Aktualizacja 0.14 w AW!

Obsidian Entertainment wraz z My.com z dumą prezentuje najnowszą aktualizację do Armored Warfare o numerze 0.14, która przynosi ze sobą wiele wyczekiwanych nowości!

Aktualizacja 0.14 przyniesie ze sobą kilka nowości:

  • Nowa mapa PvP Highwall
  • Nowe misje PvE (Albatross, Cerberus)
  • Zmiany w penetracji czołgów lekkich i niszczycieli czołgów
  • System powtórek
  • Zmiany w rozgrywce na wysokich poziomach
  • Rozszerzenie funkcjonalności wtyczek społecznościach

Poza nowościami aktualizacja przyniesie ze sobą wiele korekt pojazdów, rebalans map oraz naprawę krytycznych błędów.

NOWA ZAWARTOŚĆ

Mapa Highwall

Niedawno w tym rósł las obecnie powoli ustępuje miejsca infrastrukturze przemysłowej która z czasem najprawdopodobniej się rozrośnie. Wszędzie stoi sprzęt budowlany oraz maszyny przeznaczone do wycinki drzew. Gdzieniegdzie widać również kopalnie odkrywkowe gdzie wydobywa się wartościowe minerały, takie jak złoto, mangan czy uran. W związku z krachem przemysłowym wiele grup najemników, rebeliantów oraz innych organizacji stara się zdobyć ten bogaty w minerały kawałek lądu. Niebezpieczne trasy poprzecinane dolami oraz wzgórzami tworzą swoisty labirynt. Dzięki temu decyzje taktyczne będą miały tutaj kluczowe znaczenie!

scr1x

Mapa Highwall to teren 1200 x 1200 metrów, cała mapa znajduje się wewnątrz kompleksu wydobywczego. Kompleks wydobywczy zawiera wiele dróg oraz półek z których można ostrzeliwać przeciwnika który znajduje się poniżej. Dzięki takiemu ukształtowaniu wymiana ognia nie ogranicza się tylko do jednego dystansu. Trasy którymi będą poruszać się gracze dają wiele możliwości taktycznych, wybór odpowiedniej ścieżki będzie miał tutaj kluczowe znaczenie dla twojego zespołu.

Dowiedz się więcej o mapie Highwall z naszej zapowiedzi.

Nowe misje PvE

Operacja: Albatross – przygotuj się na przemierzenie zdradzieckiej trasy położonej wysoko w górach. Lądowisko pojazdów bezzałogowych pośród lasu, to idealne miejsce na potajemne dostarczanie zapasów dla swoich jednostek. Musisz zatrzymać jednostki wroga i nie dopuścić do przejęcia tego obiektu

scr2x

Operacja: Cerberus – pociąg zawierający dostawy amunicji został zatrzymany i zdobyty przez nieprzyjacielską grupę uderzeniową. Zniszcz napastników oraz przejmij ładunek pociągu.

scr3

Zmiany w penetracji czołgów lekkich i niszczycieli czołgów

W celu poprawy balansu oraz rozgrywki na poziomach 6+, postanowiliśmy zwiększyć penetracje czołgów lekkich i niszczycieli czołgów. Klasy te spisują się obecnie słabo, stąd właśnie zmiany. Będziemy również wzmacniać pojazdy z tych klas które spisują się w miarę dobrze w swojej roli, ale to wymaga więcej testów i więcej czasu.

scr5

Zmiany w rozgrywce na wysokich poziomach

Aby zwiększyć przyjemność z gry na wysokich poziomach, zdecydowaliśmy się na zmiany w czołgach podstawowych wysokiego poziomu. Pełna lista zmian pojawi się w aktualizacji 0.14.

