9.20 – zmiany czołgów ciężkich: Japonia, cz. II

Wczoraj, zdradzono co nieco odnośnie nadchodzących zmian, ponieważ na supertest trafiły czołgi japońskie. WG ma zamiar przetestować kompleksowe zmiany maszyn średnich i topowych poziomów. Powodem rebalansu japońskich czołgów ciężkich jest poprawa balansu tej gałęzi, zmiana skuteczności i wartości bojowej japońskich ciężarków i zrównanie ich szans na tle maszyn pozostałych krajów.

 O-I Experimental:

  • usunięto działo 105mm ze względu na jego zbyt wysoką wydajność wobec przeciwników na tym poziomie,
  • wzmocniono pancerz przedni czołgu (wszędzie z 75 do 100mm),
  • zmniejszono rozproszenie celownika podczas obrotu wieży z 3,8 na 3,45,
  • zmniejszono prędkość obrotu wieży z 22,9 do 20,9 °/s.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 O-I:

  • słabszy pancerz z tyłu.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 O-Ho:

  • otrzyma pociski premium o penetracji rzędu 250-260mm dla działa 10cm Experimental Tank Gun Kai.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 Type 4 Heavy:

  • zmniejszono rozproszenie celownika podczas obrotu wieży z 4,14 na 3,91,
  • zmniejszono rozproszenie celownika spowodowane obrotem zawieszenia z 4,64 na 3,59,
  • zmniejszono prędkość obrotu wieży z 18,8 do 17,7 °/s,
  • zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 22 do 17 °/s,
  • znerfiono pancerz pojazdu.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 Type 5 Heavy:

  • zmniejszono rozproszenie celownika podczas obrotu wieży z 4,22 na 3,8,
  • zmniejszono rozproszenie celownika spowodowane obrotem zawieszenia z 4,22 na 3,26,
  • zmniejszono prędkość obrotu wieży z 20,9 do 18,8 °/s,
  • zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 22 do 17 °/s,
  • znerfiono pancerz pojazdu.

Francja będzie następną nacją, jaka trafi do testów na Superteście.

via WoT Express

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
20 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Truth is God

Experimental wygrywa 1do1 z kv em i bliałoruscy netfią. Ten czołg powinien mieć to działo (100mm) z uwagi że jest on jednym wielkim wrakspotem dla 4 i 5 tieru. Szkoda. Kiedyś był to super czołg, potem średni a tetaz będzie po prostu smutny 🙁

Fate666

5lat rebalansu Wg ****** €€ $$kasuje
A gra dawno staneła w miejscu NIC NIEROBIA!!! mape wprowadzaja raz na rok nowe tryby to jakas komedia eventy dla ktorych warto jedzic wprowadzane sporadycznie i bezustanne mydlenie oczu rebalansem brawo !!!

migo

nerfić po kolei wszystkie kraje a ruskich zbafować. Jestem jak najbardziej za.

1234567890

NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!! NERFIĆ!!!

polibol

wtf nerf do obrotu no nie do pancerza najpierw a teraz do mobilności i tak jest mułem a teraz to dopiero będzie muł więcej kasy nie wydaje na tom gre najpierw mi znerfili t110e5 a teraz typa 5 heavy co zrobię dyche to mi nerfiom to niesprawiedliwe
tyle czasu straconego w tej grze a tu nerf niech golda znerfiom

GTX

Aha… te czołgi musiały być znerfione 😉 a na pewno t110e5
Te czołgi dalej są bardzo dobre więc niw wiem o co ci chodzi..
Chyba o to że już nie są Op tylko dobrze zbalansowane…

jajek92

no jak już nie wydasz kasy na ta grę to może wydasz ją na słownik ?? radzę zastanowić się na taką opcją.

why_no

umiejętności pisania zapewne takie same jak w grze

GTX

jeżeli chodzi o mnie to sorry literówka: nie*
(tak widzę jego błędy 😉

ja

robisz te dychy bo są op, a potem płaczesz że nerfią

proteinowy_szejk_tluszczowy

Ciekawe co chcą znerfić w Type5 H. ?? Niech się lepiej za Mausa wezną bo w Typa każda IX i X z golda i tak wali w pysk i wszystko wchodzi.

GTX

Dlatego powinien posiadać racjonalne weekspoty aby można było użyć normalnej amunicji.. ale ten “nerf” pancerza.. kompletnie nic nie zmieni. Pancerz powinien być do tego stopnia znerfiony aby można było uzywać standardowej amunicji, np “policzki” dolnej płyty powinny być przebijane zwykłą amunicją jak i te wizjery. Niestety nerf nic w sumie nie zmienia i tylko w idealnych warunkach będzie można go przebić zwykłym pociskiem. Wniosek z tego taki że ludzie i tak będą walili w niego z golda.. niestety..
Co do Mausa to powinni zmienić mu pancerz wierzy do okolic 255 i raczej nie więcej no i oczywiście działo. I to chyba na tyle. 😉

GTX

A no i działo w Type 5 Heavy powinno dostać nefra do alfy na goldzie czy też penetracji.. bo jak na razie to wali prawie jak brytyjski FV….

proteinowy_szejk_tluszczowy

Działo na goldzie wali tylko miękkie MT i LT za 1k DMG z kawałkiem, inne mocno opancerzone czołgi niejednokrotnie jak mi się nie chciało wycelować to wylosowało mi goldowa pestkę w okolicach 70 dmg LOL a poza tym jakby znerfili gun dla T5H to już byłby totalnie bezbronny vs Maus a tak to szanse są wyrównane jak się wie gdzie nakurwiać Mausika 😀

XtremeLu

Ale żeby dać buffa is-6 to ani słowa 🙁

Trybun

Bo masz kupić nowy czołg premium, taka jest polityka WG 😉

jajek92

aha czyli jak ktoś już ma te czołgi typu defender liberte skorpion itp. to już nie może wymagać buffa dal starego poczciwego is 6?? hm??? sam mam te nowe premki, ale z chęcią czasem bym chciał zagrać starym coś wartym w bitwie is-em. Teraz nic się nie da zrobić ani zarobić ani odbić, totalna kupa złomu to teraz jest.

Oleynick

Jak to mówią… wszystko zależy od gracza… 😉 mam kumpla który twierdzi, że to najlepsza premka, umie się nią tak ustawić, że naprawdę dużo odbija. Efektywność pancerza u niego to 0,96, a średni dmg 1900. Tak więc serdecznie polecam najpierw nauczyć się grać, a później oceniać czołgi 🙂

Oleynick

A, nie sorry. 2050 średniego dmg 😉

jajek92

może dasz nick?? hmm?? i jak bym grał w każdej bitwie z golda też bym miał 1900 dmg. ale jak gram jakąś spotkaniówkę to prawie każdy is6 gra z golda to nie widzę problemu aby mieć to 1900sredniego. Ciekawe czy na zwykłych pociskach też jest caki cwaniak i robi to 1900 sredniego na bitwe.