszych graczy pod wzgl臋dem osobistych punkt贸w s艂awy, a jego klan jest w艣r贸d 7% najlepszych klan贸w w tym samym regionie, to gracz otrzyma 800 obligacji (wed艂ug klasyfikacji osobistej) *5 (wsp贸艂czynnik klanu), czyli 4000 obligacji.

13.3.3. Gracz otrzymuje mno偶nik klanu wy艂膮cznie od klanu, do kt贸rego nale偶y w chwili zako艅czenia wydarzenia, je艣li spe艂niono nast臋puj膮ce warunki: stoczono co najmniej 5 bitew w wydarzeniu jako cz艂onek tego klanu.

W przeciwie艅stwie do innych nagr贸d, z艂oto w grze b臋dzie rozdzielone w oparciu o konkretne miejsce, a nie o odsetek graczy. Ca艂kowita pula nagr贸d wyniesie 8聽415聽000 szt. z艂ota i zostanie rozdzielona pomi臋dzy klany wed艂ug nast臋puj膮cego schematu:

Miejsce: Nagroda
1 200 000
2 150 000
3 100 000
4 95聽000
5 90 000
6 85 000
7 80聽000
8 75 000
9 70 000
10 65 000
11 64 000
12 63 000
13 62 000
14 61 000
15 60 000
16 59 000
17 58 000
18 57 000
19 56 000
20 55 000
21 54 000
22 53 000
23 52 000
24 51 000
25-50 50 000
51-100 40 000
101-200 30 000
201-300 20 000
301-500 10 000

12.4.聽Najlepsze klany wydarzenia otrzymaj膮 zaproszenia do udzia艂u w turnieju klan贸w, kt贸ry odb臋dzie si臋 po wydarzeniu Najemnicy (tylko EU).

14. Aukcja obligacji

Gracze, kt贸rzy dostali si臋 do Alei S艂aw, ale nie znale藕li si臋 w艣r贸d 10聽000 najlepszych graczy i nie otrzymali przez to mo偶liwo艣ci wymiany obligacji na pojazdy, mog膮 wzi膮膰 udzia艂 w aukcji obligacji i spr贸bowa膰 wygra膰 jeden z sze艣ciu pojazd贸w klanowych (T95/FV4201 Chieftain, 袦60, VK 72.01, Object 907, 121袙, 孝95袝6).

14.1. Aukcja rozpoczyna si臋 wraz z otwarciem okna wymiany obligacji na pojazdy 6 lutego (Uwaga: czas rozpocz臋cia aukcji mo偶e ulec zmianie), a ko艅czy si臋 21 lutego o 8:00.

14.2. Gracze, kt贸rzy dostali si臋 do Alei S艂aw, ale nie znale藕li si臋 w艣r贸d najlepszych 10聽000 graczy, mog膮 z艂o偶y膰 ofert臋 w wysoko艣ci przynajmniej 5000 obligacji.聽Uwaga 鈥 osobiste punkty s艂awy mo偶na wymieni膰 na obligacje i u偶y膰 w aukcji.

14.3. Gracz mo偶e wycofa膰 swoj膮 ofert臋 w dowolnym momencie i z艂o偶y膰 inn膮 ofert臋.

14.4. Na ko艅cu aukcji 400 graczy, kt贸rzy z艂o偶yli najwy偶sze oferty, otrzyma pojazdy wybrane przez siebie w oknie licytacji.

14.5. Je艣li jest kilku graczy, kt贸rzy z艂o偶yli najni偶sz膮 wygrywaj膮ce oferty, to pojazdy otrzymaj膮 gracze, kt贸rzy z艂o偶yli te oferty najwcze艣niej.

14.6. Z艂o偶one oferty, kt贸re nie wygra艂y, zostan膮 zwr贸cone graczom, kt贸rzy je z艂o偶yli.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
29 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo

chece kupi膰 miejsce w klanie na 907 m贸j nick 0987654321JKL

Greg

A co je艣li dzie艅 przed ko艅cem b臋d臋 mia艂 punkty i b臋d臋 w top 10000 a dow贸dztwo wyrzuci mnie z klanu dostan臋 czo艂g czy nie

VIVE

Czyli indywidualnie zdobywamy punkty s艂awy czy klanowo? Wystarczy, 偶e mam dobry klan i zagram 5 bitew w kampanii? B臋d臋 m贸g艂 wtedy kupi膰 907 z tych 10k graczy? Czy pozostanie tylko licytacja?

Jak obstawiacie, ile obligacji b臋dzie potrzebne, 偶eby wylicytowa膰 907?

Ja

Kopiuj wklej jest super.
Mimo wszystko mo偶na by to prze艂o偶y膰 z polskiego na swojskie…..

Anonim

ej dlaczego testowy nie dzia艂a ???