System powtórek

Wdrożyliśmy wstępną pomoc dla graczy, umożliwiającą im nagrywanie, a następnie odtwarzanie i przeglądanie bitew, a wraz z nimi najlepszych chwil w grze! Nagranie odtwarza bitwę z perspektywy autora nagrania. Gracze mogą przerwać, odtworzyć i zatrzymać nagranie oraz zwiększyć prędkość jego odtwarzania. Oprócz tego gracze mogą oglądać specjalne pojazdy lub płynnie przełączać na tryb obserwatora.

scr4

Aby otworzyć menu powtórek, należy nacisnąć ikonę nagrania nowego wideo w górnym prawym rogu ekranu. W menu powtórek gracze mogą włączać lub wyłączać nagrywanie bitew (domyślnie nagrywanie jest wyłączone), oglądać, edytować i usuwać poprzednie bitwy. W nawigacji powtórki pomocne są następujące skróty:

Powtórki klawiszologia

Powtórki nagrywane są obecnie tylko po stronie klienta i dlatego gracze nie mogą odtworzyć bitwy z perspektywy drużyny wroga. Powtórki w trybie obserwatora można oglądać przy tym z perspektyw obu drużyn. Prosimy zwrócić uwagę, że powtórki są związane z obecną wersją gry i nie ma gwarancji, że będą działały po wdrożeniach kolejnych łat.

Polowy zestaw naprawczy

Począwszy od aktualizacji 0.14, gracze którzy zginą w misji PvE będą mogli powrócić z martwych i spróbować ponownie osiągnąć cele misji. Polowy zestaw naprawczy będzie można zakupić w garażu. Po zgonie na 30 sekund pojawi się okienko które umożliwi z martwych wstanie. Po wybraniu tej opcji pojazd wróci do gry z 60% życia i amunicji w jednym z punktów które będzie można wybrać. Po odrodzeniu gracz będzie niewrażliwy na ostrzał przez 15 sekund, bądź do pierwszego wystrzału. Jeżeli gracz wybierze zestaw gdy jeszcze żyje odzyska całe zdrowie i całą amunicje.

scradd

Dzielenie się screenami w sieciach społecznościowych

Po naciśnięciu klawisza INSERT, zostanie wykonany zrzut ekrany który zostanie automatycznie udostępniony na przypisanym serwisie społecznościowym. Zrzuty ekranu wykonane tą metodą znajdziecie również w folderze \Saved Games\ArmoredWarfare\ScreenShots. Serwis społecznościowy można zmienić w opcjach w menu gry.

 

Pełna lista zmian w wersji 0.14

Mechanika rozgrywki

  • Uszkodzenia poprzez spadnięcie przestały wynikać z absolutnej różnicy wysokości. Dzięki temu zderzenia z terenem nie powinny powodować uszkodzeń.
  • Bonus klasy dział samobieżnych dotyczący reputacji i kredytów zwiększył się w PvE z 20% na 40%. Nie ma to wpływu na zarobki w PvP.
  • Poprawiono optymalizacje dla kart i procesorów ze stajni AMD

Interfejs użytkownika

  • Zwiększono różnice między kolorami w ustawieniach i zmieniono kolor znacznika minibossa w PvE, dzięki czemu jest on łatwiej rozpoznawalny
  • Poprawiono interfejs wynagrodzenia wyświetlający się w bitwie
  • Zmieniono kolor obserwatora w bitwie na biały, aby był lepiej widoczny na wszystkich mapach
  • Poprawiono element zawierający wyróżniania, który teraz można przeciągać
  • Połączono karty dowódcy i załogi i utworzono nową kartę pod tytułem „Stan osobowy”
  • Gracze w Garażu będą powiadamiani, jeśli użytkownik, z którym rozmawiali, wyszedł z gry

Pojazdy
Zmiany opancerzenia

Koła nie przynoszą bonusu opancerzenia, jeśli trafi się je pod dużym kątem; przestały też odbijać pociski. Przejście przez koło będzie zawsze dawać pasywnie 25 mm czołgom i 15 mm pozostałym pojazdom skutecznej ochrony. To powinno zredukować nietypowe zachowanie po bokach samochodów, zwłaszcza na niższych poziomach gry.

Przerobiono opancerzenie spodu kadłuba wszystkich pojazdów, zmniejszając jego skuteczność automatycznego odbijania pocisków. Trafienie spodu kadłuba – kiedyś chronionego poprzez ekstremalnie duże kąty – będzie powodować penetrację i uszkodzenie pojazdu.

Zaczęliśmy też wdrażać zmiany dotyczące zachowania pancerza w okolicach włazów. Po wstępnej przeróbce włazy kierowcy w czołgach podstawowych od 7 do 9 poziomu w większości przypadków nie powinny już odbijać pocisków rykoszetem (poza pociskami wystrzelonymi przez działka automatyczne). Istnieje przy tym jeszcze kilka płaskich fragmentów na niektórych kopułach dowódców, którym działka automatyczne mogą zadać trochę obrażeń. W aktualizacji 0.15 zmiany te zostaną wprowadzone we wszystkich kopułach wież w czołgach podstawowych, dzięki czemu trafienia kopuły będą bardziej niezawodne bez względu na kąt uderzenia. Testowanie tego systemu jeszcze trwa, dlatego chcemy wiedzieć, jak to się przenosi na rozgrywkę, zwłaszcza na wyższych poziomach. Prosimy o zgłaszanie wszystkiego!

Poprzednio trafienie kopuły, która nie była częścią wieży czołgu podstawowego, zadawało 10% dodatkowych obrażeń. Owe krytyczne obrażenia zostały usunięte ze wszystkich pojazdów; zamiast tego trafienie kopuły będzie zadawało normalne obrażenia. Oprócz tego poprawiono czołgi lekkie – zyskały one tę samą redukcję zniszczeń kopuły wieży co czołgi podstawowe.

Armaty pojazdów nie będą odbijać rykoszetem pocisków wroga. Dotychczas niektóre działa pojazdów – w związku z ich zaokrąglonym kształtem – odbijały pociski lub zapewniały niezamierzoną ochronę przed nimi. Aby wyeliminować to zachowanie, zmniejszyliśmy grubość opancerzenia wszystkich dział, dzięki czemu mogą one pod określonym kątem zostać uszkodzone nawet przez działka automatyczne.

Przerobienie mechaniki czołgów lekkich i niszczycieli czołgów

Aby poprawić rozgrywkę na poziomie 6 i wyższych, zwiększamy wartości penetracji (nawiasem mówiąc to pierwszy krok w tym kierunku) niektórych jeszcze za słabych czołgów lekkich i niszczycieli czołgów od 6 poziomu włącznie. W niektórych przypadkach zamierzamy oprócz tego zwiększyć penetrację niszczycieli czołgów, które spełniają już co prawda wymogi swej klasy, ale którym przyda się taki ekstra „kop”, by lepiej grały swą rolę niszczycieli czołgów.

W 0.14 rozpoczęliśmy również poprawiać system wartości depresji dział w pojazdach. Dzięki temu w wielu pojazdach (tych, które się o to proszą) zwiększy się depresja działa nie tylko na przodzie i tyle, lecz także po bokach. Jako że zamierzamy dopasować te wartości we wszystkich pojazdach, które takiej poprawki wymagają, zaczęliśmy od niszczycieli czołgów.

AMX-10 PAC 90

  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do -10 / – 10 / – 10 stopni

B1 Centauro

  • Penetracja standardowych PP wzrosła z 303 na 333
  • Penetracja ulepszonych PP wzrosła z 318 na 357
  • Penetracja PK wzrosła z 278 na 292
  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do -8 / – 9 / – 6 stopni

BMPT

  • Zmniejszono grubość tylnego pancerza z 80 mm na 70 mm, aby pojazd odpowiadał pozostałym pojazdom tej linii

Centauro 120

  • Brak zmian dotyczących penetracji; Pojazd ten ma już wystarczający współczynnik penetracji jak na swój poziom i spisuje się powyżej przeciętnej
  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do -8 / – 9 / – 8 stopni

DRACO

  • Dodano pociski SAPOM-ER 76 mm do ulepszonego działa pojazdu STRALES

Dragoon 300 90

  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do -7 / – 7 / – 5 stopni

ERC 90 F4

  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do -8 / – 10 / – 10 stopni
  • Zwiększono depresję działa na przodzie do -10 stopni

LAV-300

  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do -7 / – 9 / – 8 stopni

LAV-600

  • Penetracja standardowych PP wzrosła z 363 na 381
  • Penetracja po raz pierwszy ulepszonych PP wzrosła z 381 do 400
  • Penetracja po raz drugi ulepszonych PP wzrosła z 390 do 410
  • Penetracja po raz trzeci ulepszonych PP wzrosła z 408 do 429
  • Penetracja standardowych PK wzrosła z 334 na 351
  • Penetracja po raz pierwszy ulepszonych PK wzrosła z 341 do 358
  • Penetracja po raz drugi ulepszonych PK wzrosła z 356 do 365
  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do -4,5 / – 12 / – 6 stopni

