Q&A 01-12-15

– deweloperzy przyznają, że jest problem z rozgrywką na mapie Stalingrad,
– na pytania graczy, dlaczego działo Type 59 nie dostało buffa, deweloperzy poradzili nie zapominać o jego preferencyjnym losowaniu +1,
post-2872035-0-70708100-1448259071
– niektórzy gracze spotykają problem wizualizacji krajobrazu na niektórych mapach – powodem jest brak pamięci operacyjnej,
– po wyjściu mikropatcha, który pojawił się całkiem niedawno, gracze skarżyli się na dochodowość trybu „Stalowe łowy” oraz wpływ z rezerw osobistych – WG nie ruszyło niczego z wymienionych rzeczy. Storm: „Przy układaniu patchnotesa, sam osobiście brałem udział. Po każdym patchu znajdzie się procent graczy, który twierdzi, że „dochodowość nowego trybu” została zmniejszona. Trzeba czekać, statystyki wszystko pokażą”,
– już było mówione nie raz o artylerii. Storm: „Nie jestem głównym deweloperem. Propozycje były przedtem opisywane: będziemy eksperymentowali z dodatkowymi mechanizmami (bomby dymne, „ogłuszenie” załogi po trafieniu, podświetlanie pozycji artylerii na minimapie etc.). Szczegółów opisywać nie będę.”,
– wielu graczy skarży się na bezużyteczność patchy i zadają pytanie, czy osoby odpowiedzialne za opracowanie patchy, uwzględniają pragnienia użytkowników, czy zaglądają w komentarze na YouTube (oficjalny kanał oraz inne poświęcone WoT) – „Uwzględniają, zaglądają”,
– priorytetowy spis problemów w grze został skompletowany dzięki opiniom i zgłoszeniom graczy, oraz dzięki własnej wizji WG,
– Storm: „W pierwszej kolejności chcemy usunąć istniejące problemy i „powrócić” do starych „długów” (jeszcze starsze błędy i problemy)”,
– w odniesieniu do warunków i startu nowego sezonu misji – teraz nic nie mogę powiedzieć,
– błąd artylerii po wyjściu mikropatcha został częściowo naprawiony, ale nadal nie jest to w pełni rozwiązany problem,
– gracze chcieli, aby za jarzmem dział „zakryto” pusty obszar, żeby dodano tam poligony, Storm odpowiedział: „Czyli radzieccy konstruktorzy przecisnęli działo przez wieżę bez wycinania otworu, aha”,
– gracze naciskają, żeby wyłączyć mechanizm, który uzależnia losowane mapy od wybranego tieru – sprawa jest nieco bardziej skomplikowana i nie działa to na zasadzie „włącz / wyłącz”,
– jeżeli chodzi o jednakowe dźwięki wystrzałów na nowym teście u dział różnego kalibru – póki co mamy tylko dźwięki 6 kalibrów na wszystkie działa. W przyszłości będzie ich więcej,
– padają pytania i prośby ze strony esportowców o przydzielenie oddzielnego serwera do gry,
– test nowej fizyki jest uruchamiany kilkukrotnie w celu zebrania większej liczby informacji i opinii,
– gracze zauważyli, że czasami są sytuacje, kiedy poruszamy się czołgiem naprzód i przestaniemy naciskać klawisz ruchu, to czołg nie przestaje jechać i w rzeczywistości nie da się go zatrzymać, wszystkie przyciski odpowiedzialne za kierowanie czołgiem reagują, oprócz ruchu maszyny – to ze względu na opóźnienia / straty pakietów. Przy takich stratach możliwość obracania wieży / działa na kliencie zostaje, ale do serwera ta informacja nie dochodzi,
– jak walczyć z tymi opóźnieniami i stratą pakietów? – test łącza i telefon do dostawcy,
– graczy ciekawi fakt, że po wypuszczeniu testu fizyki i dźwięków, misje wróciły do pierwotnej wersji – za podstawę przyjęto klient z tamtego okresu,
– na teście fizyki, chińskie pojazdy nie mają napisów, które dają +2% do bonusu dla celowniczego – na teście fizyki i dźwięku nie należy zwracać na takie szczegóły uwagi. Klient został „zlepiony” z różnych wersji i może pojawić się wiele niezrozumiałych kwestii,
144079_original
– gracze zwrócili uwagę na fakt, że w fizyce kilka rzeczy uległo zmianie od ostatniego testu. Góreczki 40° + potrafią zatrzymywać 65 tonowe czołgi – w przytoczonym przykładzie, gracz kadłubem wbił się na szybkości. Taka duża ilość energii kinetycznej razem z mocą silnika wyparowała. W realu, czołg prawdopodobnie zgasłby od takiego uderzenia,
– z testu fizyki nie usunięto możliwości przewrócenia czołgów,
– jest to test fizyki i dźwięków – na inne błędy nie na leży zwracać uwagi,
– gracze pytają, gdzie są tematy w których poruszane są inne problemy – od czasu do czasu tworzy się takie tematy

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.