Ju偶 wkr贸tce Sezon 6 na mapie globalnej!

Oficjalnie z portalu WoT 馃槈


Wojownicy klanowi!

Sezon sz贸sty rozpocznie si臋 na mapie globalnej聽28 sierpnia. Po d艂ugiej przerwie klany ponownie stan膮 naprzeciw siebie na frontach mapy globalnej w zmaganiach o wy艂onienie najsilniejszego!

Co nowego w sezonie sz贸stym?

Sezon sz贸sty wprowadza szereg wa偶nych zmian i poprawek, z kt贸rych wiele zosta艂o zaproponowanych przez spo艂eczno艣膰 Wojen Klan贸w. Dzi臋kujemy za Wasze opinie i pomys艂y, kt贸re pomog艂y nam poprawi膰 dzia艂anie gry w sezonie sz贸stym.

Wracamy do korzeni i mapa globalna ponownie b臋dzie przypomina艂a piaskownic臋, co sprawia艂o kiedy艣, 偶e by艂a najbardziej wyj膮tkowym trybem gry. G艂贸wne zadanie le偶膮ce przed klanami to zdoby膰 prowincje przy wykorzystaniu wszelkich 艣rodk贸w: brutalnej si艂y, przewagi liczebnej, b艂yskotliwej taktyki oraz 鈥 rzecz jasna 鈥 nieodzownej dyplomacji. Klany b臋d膮 mia艂y woln膮 r臋k臋, je艣li chodzi o wyb贸r strategii, ale celem ostatecznym nadal b臋dzie kontrola jak najwi臋kszych obszar贸w, co ma przynie艣膰 jak najwi臋cej przychodu.

Dwa fronty

Na mapie globalnej b臋dzie jeden front dla VIII poziomu oraz jeden dla X poziomu. Front szkoleniowy X poziomu by艂 najmniej popularny i, zgodnie z opiniami spo艂eczno艣ci, zosta艂 usuni臋ty. W zwi膮zku z tym przynale偶ne mu nagrody zosta艂y roz艂o偶one na pozosta艂e dwa fronty, kt贸re przy okazji zosta艂y powi臋kszone.

Og贸艂em b臋dzie 300 prowincji na froncie VIII poziomu oraz 250 na froncie X poziomu.

Organizacja front贸w

Front X poziomu zostanie podzielony na trzy wirtualne聽strefy dochod贸w. Na frontach nie b臋dzie sztucznych granic ani region贸w. Ta nowa organizacja pozwoli klanom-weteranom walczy膰 o najbardziej warto艣ciowe prowincje frontu bez zak艂贸cania stref o 艣redniej i niskiej dochodowo艣ci, gdzie trafi膮 klany pocz膮tkuj膮ce. W dowolnym momencie klany b臋d膮 mog艂y przej艣膰 do stref z wi臋kszymi dochodami b膮d藕 to drog膮 l膮dow膮, b膮d藕 przez inwazj臋 na skraju strefy wy偶szej dochodowo艣ci.

VIII poziom b臋dzie podobny do poprzednich sezon贸w i b臋dzie mia艂 jedn膮 stref臋 dochodowo艣ci.

Prowincje startowe zostan膮 rozmieszczone tylko na brzegach mapy. Prowincje aukcyjne zosta艂y zupe艂nie usuni臋te. Nie b臋dzie zatem ci膮g艂ej okupacji w wewn臋trznych obszarach frontu, a mo偶liwo艣ci przej臋cia obszar贸w odleg艂ych od wybrze偶a zostan膮 ograniczone do prowincji zbuntowanych, co powinno stworzy膰 ciekawe pole do rozwijania strategii.

Zadania klanowe

Usun臋li艣my wszystkie zadania, kt贸re dawa艂y punkty zwyci臋stwa, i przerobili艣my zadania daj膮ce z艂oto. Poniewa偶 g艂贸wnym celem klan贸w jest przej臋cie kontroli nad ziemi膮, usun臋li艣my wi臋kszo艣膰 zada艅, kt贸re mog艂yby spowalnia膰 klany lub uniemo偶liwia膰 im stosowanie ich ulubionej strategii. Nagrody z usuni臋tych zada艅 przesz艂y w dochody z prowincji.

