Q&A 25-09-15

Q&A 25-09-15

Najpierw trochę w temacie Chieftaina. Według rosyjskich wycieków, być może Chieftain nie zastąpi FV215b, lecz zostanie on zamieniony „Super Conquerorem”. Istnieje prawdopodobieństwo, że Chieftain będzie pewnego rodzaju alternatywną Xtką, coś na wzór Objecta 140/430 czy T62A. Zgodnie z informacjami, taka mini gałąź jest złożona z samych prototypów Chieftaina – jeżeli miała by się ona pojawić to z pewnością nie w 2016 roku. Takowej moglibyśmy się spodziewać w 2017 roku. Póki co brak jakiejkolwiek spójnej informacji w tym temacie, są to tylko niepewne wycieki i przypuszczenia, także przypuszczam, że cała sytuacja wyjaśni się w przeciągu kilku dni.

– nie ma możliwości wprowadzenia nowych dźwięków w 0.10.0 (9.11): będą one działały na zupełnie nowym silniku dźwięku,
– WG rozważa ukrycie nicków graczy z przeciwnej drużyny – ma to powstrzymać ludzi od korzystania z XVMa, noobmetera i innych rzeczy,
– nowy silnik dźwięku ma być realizowany nieco później. Przyczyną jest fakt, że wielu graczy Europy Wschodniej i republik radzieckich korzysta z komputerów jedno-rdzeniowych, którzy przy okazji dosyć regularnie płacą. Także WG uważa, że nie ma sensu tworzyć nowego silnika dla niewielkiej liczby użytkowników, jednocześnie twierdząc, że tworzenie dwóch silników jednocześnie jest zbyt kosztowne,
– VK 100.01, VK4503 oraz VK4502B 7 poziomu są czołgami premium lub też nagrodami, zatem nie są to czołgi regularne,
– Havok został wstrzymany (opóźniony), ponieważ powoduje zbyt duże straty w wydajności

– Storm nie jest osobiście odpowiedzialny za rebalans artylerii,
– zasada 3 kalibrów nie pojawi się w 10.0,
– Object 430 dostanie buffa,
– załoga zostanie przerobiona. Nowy system załogi będzie podobny do tego w WoWs,
– w przyszłości zostaną dodane nowe kamuflaże. Bardzo prawdopodobne, że czołgi węgierskie dostaną oryginalne kamuflaże,
– 10.0 nie wniesie nowych kamuflaży, w zamian ma wnieść jakieś dodatkowe umiejętności,
– powodów przeprojektowania systemu załogi jest kilka: niewygodne jest przenoszenie załogi z jednego czołgu do drugiego; zawsze w koszarach zostają jacyś niewykorzystani załoganci; gracze w kółko wybierają te same umiejętności, brakuje tutaj różnorodności,
– głównym tematem w 2016 roku będzie „naprawienie wielu istniejących i bolesnych problemów WoT” – system załogi jest jednym z nich i z pewnością zostanie zmieniony,
– możliwe, że członkowie załogi wizualnie się nie zmienią (kobiety, załoga Rudego, etc.). Usunięte jedynie zostaną umiejętności, a w raz z tym załoga zostanie zrebalansowana,
– wszystkie te zmiany są nadal w fazie projektu,
– prototyp Merkavy byłby odpowiedni dla WoT, jednak jest problem, ponieważ Mk. 1 ma zbyt mocny pancerz – nie ma żadnych konkretnych planów jeśli chodzi o izraelską gałąź,
– zgodnie ze Stormem, możliwe, a raczej dozwolone jest wdrożenie czołgów z pancerzem kompozytowym,
– 10.0 nie wniesie nowych dźwięków ani fizyki,
– w 2016 pojawią się dwie nowe gałęzie: gałąź Szwedzka oraz nowa gałąź Francuskich ciężkich,
– dział jakości nie ma nic wspólnego z niezbalansowanymi czołgami,
– ostatni nerf artylerii nie dość, że nie poprawił sytuacji, to na dodatek pogorszył sprawę. Następny rebalans artylerii ma rozwiązać problem art na dłuższą metę,
– jakiś czas temu pojawił się filmik, w którym devsi opowiadali o nowym silniku dźwięku – tam też powiedzieli, że pojawi się on w 10.0 – według Storma byli w błędzie. Póki co nowy silnik za bardzo obciąża pracę procesora

Ź: SR

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.