M1 Abrams

  • M1 Abrams otrzymał nowy model

M1128 MGS

Stryker może się już pochwalić doskonałymi wartościami penetracji i dlatego tym razem nie doczekał się poprawek. Pomimo tego kilka innych jego właściwości jest pod naszą obserwacją. Planujemy dodać Strykerowi więcej elewacji, aby odpowiadała rzeczywistemu pojazdowi, ale wymaga to najpierw dokonania kilku zmian natury artystycznej.

  • Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na tyle do 6 / – 13 / – 10 stopni
  • Zwiększono elewację działa do 12 stopni

Stingray 1

  • Penetracja standardowych PP wzrosła z 278 na 311
  • Penetracja po raz pierwszy ulepszonych PP wzrosła z 292 do 327
  • Penetracja po raz drugi ulepszonych PP wzrosła z 299 do 334
  • Penetracja po raz trzeci ulepszonych PP wzrosła z 320 do 350
  • Penetracja standardowych PK wzrosła z 262 na 280
  • Penetracja ulepszonych PK wzrosła z 274 na 299

Stingray 2

  • Penetracja standardowych PP wzrosła z 334 na 365
  • Penetracja po raz pierwszy ulepszonych PP wzrosła z 350 do 384
  • Penetracja po raz drugi ulepszonych PP wzrosła z 359 do 393
  • Penetracja po raz trzeci ulepszonych PP wzrosła z 375 do 411
  • Penetracja standardowych PK wzrosła z 296 na 324
  • Penetracja po raz pierwszy ulepszonych PK wzrosła z 310 do 339
  • Penetracja po raz drugi ulepszonych PK wzrosła z 317 do 346
  • Penetracja po raz trzeci ulepszonych PK wzrosła z 330 do 361

T-80

Zwiększyliśmy minimalną grubość pancerza pojazdu, aby była na tym samym poziomie co jego poprzednika T-72A. W związku z już ulepszonym składem opancerzenia zmiana ta sprawi, że słabe punkty na wieży T-80 – w tym płaskie fragmenty na przodzie kopuły dowódcy – wyświetlą się z reguły na żółte w przypadku wartości penetracji poziomu 7 zamiast na zielono jak poprzednio.

XM8

  • Penetracja standardowych PP wzrosła z 436 na 468
  • Penetracja po raz pierwszy ulepszonych PP wzrosła z 458 do 492
  • Penetracja po raz drugi ulepszonych PP wzrosła z 468 do 504
  • Penetracja po raz trzeci ulepszonych PP wzrosła z 490 do 515
  • Penetracja po raz pierwszy ulepszonych PK wzrosła z 383 do 412
  • Penetracja po raz drugi ulepszonych PK wzrosła z 401 do 431
  • Penetracja po raz trzeci ulepszonych PK wzrosła z 410 do 440

M8 Thunderbolt

Pojazd ten ma już solidną penetrację i nie doczekał się tym razem poprawki.

  • Dodano granaty dymne jako opcję ulepszenia

Warrior

Zwiększyliśmy grubość jego podstawowego opancerzenia, aby zapewniało ogólną ochronę balistyczną przeciw kal. 14,5 mm, tak jak to ma miejsce w rzeczywistości. Pakiet dodatkowego opancerzenia powinien teraz zapewnić oprócz tego całkowitą ochronę balistyczną przeciwko ostrzałowi z działek automatycznych, co sprawia, że jest opłacalną alternatywą do pakietu ERA.

