Nowy pomysł na artylerię?

Stream z deweloperami wciąż trwa.
Widzowie nadal nadsyłają odpowiedzi Storma na temat artylerii w grze. Devsi widzą kilka rozwiązań problemu artylerii:

2 lata temu był duży problem właśnie z artylerią, wówczas została drastycznie znerfiona i w związku z tym jej liczba w bitwach gwałtownie zmalała. Po nerfie bardzo ciężko było trafić na jakąkolwiek artylerię w bitwie. W związku z tym zamierzamy trochę poeksperymentować:

g-ow40DMFaw– planuje się znacznie obniżyć uszkodzenia zadawane przez artylerie, natomiast w rekompensacie znacznie zwiększyć szansę zranienia członków załogi. Critical-hit byłby krótkotrwały (coś na zasadzie ogłuszenia załogi), przez pewien czas załoga była by ranna, lecz po upłynięciu określonego czasu samodzielnie by się leczyła. Kolejnym punktem byłoby zwiększenie celności -jeżeli chodzi o zarobek etc. to brano by pod uwagę liczbę krytycznych trafień,
– planuje się wprowadzenie zapobiegawczego sygnału ostrzegającego, który informowałby o strzale artylerii, lub też sygnału informującego danego gracza, który obecnie znajduje się na celowniku,
– markowanie pozycji artylerii na minimapie po każdym wystrzale,
– być może zintegrowanie z grą Battle Assistant Mod.

Od siebie mogę dodać, że miło patrzeć na to, że devsi śledzą inne gry i ich trafne decyzje (AW).

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.