Storm Q&A

Dzień doberek. Niewielki zestaw nocnych odpowiedzi Storma:
V56DfDlK-KU– jaki według Ciebie trzeba mieć % zwycięstw? – Żaden. Nie należy w ogóle dzielić graczy na gorszych i lepszych,
– Q: „Dlaczego każdy patch jest zawsze schrzaniony?”, A: „Sam już przez to popadam w skrajność…”,
– kolejne etapy pracy wyjaśnimy nieco później,
– samym propozycjom i życzeniom będę przyglądał się znacznie uważniej niż przedtem. Na szybką reakcję nie ma co liczyć, bo zabiera to trochę czasu,
– dlaczego wymagana jest naprawa wszystkich pojazdów z trybu dominacji? Próba obdarcia ludzi z kasy? – Nie, po prostu tak było wygodniej,
– w wersji 9.10 czołg Pz. Kpfw. IV Schmalturm ma krzywy model. Ekrany w ogóle nie pracują! Widoczne są tylko w wizualizacji. – do wersji 9.10 był taki sam,
– propozycja o przejściu samouczka przestanie pojawiać się po kolejnym patchu,
– aktywnie zwalczamy boty, wiosną oddamy do użytku nowy system anty-botowy,
– w przypadku map należy opierać się tylko na danych statystycznych, a nie zdaniu graczy, ponieważ opinie z reguły są diametralnie różne,
– nie ma żadnych ukrytych zmian w modułach i zawieszeniach,
– jakie mapy ulegną zmianom, jeśli to nie tajemnica? – dopiero decydujemy, które zmienimy.

Na zdjęciu Eryk Dawidowicz, który niedawno odwiedził biuro Wargaming w Mińsku.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.