Kompilacja Q&A

photo(5)
Product manager Maxim Chuvalov:
-WoT Blitz ma 45 milionów zainstalowań na świecie;
-Celujemy też w żeńską część społeczności, nasze studio Melesta Games, z którym mamy strategiczne partnerstwo, ostatnio wypuściło grę My Cafe;
-Grałem już w czołgi VR, testujemy to teraz, póki co wygląda nieźle. Nie wyjdzie jednak poza fazę prototypu póki nie będzie rynku i popytu na VR;
 
Storm (2)
Storm:
– Dlaczego nie wypuścicie wszystkich minimap w jednym patchu?
– To tylko test. Jeśli będzie dobrze odebrany, zrobimy też resztę;
 
– Ilu graczy korzysta z klienta HD?
– Mniej niż 50% (Uh, ruskie PCty…)
 
– Czekam drugi rok na zmiany krajobrazu na mapach korytarzowych, proszę przywróćcie możliwość manewrowania!
– Na których mapach ją odebraliśmy?
 
– Podmiana Lorr 40t na B-C 25t AP – Jest nowy ładowniczy, skąd się wziął?
– Błąd, usuniemy go;
 
– Jak wygląda procedura podmiany?
– Bez resetowania perków, nie wiadomo jak ze statystykami gracza na czołgu.
 
PgTiDTzClLw
Murazor:
– Gdzie pojawi się poboczne drzewko francuskie? Ruszy od AMX 50 100 czy z 7 tieru?
– Z tieru 7;
 
– Czy będą bonusy/gratisy na 100 urodziny czołgów?
– Nie wiadomo;
 
– Yuri [Pasholok], nie wiem dlaczego jesteś tak niezadowolony z usunięcia projektów francuskich heavików (Yuri zaprojektował linię francuskich HT od 2 tieru, WG ruszy od 8 – red.), są naprawdę zbędne, szczególnie, że są tam wielowieżowe pojazdy ze średnimi działami i słabą mobilnością. (Ekhm… Japońce nie są? :D)
 
dzfg4SP3lZI
Pasholok:
– Daniil (Murazor), każde drzewko musi mieć jakieś cechy charakterystyczne, wady i zalety. Drzewko powinno być wyjątkowe. Duże, nieźle opancerzone pojazdy ze średnią szybkością i dobrymi jak na swój tier działami. HT 6 tieru są na przykład zdecydowanie potrzebne do różnych trybów gry. Nie mówię nawet o tym, że nie ma żadnych HT 3 ani 2 tieru w grze.;
– To było ostatnie możliwe drzewko francuskie;
 
– Yuri, co wiesz o B-C 35t, czy były plany?
– 35-tonowy Bat-Chat brzmi jakby ktoś najadł się halucynków. Program zaczął się od dwunastu ton, przeszedł przed projekt, który pojawi się na 9 tierze, 10 (BC 2-5t) była faktycznie zbudowana;
 
– Jest osoba, która twierdzi, że ma dostęp do planów i schematów pancerza tego 35-tonowego bata.
– Nie spotkałem się z czymś takim w materiałach, które studiowałem;
 
– Pz 3 K miał w planach inne działo, dlaczego zamontowaliście do niego KwK L43 w grze?
– Takie były plany. Pytanie leży w tym, czy zawieszenie musiało być przerobione po zamontowaniu takiego działa, jednak nie wprowadzono tego w rzeczywistości;
 
– Czy nie można nic zrobić z francuskimi heavikami? Długo na nie czekałem!
– Staram się coś z tym zrobić;
 
pankov (1)
Anton Pankov: (cały wywiad)
– Brak balansu opartego o skilla jest jedną z zasad WoTa. Jednak patrząc na bitwy rankingowe w WoWS, możemy kiedyś wprowadzić podobne rozwiązanie w czołgach;
– System załogi jest już dość stary i potrzebuje przeróbki. Potrzeba nowych perków, ale dopiero po zrebalansowaniu pojazdów, jako że załogi mają znaczny wpływ na czołgi. Myślę, że przede wszystkim załogi mają zbędny interfejs i model ról nie jest odpowiednio zrealizowany. Wszyscy wybierają te same perki. BiA, naprawa, żarówa. Chcę więcej perków, które pozwolą na więcej rozwiązań wzmacniających zalety i kompensujących wady. Marzę też o legendarnych załogach z legendarnymi perkami: znani czołgiści ze specjalnymi skillami (Czterej Pancerni? 🙂 -red. )
 
– Czy jest różnica między publikacją i rozwojem między regionami?
– Staramy się przenieść więcej zainteresowania na zawartość lokalną, pokazać znajome miejsca. Dla przykładu Berlin i Paryż. Czeskie czołgi były planowane jako fragment dużego europejskiego drzewka, ale dzięki entuzjazmowi graczy zostały wypuszczone jako osobne drzewko. Szukamy też specyficznych maszyn – w tej chwili polskich. Może nie całego drzewka, ale chociaż kilku premek. Rozumiemy, że każdy region chce mieć coś swojego. W ten sposób powstał koreański Patton (M46 KR). Na Dzień Zwycięstwa wymyśliliśmy “Berlińskie Trio” – Mamy tam Cromwella walczącego po stronie Aliantów. Staramy się trzymać balans, ale chcemy przede wszystkim zrobić grę dla wszystkich. A kiedy spotykamy graczy z różnych regionów możemy to poczuć: pozytywne i negatywne komentarze są mniej więcej takie same;
 
– Czy wartość osiągnięć w bitwie będzie rozwinięta
– Ta funkcja jest już wprowadzona: jeśli grałeś w drużynie, która przegrała, ale zostałeś bohaterem bitwy, to i tak dostajesz XP i kredyty jak za zwycięstwo. Ale gra jest zorientowana na współpracę. Musisz wygrać, żeby dostać więcej;
 
– Czy są plany rozwoju możliwości personalizacji czołgów?
– Personalizacja to duża sprawa, w tej chwili nad nią nie pracujemy. Poza kamuflażami i emblematami będą nowe możliwości, na przykład możliwość umieszczania belek na czołgach (Pozdro dla ruskich! -red.)
 
– Czy system kar będzie zmieniony a pochwały/lajki dodane?
– Pochwały zostaną dodane. System raportowania i kar będzie rozwinięty, będziesz wiedział, jaki jest efekt Twojego raporta.
 
– Co z samobójcami?
– Będziemy wyciągali kary finansowe albo wprowadzimy karencję na wejście do bitwy. Teraz wprowadziliśmy system do walki z troll plutonami.
 
– Co sądzisz o niehistorycznej mechanice zadawania obrażeń dla nieważnych punktów? (kopułki, półki, belka E-100 itp.);
– Nic się nie zmieni, to część gry. Ale celowanie w małą wieżyczkę wymaga od gracza skilla, nie możemy im tego zabrać!
 
Ź: WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments