Odpowiedzi deweloperów:
– fizyka będzie poprawiana i optymalizowana na podstawie feedbacku z 9.14,
– gracze mają odczucie, że splash pocisków HE dużego kalibru, po wprowadzeniu nowej fizyki wzrósł – fizyka nie ma żadnego wpływu na mechanikę HE,
– nie ma potwierdzenia o spadku WR czołgów lekkich. Sytuacja ma się zupełnie inaczej – WR pozostał taki sam (zmiany na poziomie ok 0.1%), ale pokonany dystans wzrósł o jakieś 3-5%, oznacza to także wzrost zadanych uszkodzeń i zdobytego XP,
– 9.15 będzie zawierać pewne zmiany misji indywidualnych,
– brak potwierdzenia o nerfie mantyl na czołgach typu Tiger,
– nawet jeśli szwedzki Strv 103 wejdzie do gry, będzie to wymagało nowego systemu celowania i mechaniki jazdy,
– Storm: „temat systemu sortowania map nie jest jeszcze zakończony. Wcześniej mieliśmy 4 mapy na tierach 1-2, potem były 3 i wszystko stało się złe. „Malinówka”, „Prochorówka” i „Prowincja” nie odpowiadają początkującym graczom z kilku powodów. Zdecydowaliśmy się usunąć te mapy z niskich poziomów i zastąpić je innymi. Te i inne uproszczenia znacznie poprawiły sytuację początkujących”,
– moduły na tierach 1-2 są ostateczne (LINK),
– z całą pewnością Churchilla AVRE w grze nie będzie,
– nie da się określić maksymalnego ograniczenia czasowego na wprowadzenie danego pojazdu. To wszystko zależy od tego, jaki jest to pojazd; oczywiście jeśli czołg wyprodukowano w 1980 i parametrami odpowiadałby naszej grze, wciąż jest bardzo mało prawdopodobne, aby się w niej pojawił,
– 9.15 naprawi wszystkie niedociągnięcia poprzedniego patcha,
– będzie wiele technicznych usprawnień (oprócz balansu i nowych funkcji). Więcej informacji w tym temacie pojawi się przed wypuszczeniem aktualizacji,
– bieżące problemy WG nie są winą SerBa – mimo, że zostawił czołgi na rzecz innego projektu. Istnieją nadzieje, że ostatnie zmiany kadrowe poprawią sytuację,
– ankieta na temat 9.14 wypadła całkiem pozytywnie. Ogólna opinia na temat patcha jest lepsza niż w większości poprzednich,
– jeżeli budżet nie pozwala na comiesięczny zakup konta premium, zawsze można kupić niskotierowy czołg premium do farmy kredytów,
– nie planuje się MM +/- 1. Być może pojawi się na niskich tierach, ale wówczas musiałoby zostać wszystko na nowo zrebalansowane,
– rentowność w trybie „Rozwałki” była sprawdzana wielokrotnie. Jest ona identyczna jak na randomie, jednak doświadczeni gracze byli wstanie zdobyć nieco więcej niż na randomku,
– WG już wie, gdzie może wykorzystać mechanikę „Rozwałki” po jej usunięciu,
– mechanika otrzymywanych uszkodzeń w momencie, kiedy znajdujemy się na „górze” innego pojazdu nie zostanie zmieniona. Jest to zamierzone działanie WG, by czołgi nie mogły „po sobie” jeździć
– problemy z chatem, jakie widać na powyższym rysunku, są znane,
– niemiecki Pz.Kpfw. V/IV zostanie przeniesiony na tier 5,
– deweloperzy szykują także kilka rebalansów,
– buffy zostaną dane tym pojazdom, które spadły w ogólnych statystykach gry,
– Obj 140 oraz Obj 268 są już gotowe w wersji HD, ale modele te zostaną wprowadzone później,
– w patchu 9.15 pojawi się sporo poprawionych danych związanych z zaimplementowanymi już modelami HD,
– model oświetlenia nie będzie rozwijany – na chwilę obecną jego jakość jest zadowalająca,
– nie ma planów wprowadzenia możliwości uzyskania pojazdu T-22 med inaczej, niż poprzez misje osobiste,
– nie będzie możliwości wyłączenia pingów na mini-mapie oraz komunikatów w bitwie (zapewne chodzi o menu komunikacyjne pod skrótem F),
– nowa łatka nie będzie zawierała globalnych zmian pojazdów, a jedynie pojedyncze ulepszenia specyfikacji konkretnych czołgów,
– w nawiązaniu do niedolatujących pocisków, które uderzają w ziemię przed czołgiem wroga, Storm stwierdził: „a kto powiedział, że pociski muszą zawsze lecieć tam, gdzie celujesz? Strzały lecą z odpowiednią tolerancją z wyjątkiem, kiedy gra gubi pakiet danych”,
– tryb „księżycowy” na 1 kwietnia spotkał się z pozytywnym odzewem graczy,
– jest mało prawdopodobne, by tekstury w jakości 4k zostały dodane do gry,
– implementacja technologii DirectX 11 niedługo się rozpocznie,
– nie ma planów wprowadzenia specjalnych rang, które są przyznawane za złe zachowanie w bitwie, np. bycie AFK,
– penetracja równa 192 mm na pociskach PP czołgu T25 Pilot Number 1 jest wyjątkiem, wynikającym z balansu pojazdu,
– trwają prace nad globalnym rebalansem oraz klasami pojazdów,
– deweloperzy są zgodni, że TD-ki nie powinny mieć nadmiernych ilości HP i być zwrotne, ale mogą istnieć wyjątki,
– nerf artylerii spowodował, że gracze grają mniej tymi pojazdami. Brak artylerii natomiast spowodował momenty rozluźnienia u innych graczy, podczas bitew.
via wot-news
„9.15 będzie zawierać pewne zmiany misji indywidualnych” wiadomo coś więcej, czy będą to ułatwienia czy coś?
Pewnie dodadzą misje na T-22sr dla randomów