Dzi臋kujeCiWocieRiP

Dzi臋kuje Ci WOT za:

– 偶e, zajmujecie si臋 pierdo艂ami jakimi艣 renderowaniem wielow膮tkowym zamiast poprawi膰 system doboru graczy by nie by艂o jednej dru偶yny s艂abej a drugiej mocnej i bitwy si臋 koncz膮 w 2-3 minuty 15-0 lub max 15-3

– 艢lepe pociski w grze
– 偶e przewa偶nie mam 10 -15 pora偶ek z rz臋du bez wygranej
– 偶e od tego wszystkiego odechciewa mi si臋 gra膰
– 偶e sprawili艣cie 偶e nie wydam ju偶 z艂amanego grosza na t膮 gr臋
– 偶e jutro skasuje t膮 gr臋 i zrobi臋 zn贸w kilku miesi臋czn膮 przerw臋

Dzi臋kuje 偶e Wasza gra tak zniech臋ca do gry

Anonim

Renderowanie podnioslo mi fps z 70 do 120 wiec roznica jest ogromna p艂aczku

Anonimowo

Ale b贸l **** omg. Optymalizacja jest najwa偶niejsza. Bo bez nie nikt by nie m贸g艂 gra膰. A przegrywasz pewnie dlatego 偶e jeste艣 tylko 偶a艂osnym 5-latkiem kt贸ry nie umie gra膰 i zwala wszystko na RNG.

Anonimowo

skoro bitwy koncza sie 15-0 lub 15-3 to czego placzesz jezeli to wygrana

Kosa

bo jak grasz ci臋偶arem albo art膮 to zd膮偶ysz odda膰 2 strza艂y i jest koniec bitwy

wojo9999

XDD

Rafi

Nie ma b艂臋du 偶e mecze b臋d膮 od 18 ? Troch臋 wcze艣nie

q

bledu nie ma, jesli ostatnie drzewko zacznie sie o 21 przy 32 uczestnikach to jest 6 razy po 30 min, wiec konczyc sie bedzie walka o prowincje po 24.. wiec wiesz.. 18 wydaje sie rozsadna

rafi

Dla tych co pracuj膮 i maj膮 rodzinny nie bardzo 18 to rozs膮dna godzina

Trime

S膮 4 prime time, je偶eli przesuniemy na 22 to ju偶 przy 8+ zespo艂ach fina艂 b臋dzie po p贸艂nocy, a jak dojdzie do 32 zg艂osze艅 to fina艂 w okolicy 1. Wi臋c lepiej od 18 do max 24 ni偶 od 19 do 1 w nocy

Nowy

Ok, widz臋 偶e niekt贸rzy nie zrozumieli wi臋c wyja艣niam.
Prime jest od 18 czyli to znaczy 偶e do godziny 18 mo偶na zg艂osi膰 si臋 na dan膮 prowincj臋. Bitwy natomiast zaczynaj膮 si臋 od 19 bo od zawsze by艂o tak, 偶e na 1 godz przed bitw膮 mo偶na by艂o si臋 zg艂osi膰 na dan膮 prowincj臋 najp贸藕niej.

xxx

prime time to czas rozpoczecia bitew anie czas zg艂oszenia do bitew

To ja

Nasz klan olewa cw bedziemy grac tw i natarcia bo w kampanii bedzie nowy tank do wygrania wiec wszystkie przydupasy wg beda startowac .POWODZENIA

Anonimowo

po prostu jeste艣cie s艂abi i nie ma co owija膰 w bawe艂ne

Czesc

Powodzenia wot jest tylko dla tych co placa i tych co liza duupe wg nasz klan skupi siena tw i natarcie bo na czolg nie ma szans bo dodali nowy czolg do kampani wiec wyjadacze zgarna wszystko

Glusek

Wiesz dzi臋ki temu 偶e my p艂acimy. Wy mo偶ecie gra膰 w wot za free

Hem

Ale to nie nasza wina, 偶e masz tak s艂aby klan. Z jakiej racji s艂absi maja cokolwiek wygrywa膰??? Jak w sporcie jeste艣 kiepksi w bieganiu, to nikt Ci te偶 medalu olimpijskiego nie da. Na tym polega wygrywanie. By co艣 wygra膰, trzeba pokona膰 (by膰 lepszym) od innych. Czo艂gi wygrywaj膮 klany ze 艣rednim wn8 ju偶 nawet na poziomie 1200. A wystarczy by膰 srednio ogarni臋t膮 ameb膮 by takiego WNa robi膰 bez wysi艂ku. Dobrze prowadzone klany (zgranie, taktyka, umiej臋tno艣ci – ale nie te randomowe), s膮 wstanie pokona膰 znaczniej lepszych od siebie.

ken

Z poprzedniego wydarzenia zmienilo sie glownie tylko to ze kazdy gracz moze inwestowac w bousy ale j.n raczej nie powinno byc problemu z top 10k .Srednio z okladem 50 aktywnych w kazdym klanie tzn. ze klanowo trzeba byc w top 200 no i oczywiscie aktywnie grac.

Oskiman

Ja pier*ole jaki elaborat, kiedy艣 CW to samo si臋 tworzy艂o a teraz we藕 to ogarnij…

q

pokolenie 500 + nie chce sie poczytac paru stron, smutne to

Vandal

Pokolenie 500+ jest dopiero w przedszkolu baranie

anonim

TOP 10 000, raczej nie powinno by膰 problemu 偶eby zdoby膰 907 馃榾

Druixo

I co z tego ze zdobedziesz 907 jak sr dmg bedziesz mial 1000

anonim

Hahaha dobry bait @Druixo