Zhalo-S

Zwiększono depresję działa na przodzie/po bokach/na do -8 / – 8

Gracz kontra gracz
Niebezpieczne Wybrzeże

  • Poprawiono błędne tekstury budynków.
  • Poprawiono błąd, przez który pojazdy zahaczały o wagony

Zimna Stal

  • Poprawiono błąd, przez który nie pojawiały się tekstury budynków na niższym poziomie ustawień grafiki
  • Naprawiono błąd dotyczący poziomu szczegółów w trybie artyleryjskim

Upiorne Pole

  • Poprawiono błąd, powodujący brak efektu specjalnego wody i kałuży przy strzelaniu do nich z dużej odległości

Zaginiona Wyspa

  • Poprawiono błąd, powodujący włączenie niewłaściwych efektów specjalnych przy przejeździe przez wodę
  • Poprawiono błąd, związany z niepoprawnymi teksturami ziemi na mapach

Rurociągi

  • Poprawiono błąd, przez który niewidzialne ściany powodowały kolizję
  • Poprawiono błąd, związany z brakiem zderzenia z elementami mapy

Pustynna Burza

  • Poprawiono błąd, przez który elementy mapy zdawały się unosić w powietrzu

Martwa Rzeka

  • Poprawiono błąd, związany z niewidocznym zderzeniem na mapie.
  • Poprawiono błąd, który na niższym poziomie jakości ustawień powodował problem związany ze szczegółami wieży.
  • Poprawiono błąd, przez który artyleria na Południu były zbyt oddalona od głównej grupy

Wieczna Zmarzlina

  • Poprawiono błąd, przez który elementy mapy unosiły się nad ziemią
  • Poprawiono błąd, związany z brakiem zderzenia z elementami mapy

Gracz kontra środowisko
Poprawki w wynagrodzeniu za misje

W ramach wprowadzanych aktualnie poprawek zarobków w PvE namierzyliśmy kilka misji, w których – zważywszy ich stopień trudności i czas, jaki zajmowały – wynagrodzenie nie było adekwatne. Zarobki tylko zwiększamy, to znaczy nie zmniejszamy w misjach wynagrodzenia, które wynosi aktualnie więcej niż przeciętne zarobki. Może się to jednak zdarzyć w przyszłości, jeśli zarobki będą zbyt wysokie w porównaniu z zarobkami w innych misjach.

Zmiany te dotyczą celów głównych. Cele poboczne zostaną poprawione w przyszłości w oparciu o ich poziom trudności.

Wynagrodzenie za cele główne wzrosło w misjach:

  • Burzliwa Zima Reputacja wzrosła z 98 do 147 Kredyty wzrosły z 2520 na 3780
  • Widmo: Reputacja wzrosła z 28 do 52 za cel. Liczba kredytów wzrosła z 720 do 1350 za cel
  • Perseusz: Reputacja wzrosła z 28 do 63 za cel. Liczba kredytów wzrosła z 720 do 1620 za cel
  • Kulisty Piorun: Reputacja wzrosła z 52 do 63 za cel. Liczba kredytów wzrosła z 1350 do 1620 za cel
  • Gwiaździsta Noc: Reputacja wzrosła z 37 do 42 za cel. Liczba kredytów wzrosła z 900 do 1080 za cel
  • Niekontrolowany ogień: Reputacja wzrosła z 35 do 52 za cel. Liczba kredytów wzrosła z 900 do 1350 za cel
  • Czerwony Opos: Reputacja wzrosła z 35 do 45 za cel główny. Liczba kredytów wzrosła z 900 do 1170 za cel główny
  • To powinno sprawić, że misje, zwłaszcza te dłuższe jak Perseusz i Łowca widm, będą wynagradzane adekwatnie do zainwestowanego w nie czasu i wysiłku.

Globalne zmiany w PvE

Projektanci przejrzeli i poprawili oświetlenie w następujących mapach PvE:

  • KLIN
  • PARASOL
  • Szafir
  • RYKOSZET

Minimapki zostały skorygowane na następujących mapach:

  • Ukąszenie węża
  • Perseusz
  • Kawaleria
  • Banshee

Mapa PvE mission Perseus została usunięta z powodu problemów

Ogólne poprawki PvE

  • Poprawiono błąd, przez który wieże w pojazdach-botach zdawały się losowo wskakiwać na pozycję gracza
  • Poprawiono błąd, przez który rekwizyty mapy wyświetlały się na pasku zdrowia
  • Poprawiono błędy, przez który na poziomie trudnym boty nacierały w punkcie startowym zaraz za graczem

Ogólne poprawki
Ogólne

  • Naprawiono błąd, przez który pojazdy ulegały uszkodzeniu przy przejeździe przez płot
  • Naprawiono błąd, związany z błędnym wyświetlaniem się wskazówki „Wróg wykryty”
  • Naprawiono błąd, przez który po wyczerpaniu amunicji do slotu 1 trafiała domyślna amunicja zamiast uprzednio załadowanej
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli kupić pojazdy premium 4 i wyższego poziomu, które powinny być zablokowane
  • Naprawiono błąd, przez który panel ze statusem pojazdu wyświetlał się na ekranie wraz z banerem o zniszczeniu
  • Poprawiono błąd, przez który gracze nie mogli włączyć mapki po tym, jak zginęli
  • Poprawiono poziom szczegółowości okienka artylerii

Interfejs użytkownika

  • Naprawiono błąd, przez który gracze, którzy zostali ożywieni podczas misji, byli wyświetlani w interfejsie użytkownika jako pokonani
  • Naprawiono błąd, przez który znaczniki zniszczonych pojazdów były zniekształcone
  • Naprawiono błąd, przez który w siatce celownika brakowało elementów interfejsu
  • Naprawiono błąd, przez który nie wyświetlała się lista „Ignorowanych graczy” w interfejsie użytkownika
  • Naprawiono błąd, przez który zmniejszenie i ponowna zmiana rozmiaru okna niestandardowej bitwy powodowały odcięcie górnej części okna podczas gry w rozdzielczości 1360×768
  • Naprawiono błąd, przez który wiadomości dotyczące czasu przeładowania nie były aktualizowane w interfejsie użytkownika
  • Naprawiono błąd, przez który w bitwach wyświetlał się tekst zastępczy
  • Naprawiono błąd, przez który automatyczna dostawa materiałów eksploatacyjnych nie wyłączała się pomimo jej wyłączenia w interfejsie użytkownika

Garaż

  • Naprawiono błąd, związany z przeciąganiem i upuszczaniem farby lub kamuflażu
  • Naprawiono błąd, przez który dźwięki klikania myszy włączały się tam, gdzie nie powinny się włączać
  • Naprawiono błąd, przez który pojazd wyświetlał się jako dostępny do sprzedaży, choć był wykorzystywany przez pluton
  • Naprawiono błąd, przez który przy rozdzielczości 1920×1080 nicki graczy zachodziły na przyciski dilerów

