Q&A – Odpowiedzi Deweloperów

       Odpowiedzi na pytania udzielał Slawa Markow – jeden z twórców WoT

 

  • W MM chciałbym zobaczyć jedną rzecz.  Żeby graczy tieru 3 i poniżej nigdy nie spotkali się na randomie z czołgami 5 tieru.
    Planujemy uprościć rozgrywkę czołgami od 1 do 4 tieru.
  • Co z czołgami posiadającymi super wysoki alfa dmg ? Jak np. WT 100 , itp?
    Alfa dmg zostanie przerobiony ( mniejszy dmg na strzał). WT 100 musi być zastąpiony. Pociski HESH powinny mieć swój oddzielny mechanizm gry.
  • Nie będzie poprawy MM ?! Planujemy to zrobić. O jaki rodzaj poprawy tobie chodzi ?
    Osobiście chciałbym, żeby wprowadzono algorytm lepiej balansujący rodzaje czołgów pomiędzy drużynami. Często się zdarza, że w jednej drużynie są czołgi, które mają więcej HP i lepszą siłę ognia niż drużyna przeciwnika. Umiejętności gracza mogą w tym pomóc, ale zdarza się to bardzo rzadko.
  • A może by tak uciąć 50% dmg amunicji premium ?
    Nie amunicja premium jest w  porządku. Ale rzeczy takie jak 420 peny pocisku HEAT muszą zniknąć.
  • Słysząc to , że amunicja premium jest ok gracze się zastanawiają, w który kierunku powinien iść balans. Jak deweloperzy to widzą? Osobiście chciałbym zobaczyć algorytm optymalizujący rodzaje czołgów i tiery pomiędzy drużynami.
    Typy nie, role tak. Każda drużyna potrzebuje spottera, lub każda drużyna potrzebuje TD-ka na danej mapie do zorganizowania zasadzki.  W chwili obecnej są „złe” mapy na których drużyna, która zdobędzie daną pozycję, wzgórze itp. to praktycznie wygraną ma w kieszeni. Czasami jeden drużynie losuje więcej HT a w drugiej MT. Jedna drużyna decyduje się na zajęcie wzgórza, kto pierwszy ten lepszy.Inna decyduje się na przejmowanie bazy.
    Co do przebalansowania złotych pocisków – złota amunicja powinna być lepsza. I nie mam tu na myśli większej penetracji ? Co by było gdyby gold zadawał więcej dmg ? O super Jadźka z 299 mm penetracji i na złotej amunicji. Inny przykład FV183mm  420mm z pociskami HEAT ? Cieplutko co ? Miło. No chyba że na końcu jesteś odbiorcą tego pocisku. Gdybyśmy zamienili pociski HEAT powiedzmy 330 mm na pociski 310 mm z lepszą prędkością lotu ? Powiedzmy 1500 m /s. To tak czy inaczej złota amunicja jest najlepsza.
  • Odnośnie ekranów dymnych.
    Wydaje mi się, że nawet KW-1 ma emitery dymu zamontowane na czołgu.
  • Przebalansowanie umiejętności załogi.
    Planujemy całkowicie przebalansować umiejętności załogi.Będą one podzielone na aktywne i pasywne. Pasywne takie jak kamuflaż, czy naprawa będą działały od razu. Aktywne jak np. „hamowanie sprzęgłem” trzeba będzie uruchomić ręcznie i będą one działały przez pewien czas. Powiedzmy 20 sekund. Później automatycznie się wyłączają i możesz ich użyć powiedzmy ponownie dopiero za 5 minut. Umiejętności takie jak np. ramowanie  podzielą te same losy. Oprócz rebalansu umiejętności planujemy również rebalans załogi.Będzie tylko jedna jednostka nazywana dowódcą, liderem, coś w tym stylu.

 

Źródło: SR

 

1 Response

  1. Revman pisze:

    Przebalansowanie załogi – ten ostatni pkt. to chyba jakiś fucking żart, a przynajmniej w tej postaci jak tu nakreślono.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.