Pozosta艂y niekt贸re zadania klanowe, kt贸re mog膮 by膰 wykonane tylko na froncie VIII poziomu lub w strefie niskiej dochodowo艣ci frontu X poziomu; ich wype艂nienie da dodatkowe nagrody klanom, kt贸re dopiero debiutuj膮 na mapie globalnej. Zadania nie b臋d膮 ju偶 ograniczone do konkretnego typu prowincji i nie b臋d膮 ogranicza艂y klan贸w w kwestii jednoczesnego zdobywania prowincji i wykonywania zada艅. Jednak偶e wype艂nianie zada艅 nie b臋dzie tak dochodowe jak walka o nowe lub bardziej warto艣ciowe prowincje.

Zadania osobiste

Dodali艣my zadania osobiste do wype艂nienia na mapie globalnej. Teraz wygrywanie bitew nie tylko przys艂u偶y si臋 sukcesowi klanu, lecz tak偶e b臋dzie bezpo艣rednio wynagradza膰 graczy materia艂ami eksploatacyjnymi premium i rezerwami osobistymi.

W艂膮czona blokada pojazd贸w

Podzielamy Wasze obawy dotycz膮ce zmniejszonej r贸偶norodno艣ci bitew na mapie globalnej, spowodowanej przez graczy u偶ywaj膮cych zbyt cz臋sto tych samych pojazd贸w. Blokada pojazd贸w b臋dzie w艂膮czona, a jej zasady zostan膮 ujednolicone dla wszystkich typ贸w i poziom贸w pojazd贸w.

Sezon 6: Zasady og贸lne

  • Na mapie globalnej b臋d膮 dost臋pne prowincje standardowe i startowe.
  • Operacje klanowe s膮聽w艂膮czone. Lista zada艅 mo偶e si臋 zmieni膰 w trakcie sezonu.
  • Klasyfikacje (misji i sezonu) s膮聽wy艂膮czone.
  • Doch贸d front贸w sezonu na mapie globalnej jest zwi臋kszony w stosunku do Sezonu 5.
  • 鈥濵g艂a wojny鈥 jest聽w艂膮czona.
  • Poziomy prowincji s膮聽wy艂膮czone聽na wszystkich frontach sezonu.
  • Limit dochodu prowincji jest聽w艂膮czony. Aktualna warto艣膰 r贸wnowa偶膮ca to 10 prowincji.
  • Aukcje s膮聽niedost臋pne.
  • Blokada pojazd贸w jest聽w艂膮czona.
  • Pl膮drowanie jest聽w艂膮czone.
  • Bunty s膮聽w艂膮czone.
  • Regiony s膮聽wy艂膮czone.
  • Przesuwanie godziny bitwy za wp艂ywy jest聽wy艂膮czone. W 50% prowincji godzina rozpocz臋cia bitwy jest przesuni臋ta o 15 minut, w zale偶no艣ci od ich Prime Time.
  • W艂a艣ciciel prowincji nie bierze udzia艂u w turniejach w prowincjach startowych i w bitwach w turniejach poprzez aukcje, jak r贸wnie偶 w atakach l膮dowych na jego w艂asne prowincje.
  • Liczba uczestnik贸w turnieju inwazyjnego: 64.
  • Maksymalna liczba aktywnych zg艂osze艅 do inwazji, kt贸re mog膮 by膰 wys艂ane przez jeden klan: 6 dla frontu X poziomu, 10 dla frontu VIII poziomu.
  • Klany, kt贸re ju偶 posiadaj膮 prowincje, nie mog膮 si臋 zg艂asza膰 do turniej贸w inwazyjnych na mapie globalnej.
  • Klany nie mog膮 atakowa膰 prowincji startowych drog膮 l膮dow膮.
  • Modu艂y dywizji s膮 w艂膮czone (efekt strategiczny).
  • Utrzymanie dywizji jest darmowe.
  • Stosowane s膮 kary.

Pierwszego dnia sezonu wszystkie prowincje na mapie globalnej b臋d膮 prowincjami startowymi. Po zako艅czeniu Prime Time prowincje przejd膮 w standardowy tryb wydarzenia zgodnie z og贸lnymi zasadami sezonu.

