Przerobione Czarne Złoto – Blitz

  • golden-valley-mini-28
  • golden-valley-mini-29-full
  • golden-valley-screen-1
  • golden-valley-screen-2
  • golden-valley-screen-3
  • golden-valley-screen-4
  • golden-valley-screen-5
  • golden-valley-screen-6
  • golden-valley-screen-7
  • golden-valley-screen-8
  • golden-valley-screen-9
  • golden-valley-screen-10
  • golden-valley-screen-11
  • golden-valley-screen-12
  • 2704_wotb_29_reworked_black_goldville_banner_c_800x391
W dalszym ciągu deweloperzy przerabiają mapy, by nadać bitwą bardziej porywczego i dynamicznego tempa. W wersji 2.9 zmianom ulegnie jedna z najstarszych map w grze, jaką jest: Czarne Złoto.
 
Gracze obu drużyn, prawie zawsze spotykali się przy kamiennym łuku i walczyli w obrębie zbiorników. Rzadko wykorzystywano centralną część mapy. W celu wykorzystania przestrzeni, przerobiono nieco miejską zabudowę, powiększono centralny obszar, dodano wiele kryjówek i przejazdów.
Całe gospodarstwo zostało przeprojektowane. Domy i inne budynki znajdują się teraz w zasięgu obu drużyn, co pozwoli czołgom ciężkim na komfortową walkę w ich obrębie, bez obawy o trafienia od przeciwnika z drugiego końca mapy. Neutralną bazę przesunięto bliżej budynków.
golden-valley-screen-1
Środek mapy
Struktura obszaru w środku mapy została znacznie powiększona i zrównoważona dla obu drużyn. Na niej pojawi się wiele dodatkowych objazdów i mnóstwo nowych kryjówek, co pozwoli na zaskoczenie przeciwnika i zyskania taktycznej przewagi.
golden-valley-screen-2
Kliknij żeby powiększyć.
golden-valley-screen-3 golden-valley-screen-4 golden-valley-screen-5 golden-valley-screen-6 golden-valley-screen-7 golden-valley-screen-8 golden-valley-screen-9 golden-valley-screen-10 golden-valley-screen-11 golden-valley-screen-12

Ź: Blitz RU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments