Konstantin Soldatov (Foton) i Alexey w rozmowie z PROTanki (stenogram):
– nowa fizyka częściowo wpłynęła na ramowanie, ale ogólna formuła i zasady przyznawania uszkodzeń się nie zmieniły,
– wyścigi do wcześniej niedostępnych miejsc na mapach znacząco niszczą rozgrywkę – będziemy usuwali takie miejscówki,
– możliwość wyjazdu za czerwone granice mapy są błędem, który zostanie naprawiony (błąd pojawił się na testowym),
– wraz z wprowadzeniem nowego patcha powinniśmy zauważyć wzrost FPS,
– problemem jest dźwięk żarówki. Gracze przywykli do modów, w których dźwięk lampki jest bardzo głośny – pomyślimy nad tym,
– zostawiliśmy system 3 gruntów (chodzi o opory gruntu – podział na grunt twardy, średnio miękki i miękki). Teraz jest około 25-30 parametrów odpowiedzialnych za ruch czołgu, wcześniej było tylko 6,
– FV4202 (P) dostanie „dobrego buffa”,
– ślady trafień, rykoszetów i przebić HD – jest jeszcze zbyt wcześnie, by o tym mówić,
– wpływ otoczenia na dźwięki – nowy silnik nam na to pozwala. W przyszłości nad tym popracujemy,
– rozważamy wsparcie dla dźwięku 5.1 i 7.1, lecz odsetek korzystających z niego osób jest bardzo mały,
– mamy wiele pomysłów na dodanie nowych, innowacyjnych dźwięków..,
– burek, którego słychać na czołgu T-34-85 Rudy, to faktycznie nagrany pies,
– różne pory dnia w World of Tanks – to ogromne ryzyko i nie jest priorytetową sprawą,
– 9.14 w Marcu,
– wprowadzenie dodatkowych rozmów załogi (tak jak to jest np w konsolowej wersji) zwiększy rating gry do 16+ (gra byłaby dla osób w wieku 16+),
– uszkodzony silnik będzie brzmiał inaczej,
– jeszcze nie podjęto decyzji o tym, co zrobią z czołgami o dużej alfie,
Subscribe
Login
0 komentarzy