Zmiany w Twierdzach i zniżki

Wcześniej wspomniana przez nas zmiana, została wprowadzona również na serwerze EU 😉


Surowce przemysłowe w bitwach losowych

Dowódcy! Począwszy od czwartku, 24 sierpnia, członkowie klanów grający w bitwach losowych pojazdami X poziomu będą mogli zdobywać surowce przemysłowe. Ich ilość będzie zależna od miejsca zajętego w tabeli wyników bitwy pod względem zdobytego doświadczenia:

Miejsce w tabeli wyników bitwy według zdobytego doświadczenia Zwycięstwo Porażka
1 30 20
2 30 20
3 30 10
4 20 10
5 20 10
6 20
7 10
8 10
9 10
10 10

Gdy dwóch członków tego samego klanu zagra w plutonie, zdobywać będą 50% więcej surowców przemysłowych. Na przykład, pierwsze miejsce według doświadczenia zdobytego w bitwie daje 45 jednostek surowców przemysłowych, zamiast 30.

Ta premia również dotyczy trzeciego gracza w plutonie, nawet jeśli jest członkiem innego klanu.

Podobna zasada ma zastosowanie w Wielkich bitwach oraz bitwach rankingowych po rozpoczęciu sezonu.

Aby sprawdzić ilość surowców przemysłowych zdobytych w ten sposób, przejdźcie do zakładki Personel wojskowy w swoim klanie w kliencie gry:

Teraz klany, które nie posiadają wielu członków i przeważnie łączą się w plutony, aby grać w bitwach losowych, również będą miały dostęp do twierdzy i premii, które ona daje.

Wrześniowe przeceny na struktury w Twierdzy

Zniżki na rozbudowę struktur poziomów I–VI będą dostępne między 11 a 17 września.

Postanowiliśmy ogłosić to odpowiednio wcześniej, aby klany mogły przygotować się i uzbierać wystarczającą ilość surowców przemysłowych.

Niższe koszty konstrukcji umożliwią nowym klanom szybszą rozbudowę ich Twierdz i uzyskanie dostępu do rezerw ze znacznymi premiami.

Wysokości zniżek

Budynki poziomów I–IV — 50%

Budynki poziomów V–VI — 30%

Informacje na temat przecen w strukturach Twierdzy znajdziecie na oficjalnym Portalu WoT 😉

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
9 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wuteasuwatelikacz

Jak dla mnie te twierdze powinny wrócić do tego przed rewolucją, wtedy był fun, gra itd.
Teraz to dla mnie ułatwienia, ułatwienia i jeszcze raz ułatwienia, a korzyści nie widać z tego prawie żadnych.

ali

Ci ciekawe wczoraj grając na T8 też dostawałem cegiełki,o ile wyrzuciło mnie na T10..

Jamajka

Pomysl bardzo fajny ale.. przegrana ekipa w 1-3 powinna miec po 25 ikolejnych 5 po 10 surowca klanowego. Wiadomo, ze nie zawsze mozemy liczyc na mile losowanie przez WG. Natomiast pomysl na kostki w randomach etc. to wielki + dla Wargamingu 🙂

Grzybek

Oczywiście tylko na dychach, bo WG nie wprowadzi nowych rzeczy dla plebsu na tierach 1-9

Teravius

To jak zamiast małpy weźmiesz kogos ogarnietego to zostaje 13 wspolplemiencow 😉

Tomek

Oczywiście za porażkę dostajemy mniej. Jakby to ode mnie zależało czy 14 małp w drużynie zechce zrobić dmg większy niż pula ich jebanego HP..

DJStalkerCell

I znowu ktoś ma jakiś problem xD

ja

na szczescie sa mistrzowie tacy jak ty, ktorzy samotnie zabijaja 15 czolgow nie tracac ani jednego hp i nie strzelajac ani razu

Tomek

Napisałem 1 : 1
JEDEN do JEDNEGO.
Jeśli nie potrafisz czytać to nie próbuj się wymądrzać..