  • Liczba uczestnik贸w turnieju inwazyjnego w pierwszym dniu wydarzenia: 32.
  • Je艣li bitwa o prowincj臋 startow膮 zako艅czy si臋 remisem, b臋dzie traktowana jako pora偶ka strony atakuj膮cej.

Blokada pojazd贸w

W odpowiedzi na Wasze opinie ponownie w艂膮czamy blokad臋 pojazd贸w na mapie globalnej.

Jak poprzednio, pojazdy zniszczone w bitwach o prowincj臋 b臋d膮 przez chwil臋 zablokowane. Pojazd贸w zablokowanych mo偶na jednak偶e u偶y膰 w bitwach inwazyjnych.

Czasy blokowania pojazd贸w tego samego poziomu s膮 takie same, bez wzgl臋du ich typ.

Poziom pojazdu

Czas blokady

VIII 48 godzin
X 72 godziny

Je艣li finalista turnieju inwazyjnego zwyci臋偶y w艂a艣ciciela prowincji, czas blokady pojazd贸w skraca si臋 o 50%.

Fronty i prowincje

Front sezonu VIII poziomu: 300 prowincji

Doch贸d

Liczba prowincji

48 szt. z艂ota 120
72 szt. z艂ota 96
96 szt. z艂ota 48
120 szt. z艂ota 36

Front sezonu X poziomu: 250 prowincji.

Strefa dochodowo艣ci

Doch贸d

Liczba prowincji

Niski doch贸d

(100 prowincji)

120 szt. z艂ota 40
240 szt. z艂ota 32
360 szt. z艂ota 16
480 szt. z艂ota 12
艢redni doch贸d

(100 prowincji)

600 szt. z艂ota 40
720 szt. z艂ota 32
840 szt. z艂ota 16
960 szt. z艂ota 12
Wysoki doch贸d

(50 prowincji)

1080 szt. z艂ota 20
1800 szt. z艂ota 16
2400 szt. z艂ota 8
4800 szt. z艂ota 6

Prowincje startowe b臋d膮 stanowi膰 oko艂o 18% og贸艂u prowincji frontu gry.

Prime Time front贸w sezonu:

  • 19.00 CEST
  • 20.00 CEST
  • 21.00 CEST
  • 22.00 CEST

VIII poziom

Poziom X

Mapy

  • Klasztor
  • Lotnisko
  • Ko艂o podbiegunowe
  • Urwisko
  • Spustoszona stolica
  • El Haluf
  • Ensk
  • Zatoka rybacka
  • Fiordy
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Prze艂臋cz
  • Murowanka
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Ruinberg
  • Piaszczysta rzeka
  • Step
  • Westfield

Zadania osobiste

To pierwszy raz, gdy b臋d膮 dost臋pne zadania (do wype艂nienia na mapie globalnej i nagradzane materia艂ami eksploatacyjnymi i rezerwami osobistymi).

B臋d膮 to zadania聽jednodniowe, czyli mog膮 by膰 wype艂niane raz dziennie.

Zadania b臋d膮 aktualizowane codziennie. Je艣li gracz wygra艂 trzy z czterech bitew, jego post臋p zostanie wyzerowany nast臋pnego dnia i zadanie b臋dzie trzeba wykona膰 od pocz膮tku.

Zadania rozpoczynaj膮 si臋 wraz z dniem rozpocz臋cia sezonu i trwaj膮 przez miesi膮c. Mo偶ecie z nimi zapozna膰 si臋 na oficjalnym portalu World of Tanks.

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
7 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
CapaciousCore

Pytanie do redaktora naczelnego lub kogo艣 kto si臋 orientuj臋. Czas blokady czo艂gu liczony jest od zako艅czenia bitwy czy jako艣 inaczej?

Uni

Co b臋dzie do wygrania? ?

007

Wiadomo co b臋dzie do wygrania

AmmitAnubis

Mapy: Spustoszona stolica ??? Czy偶by nowa mapa ?

Anonimowo

To Pary偶 wystarczy wujka google zapyta膰 馃檪

ja

przeciez wszyscy w wg, oprocz dzialu zajmujacego sie czolgami premium, pracuja nad mapami hd(czyli +/- 1 osoba)