Pojazdy

  • BMP-1 – naprawiono błąd, przez który wskaźnik zanurzenia pojazdu wyświetlał się nieprawidłowo
  • BMP-3M – skorygowano skład kadłuba pojazdu, w którym zastąpiono stal aluminium wojskowym
  • BMPT Prototype – naprawiono błąd, przez który fizyczny model pojazdu był większy niż wskazywały na to tekstury
  • BMPT-72 Terminator 2 – naprawiono błąd, przez który podstawie działa pojazdu brakowało zderzenia z pancerzem
  • Challenger 1 – naprawiono błąd, związany z nieprawidłowo wyświetlającymi się statystykami po wyposażeniu pojazdu w dodatkowe opancerzenie
  • Challenger 1 – naprawiono błąd, przez który lewa partia tylnego pancerza wieży była podatna na penetrację od przodu
  • Chieftain Mk 5 – naprawiono błąd, związany z nieprawidłowo wyświetlającymi się statystykami po wyposażeniu pojazdu w dodatkowe opancerzenie Stillbrew
  • B1 Draco – dodano brakujący punkt celownika dowódcy w małej szczelinie po lewej stronie wieży
  • Leopard 2A5 – naprawiono błąd sprawiający, że kolor i kamuflaż kadłuba pojazdu nie wyświetlały się prawidłowo
  • Leopard 2A5 – naprawiono błąd sprawiający, że kopuła wieży pojazdu wyświetlała się jako nie do spenetrowania
  • M1 – poprawiono skład ekranu przeciwkumulacyjnego na furtach pojazdu Uprzednio pancerz zapewniał zbyt dużą ochronę. Teraz jego ochrona balistyczna ma ten sam poziom co A1/A2.
  • M1A1 – naprawiono błąd, powodujący niezamierzone zwiększenie grubości pancerza tylnej części pojazdu po wyposażeniu go w pakiet opancerzenia o ulepszonym składzie
  • M1A2 – naprawiono błąd, powodujący niezamierzone zwiększenie grubości pancerza tylnej części pojazdu po wyposażeniu go w pakiet opancerzenia o ulepszonym składzie
  • Ramka-99 – naprawiono błąd, przez który pojazd nie blokował pocisków, kiedy był zniszczony
  • Stingray 2 – naprawiono błąd, przez który nie zmieniał się kolor działa po zmianie kamuflażu
  • Stingray 2 – naprawiono błąd, przez który efekt specjalny pożaru silnika wyświetlał się w niewłaściwym miejscu
  • T-62 Weteran – Naprawiono błąd, przez który wyświetlały się inne wartości w pasku obrony niż w regularnym T-62 pomimo tego samego opancerzenia
  • T-72 – naprawiono błąd, związany z nieprawidłowym wyświetlaniem się efektu specjalnego pyłu
  • T-90 – naprawiono błąd, związany z brakiem warstwowego opancerzenia na podstawie działa
  • T-90 – naprawiano błąd, przez który zdarzały się przypadki nieprawidłowych uszkodzeń poprzez krytyczne trafienie punktów ze szkła pancernego
  • T-90MS – naprawiono błąd, przez który na wieży pojawiały się czerwone tekstury na niższym poziomie ustawień jakości grafiki
  • Typ 80-I – naprawiono błąd, przez który celownik kierowcy znajdował się na nieprawidłowym miejscu
  • Typ 80-I – naprawiono błąd, związany z nieprawidłowym wyświetlaniem się detali na prawej stronie wieży
  • Typ 80-I – naprawiono błąd, związany z niepoprawnymi teksturami celowników załogi
  • Typ 80-II – naprawiono błąd, związany z nieprawidłowym wyglądem gąsienic
  • Typ 85 – naprawiono błąd, przez który podświetlenie nie obejmowało górnej części wieży
  • Typ 90-II – naprawiono błąd, przez który detal batalionu był zasłonięty przez pakiet ERA
  • Typ 90-II – naprawiono błąd, przez który otwory wylotowe silnika pojazdu miały nieprawidłową wartość składu pancerza
  • Typ 90-II – Naprawiono błąd, przez który spaliny nie wydostawały się z właściwych otworów wentylacyjnych
  • Typ 98 – naprawiono błąd, przez który gąsienice pojazdu zdawały się być puste
  • Typ 98 – naprawiono błąd, przez który gąsienice pojazdu zmieniały kolor po zastosowaniu kamuflażu
  • Wiesel 1 – naprawiono błąd, przez który detale nie wyświetlały się prawidłowo po wyposażeniu pojazdu w ulepszenie działa

Gracz kontra środowisko

  • Kowadło – naprawiono błąd, umożliwiający graczom ucieczkę poza granice mapy
  • Kowadło – naprawiono błąd, przez który helikopter z końcówki filmu nieruchomiał w powietrzu
  • Banshee – naprawiono błąd, przez który niewidzialne ściany w różnych punktach mapy powodowały kolizję
  • Banshee – naprawiono błąd, przez który elementy mapy unosiły się w powietrzu
  • Banshee – naprawiono błąd, przez który nie dochodziło do kolizji z silosem w B2
  • Kawaleria – naprawiono błąd, przez który elementy mapy i odłamki unosiły się w powietrzu
  • Łowca widm – naprawiono błąd, powodujący nieprawidłowe tekstury przy zmianie poziomu jakości szczegółów w trybie artyleryjskim
  • Łowca widm – naprawiono błąd, przez pociski rakietowe nieruchomiały w powietrzu
  • Harbinger – naprawiono błąd, przez który elementy mapy i rekwizyty pojazdu przyczepiały się do ziemi
  • Harbinger – naprawiono błąd, związany z tym, że granice na mapce nie odpowiadały granicom na mapie
  • Hydra – naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli wyjechać poza granice właściwej mapy
  • Kodiak – naprawiono błąd, związany z nakładaniem się głosu lektora przy trzecim punkcie obrony
  • Kamizelka Ratunkowa – naprawiono błąd, powodujący spadek poziomu jakości szczegółów w różnych fragmentach mapy
  • Kamizelka Ratunkowa – naprawiono błąd, przez który końcowy filmik o porażce nie wyświetlał się prawidłowo
  • Kamizelka Ratunkowa – naprawiono błąd, przez który tekstury ziemne unosiły się nad ziemią
  • Kamizelka Ratunkowa – naprawiono błąd, związany z brakiem celów pobocznych
  • Onyks – naprawiono błąd, powodujący redukcję interakcji bota pod koniec misji
  • Onyks – naprawiono błąd, przez który głos lektora nie wyłączał się po zakończeniu czasu celów pobocznych
  • Przedarcie – naprawiono błąd, przez który cele główne i poboczne nie wyświetlały się w końcówce misji
  • Przedarcie – naprawiono błąd, przez który – w zależności od ustawienia kamery – znikały granice mapy
  • Czerwony Opos – naprawiono błąd, przez który gracze mogli wyjeżdżać poza obszar właściwej mapy
  • Kulisty Piorun – naprawiono błąd, powodujący przesunięcie elementów mapy
  • Kulisty Piorun – naprawiono błąd, przez który gracze w określonych punktach widzieli miejsca pod mapą
  • Kulisty Piorun – naprawiono błąd, przez który atakujące boty zbyt wolno zbliżały się do celów pobocznych
  • Kulisty Piorun – naprawiono błąd, zaniżający poziom szczegółowości elementów mapy
  • Gwiaździsta Noc – naprawiono błąd, przez który boty mogły natychmiast otoczyć 3 cel główny po jego aktywowaniu
  • Gwiaździsta Noc – naprawiono błąd, przez który boty na średnim poziomie trudności nie atakowały 2 głównego celu
  • Gwiaździsta Noc – naprawiono błąd, przez który wrogie boty czasem pojawiały się bezpośrednio za punktami startowymi graczy artylerii
  • Szafir – naprawiono błąd, przez który działa samobieżne widziały mapę na odwrót
  • Szafir – naprawiono błąd, przez który na różnych miejscach mapy pojawiały się niewidzialne ściany
  • Skorpion – naprawiono błąd, przez który nie kończyła się misja, nawet po zniszczeniu wszystkich botów, przejęciu przez graczy bazy. Nie pojawiały się też nowy boty
  • Skorpion – naprawiono błąd, przez który działa samobieżne mogły zakończyć cele poboczne i nie były wykrywane
  • Kobra – naprawiono błąd, przez który gracze mogli wyjeżdżać poza obszar właściwej mapy
  • Klin – naprawiono błąd, przez który w celach pobocznych nie włączał się głos lektora
  • Gwiaździsta Noc – naprawiono błąd, przez który elementy mapy unosiły się nad ziemią
  • Gwiaździsta Noc – naprawiono błąd, przez który zanikały tekstury w różnych miejscach na mapie
  • Gwiaździsta Noc – naprawiono błąd, przez który gracze utykali w różnych punktach koryta rzeki
  • Gwiaździsta Noc – naprawiono błąd, przez który boty były w stanie przejąć bazę w ciągu 20 sekund od początku bitwy
  • Tsunami – naprawiono błąd, przez który w niektórych częściach mapy spadał poziom szczegółowości pojazdów
  • Parasol – naprawiono błąd, przez który gracze XM1 utykali w określonych punktach mapy
  • Parasol – naprawiono błąd, przez który cele główne znikały podczas końcowego odliczania
  • Parasol – naprawiono błąd, przez który boty utykały na mapach
  • Czyste niebo – naprawiono błąd, przez który głos lektora dla celów pobocznych nie wyłączał się po porażce w misji

Inne

  • Naprawiono błąd, przez który przy portretach dowódców-kobiet włączał się męski głos
  • Naprawiono błąd, przez który włączała się nieprawidłowa ścieżka dźwiękowa przy 1 uszkodzeniach
  • Naprawiono błąd, występujący przy zmniejszaniu bazy podczas przeglądu i powodujący, że różne elementy bazy zdawały się unosić w powietrzu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.